MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 303770 příspěvků |7380 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 64 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexVýpis všech témat a příspěvků 26.1.2020 13:07  
Nové fotografie    
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    STADIONY S 23   13.12.2008 / 1154
    Zdravím všechny příznivce starých kombajnů claas.Vlastním kombajn claa....   06.01.2008 / 932
    JAWA 250 PÉRÁK FJ 1946   16.10.2009 / 873
    Tipy z inzerce   14.02.2013 / 819
    Sraz Péráků   13.07.2011 / 774
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 31844      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 19 / 4740      Příspěvků Příspěvků: 303770
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/2123 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Damske kolo Ogar


 Ahoj poradi mi nekdo linkovani na tohle kolo?
A nejake detaily?    [CIJOML] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.08.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den,
psalo se o tom tady https://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=127&idtop=285393. Přikládám foto rámu s vidlicí. Mohl bych Vám poslat na email více fotek. Odměřoval jsem to podle původních zbytků barevných linek.    [braun] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..je tam obrázek restaurovaného linkování na dámském kole Ogar..Přidávám list z katalogu firmy Ogar z roku 1938..je tam popis,ale barevné vzory používané u téhle firmy nemám..    [j.k.amzik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.08.2019
Odpověď  Diskuze jsem prosel, ale jak to bylo linkovane jsem nenasel nikde. Jestli mate link budu rad....    [CIJOML] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.08.2019
Odpověď  ..už se tady o Ogarech psalo,ve starších příspěvcích najdete odpovědi..    [j.k.amzik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.08.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  A idealne jakou povrchovou upravu maji mit ktere dily    [CIJOML] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.08.2019
  Bicykly a jiné bezmotorové stroje    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

Ahoj máte někdo zkušenost s touto úpravou?


 https://motorky.bazos.cz/inzerat/114658821/ram-jawa-kivacka-sidecar-vystuzenie.php ? [jarek] 17.01.2020    [jarek]   20.01.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Já jsem přesvědčen, že s touto epesní úpravou je kejvačka pevná jako skála 🤗    [Felix]   25.01.2020
Odpověď  je to na hov.o    [.]   25.01.2020
Odpověď  Tady s tím nikde nemá zkušenost, ale všichni budou tvrdit jak je to na hovn.. 😀    [Felix]   25.01.2020
Odpověď  no takže nikdo nemá zkušenost s tou úpravou rámu?To jsem spíš potřeboval vědět, ale i tak diky    [Jarek]   24.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím,
musím reagovat. Ta fotka je Jawa 350 od mé paní https://ckhm.rajce.idnes.cz/2015-06-17_Alpy_2015/ a tu prasáckou opravu jsme udělali, abychom mohli pokračovat v cestě po francouzkých Alpách. Po příjezdu z dovolené jsem si koupil nový rám a provedl výměnu. S takovou hrůzou bych fakt nejezdil.    [braun] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
Odpověď  40 cm sváru z jedné strany, to už nadělá paseku.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2020
Odpověď  Oni veškeré zásahy do nosné karoserie či rámu, jsou na odebrání TP. Nehledě na to, že je to absolutní nesmysl, tak jak jsem již psal. Kdyby standartní provedení nevyhovovalo, nikdy by to nebylo schváleno k provozu na pozemních komunikacích.    [Milan]   22.01.2020
Odpověď  Sorryjako hnus, toto opravdu na cestě nemá co dělat a co STK ??? Jestli nic tak tomu už nerozumím, u nás prcají za pi....ny.    [Dan]   22.01.2020
Odpověď  Tahle hrůza není amatérská oprava-to je neuvěřitelná prasárna. To je na okamžité odebrání MALÉHO TECHNIČÁKU. Ota    [Ota]   21.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kvůli sváření to určitě nerupne - najdi si co je popuštění po sváření. Ono to praskne hned pod krkem, kdybych měl rám přelakovávat tak bych možná o nějakém vyztužení uvažoval. Na foto je amatérská oprava, šlo by to i profesionálněji.    [.]   21.01.2020
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (15) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

