MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 314384 příspěvků |8042 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 177 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexVýpis všech témat a příspěvků 31.3.2023 08:41  
Nové fotografie    
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    CENA JAWA 250 PŮLBUBEN ROK 1954 ????   25.04.2010 / 1160
    Zdravím všechny příznivce starých kombajnů claas.Vlastním kombajn claa....   06.01.2008 / 951
    JAWA 250 PÉRÁK FJ 1946   16.10.2009 / 888
    Sraz Péráků   13.07.2011 / 861
    Tipy z inzerce   14.02.2013 / 823
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 32808      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 9 / 5064      Příspěvků Příspěvků: 314384
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/2188 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Brašna


 Dobrý den, prosím o pomoc s identifikací této brašničky na jawu 90. Jsem třetí majitel, takže jí tam mohl někdo dát dodatečně.
V brašničce byla i lékárnička. Prosím o odpověď a předem za ní děkuji.    [Ruzhovi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  No já jen že tam na tu vzpěru (toho výfuku) sedí jako když je na to dělaná. Je tam jen jedna přezka na tu vzpěru a na tom nosiči to je taky jako na tu udělaný motorku. Ještě pošlu foto.    [Ruzhovi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.03.2023
Odpověď  Prostě někdo vzal koženou brašnu, jakou našel, a připevnil k motorce.    [Monty]   29.03.2023
  Motocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 476/477     Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Jawetta stojánek, čep pro uchycení pružiny na karteru


 Nevíte, prosím, někdo, z čeho je udělaný a jak je upevněný v karteru ten malý "čep", za který se zahákne vinutá pružina stojánku? Je to šroubek, nebo je tam nalisovaný?
Díky    [pp]   26.03.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Už jsem viděl a slyšel ledacos, ale takovou kravinu ještě ne.    [Čestmír Létající]   30.03.2023
Zobrazit dokumentOdpověď  ... ještě foto    [pp] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2023
  Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostat    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

boční stojan


 Dobrý den , mohl bych poprosit někoho jestli by mi nezměřil délku bočního stojanu na 16 a na 19 kola předem díky    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.02.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 17 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Muže mi prosím někdo oměřit delku bočního stojanu na panelku?Koupil jsem na Auk.stojan na 16 kola ale je delší asi na sportku.Předem dik.    [Vawa.]   30.03.2023
Odpověď  Ahoj, nemáte někdo fotku bočního stojanu, jak ho máte uchycený na rámu ? ?
Dík    [radek]   03.07.2012
Odpověď  dekuji, a prosím vás neoměřil by se mi ještě někdo druhou polovinu držáku, já bych se ho pukusil vyrobit, abych ten stojan skompletoval    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2009
Odpověď  na 16tky jsem platil cca480kc    [petr]   20.02.2009
Odpověď  netroufnul by jste si někdo tipnout jako asi tak má cenu ten stojan na 19tky kola??    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2009
Odpověď  moc děkuji takhle to stačí    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2009
Odpověď  Zdravím,zrovna renovuji 350/361 a mám po ruce ten stojánek.Tak ten 19 měří 285mm.Měřil jsem to od toho vršku jak v něm je ta trubka a v něm ten čep po úplnou špičku stojánku co se dotýkazemě.Doufá,že je to srozumitelný.Kdyžtak ještě podrobněji popíši.6 ten změří skoro každý,jelikož ten má většina na motorce.    [kamil]   20.02.2009
Odpověď  já bych neřekl že jo je základovka protože ten stojan je natíranej štětkou    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [Jawasystem]   19.02.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [Jawasystem]   19.02.2009
Zobrazeno 10 z celkem 17 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (17) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Dobové foto


