MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316386 příspěvků |8204 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 60 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexVýpis všech témat a příspěvků 7.10.2024 20:03  
Nové fotografie    
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    CENA JAWA 250 PŮLBUBEN ROK 1954 ????   25.04.2010 / 1160
    Zdravím všechny příznivce starých kombajnů claas.Vlastním kombajn claa....   06.01.2008 / 951
    Sraz Péráků   13.07.2011 / 899
    JAWA 250 PÉRÁK FJ 1946   16.10.2009 / 889
    Tipy z inzerce   14.02.2013 / 823
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 32997      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 4 / 5141      Příspěvků Příspěvků: 316386
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/2200 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Nezodpovězené téma Téma dne  |  Traktory Zetor   Přidat odpověď    Zobrazit téma 

Relé aev 12v 150w


  Chtěl bych se zeptat regulátor aev do Zetoru 25 vezmu - regulaci že minus je kostrenej na původní dynamo mám držák na aev z 3d tisku    [JH]   06.10.2024 - 20:13
Zodpovězené téma  

Klikovka


 Zdravím,poprosím o radu.
Vím že klikovka panelka a kývačka 250 jsou rozdílné. Když dám do kývačky 353 origo kompletní klikovku i s pístem z panelky,jak to bude fungovat? Má někdo zkušenost? Díky.    [Tomáš]   06.10.2024

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Nejsem si už jistý, ale mám za to, že to kdysi udělal kamarád a že mu píst přejížděl přes horní hranu válce k 1 kroužku, ale ten zůstal ještě ve válci a musel vytočit do hlavy prostor, do kterého píst zajížděl, ale jelo to celkem slušně.    [P.]   06.10.2024
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Renovace bez oprav promáčklin?


 Dobrý den
Rád bych se zeptal, jestli se také dělají renovací tím způsobem, že se ponechají díly bez oprav všelijakých promáčklin a prohlubní, které stroj za ta léta nabere, a opraví se čistě nový nátěr a chrom. Jde mi o to, že mám mašinu, která už ale byla mnohokrát přestříkávaná, podle toho i vypadá. Můj plán je odrhnout to na kov, přeleštit, ale ďoury nechat. To samé i nádrž, je také samý ďolík - prostě to připravit pro chrom a nástřik, ale nekytovat a nevyklepávat. Je to vůbec normální, dělat to takto? Dává to smysl? Upozorňuji, že jsem totální amatér a neznalec. Děkuji za odpověď    [JirkaSirkaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 125 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Díky. S takovým provedení jsem se nesetkal. Prostě se musím ještě učit. Hned zítra půjdu prozkoumat svoje 125T.    [Monty]   06.10.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Trochu upřesním, v odkazu od Montyho je provedení krytu náhonu mladší pro ČZ 125/150C, ČZ 125B a T měli lištu(žlab) s tenčího plechu bez vymezovacích prolisů pro spony a samotné spony byly k liště napevno bodovány. Jak u 125B/T tak i Céček jsou spony celkem tři, třetí "samostatná" přichycuje bowden náhonu k rámu pod předním úchytem motoru.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.10.2024
Odpověď  K pružinám bych udělal nástavce - na horní konec pružiny váleček ocelový, třeba 15 mm dlouhý(co nejdelší,aby sedlo neničilo nádrž) - tím se zadní hrana sedla zvedne.

Náhon tacho má procházet po PŘEDNÍ hraně rámu, zakrytý černým plechovým žlábkem, a celý to dvěma sponama drží k rámu.
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=3888 + 2x https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=13152    [Monty]   01.10.2024
Odpověď  Pánové, děkuji vám za poznatky. O něčem jsem neměl ani páru (třeba opletený kabel s očkem). Zkusím s tím ještě něco málo udělat a vylepšit to blíže k původnímu stavu.
Jinak pružiny jsou původní, hodně měkké, unavené. Já chtěl ale ponechat co nejvíc věcí ze starého stroje.
Ale prosím o vysvětlení s tím náhonem tachometru. Ten mám přimontovaný zevnitř víka zapalování, jaký kryt se sponama tam chybí?
Ta elektroinstalace se mi asi moc nepovedla, ale to víčko krytu baterie mělo otvory jeden vepředu a druhý vzadu, musel jsem tudy nějak vést kabely. Takže jeden kabel trčí před tou baterií.
Já jsem nikdy tento motocykl naživo neviděl, možná v muzeu na hradě Kámen (pokud tam je), ale bez nějakého zvláštního zájmu. To až na sklonku důchodového věku jsem do toho šel bez jakýchkoli znalostí a zkušeností.
Tak ještě jednou děkuji za pomoc a spolupráci :-)
Jirka    [JirkaSirka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.10.2024
Odpověď  Jirko, všechny rady pode mnou jsou míněny dobře, není to kritika, spíš pomocná ruka. Ono není co hanět, kluci Ti na Tvou žádost chtějí poradit, jak to bude 100%. Ale za mě musí ještě zaznít, že jsi šikovný a máš naše uznání za první dotaženou motorku. Osobně bych si vsadil, že nebude jediná...    [JzK]   01.10.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na fotkách je vidět že prachovky/měchy jsou na "volno" zmáčklé - spodní spona prachovek má být hned nad osou(foto). Chybí kryt se sponama pro náhon tachometru a bowden spojky se uchycuje společně s kabeláží na rám pod nádrží(podkládací plsť tam snad bude), jinak ta elektroinstalace u akumulátoru vypadá dost zvláštně(provizorní?).
Sedlo jak uvedl Monty se zdá trochu nízko ale pružiny mi přijdou počtem závitů původní, možná jsou unavené. Ale v případě že by se použili delší pružiny tak už se bude předek sedla bořit do nádrže - to znamená buď udělat delší ramena na rámu sedla nebo u svorníku vypodložit viz: https://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=113&idtop=76777    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2024
Odpověď  Štít.
Hadička na benzín kolem motoru? Kabel na svíčku by měl být opředený, a místo fajfky mosazný očko.