České písty do Jawy 350


 Zdravím vospolok.Potreboval by som poradiť.Kde sa dajú kúpiť české výbrusové piesty,kedysi z logom MH,z Hradca?(Dnes Almet).Už mám plné zuby klepajúcich Maďarských a Poľských replík.Lenže žiadny E-shop neuvádza čo za piesty predáva-aspoň som na to nenatrafil.U výrobcu som veľmi nepochodil,nie som veľkoodberateľ.Dík za každú radu.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.01.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ďakujem za tip,vyzerá to nádejne.Pondelok odskúšam.    [Joski]   25.01.2020
Odpověď  Po telefonu moc příjemná paní, do druhého dne písty doma, doporučuju.
https://www.moto-pisty.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=243&products_id=2780&zenid=430bfa085d4b7b61eaa15d44af5ca8d8    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.01.2020
  Motocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 476/477     Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Sidecar


 Zdravím, mám tuto dřevěnou sajdu, nevíte někdo jaký by to mohl být výrobce? Měla by být česká.    [Jan]   13.04.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Je to Walter M 922 armadni motocykl, který byl vyráběn v polovině 20.let. Vice na wikipedii Motorová vozidla Walter. Odkud pochází ta fotka?    [Libor Tošnar ]   25.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přikládám ještě dobovou fotku, kde je sajda u motocyklu Walter.    [Jan]   19.04.2016
  Motocykly do roku 1945    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 250 Tourist


 Zdravím,
dostal se mi do rukou motor ČZ 250 Tourist. Bohužel se jedná o křížence. Válec a kryt spojky je z roku 1936. Válec je přírubový a na krytu je vyražené číslo, které odpovídá podle knihy pana Marčíka také roku 1936. Jenom kartery motoru neodpovídají. Mají místo zadní patky rozpěru jako mají pozdější motory. Mnohem zajímavější je, že kartery nemají vyražené výrobní číslo. Vyražená jsou jen párovací čísla karterů, která sedí. Myslíte, že by to mohlo jít o náhradní díl vyměněný někdy později a proto nemají vyražené číslo a patku pro zadní uchycení?
Děkuji za vaše názory.    [jankloub] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  A ak ano tak pište na mmario@zoznam.sk
Marian    [marian]   25.01.2020
Odpověď  Zdravím,
ja mám opačný problém, mám patkový motor tourist a chýba mi valec lebo ten moj je rozbitý-asi niekomu padol. Nebol by ten valec na predaj?
Marian    [marian]   25.01.2020
Odpověď  Mám pouze ten motor, takže žádného tourista (zatím) nemám. Nabídl mi ho známý za velmi dobrou cenu, tak jsem ho vzal. Chci si ho nechat a zkompletovat. Třeba se mi poštěstí sehnat i něco víc. Přemýšlel jsem i replice. Teď mi prostě jen udělal do Nového roku radost. I kdyby nic budu ho mít vedle mé ČZ 175 Standard, ke které už mám snad vše, jako součást historie značky.    [jankloub] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.01.2020
Odpověď  Zdar, sám jsem viděl spousty patkových motorů s válcem na růžice, které někdo nahradil, na tomto se nejspíš poškodily kartery a tak někdo koupil nové kartery a nahradil je. Jaký typ tourista máš ty? Patkového?    [josef pod] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  výrobní číslo nikde ....    [jankloub] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zadní rozpěra ...    [jankloub] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Válec ...    [jankloub] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zapalování ...    [jankloub] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2019
  Předválečné motocykly ČZ    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma  

Ventilky do želvy.