 Zase jedno dobové foto pro zajímavost. Poznáte někdo přesně typ a rok výroby? A myslíte, že na tom mohl jezdit bez výfuků... :) ?    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.09.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 42 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Napsal jsem to zle, moje foto-kopie je z 90tek... origonál je určo z 30 let. A je to titulní strana časopisu. Už sem se dozvěděl více.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2023
Odpověď  Dolin, za mě jsou to 30 léta, možná je to přímo fabrická fotografie.    [P.]   17.03.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  V archivu mám toto foto (pravděpodobně vzniklé v 90 letech???) a chtěl bych se zaptat, jestli někdo nemá info odkud originál snímek pochází? Byl někde otištěn? Má jej v archivu nektrá redakce? Rád bych jej použil v knize a netuším na koho se obrátit.
Děkuji    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2023
Odpověď  dvojsedla byla uz v anglii v polovine 30 let. Vyrabela je firma Lycett a byli vyvinuty na zavodnich motorkach pro TT. Byli jen na par strojich, ale fotky nekde mam. Je to jine nez tohle, tohle si netroufam rict jestli ho vyrabela nejaka firma ci sikovny remeslnik. Rozhodne krasne fotky.
Jeste poznamka ke scanum, nemohl by si to naskenovat i s lidma? Nebo je fotka takhle blbe orizla? Mimochodem, i podle obleceni se da hadat doba. Nevyznam se v tom, ale urcite sou lidi kteri sou schopni to urcite presnejc. Skusil bych kontaktovat Umprum muzeum v Praze, budou tam kuratori prez dobove obleceni.    [Martin27] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.12.2013
Odpověď  K těm stupačkám - prošel jsem různé jiné fotky a tohle je například stupačka "ala kývačka" na předválečném fotu motorky ČZ [Michal14)...
Potvrzuji, ´přesně ty samé mám na ČZ 175/1938    [host]   14.12.2011
Odpověď  No jasně GOODYEAR to bude ono, myslím že to je určitě ten nápis nahoře, že mě to nenapadlo...    [Michal14]   14.12.2011
Odpověď  Ta pneumatika je asi Godyer.    [j]   14.12.2011
Odpověď  jestli sem dobre koukal na netu, tak RZ co je na motorce se davali v letech 1932-1940    [Foglik]   14.12.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  a tohle je pro srovnání zadní část sedla z 500OHC. Je o dost širší a zadek je rovný, žádné vykrojení na blatník nemá.
Proto si myslim, že sedlo i stupačky sice na první pohled připomínají poválečné jawy, ale jde spíš o něco jiného...    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.12.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Díky, podle mě ten nápis začíná CO..., to by sedělo (ale zdá se mi delší)
Jinak k tomu sedlu - tohle je detailtoho tuningového sedla. I když si odmyslím ty řemeny pro přidělání k blatníku, sedlo z OHC to není. Všimněte si, že je zhruba stejně široké jako blatník (na li užší) a vzadu má obloukové vykrojení kopírující tvar blatníku...    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.12.2011
Zobrazeno 10 z celkem 42 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Předválečné motocykly Jawa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (42) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Podkova Jawa pérák


 Chtěl bych identifikovat tuto podkovu nikdy jsem takovou neviděl není litá je to svařenec vypadá jako originální pokud někdo identifikuje budu rad    [KANY3000 ] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.01.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Nehledal bych v tom zadnou zahadu. Nekdo si proste pomohl jak umel a vyrobil podkovu novou. Dily nebyly, internet take ne, tak co meli fotri delat, kdyz potrebovali jezdit.    [k.]   28.03.2023
Odpověď  Vůbec netuším, ale zkusím spekulovat :-) třeba pozdější náhradní díl, když už nebyla k dispozici forma na odlitek? Nebo výpadek ve výrobě z podobného důvodu a tohle bylo náhradní řešení?    [meela]   08.03.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  obr. 7    [Geroder] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.03.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  obr. 6    [Geroder] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.03.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  obr. 5    [Geroder] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.03.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  obr. 4    [Geroder] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.03.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  obr. 3    [Geroder] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.03.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  obr. 2    [Geroder] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.03.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím Všechny nadšence péráků,
Chtěl bych trochu oživit toto téma, jelikož jsem narazil a koupil stejnou podkovu jako pán přede mnou.
Setkal jsem se s těmito typy podkov:
1) plné podkovy bez vybrání - první FJ - cca 1946
Zde jsem se setkal také s několika typy cca 3.

2) podkovy částečně vybrané se šroubkem ke kapličce předního světla - cca 1946-1947
3) částečně vybrané bez šroubku - cca 1948-1949
4) zcela vybrané cca 1950-konec výroby péráků

Nyní mám "ohnutý svařenec", který byl v oblasti předních tlumičů dodatečně obroben.
Byl bych rád za jakoukoliv informaci o této horní podkově.    [Geroder] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.03.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Lepší foto    [KANY 3000] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.03.2019
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák)    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 350 typ 18 Pérák - karburátor - cena a označení, foto ???