A pružiny na sedlo mně připadají nějaký krátký(jsou z tandemu? )- sedlo je nízko, a vypadá to jako pes, který se bojí.......

pravá rukojet je soudeček, a levá válcová(z Pionýra?) - je to špatně vidět

Kohoutek z Kývačky s velikým filtrem vypadá divně, ale zase to je funkční řešení.    [Monty]   30.09.2024
Odpověď  Ale jo, vypadá pěkně :-) Ale dal bych jiný klakson a přední brzdový štít je špatně nasazený, ten "prolis" má být rovnoběžně s vidlicí. A pokud se nepletu tak linka má být i na krytu řetězu.    [meela]   30.09.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [JirkaSirka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Děkuji za odpověď, Martine. Já za to tedy tahám jen slabě, aby se to pootevřelo, máte pravdu, mělo by to pak stačit.
Koukněte okem odborníka, co jsem spáchal skoro za rok (výfuku jsou jen sprejem, nějak jsem je ještě nestihl koupit) :-) Je tam něco, co by vyloženě bilo do očí??
Děkuji
Jirka    [JirkaSirka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2024
Zobrazeno 10 z celkem 125 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly ČZ 125/150    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (125) 
Zodpovězené téma  

cz 175/450 nema vykon


 ahojte prosim o radu ,
mam 175/450 a som z tej moto uz na nervy , motor je po konpletnej go a stale nechcela tahat na 4 . vcera som dal dole to gumove spojenie karburatora a vzduch filtra a moto vo vyssich otackach uplne ozila ide aj na 4 prevodovy stupen cca 85 pred tym bola maximalka po tazkom trapeni nejakuch 72
mozte dat nejake napady co vyskusat? alebo ako zachovat filter a aby aj isla?
karburator je 2926 s otryskovanim 45 a 96    [peter]   01.09.2024

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Pokud je dobře utěsněný tak musí šlapat dát hlavní 88 vol 55 1.5 otáčky 3 zářez 3.4 přeh h ú a je jedno jestli 24 nebo 26 to nemá vliv pokud je funkční kdyžtak obohatit trochu šroubem VM replika až tak nešlape bez označení jikov nebo pacco    [Jan]   06.10.2024
Odpověď  jj my jsme kdysi s několika kamarády řešiuli proč jednomu kamarádovi občas nechce jet Velorex, proč se dusí. Postupně jsme zkusili všehno možné. Nakonec jsme závadu odhalili zcela náhodou. Pod plachtou měl na trubce pověšenou koženou kabelu se žrádlem pro psa kterého sebou vozil. Zastavili jsme na kraji silnice Velorex stál mírně nabok. Nastartovali jsme vše OK mírně jsem zahýbali Veloušem a kabela se přisála na sání. Je tam to velký sání na papírový filtr s vývodem nalevo. Takže na rovině i do kopce pokud jel doprava bylo vše OK, pokud zatočil doleva, kabela si přisála a Velouš nejel. To bylo radosti po roce a půl zoufalství    [HonzaBK]   04.09.2024
Odpověď  Ja pridam neco pro zasmani.Kamaradovi po priklopeni sedacky,prestala jet 471.Neuhodnete proc.Pod sedackou mel pripevneny navod na pouziti.    [fari] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.09.2024
Odpověď  Jo a ještě jak host píše hadr v sání, tak to se mi taky stalo, za filtr jsem strčil lékárničku, po nasazení sedla se zmáčkla a přicpala otvor filtru a nejelo to - takže na to taky kouknout...    [meela]   03.09.2024
Odpověď  dakujem vsetkym za odozvy, trysky som skusal menit od 90 po 100 a vysledok nebol o moc lepsi alebo horsi ,moto ma cca 300-350 km od vybrusu a go... ale robilo to aj pred tym takto a kvoli tomu som robil go....ale teda nepomohlo to