 Vzhledem k neustálým telefonům a otázkám, zda nemám na prodej ventilky do želvy, jsem se rozhodl pro výrobu, protože zásoby došly a slovenské ventilky dle Vašich zpětných vazeb nefungují.Nechci předbíhat ale snad budou na jaře.Hlavní je podělit kamarády a když něco zbyde navíc, mohu poskytnout.    [jwm]   16.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Já prosím taky. Kamarád z našeho klanu si koupil taky OHC. Teda...Spíš hromadu nasbíraných dílů.. Ale to se podá.:-)    [ED250]   25.01.2020
Odpověď  Pokud nějaké zůstanou navíc taky bych měl o 2ks zájem.    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.01.2020
Odpověď  to jsou dobré zprávy.Dík.    [Mira]   23.01.2020
Odpověď  Vypadá to dobře, do Rovenska budou,možná i dříve.    [jwm]   23.01.2020
Odpověď  Ahoj Oldo.Já bych chtěl určitě dva a kdyby zbylo,tak celkem čtyři.(ventilky)
Dík    [Mira]   22.01.2020
Odpověď  Dobrý den, kdyby dva ventilky zbývaly, byl by za ně moc rád ....    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak už    [jwm]   21.01.2020
Odpověď  Už se to rýsuje:-))    [jwm]   21.01.2020
Odpověď  Všechny kliky jsem vždycky vozil do Týnce ke kamarádovi Pepovi H. Bohužel před více než rokem umřel. Ale ještě je tam jeden šikovný člověk co dělá kliky. Myslím, že dělal kliku i pro Sucháče, který na čtyřce objel zeměkouli. ;-)    [Lucky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2019
Odpověď  Taky bych měl zájem.    [Mira]   22.12.2019
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa 500 OHC    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zodpovězené téma  

plavání velorexu


 Zdravím. Objevil se mi problém na velorexu, při vyšší rychlosti " honím " hadráka od strany ke straně. Poradí někdo, kde může být problém ? Díky    [Petr]   09.01.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  V mém případě hadrák plaval,když jsem jsi nevšíml že při výměně silonů v zadní kyvce vznikla mezera mezi silonem a rámem. Vůli jsem vymezil distanční podložkou a vše je ok. Veloš je i háklivý na tlak v pneu.Já osobně foukám na 3 atmosféry.
Toto je pouze můj poznatek a mě to opravdu pomohlo.    [Oskárek]   25.01.2020
Odpověď  jj podle sebe soudím tebe, takže o chytrákovi nepíšu já ale ty. Ale fakt nevím jak to celý porovnat, abych nemusel dělat nové oblečení. Pokud to dokážeš, prosím napiš a moc tě prosím poraď mě. Samozřejmě až budu mít oblečení roztrhané a budu znovu potahovat tak rám srovnám. Já Petrovi jen poradil aby se nazabýval ložiskem v rozetě, asi nevíš jak je uložení zadního kola v rámu. Rozeta na to nemá vůbec vliv. Blbý pindy jsi tu začal psát ty!    [HonzaBK]   21.01.2020
Odpověď  1) tys Petrovi neporadil nic
2) já ano, a jsem přesvědčen že po upravení sbíhavosti se to vyřeší
3) to že to neumíš vyrovnat jsem přišel na to, že u tvého druhého bezpředmětního příspěvku píšeš že tvůj " hadrák neplave, ale zatáčí hodně doleva".
Kdyby jsi to vyrovnal, tak ti nebude zatáčet doleva a nebudeš o tom ani psát.
Docela mě ale tvými narážkami už unavuješ. Člověk něco napíše, a pak na to dycinky odpoví chytrák, který to ví lépe...    [Tonda]   20.01.2020
Odpověď  Tondo a na to jsi přišel jak, že to neumím vyrovnat, někdo to tu napsal? Tvoje rady jsou na dvě věci!!    [HonzaBK]   20.01.2020
Odpověď  Petr píše že mu plave, ne že to má nabouraný a táhne na stranu, to je rozdíl. Že to neumíš vyrovnat aby to jelo rovně je už bohužel tvoje věc...    [Tonda]   18.01.2020
Odpověď  protože už 15 let jezdím ve velorexu, kterej je nabouranej a byl kdysi špatně svařenej po havarii, takže mě sice neplave, ale zatáčí hodně doleva. i když mám sbíhavost Ok a zadní kolo uprostřed mezi předníma    [HonzaBK]   17.01.2020
Odpověď  Ještě že tě tady máme a můžeš mě zavčas opravit.    [Tonda]   16.01.2020
Odpověď  nebo nabouranej rám kdysi a špatně svařenej, Ložisko v rozetě na to vliv vůbec nemá, jen v kolech.    [HonzaBK]   16.01.2020
Odpověď  Špatná sbíhavost na předních kolech ( 2-5 mm se mají dbíhat)
Nebo zadní kolo není v ose jízdy ( jde změřit dlouhými laťkami kdy je dáš s rovinou zadního kola, a změříš rozníl mezi předními koly) poslední varianta je špatné ložiško v zadním kole, případné i rozetě.    [Tonda]   16.01.2020
  Lidová vozítka, vozítka Velorex    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Identifikace Jawy 175 předválečna.