 Dobrý den, koupil jsem hotovou Jawu 350 Pérák typ 18 r.v. 1951 s karbecem z Kývačky, mám možnost koupit originální karbec se sáním za 1500 Kč - viz. foto, bohužel jsem nikdy origoš karbec neviděl, nevíte jaké má mít označení, popř. nemáte foto a co říkáte na cenu ?    [Antonín-lhhRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.03.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 23 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Děkuju za vysvětlení. Není to tedy žádná thaiwanská replika ... Já mám ještě jeden takový, ten je úplně bez označení. Tyto dva novější karburátory mají ucpávky vrtaných kanálků z mosazi, ty původní z nějaké hliníkové slitiny. Myslel jsem, jestli se tím neliší replika od originálu, já jsem vědomě žádnou repliku v ruce nedržel a nedokážu najít rozdíly.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.03.2023
Odpověď  to už je nové značení cca z konce 70. let, třeba 634 měly karburátory označené 2801 a 2802... ale na co je přesně tento neporadím...    [meela]   28.03.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě celé tělo. A je tam 2654, ne 2954, špatně jsem to opsal ....    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.03.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den, chtěl bych se zeptat na karburátor monoblok s označením 2954. Není to nějaká replika? Mám ho na kývačce 350-354, difusor má 26 mm. Porovnáním těla jsem nenašel rozdíl s originálním 2926SBD17b, který mám na panelce 350-361. A to vyražené označení nevypadá na nějakou amatérskou akci, je to jako z výroby ...    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.03.2023
Odpověď  Jestli chceš karbec tak si zajdi na burzu, já naposled v chotusicích koupil kompletní 2924H i se sáním za 250,- a než ho koupíš tak si ho pekně celej rozeber, zkontroluj všechny závity, šáhni si prstem do šoupátkové komory jestli není moc vyběhaná atd..jestli koupíš karbec podle fotky tak se taky pak mužeš hodně divit :)    [ladic]   11.03.2013
Odpověď  Tak až mi od něj přijde karburátor a odzkouším ho. Tak sem napíšu.    [Michal]   10.03.2013
Odpověď  Ted jsem našel karbec s hlavní tryskou 100 - je to na 350tku ?    [Antonín-lhhRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.03.2013
Odpověď  Ano to je pravda. Ale o tom jsem se s Míčou bavil po telefonu a právě říkal, že mi řekne až to bude mít v ruce ...a právě zmiňoval tyhle věci.    [Michal]   10.03.2013
Odpověď  Ano, pouze přesoustružit otvor a dát šoupě nestačí. Karbec je mnohem jemnější mechanika. co třeba např. sedlo jehly, vyšoupaná jehla a pod??    [Jarda]   10.03.2013
Odpověď  No to Míča dělá :o. A jak to ? Že když se udělá nové šoupě a upraví na něj komora šoupěte , že to nedělá co má ? :o    [Michal]   10.03.2013
Zobrazeno 10 z celkem 23 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák)    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (23) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

JAWA 90


 Trocha čtení na víkend.    [Peton_OHC] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.05.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 25 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den, prosím o pomoc s identifikací této brašničky na jawu 90. Jsem třetí majitel, takže jí tam mohl někdo dát dodatečně.
V brašničce byla i lékárnička. Prosím o odpověď a předem za ní děkuji.    [Ruzhovi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.03.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jeden z prvých motorov ešte zo znakom PS. Lepšia kvalita nie je.    [M.]   04.07.2009
Odpověď  Karburátor na obrázcích v testu z r.69 jsem zvětšil co to šlo a ukázalo se, že to není DellOrto, ale Jikov. Zato na fotce od Martina je DellOrto v plné parádě.    [v.]   04.07.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vsak ma vytka patrila hlavne tem na UV , tem zaujatym kvuli kterym to tak trochu zabarveno muselo byt aby to vubec publikovatelne bylo .
Je fakt , ze jsem se o tom mel ihned rozepsat vice anebo nepsat nic a predejit tak jinym uhlum pohledu na moji stiznost .
Jak nam tehdy bylo cokoliv "zabarvene shora" predkladano a my to v tom umeli rozeznat , tak dnes ( jak pripomina Milos ) si musime dat zase pozor na to jake hlouposti k nam chteji vsichni v tomto globalizovanem svete prolobovat .

Pridavam foto karburatoru asi jedne z prvnich Jaw 90 Cross    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.07.2009
Odpověď  Nabízí se domněnka, že karburátor DellOrto na testovaném motocyklu měl na fotkách vypadat jako Jikov, uvedený v textu. DellOrto se totiž v roce 1969 již na Jawu 90 nemontoval. Tak tedy DellOrto pro fotografování otočili a doufali, že to na fotkách maličkého formátu nikdo od Jikovu nerozezná.
Ale nedomysleli to : když se takto nasadí DellOrto na motor Jawy 90, nejsou přístupné seřizovací prvky (šroub bohatosti a doraz šoupátka), které se octnou na straně k válci.    [v.]   29.06.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  S karburátorem u testovaného Roadsteru to není úplně jasné.Mezi tech.daty v testu je sice uveden Jikov, ale z fotek to vypadá skutečně jako DellOrto, ale namontovaný o 180 stupňů otočený, tedy plovákovou komorou dopředu (stejně jako se montuje Jikov).Škoda, že fotky použité v testu nejsou kvalitnější.
U motocyklů z ověř.serie směřovala dopředu komora šoupátka s přívěrou vzduchu, tak jak je vidět na obrázku z návodu k použití, vydaného v roce 1967.    [v.]   29.06.2009
Odpověď  Nevím,nevím ale jawa 90 v testu měla karburátor Dellortto a ten v sérii nebyl... byla to motorka ne-li z ověřovací série,tak z cizích komponentů...Od prvních sérii byla poruchovost velká,mysleli jsme si,že jsou to dětské nemoci,ale poruchovost nemizela,ba naopak...Jelikož jsem to osobně zažil,tak vím o co jde...    [zelezny kriz]   28.06.2009
Odpověď  Snad ani ne tak za autora, jako za přesnost ve vyjadřování.Zdravím !    [v.]   25.06.2009
Odpověď  V., bojujete za autora testu s nevídaným nasazaním. Přiznávám, že slovo "zamlčel" tam být nemělo -omlouvám se.    [Honza l]   25.06.2009
Odpověď  Honzo I : reagoval jsem na Váš příspěvek z 15.6., kde píšete : "...snad s výhradou zamlčení oné poruchovosti...." a snažil jsem se vyjádřit svůj názor, že autor poruchovost nezamlčel. Tím nechci říct, že Jawa 90 je bezporuchová, ale pokud se poruchy (které popisuje někdo jiný někde jinde) při testu neprojevily, nebyl důvod o nich psát.    [v.]   24.06.2009
Zobrazeno 10 z celkem 25 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 476/477     Zobrazit téma / Přidat odpověď   (25) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Čz 250/471