skusim asi zohnat ten karburator ako tam patei a cez vikend sa s tym pohrat este ,dakujem vsetkym za rady a napady :)
dam vediet ako to dopadlo    [peter]   02.09.2024
Odpověď  Měl jsem to s 250/475 úplně stejně a stačilo koupit nové HT a laborovat od větší k menší a bylo po probému.    [Lojza]   02.09.2024
Odpověď  no záleží jestli je už motor po záběhu nebo ne, pokud ještě nemá nic najeto tak radši nechat bohatší směs a maximálku moc nezkoušet... ale určitě je potřeba dát správný karburátor 2924.    [meela]   02.09.2024
Odpověď  Jestliže motor po odpojení filtru znatelně ožil, je to známka toho, že s filtrem byla příliš bohatá směs. Průtočným odporem filtru se zvýší podtlak i na hlavní trysce a palivo se intenzivněji přisává = bohatší směs.
Tedy, pokud je filtr správný a neucpaný (hadr v sání...), zkusit nepatrně menší HT (pak to zase ale nepojede bez filtru, resp. pojede, ale směs bude chudá).
Principiálně ovšem na Váš motor patří karburátor průměr 24, viz níže. Ale i na 26 by to mělo jít s filtrem seřídit. Těch 85 - 90 km/h je tak +- maximum, co od toho stroje lze čekat, takže ostatní v motoru se zdá být OK.
Ev. zkontrolovat, zda se karburátor nepřeplavuje, zkusit třeba napoprvé dát jehlu úplně dolů, zkrátka ochudit na palivu...    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.09.2024
Odpověď  myslite ze to moze byt sposobene tym ze 2926 potrebuje viac vzduchu a 2924 bude na tom lepsie a bude sa dat pouzit normalne aj filter? aby motorka isla?    [peter]   01.09.2024
Odpověď  Karburátor 2926 je na ČZ 250/455, na ČZ 175/450 patří karburátor 2924.    [Zdeněk]   01.09.2024
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zodpovězené téma  

Karburátor 2926


 Dnes jsou 3 výrobci replik karburátorů pacco super bez označení taky a s označením VM motor nefunkční že by se upek motor na chudí a nejde doštelovat ani horší než vychozenej jikov co mám zkušenost tak VM ani nekupovat    [Jan]   29.09.2024

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  To je dle toho kdo co prodává pacco kvalita a druhý nabízí jako levnější taiwan bez označení super a s označením wm motor je chudý a nejde pořádně štelovat bohatost přidám foto    [Jan]   06.10.2024
Odpověď  Nějaký odkaz na karburátor VM Motor, prosím? S tím jsem se zatím nesetkal.....    [Monty]   29.09.2024
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Sidecar Stoye lehká verze


 Dobrý den, prosím o pomoc při repasi vyobrazeného sidecaru - tech. dokumentace, uchycení blatníku na rám, osa kola (chybí úplně), sedadlo apod.
Děkuji za jakoukoli informaci či foto.    [lubioRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.10.2024

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Omlouvám se za špatné foto jedná se o tento typ sidecaru. Lubio    [lubio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.10.2024
  Předválečné motocykly ČZ    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

LORENZ 3-4 HP


 Zdravím, jak šetrně vyndat výfukový ventil když je zarezlí ve vodítku,pomůže nahřátí?Prolévání WD, brzdovkou, atd. 12 dní, mírný poklep nepomáhá.Ještě dotaz ,dá se sehnat ventil,nebo replika ? Nemáte s tím někdo zkušenost? Díky za odpověd.    [dido] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.10.2024

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Díky za odpověd, koupím ROZJED ULTRA.Přístup velmi špatný,jedině půlit motor,což zatím bych nechtěl.Pro jistotu bych chtěl sehnat náhradní ventil.Utohoto typu motoru je sací a výfukový ventil totožný. Bohužel asi nedostupný. Postup zvolím dle rady.    [dido] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.10.2024
Odpověď  Opatrné, ale intenzivní nahřátí uložení ventilu by mohlo být účinné. Osobně mám velmi dobré zkušenosti s tímto;
https://www.macteshop.cz/rezojed-ultra-uvolnovac-spoju--400-ml/
Cena je sice přízračná, ale spotřeba minimální, vydrží tedy dlouho a opravdu to funguje. Pokud lze, metody bych kombinoval - ohřátí, prostrik, a ještě opatrný poklep tam-zpet. Podotýkám, že daný motor neznám,jak je to s přístupností tedy nevím...    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.10.2024
  Traktory, stabilní motory a ostatní země    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Jawa předválečná - číslování rámů