 Dobrý den pane Arnošte,
s dovolením Vás také požádám o identifikaci Jawy 175 č.motoru 35331, č.přev.34795 a
č.rámu 5811. Dále o identifikaci samotného motoru č. 54004.
Moc děkuji za ochotu.    [chmelda] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.01.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  pro pana Arnošta

děkuji Vám za identifikaci a motor č. 54004 má opravdu malý válec a hlavu.
Děkuji ještě jednou.    [chmelda] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
Odpověď  Dobrý den, dovoluji si odpověd na Váš dotaz napsat k tématu, kde již máme většinu podobných dotazů..    [Arnošt]   22.01.2020
  Předválečné motocykly Jawa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Stadion


 Ahoj, tak jsem si pořídil torzo Stadiona a chtěl bych se zeptat kde najdu číslo rámu. Díky    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 104 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Stadion S11 a S22 něco málo S23 a Jawetta    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
Odpověď  A je tam taky něco o Jawetta, nebo jen stadioni?    [Pavel]   24.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  1    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nemyslím že je 50% čistý papír. Tady ukázka    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
Odpověď  Opravdu je 50% "každé" strany bílý papír???

https://www.nasevojsko.eu/nasevojsko/eshop/93-1-Brzy-vyjde/0/5/6128-Moped-vyjde-22-1-2020    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
Odpověď  Přišla včera a neměl jsem čas pročíst jen jsem prolistoval. Dnes bude večer čas se do ní podívat pořádně.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
Odpověď  Ta kniha vypadá zajímavě... Stojí to za koupení, jsou tam fakta a přínosné info?    [Me2T]   23.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Něco nového ke čtení    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  😁    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.12.2019
Zobrazeno 10 z celkem 104 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostat    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (104) 
Zodpovězené téma  

Jawa předválečná - číslování rámů


 Zdravím, mohl by mi prosím někdo udělat jasno v číslování rámů u předválečných Jaw ? Prý měli 4 místná čísla. Seznamy výrobních čísel podle roku výroby co jsem si všiml zahrnují pouze výrobní čísla motorů nebo celých strojů, která jsou pětimístná. Mám doma rám s vidlicí na n.d. s číslem 3396. Ukazovalo by mi to na Villierse, ale nejsem podle žádné tabulky schopen určit rok výroby. Pomohl by mi někdo? Možná se to tu už řešilo, já jsem ale nic nenašel. Díky    [Pavel OHC]   09.02.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 567 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  pro pana Arnošta

Pane, mockrát Vám děkuji, dochovalo se mi k číslu 83472 Typové Osvědčení, kde je uvedeno výrobní fabrické číslo 5618 (nevím zda to je číslo rámu) a číslo hnacího ústrojí 83472, toto číslo je vyražené jak na motoru tak poslední čtyřčíslí i na magdynamu (na rámu jsem číslo nedohledal).
Prvním majitel byl jak píšete opravdu pan Josef Havlík,Moravská Ostrava, a byl to jak lze z osvědčení vyčíst průvodčí elektrických drah!

K druhému výrobnímu číslu, bohužel nic nemám, jen, že tento motor byl předělán důmyslně na tlakové mazání, kdo to překopal a kdy se už asi nedozvím.