 Zdravím všechny, potřebuji poradit čz 471 krásné pálí všechno funguje jak má ale prostě to nemá tah a vytáhnu z ní max 90km/h. Nevíte co třeba poštelovat aby šla více od spoda protože 4.rychlost nemůžu vytočit.prosim o radu na čz 175 477 jsem schopnej vytáhnout 120km/h bez problému. Děkuji všem moc za rady.    [RUSTY] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.03.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 18 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dobrý deň, máte valec po výbruse? Pokiaľ áno, tak dajte dolu hlavu a skontrolujte, či je piest v hornej úvrati presne zároveň valca. Ja som mal podobný problém na ČZ 472.Nič nepomáhalo a nakoniec som zistil, že piest mi končí cca 0,7 mm pod hornou hranou valca, čiže je úplne iný kompresný pomer. Takže ja mám takúto skúsenosť s novými piestami.    [ogar]   26.03.2023
Odpověď  Po zoufalých zkušenostech od různých takyopravářů už dávám tachometry jen k Montymu. Sice už moc nechce dělat Péráky a předválky, ale cokoli novějšího bylo vždycky na 100%    [JzK]   22.03.2023
Odpověď  meela> to je taky možnost, protože mi právě odešel už druhý a shodou okolností od jednoho jejich "renovátora" z Mohelnice. S prvním mě poslal do hajzlu osobně na burze, papír mi k nim samozřejmě nedal, když jsem je oba obržel poštou. Další co mám od něj po repasi na panelce taky měří podivně.    [Kadel]   22.03.2023
Odpověď  Jo některé tachometry jsou začarované, třeba kamarád mi tvrdil že na panelce nejezdí víc než 70... a já mu v 90 skoro nestačil :-) a na druhou stranu mám tachometr na panelku který ukazuje cca dvojnásobek :-)    [meela]   22.03.2023
Odpověď  Všem děkuji moc za rady, vyměním tedy kolečko za 15z. A snad to bude už lepší.
A s tím tachometrem jsem měl taky problém že mi neukazoval správně ale zkoušel jsem rychlost přes GPS, radary měření na jízdní kola. Takže si myslím že ten sekundár by to mohl všechno vyřešit.    [RUSTY] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.03.2023
Odpověď  Áno, to je tiež možné. Ak tam má 17 namiesto 15 tak by to zodpovedalo ze motorka nevládze ťahať na 4ku.
Ďalšia vec môže byť či správne funguje samotný tachometer, už som sa stretol s tým že tachometer do cca 60 ukazoval plus mínus dobre a vyššie už výrazne menej    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.03.2023
Odpověď  boco: jasný, proto jsem to měřil cyklo tachometrem z předního kola ;-) tam šlo o to vytočení do vyšších otáček, mám 2 metry a 115 kilo (s batohem, oblečením, helmou atd spíš přes 130...). Se správným kolečkem jsem prostě nedokázal 4 vytočit tak, aby byl k dispozici výkon na další akceleraci... s menším kolečkem to jde (motor není generálkovanej, takže už asi taky nepodává plný výkon).

Ale máš pravdu v tom, že tachometr nebude ukazovat správně, to by mohl být další problém u Rustyho dotazu, píše že tacho ukazuje max 90, pokud má větší řetězové kolečko tak to reálně bude o něco víc...    [meela]   22.03.2023
Odpověď  meela : Perak, ako aj ine Jawy, CZ maju vyvod tacho z motora/prevodovky, rychlost na tacho je zavisla na otackach predlohoveho hriadela - cize na otackach motora a zaradenom kvalte. Zmena sekundarneho prevodu pripadne velkosti kolies voci originalu sposobi ze tacho nebude ukazovat spravne. Zmena na mensie kolecko ukazuje rychlost vyssiu ako realna, ale motorka zase ozije na akceleracii a je schopnejsia vytocit 4ku ;)    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.03.2023
Odpověď  Originál podle katalogu je 15z. Z vlastní zkušenosti na péráku můžu říct, že i jeden zub může udělat dost, když jsem si na něj dal menší kolečko sekundáru, tak se mi paradoxně zvýšila maximální rychlost. (ve vyšších otáčkách je k dispozici více výkonu k překonání odporu vzduchu :-) )    [meela]   22.03.2023
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [RUSTY] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.03.2023
Zobrazeno 10 z celkem 18 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 476/477     Zobrazit téma / Přidat odpověď   (18) 
Zodpovězené téma  

Stary zemedelsky stroj


 Dobry den, vedel by nekdo, k cemu slouzil tenhle stroj a jak stary asi je? Diky Erik    [Erik]   25.03.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  tento    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.03.2023
Odpověď  jsou to kolecka ke konskemu pluhu take se mu rikalo sakovak stare mohou byt asi 60-70 let    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.03.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kola mají různý průměr.    [erik]   25.03.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [erik]   25.03.2023
  Traktory, stabilní motory a ostatní země    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Zámek sedla JAWA 250/353.