 Zdravím, mohl by mi prosím někdo udělat jasno v číslování rámů u předválečných Jaw ? Prý měli 4 místná čísla. Seznamy výrobních čísel podle roku výroby co jsem si všiml zahrnují pouze výrobní čísla motorů nebo celých strojů, která jsou pětimístná. Mám doma rám s vidlicí na n.d. s číslem 3396. Ukazovalo by mi to na Villierse, ale nejsem podle žádné tabulky schopen určit rok výroby. Pomohl by mi někdo? Možná se to tu už řešilo, já jsem ale nic nenašel. Díky    [Pavel OHC]   09.02.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 713 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dobrý den pane Arnošte, potřeboval bych zjistit informace o určení historie motocyklu Jawa 175 s číslem motoru 52691 předem děkuji.    [Lukass 21Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.10.2024
Odpověď  Dobrý deň pane Arnošte. Chcel by som Vás poprosit o identifikaciu kupenej motorky Jawa 250 special .Číslo motoru 72865, číslo prevodovky 41350 a číslo rámu 80276.Jedná sa o nejakú skladačku? Moc dakujem za info.    [Edusko]   28.08.2024
Odpověď  Opravdu 52 045? Doma máme 52 044 :-)    [meela]   07.08.2024
Odpověď  Dobrý den, pane Arnošte prosím o určení další historie k našemu novému mazlíkovi JAWA 175 speciál na štítku tovární číslo 52045 rok výroby 1939. Předem díky Petra    [Petra]   06.08.2024
Odpověď  Dobrý den pane Arnošte naskytla se mi příležitost zakoupit motocykl Jawa 350 SV z roku 1935 ze zahraničí, která má výrobní číslo 80317, a kterou údajně zakoupil Španěl v Německu. Je prosím možné zjistit k tomuto motocyklu nějaké informace? Mám silný pocit, že se jedná o kradenou motorku...Děkuji moc za jakoukoliv informaci. Petr (bombardero@volny.cz)    [Petr]   17.07.2024
Odpověď  Dobrý den pane Arnošte.Chtěl bych vás také poprosit o identifikace Jawa 250 SPECIAL.Číslo motoru 89 183. Na motorce je instalováno nožní řazení bez identifikačního čísla. Moc děkuji za info jak o roku výroby,tak pokud bude zjistiotelný prodejce a další informace o zákazníkovi. Ještě jednou děkuji Koutek    [vkoutek@centrum.czRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.05.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den pane Nezmeškale, mám z dědictví motor a převodovku Jawa 250 Speciál se shodnými v.č.73716. Také R.z. na přední blatník. Moc rád bych se dozvěděl a tím bych Vás chtěl poprosit o nějakou další informaci k původu či kupujícímu. Moc děkuji !    [Luděk]   08.05.2024
Odpověď  Ahoj Arnošte take poprosim o informace mám jawa speciál 250 přirubová v.č. motoru 70804. děkuji mooc za info    [MalinaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.05.2024
Odpověď  Dobrý den,prosím pana Arnošta o informace k Jawa 250 special,číslo 79371. Děkuji.    [KarelRRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2024
Odpověď  Dobrý den pane Arnošte.Chtěl bych vás také poprosit o identifikace nově koupené Jawa 175.Číslo motoru 49 197.Moc děkuji za info jak o roku výroby,tak pokud bude zjistiotelný prodejce a další informace o zákazníkovi.    [darkinRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.03.2024
Zobrazeno 10 z celkem 713 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Předválečné motocykly Jawa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (713) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Shořela mi motorka


 Zdravím a mám prosím dotaz. Při požáru jsem přišel o motorku. Je z ní jen torzo. Nějaká plechařina se použije. Je na bílých značkách - techničák z nějaké kývačky a legálně se souhlasem Jawy přepsaná čísla. Dva roky technická.

Byl to člen rodiny, mám jí fakt dlouho, ale opravovat jí nebudu. Má to torzo a papíry nějakou cenu?    [pavel]   25.09.2024

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Mal by som keď tak záujem v celok s papiermi, keď tak prosím email na boco818 zavináč gmail.com    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.10.2024
Odpověď  tapuju s torzem cca 20 tis. kč možná i víc.    [jj]   30.09.2024
Odpověď  Pokud to chceš prodat jako celek s papíry tak bych měl zájem. Když tak dej vědět na mail mirda444&email.cz.    [Miroslav]   26.09.2024
Odpověď  Tak to mě opravdu mrzí. Obávám se, že toho z motorky mnoho použitelného nebude a o ty doklady překopané z kývačky taky asi nebude velký zájem. Zkusit to hodit na bazoš, ale moc dobře vím, že ta otrava se zájemci, kteří se budou na toto ozývat, za to stát nebude.    [fikuscz]   26.09.2024
  Motocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák)    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

nekvalitní palivový filtr


 čistil jsem karburátor a nádrž-zjistil jsem, že sítko na kohoutu mám poškozené, tak jsem dal pro jistotu filtr mezi nádrž a karburátor. Koupil jsem ho dnes v prodejně s autodíly, namontoval, pustil benzín a ověřil že všude těsní a naštěstí(!) zavřel kohout.
Po třech hodinách přijdu do garáže, tělo filtru na zemi a obě koncovky ulomené zůstaly v hadičkách.Nebylo žádné pnutí,tah apod.Vzal jsem do ruky filtr,s minimální silou šly slepené poloviny oddělit, plast je mléčně zakalený, lámavý.
V prodejně mi tvrdili že nejde o ležáky, že se průběžně prodávají,a určitě jsou palivové.Ale jako reklamaci uznali.
O peníze nejde, 60 Kč za nefunkční šunt by vzal čert,třeba kdyby se ucpával apod., ale tady mohlo skončit v lepším případě 10 litrů benzinu na podlaze garáže,mohl jsem skončit nasucho někde večer na parkovišti, řešit jak sehnat benzín nebo na něčí upozornění zaplatit flast za ekokatastrofu. Horší kdyby to začalo téct na rozpálený motor po jízdě.Naštěstí mám zautomatizovaná zavírání kohoutu,ani plovák není nesmrtelný..
Benzin beru 98 okt. u Eurooilu ,ale za max.3 hodiny ten plast nemůže zdegradovat ani v BA 85 .
Máte podobnou zkušenost? Jak poznat kvalitní filtr ? Nechat příště před namontováním na moto několik dnů v benzinu co udělá ?    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.09.2024

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dal jsem nový filtr,masivnější,stejný používám cca 20 let. Vydržel týden-dnes za jízdy popraskal,prosakoval benzín, plast zbělal, láme se.
Benzin 98, E5, trochu Benaditu.Jeden filtr vydržel hodinu, další týden. Mám smůlu na vadné kusy ?Nebo je to jenom benzinem ?    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.10.2024
  Technika, renovace a údržba historických    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Světelná rampa pro veterány (podmínky osvětlení vozidel při provozu na poz.komunikacích)


 Vlastníme FIAT Balilla rv.1932. Do Průkazu hist.vozidla jsme dostali záznam že při provozu na poz.kom. musí být vybaveno přední i zadní světelnou rampou pro splnění podmínek pro provoz. Může mi někdo poradit jak toto vyřešit?-nic podobného jsem nikdy neviděl. Ve voze je 6V baterie.    [Klapil Luděk]   11.06.2024

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  hm asi jen vyrobit neviděl jsem nic takového prodávat jako hotovou věc.    [HonzaBK]   30.09.2024
Odpověď  Honzo, já vůbec nezpochybňuji povinnost jezdit s tím osvětlením, ale já bych chtěl ideálně takové osvětlení (přední i zadní) koupil jako hotovou sadu, se samostatným napájením a ovládáním do vozidla. V průkazu je napsáno, že při provozu na PK musí být vybaveno svět.rampou vpředu i vzadu, která splňuje podmínky osvětlení vozidel při provozu.    [zliner] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.06.2024
Odpověď  Záleží právě na tom co ti napíší při testaci do průkazu. Pokud ti tam rampu nenapíší, nebo jiné moderní věci (blinkry, mlhovku apod...) tak to mít nemusíš ani na STK. Pokud to máš napsáno v testaci musíš to tam mít. Samozřejmě pro bezpečnost na silnicích je lepší mít minimálně dva brzdovky a blikače a denní světla apod. Pokud máš ale bílý značky musíš mít vše.    [HonzaBK]   12.06.2024
Odpověď  normálně je třeba doplnit o předepsané osvětlení
a aby to nehyzdilo, tak se to dělá jako přídavná - sundavací rampa
prostě takový druhý nárazník s patřičnými světly
máme to na polní kuchyni - vlek za jeepa
na silnici namontováno ( 2x šroub M8 )
v táboře sundáno
v našem případě jsou v tom i trojúhelníkové odrazky pro vlek    [Michal]   11.06.2024
  Technika, renovace a údržba historických    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma  

Nahrada za tlumivku


 Cau ,

Cim nahradit tlumivku na 555/50? Nekdo nejakou zkusenost? Dik    [Paja]   27.10.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  samozřeejmě čokoláda nestačila, pálly se žárovky když tam nebyla dvěma dráty pře přední světlo to mají už i 20,21,23. Spíš se zeptej nějakýho elektřikáře, vím že jsme to před 40 lety úspěšně řešili ale co jsme tam dávali už nevím.    [HonzaBK]   30.09.2024
Odpověď  Jakože tak velkou a drahou tlumivku dávali v továrně zbytečně, že stačila čokoláda?

Zadní lampu lze zapojit bez tlumivky,ale musíte předělat zapojení, izolovat žárovku od kostry, a připojit paralelně k přednímu světlu. Tak to měly Zetky 150 C v posledním provedení.    [Monty]   29.09.2024
Odpověď  čokoláda dáš přívod zadní a přední do čokolády    [Jan]   29.09.2024
  Malé motocykly Jawa 50 a ostatní padesát    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Zadny rafik a pneumatika Jawa 250/559 r.v. 1962. (rozmer)