 Ahoj, jsem v této sekci nový. Mám ne příliš dlouhou dobu JAWU 250/353 a chybí mi zámek na sedlo. Jde koupit, třeba v mvdily.cz, ale není mi moc jasné, jak se připevní. Myslím, že mi na rámu něco chybí. Poradil by někdo? A ještě taková drobnost. Vyrábí někdo s českou precizností a věrohodností boční stojan na JAWU 250, 16" kola??? Do tureckýho výrobku se mi moc nechce ... Děkuji moc za reakci.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 42 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ahoj a děkuju za odpověď. Koupím ho, pán píše, že je nový, nepoužitý, měl ho kdysi koupený na 250-353. Trysky přendám (mám HT 93, VT 50) a zkouknu to na svíčce. Vypadá to, že ho skutečně vyráběl Jikov, měl jsem obavy z nějaký indický repliky.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.09.2020
Odpověď  26mm sání má, tak to natryskuj jako 2926 SBD 11 co máš na motorce. Pro jistotu zkoukni svíčku jestli směs není bohatá nebo naopak chudá.

Tady píšou, že je to karbec na 250 - Typ 353, 559, 590, 592 (Velké kývačky, panelky)
http://www.partdeck.cz/index.php?route=product/product&path=65_161&product_id=13929    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.09.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, chtěl bych se prosím zeptat ... řeším výměnu karburátoru, mám velkou vůli na šoupátku. A mám možnost koupit karburátor, který má podivné označení 2654 tam, kde originál má 2926 SBD 11. Průměr sacího hrdla je 26 mm, to sedí. Neporadil by někdo?? Nemůže to být nějaká indická replika? Přikládám fotku, snad někdo něco pozná. Děkuju.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2020
Odpověď  Lemovka na kryt se dá koupit, motousti, jelinek, MVdily už nevím. Gumové vodítka normálně roztáhni na nýty, taky jsem s tím lehce bojoval.    [Kadel]   15.09.2020
Odpověď  Ahoj, pravý kryt řetězu měl stejný průměr (180 mm), ale šířka rozpěrky s plechem byla u starého 15,4 mm, u nového je cca 13,5 mm. Tím se vyřešilo dotažení matice na čepu rozety. A nový kryt řetězu je o cca 6 mm širší, takže se do něj rozeta s obouma krytama vejde (tedy lehce škrtá levý kryt rozety, ale až kryt řetězu vystředím gumovým těsněním, snad to bude dobré). Ještě bych se rád zeptal, rozteč děr pro nýty gumových vodítek je 40 mm u vnějších vodítek a 43 mm u vnitřních. Ty vodítka jsou různá?? Ty, co jsem vyndal ze starého krytu jsou stejná a rozteč nýtů je těch cca 43 mm. A ještě poslední dotaz ... těsnění do krytu řetězu se dá někde koupit? Na motokramek.cz, odkud mám ten kryt, jsem ho neviděl.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.09.2020
Odpověď  Gratuluji, jen pro úplnost jaký byl rozdíl v krytu rozety a rozpěrky? Pasoval ti starý kryt řetězu na nový kryt rozety? Nemohl být starý kryt jen nějak "sešlápnutý" nebo napadený tunerem? Dekuji.    [Kadel]   15.09.2020
Odpověď  Ahoj všem, tak je to vyřešeno. Objednal jsem nový kryt řetězu a vnější kryt rozety a všechno pasuje. Mělo by to být vše vyrobeno v Čechách. Ten můj původní kryt řetězu je výrazně užší, myslím, že patří na jinou motorku. Že by to někdo vyrobil (i v Turecku) tak odlišně, to se mi nezdá ...    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.09.2020
Odpověď  Ložisko rozety má určitě správný rozměr v ní bych chybu nehledal, špatná bude ta rozpěrka jejího krytu, případně jiný rozměr čepu.    [Kadel]   10.09.2020
Odpověď  Ahoj a moc děkuju za informace. Takže slisovaná rozeta s krycími plechy má šířku cca 41 mm, to sedí u mě i u tebe, tak v tom asi problém nebude. Jen je mi trochu divné, že čep rozety se nedá naplno chytit maticí, délka mého čepu je cca 54,4 mm. Buď je krátký, nebo rozpěrka na pravém krycím plechu je dlouhá (mám ji 15,4 mm). Co je ale špatně, je ten kryt řetězu. Ten tvůj se viditelně moc neliší v průměru pro vnější i vnitřní kryt, ale ten můj se liší markantně. Ještě to dneska změřím, to mi zatím nenapadlo. Kryt řetězu české výroby jsem viděl na motokramek.cz, zkusím je požádat o sdělení rozměrů toto krytu řetězu i rozpěrky s pravým kruhovým krytem.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.09.2020
Odpověď  nebo to bude jenom rozetou, ta by asi byla na vyzkoušení nejjednodušší, je jich všude dost...    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.09.2020
Zobrazeno 10 z celkem 42 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (42) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kompresor 4-válec -co je to za kompresor?


 Ahoj, mám starý 4-válcový kompresor, který bych chtěl zprovoznit, ale nevím co je to za typ atd. Na fotkách je nějaké označení, ale internet to nějak nebere. Prosím o radu, jestli by nevěděl nějaké info o tomto kompresoru, případně kde bych na něj sehnal vložky a písty? Díky Honza Nevím, jestli i to načítá všechny fotky, když tak je budu muset natáhnout pokaždé jako samostatnou zprávu.    [HonzaHonza] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Myslím že to je kompresor NDR z mrazáku co měly kuchyně nebo masny.    [Jaroslav1] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.03.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  .....    [HonzaHonza] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  ....    [HonzaHonza] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [HonzaHonza] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [HonzaHonza] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [HonzaHonza] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2018
  Technické starožitnosti    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Zdravím všechny příznivce stabilních motorů. Vlastním motor SLAVIA 1S100A. Bohužel jsem se o něm nic nedozvěděl. Veškerá dostupná literatura je k typu 1S100K. Nevíte někdo, jaké jsou rozdíly mezi typem A a K? Ve kterém období se typ A vyráběl? Nemáte někdo nějakou literaturu k 1S100A? Díky všem.    [Jirka]   08.06.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 27 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dobrý den, zrovna se pouším do generálky motoru 1s100A, a sháním příručku. Kdyby někdo měl tak mám zájem a zaplatím. Na 1s100K příručku mám. Děkuji i.feriancek@seznam.cz    [Ivan]   24.03.2023
Odpověď  Ahoj všem
pokud by někdo měl manuál na slávii 1S100 (A i K) byl bych moc vděčný budu to celé generálkovat a hodilo by se to. taky kdyby někdo věděl jestli se dájí ješte někde sehnat bronzové ložiska ?? jeden motor mám kompletne rozerbrany a ložisko ko.
Děkuji Marek.kaftan@seznam.cz    [marek mb]   01.01.2023
Odpověď  ahoj mám oba motory A i K rozdíl je třeba že K má vodní pumpu jiny obal. Ted je oba rozebírám a budu vědět jestli jsou aspon vnitřky stejny jako píst,klika ,vačka atd.
Protože u motorz K je praskly blok budu dávat dohromady A kterých moc není a sám o tom nic moc nevim každopádne bloky jsou rozdílné. Pokud by bylo treba se podívatnebo někdy pokecat není problém. Budu dělat komplet go koupil jsem k tomu i podvozek a budu to dělat jako multifunční ....agregat, kompresor,čerpadlo.
Marek ( Benešov)    [marek mb]   01.01.2023
Odpověď  Sháním vodní pumpu na motor 1S100K nebo někoho na opravu teče.    [Milan Strouhal]   25.11.2015
Odpověď  co zkusit knihovnu http://aleph.nkp.cz/publ/skc/003/07/06/003070653.h tm    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.02.2015
Odpověď  zdravim hledam navod k obsluze a udrzbe naftoveho motoru slavia 1-2 s100k mam ho doma a poustim jse do rekonstrukce a potreboval bych jse o nem dozvedet co nejvice abych jse vyhnul nejakych omylu a kdo by ho mel tak mi ho prosim poslete na email a jeste nevite kde by jse dal sehnat originalni komin predem dekuji    [martin hump]   24.02.2015
Odpověď  Ja mam vyzkouseno na sve SLAVII 80-120 atp. Zalezi zda je to predkomurka, nebo primy. Ja davam na predkomurky tech 120 a je to OK.    [LPS]   10.04.2009
Odpověď  Zdravím, chtěl bych se Vás zeptat ohledně motoru Slavia 1S100-0124A, nevěděli byste otevírací tlak vstřikovací trysky a dále typ vstřikovací trysky?    [mahraa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.04.2009
Odpověď  Zdravim pánové mám motor slávia 1S 100K ale žádnou dokumentaci.Proto prosím jestli někdo máte nějaké dokumenty k tomuto motoru nejlépe v elektronické podobě rád to přívítám.Díky a přidávám emailovou adresu mikron.ell@seznam.cz    [Mirek]   11.02.2009
Odpověď  Jouda: díky    [Mirek]   15.12.2008
Zobrazeno 10 z celkem 27 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Traktory, stabilní motory a ostatní země    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (27) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