 zdravim,
vedel by mi niekto prosim poradit/povedat aky rozmer ma mat zadny rafik a pneumatika na 559 r.v. 1962 ?
zial kazda informacia ku ktorej som sa dopatral je ina.
su oba rafiky rovnake a len pneu je ine ? (Predna 3,25 a zadna 3,25 alebo 3,5)
alebo su aj rafiky ine ? (Predny 1,85 a zadny 2,15)
na mojej motorke maju oba rafiky sirku 68 mm.
dakujem    [Juraj A.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.01.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Pneu fortune/mitroc a není problém vee ruber ok taky    [Honza]   29.09.2024
Odpověď  Rozdíl jsou, a výrazný.
Specielně MITAS z Indie je větší než MITAS ze Zlína. O nějaký milimetr, ale to stačí,aby se nevešel do stejné díry.    [Monty]   27.06.2024
Odpověď  Je to Mitas H-06,vyrobená v Indii. Myslíte že u jednotlivých výrobcou pneu,sú nejaké markantné rozdiely v rozmeroch pneu?    [stihi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.06.2024
Odpověď  Značka pneu? Každý výrobce má jinou šířku, někdo sem na forum nedávno dal rozměry tak hledej    [Lojza]   25.06.2024
Odpověď  Zdravím,
mám problém na mojej J250 559 so šírkou prednej pneu. Mám tam rozmer 3,25 a je úplne natesno,medzi stenami blatníka nie je medzera ani 1mm a niekedy mi pneu šúcha o bok vnútra blatníka. Blatník by mal byť panelácky,ale zase nie som taký odborník,aby som to mohol tvrdiť na 100%. Riešil už niekto podobný problém,že mal pneu tak natesno v blatníku??    [stihi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.06.2024
Odpověď  Luboš má pravdu, údaje v TP pro stejné typy se různí, to co je uvedeno v TP je směroplatné a logiku bych nehledal.    [Kadel]   20.01.2021
Odpověď  Pro provoz a na STK montovat pouze to, co je uvedeno v konkrétním TP. V minulosti se stávalo, že se ke strojům dávaly již předtištěné TP z předešlých provedení, modelů, kde se doplnily datum, výrobní čísla. Proto lze najít různé rozměry pneu, váhy a někdy i samotné přepsané označení typu. Vědu bych v tom nehledal.    [Luboš]   20.01.2021
Odpověď  a e to asi není povolená? buď předek 3,00 a zadek 3,25 nebo předek 3,25 a zadek 3,50. Kombinace 3,25 a 3,25 může být? Ani v jednom z kopii zde uvedených ani v mém TP doma to nemám.    [HonzaBK]   20.01.2021
Odpověď  Meela,
dakujem za informacie moc mi to pomohlo.
Rozhodol som sa ze obe kolesa obujem na plaste s rozmerom 3,25 (i ked v predu by mal byt 3,0) kedze mam oba rafiky rovnake (1,85) a na plast 3,50 by som mal mat rafik 2,15.    [Juraj A.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.01.2021
Odpověď  Pozn. 559/1962 má asi ještě kola z 353 pro upřesnění    [Kadel]   18.01.2021
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (13) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

černé písty


 ahoj, mám motor 350 po generální opravě firmou, (výbrusy, klikovka, ložiska, spojka, převodovka...). Chytá na drc, zvuk super, žel blbě táhne, zkoušel sem dávat různý trysky , ladit karbec, dynamo , pak vape, ale furt mizerný výkon. Po asi 2000km jsem sundal válce a černý jak uhel , tak sem měl zato , že udělali asi špatně výbrusy a nechal vybrousit opětovně (6tý výbrus už) a nyní letos opět mizerný výkon, po 500km jsem sundal opět válce a černý jak bota i kliková skříň. Zdá se mi dost nepravděpodobné , že by 2x po sobě udělali špatně výbrus. Netušíte kde je chyba? Předstih sem kontroloval i u vape jestli není pootočený čep při repasi a zdá se mi to OK pro oba válce.Karbeců a trysek sem zkusil též dost. Netuším jestli se zaměřit na válce teda nebo na kliku? ČI jiný nápad?    [LIbor ]   08.11.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 163 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Co (,): Takéto odpovede mám najradšej. Napíšeš "Hloupost"a kažý nech si vybere, k čomu to má priradiť. Takže v budúcnosti buď konkrétnejší a nepíš v hádankách.    [MV]   28.09.2024
Odpověď  Hloupost    [, ]   28.09.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Stejný pohled na věc jako "k", k tomu já zaslepení směřuji k sobě už z důvodu montáže čepu    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.09.2024
Odpověď  Vliv na zatížení ložisek přepážkou je nesmyls. Hmotnost přepážky přenáší na kliku ojnice, tudíž síla působí v ploše ložiska ojnice a je tedy jedno, na kterou stranu se namontuje.    [.]   26.09.2024
Odpověď  A mohu se zeptat ta teorie o vlivu rozložení váhy přepážky na vnější ložiska je podložena nějakou seriozní studií nebo si to jen myslíte?    [k]   26.09.2024
Odpověď  Děkuju za odpovědi. Zaslepeným koncem je dám ven.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.09.2024
Odpověď  Je to jedno,ale ja ich dávam tým zaslepeným koncom
ku krajom,ne do stredu,aby sa váha prepažky rozložila na
krajné ložiská.    [Xy Jozeff]   25.09.2024
Odpověď  Je to jedno.Ale oba stejně.

Ucpaný jsou, aby směs nešla z přefuku do výfuku. A to nepujde.    [Monty]   25.09.2024
Odpověď  Tak, bronzová pouzdra jsou osazená. Ještě ale bych potřeboval poradit, jak osadit pístní čepy, jsou uzavřené z jedné strany. Jestli tou uzavřenou stranou ven nebo dovnitř. Do toho čepu bude buď vnikat směs z karburátoru nebo výfukové zplodiny, podle toho, jak se osadí. Nebo je to jedno? Díky za radu.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.09.2024
Odpověď  U jehel by snad šlo taky vyměnit za pouzdro?    [HonzaBK]   19.09.2024
Zobrazeno 10 z celkem 163 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (163) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Nevite nekdo, kolik kejvacek se priblizne vyrobilo v tomto odstinu a kam byli urcene?    [Honza]   15.06.2006