dokumentace k sidecaru velorex 560


 Ahoj, nemáte prosím někdo plány k výrobě podvozku na tuhle side? mám loďku a blatník, ale nemám podvozek. Díky za jakoukoliv pomoc.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.11.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dobrý den.
Mohu poprosit o plány na výrobu rámu sidecar 560 . Děkuji předem.    [citronek ]   21.03.2023
Odpověď  Ahoj, mám doma loďku na velorexa 560 a nemam podvozok. Som čítal Vašu diskusiu a rád by som zohnal okótované výkresi na výrobu podvozku. Pomožte kutilovi...    [Peto]   26.12.2011
Odpověď  Je to kontakt na pána ktorý predáva náhradné diely na side Velorex a predáva aj kompletnú repliku podvozku.    [vlado]   02.11.2009
Odpověď  Na co je to kontakt?    [Bruno]   31.10.2009
Odpověď  Zdravím, takže ten kontakt je 608 941 498    [vlado]   29.10.2009
Odpověď  Mám. Možná výměna za dobrý volant na Z-25, nebo 50 Super.    [RJ592]   29.10.2009
Odpověď  Zdravím,tu dokumentaci k výrobě podvozku jěště máte?Též mám lodku a blatník a podvozek my chybí.Předem děkuji.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2009
Odpověď  Zdravim priznivce side 560 taktez uvitam plany na vyrobu ramu.Jestli budete ochotni me preposlat budu moc vdecny.Na oplatku rad prenecham kontakt na vyrobce replik podvozku a jinnych dilu nejen na sidecar 560.Předem diky    [OLDA]   14.11.2008
Odpověď  Zdravím příznivce side 560 taktéž uvítám plány na výrobu rámu.Jestli budete ochotni mě přeposlat budu moc vděčný.Na oplátku rád přenechám kontakt na výrobce replik podvozku a jinných dílů nejen na sidecár 560.Předem díky    [OLDA]   14.11.2008
Odpověď  A neposlal bys mi to prosím? Díky    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.11.2008
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Přívěsné vozíky, sidecary    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (13) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Železný stojan


 Zdravím, chtěl bych se poradit, z jakého motocyklu je tento železný (je magnetický) stojan. Je vyšší než na péráka, ale nižší než na kývačku. Rozteč úchytů je stejná, oka mají bronzová futra.    [PhoenixRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.01.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Kdysi jsem měl několik malých kývaček jawa a čz na pneu 3,00. Jaké měly stojánky si již nepamatuji. Nižší stojan by tady dával logiku pro menší profil obou pneumatik.    [Luboš]   18.03.2023
Odpověď  Včera jsem taky běhal po dílně a měřil stojánky :-) ten kratší mám taky, kdysi jsem ho dal na 356 a ani jsem si nevšiml, že je kratší... Jak to bylo přesně se nedozvíme, můžeme jenom spekulovat. Z dobových fotek se bohužel nepozná, jak je stojánek dlouhý. Já bych se taky klonil k tomu, že to bude ze začátku výroby. Ještě si většinou porovnávám čísla dílů v katalozích n.d., tam má stojánek stejné číslo jak pro 352 tak pro první 356, až v pozdějším doplňku katalogu pro 356 se píše o změně litého za svařovaný. Ale jestli byl ten litý celou dobu stejný nebo byla různá provedení se stejným číslem nebo třeba chvíli neměli elektron a dělali z litiny (a do katalogu se to nedostalo), toť otázka :-)    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý postřeh, ale nemyslím si, že by ostatní stojany na malé kývačky byly nižší. Leda by to bylo ze začátku výroby, ale to je domněnka. Přikládám porovnání velikostí, první zleva je z velké kývačky, poslední je replikový na péráka. Vzdálenost mezi latěmi je 28,5 cm. Jediný stojan, který je stejně vysoký jako ten červený, je z ČZ 150c, ale ten je typově úplně jiný.    [Phoenix] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2023
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [Phoenix] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2023
Zobrazit dokumentOdpověď  asi jsem to vyřešil, přikládám rozměrové náčrtky z návodů k obsluze, velká kývačka má o 2 cm vyšší světlou výšku ;-)    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2023
Odpověď  meela: Také mě napadlo, že by ty stojany na fotkách ode mě mohly být na malou půlbubnovou kývačku, ale proč by byly nižší než ostatní stojany? Jinak na malých kývačkách se kromě toho vyskytují tyto typy - hliníkový bez výztuh, hliníkový s výztuhami, trubkový svařovaný a ocelový litý. A asi všechny jsou vyšší než tyhle dva, které mají jen 26 cm.    [Phoenix] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2023
Odpověď  Ne myslím ten litý vlevo. Ten vpravo ale patří spíš na 356. A používaly se i na prvních jednovýfukových čz    [meela]   15.03.2023
Odpověď  Jestli myslíte ten na poslední fotce vpravo, jawácké barvy, svařovaný, tak přesně takový mám na 352. Tedy - úplně přesně takový ne, ten můj byl zohýbaný jak pr++e!    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tohle je první provedení stojanu na kývačku. A podle záchytu pružiny na levé straně je to na malou kývačku, pravděpodobně typy 351 a 352.

Ale připojím se k dotazům, nedávno byl v inzerci pro mě neznámý typ stojanu, nepoznává ho někdo? Má ještě o dost menší výztuhy...    [meela]   15.03.2023
Odpověď  Taky ho mám ale nevím    [petr]   15.03.2023
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák)    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  dobry den schanim dokumentaci na pasovy tarktor bolgar T 54 V neo odkaz kde by bylo mozno neco sehnat dekji    [slava]   07.11.2007

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 45 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Prodáno.    [Peacock89] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2023
Odpověď  Mám návod na obsluhu i katalog ND na Bolgar T54.Musel by som ho nechať oskenovať.Jozef Žáček Kutná Hora.    [Jozef Žáček ]   06.03.2023
Odpověď  Dobrý deň, hľadám kataóg náhradných dielou na T 54 prosim vás kde by som ho zohnal, poprípade prefoti?    [miro]   21.02.2019
Odpověď  Dobry den zhanam dokumentaciu manual katalog na bulgar t 54 vie mi to niekto predat? dakujem za odpoved    [Papin]   10.09.2018
Odpověď  Som Majitel pasaka bulgara a zhanam nd    [jan ]   30.10.2014
Odpověď  Mohu vám nabídnout nové náhradní díly na T54 Bolgar do motoru, převodovky a spojky. Volejte: 00420 605 718 989.    [charvatRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.04.2014
Odpověď  Skús tu http://www.motor-agro.com.ua/    [jano-sered]   26.10.2013
Odpověď  Prosim,potřebuji koupit náhradní díl na převodovku na BOLGARA.Nevím,kde schánět.    [petr]   21.10.2013
Odpověď  máš všety kolečká do prevodovky?    [jano sereď]   12.12.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  zdravim mam bolgar t 54 b komplet na nahradne diely keby ste nieco potrebovali kontaktujte ma na e mail alebo cislo 0918 474 838    [martin]   10.12.2011
Zobrazeno 10 z celkem 45 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Traktory, stabilní motory a ostatní země    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (45) 
 Strana 1/2188 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 28.2.2023)
Nezodpovězené téma 

Urceni roku vyroby motoru 354 a 360


 Zdravim, potreboval bych pomoct s urcenim roku vyroby motoru

Prvni je oznacen jako 354-115xxx
Druhy je znacen 360-0-352xxx

Diky za pomoc!    [Wallander]   29.03.2023
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Rozpěrka zadního kola Pérák vs. ČZ 150 c


 Zdravím, chtěl bych se zeptat, jaký je rozdíl v rozměrech rozpěrky zadního kola na Péráka oproti ČZ 150 c. Např. v jednom eshopu s replikami je každá položka označená jinak, ale obrázky jsou stejné. Mám doma jednu rozpěrku a nevím, kam patří. Pozná to někdo podle foto? Děkuji.    [Phoenix] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2023
  Motocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák)    Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentNezodpovězené téma 

Repase zadních tlumičů půlbuben


 Zdravím, řešil někdo repasi zadních tlumičů na půlbubny (a první celobubny, ty s tlustým spodkem :-) )? Gufero je jasný, to je v katalogu. Dále tam je kožené těsnění a gumový kroužek (položky 10 a 23) - ty si můžu oměřit, ale pokud už někdo má rozměry tak mi je sem prosím napište. Tohle jsou jednoduché věci, ale co s táhlem a pouzdrem (položky 5 a 7?). Zkoušel je někdo repasovat? Nebo nedělá je někdo nové? (hlavně to pouzdro)    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.03.2023
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Určení původu údajného pouzdra na nářadí z válečného motocyklu


 Nepodařilo se mi dosud zjistit, zda toto pouzdro skutečně pochází údajně z motocyklu z období 2 sv války. Nemá někdo potuchu?    [Kosta5Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2023
  Vojenská historická technika a zbraně    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Doska prerusovaca zapalovania Bosch 4Z.


 Dobry vecer ,vie niekto z akeho stroja je tato doska prerusovaca oznacena Bosch 4Z,dakujem za odpoved.    [nortones2Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.03.2023
  Motocykly do roku 1945    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

.


 https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/cezeta-prase/r~cf2785c2b9a911ed93abac1f6b220ee8/r~eff16b38a09011ed8b4e0cc47ab5f122/    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2023
  Skútry ČZ, Manet a ostatní    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Nádrž Jawu 250 sport


 Zdravím, jaká nádrž patří na Jawu 250 sport r.v 1969    [Tomáš]   07.03.2023
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentZobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Zadní stupačky s obdélníkovým průřezem


 Mám zadní stupačky, které se tváří jako klasické pérácké ale mají obdélníkový průřez. Neví někdo, z čeho jsou?    [ogar 12Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2023
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Rikša 505- stahovák bubnu zadního kola


 Zdravím,
potřeboval bych stahovák bubnu zadního kola pro rikšu 505. Poslední diskuze na toto téma je ve fóru z roku 2012, odkazy už neplatí.
Nemáte někdo náčrt s rozměry, v ideálním případě stahovák na prodej,
Díky za radu a pomoc
Franta    [Drkapr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.03.2023
  Skútry ČZ, Manet a ostatní    Přidat odpověď 

 Strana 1/2188 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006