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 321 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na FB se mihla fotografie z Malajsie 2024......
Typuju to Jawu-ČZ 250 typ 353 rok 1956 (karbec/kryt, oko na side) než zavedli v roce 1957 nový karbec s hranatou plovákovkou,... jen teda zadní tlumiče jsou z desky...    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.09.2024
Odpověď  Ahoj, možná jsem odpověď přehlédl ikdyž jsem to tu celkem pročetl. Vím že se tu mluví obecně o verzi Ambasador, ale chtěl bych vědět jestli se vyráběla i černá Jawa s chromy na nádrži, konkrétně 250/353 a jestli to bylo běžné.    [Hanz]   31.01.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Motocykly model 1956-1957 (oko na rámu, víka bez znaků, štelování sklonu už v rámečku , klaxon,...) v různých barvách,..včetně dvouodstínu.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.01.2023
Odpověď  Martik, dej jí technicky do původního stavu a hoď na ní barvu jakou měl tatík. O nic nejde, naopak. Budeš ji mít v barvě jako on a o to tu kráčí... o vzpomínku. Jinak nic neřeš. Kývaček podle šablony je milion. A když jí dáš ten "epesní" kšiltík na světlo, tak bude super. Můj tatík si ve dvaceti postavil solo BMW R 12 s brašnami z Harleye, nechal ušít jednosic s třásněmi, tmavě modrou barvu s ručně udělanými zlatými linkami, chromovaným kšiltíkem na světle(!), kratším úzkým blatníkem kopírujícím kolo a přišroubovaným emblémem atd. No, prostě z dnešního pohledu zarytého puristy hrůza, ale kéž bych jí měl. Vypadala úžasně a taky tak jela... Srát na konvence, tak to kdysi mladí chtěli. Dnes si každý může vybrat nový motocykl podle svého vkusu a peněženky. -:(    [J]   21.03.2020
Odpověď  rekl bych ze na 99 procent se varianta modro seda v tomhle roce nedelala    [free]   21.03.2020
Odpověď  Děkuji za reakce. Ve všem máte pravdu a já to vím. Nehodlám dělat z motocyklu z roku 62 ročník starší. Špatně jsem se vyjádřil. Chci udělat pouze barevnou variantu šedo modrá s chromovanou nádrží. Právě mi šlo jen o to zdali v roce 62 mohla mít pravděpodobně jedna z posledních kývaček níže uvedené věci. O zadním světle jsem si to myslel, o hrazdě taky, jen jsem myslel, zdali třeba na posledních kývačkách už nebyla lavice, právě proto, abych nic nebastlil. Jak budu na druhém pc, kde mám ještě další fotky té kývačky, kterou jsem před pár lety pořídil, tak to sem dám.
Děkuji M.    [Martik93] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2020
Odpověď  martik to ses trochu sekl rok 62 uz ma zavreny sani doutniky misto rybyn spinacku v masce jina nadrz a spoustu dalsich zmen prakicky uz to je dost odlisna motorka.ta dobova foto je klasicka kejva s doutnikama spinackou v nadrzi atd
takze bud postavis poctivej rok 62 stim ze to bude odpovidat nebo to prebastlis na rybinovou kejvu ale pak musis sehnat polovinu dilu jinych nez mas na tom 62 roce
rozdily jsou k nastudovani zde
http://jawarmaniak.wz.cz/technika/odlisnosti_kajvacka.html    [free]   21.03.2020
Odpověď  A to na prvni fotce je kyvacka, i podle krytu náhonu tachometru-panelka nema na rámu ze predu závity, takze musi mit držák náhonu chycenej za horní sroub drzaku motoru, coz je na fotce videt, ze nema.    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2020
Odpověď  No v roce 1962 se objevily prvni panelky 354/06, jeste na kyvackovych kolech. Sam mam takovou, taky sedomodrou. Na tech uz byla lavice. Na prvni fotce se ale zda, ze to je jeste kyvacka, i na fotce to vypada, ze sedlo je kytara. Na kyvacky se lavice nedavala, protoze lavice se zamyka ma zamek, ktery na kyvackovym rámu nebyl, zato mely vlastni zamek kastliky. Na panelce se zamykalo sedlo a kastliky byly na pruznej plisek. Casto se pozdeji kastliky měnily za panelkovy, nebot puvodni byly prozrany (hlavne ten od baterky), klidne pak nekdo prohodil i sedlo (taky docela casto prorezlo). Hrazda je beznej dobovej tuning, byl dost popularni. Svetlo je z cezety    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě druhé foto    [Martik93] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2020
Zobrazeno 10 z celkem 321 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (321) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Ahoj vlastnim Nortona 16H.r.v.1940 je to vojenské moto v civilní barvě.Má ho také někdo?    [Venca]   26.11.2006

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 45 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  ...velké ojniční ložisko k dostání zde...
http://www.alpha-bearings.com/Big%20end%20Catalogue/Norton-600.htm    [Pepa]   25.09.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Díky za informace. Koupím ten píst z Anglie, jen jsem potřebovat trochu nasměrovat. Ten motor, jak jsem psal níže, jsem koupil jako náhradní a když jsem sundal pak doma hlavu a válec, našel jsem tam píst snad z Gázíka, Luboš to poznal. Každopádně nepoužitelný ... Už mám domluvené vyvložkování na průměr 79 mm a tím bude část opravy hotová. Nechtěl jsem shánět nový válec, ten můj je zvenku prvotřídní, ani kousek odlomeného žebra, jsou nepoškozená sedla ventilů ... No, potom musím sehnat spodní ojniční ložisko, ložiska na kliku (ty už snad brzy budou), vyvařit kartery a poskládat to. Ventily, ventilová vodítka, vodítka pro zdvihátka, štefty pro válec i pro hlavu už mám, z Rakouska. Do jara by to mohlo být:-)    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.09.2024
Odpověď  Milane, oba Tvoje linky odkazují na stejný píst, a sice JP0584, který podle dostupných zdrojů nahrazuje původní píst (Hepolite?) 8617 pro Norton 16H. JP je celkem známý australský malosériový výrobce pístů, https://www.norndaautomotive.com.au/our-brands-jp-pistons.html, takže bych se toho asi úplně nebál. Objednat z UK bude asi jednodušší levnější než z Austrálie, ale zkušenost s konkrétním prodejcem nemám.    [Pepa]   24.09.2024
Odpověď  Původní píst máte?

Starý diesely se opravovaly tak, že se vložkovaly válce na MENŠÍ průměr než

základní,a ojetý písty obrobily do nových vložek.    [Monty]   24.09.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, v Rakousku už jsem dost věcí sehnal (British Only Austria), ale ten píst tam nemají. Potřebuju základní rozměr STD, válec bude vyvložkován. Dělám to postupně, je to náhradní motor, ale máš pravdu, na Nortonu dělám výlety zatím tak až 200 km, ale musím mít na to celou sobotu nebo neděli :-))    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.09.2024
Odpověď  Ja bych se obrátil na Helene z Rakouska. Jsou velice ochotní, mají hromadu dílů (i starších) a jsou cca 300 km od Plzně, tudíž v EU. To co hledáš snad bude tu:
https://www.vintage-motorcycle.com/en/parts/norton-pistons
Ať se daří, tenhle Norton jak dáš jednou do pucu, dojede světa kraj. Ale pomalu    [JzK]   20.09.2024
Odpověď  Takže v Plzni v brusírně, kam jsem před 45 lety nosil válce z JAWY 90, mi udělají osazení litinové vložky a výbrus na rozměr 79 mm. Běžně to prý dělají na staré bavoráky a další, věřím jim, že ví co dělají. Musím sehnat ale píst. To trochu tápu, našel jsem dvě možnosti: https://www.autosurplus.com.au/norton-490cc-16h-wd-model-30-sv-piston-ass-std?srsltid=AfmBOooXBO6Sh9uEq88FvqXKNIG5QvvdTQHZkupXU4sSDRBXpwsaADNV nebo https://www.classic-motorcycles.co.uk/cgi-bin/ecom.cgi?Command=ShowProduct&db_pid=4755 Nekupoval již někdo píst z těchto zdrojů? Děkuju za odpověď.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.09.2024
Odpověď  Loni jsem potřeboval výbrus, píst a pístní čep na ES 2. Napsal jsem do Brusírny válců Domažlice. Bez problémů, že všechno dodají, vč. nového pístu a kroužků. Jen starý píst rozřízli aby udělali nový odlitek. Cena rozumná (už nevím kolik, ale cca 7 t). Vše se vyřešilo e-malilem a zásilkovou službou.    [Mirek]   23.08.2024
Odpověď  Píst bude nejspíše GAZ. Takové jsem montoval do polského Žuka. Rozměrově i vzhledově odpovídá.    [Luboš]   23.08.2024
Odpověď  jj, nejlépe se domluvit s Padalíkem, co se spodovým válcem lze a co nelze. Vložky jsou zřejmě k mání v nějakých polotovarech, který se upravuje. Taky aby z toho válce pak nebyla žiletka, které ve finále uletí hlava...... S pístem moc nevím, ale letmý pohled na e-bay říká, že 79mm písty jsou, ale netroufám si tvrdit, co je dobré s co ne...    [Pepa]   22.08.2024
Zobrazeno 10 z celkem 45 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly do roku 1945    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (45) 
 Strana 1/2200 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 7.9.2024)
Nezodpovězené téma 

Relé aev 12v 150w


 Chtěl bych se zeptat regulátor aev do Zetoru 25 vezmu - regulaci že minus je kostrenej na původní dynamo mám držák na aev z 3d tisku    [JH]   06.10.2024
  Traktory Zetor    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Hustilka J555 - délka


 Dobrý den
Mohl by mi někdo změřit délku hustilky origo na Jawu 555?
Předem děkuji    [Dajman]   21.09.2024
  Malé motocykly Jawa 50 a ostatní padesát    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Rozměry šroubů


 Páni,
Nemáte prosím někdo na ponku / v polici šroub kastlíku který drží i sponu baterie? Zvládnu ho vyrobit, ale základní kóty by mi usnadnily práci. Stejnětak prosím, zda někdo nemá okótovaný šroub/čep sedla na Péráka.
Díky    [JzK]   17.09.2024
  Motocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák)    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Podvozek stabilního motoru SLAVIA 4-5hp


 Sháním podvozek na stabilní motor Slavia 4-5 hp.
Průměr kol 47cm a 35cm
Délka úček 156cm
Nebo koupím jen části tohoto podvozku. Nápravy, točnu, kola...
Viz.foto, které je zapůjčené na internetu.    [Jan PokornýRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.09.2024
  Traktory, stabilní motory a ostatní země    Přidat odpověď 

 Strana 1/2200 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006