Pane Arnošte, hledám ještě informace ke kývačce 353,
výrobní číslo rámu 353000104 s motorem o č. S-353-S-000104. Stroj jsem dovezl kdysi dávno z Polska v poměrně zbídačeném stavu. Motor je celohliníkový s dvěmi svíčkami. Budu rád za jakoukoliv informaci

Moc Vám děkuji, s úctou Mira    [Mira250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
Odpověď  pro Mira 250
Jawa 350 OHV číslo motoru odesláno 7. 6. 1939, v kolonce číslo účtu je datum 16. 6. 1939 (asi datum zaoplacení), zástupce Šulc, zákazník Havlík (zástupce Karel Šulc prodával motocykly Jawa v v Moravské Ostravě, opavská 22)

Jawa 350 OHV č. motoru 84274 odesláno 30. 10. 1945, v kolonce zástupce je napsáno P. o. (přímý odběr z továrny) zákazník Špina (psáno takto s krátkým i)    [Arnošt]   23.01.2020
Odpověď  Dobrý den, pane Arnošte!
I já se přidávám k řadě žadatelů a chtěl bych Vás požádat o sdělení několika informací k moto Jawa 350 OHV a to k výrobnímu číslu 83472 a 84274.
Děkuji Mira    [Mira250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2020
Odpověď  pro chmelda

motocykl Jawa 175 s číslem motoru 35331, k tomuto stroji se naštěstí dochovala i druhá podorobnější evidenční kniha, kde někdy bývají uvedena i výrobní čísla rámu ve Vašem případě máme štěstí, a kniha potvrzuje, že motocykl měl číslo rámu 5811
motocykl byl odeslán z továrny dne 16. 6. 1934, zástupce je uveden zkratkou "Korm." zákazník Slauer
ona podrobnější kniha, vedle potvrzení čísla růmu ještě uvádí, datum zhotovení 8.6.1934, v kolonce datum dodání se píše 15. 6. 1934, v kolonce výbava "tandem. sedlo, nosič, stupačky", v kolonce příjemce Pavekl Slauer, Lipt. Trnovec (dnes součást Liptovského Mikuláše na Slovensku
rozdíl mezi číslem motoru a číslem převodovky je poměrně malý, a je možné, že takto to odelšlo z továrny

samotný motor s číslem 54004 je zajímavý, dle čísla totiž jde o motor z motocyklu Jawa 175 v provedení pro autoškolu. Tento kus je z poválečné cca. 50kusové série těchto "autoškol" dle evidenční knihy, odesláno dne 18. 4. 1946, v kolonce číslo rejstříku je poznámka "dvojí řízení" v koloncde zástupce stojí P.O., tedy přímý odběr z továrny, v kolonce zákazník Šulc
předpokládám, že tento motor má ještě malý válec a hlavu? V posledním týdnu už třetí autoškola, kterou jsem hledal:)    [Arnošt]   22.01.2020
Odpověď  pro Pavel H.

Jawa 250 s číslem motoru 78951 byla odeslána z továrny dne 22. 6. 1939, v kolonce číslo účtu je datum 30. 6. 1939 (asi datum zaplacení. zástupce Bém, zákazník Dufek (Jan Bém prodával motocykly Jawa v Nové Říši u Telče. Měl by to být stroj z 8. výrobní série tedy model 1939.    [Arnošt]   17.01.2020
Odpověď  Dobrý den, též bych prosil pana Arnošta o identifikaci speciálky 250, č.motoru i rámu je
78 951. Děkuji.    [Pavel H.]   16.01.2020
Odpověď  Pro Drkapr
dobrý den, s číslem motoru už je to snadné. Motocykl s číslem motoru 49907 byl odeslán z továrny dne 28. 6. 1938 zástupce Nývlt (Hradec Králové), zákazník Procházka. Měla by to být 13. série tj. Standard Speciál 1938 (nové kulaté tlumiče výfuků, uchycené ale ještě bez pásky, řazení na nádrži ale nádrž ještě jen s nápisem Jawa, motor s větším žebrováním, velké brzdy). Číslo rámu může být klidně i o několik stovek, možná i tisíc od čísla motoru, ale bude to již rovněž pětimístné číslo podobné číslu motoru..    [Arnošt]   16.01.2020
Odpověď  Dobrý den,

děkuji za odpověď. Tak jsem hledal a čistil a celé číslo je 49907 - teď už budu vědět, že číslic je 5.

PS: výstava se mi moc líbila, zajímavé a unikátní stroje.

franta    [Drkapr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.01.2020
Odpověď  Dobrý den omlouvám se za dlouhou pomlku v psaní - chstali jsme loni výstavu ke značce Jawa a měl jsem málo času na bádání, doufám, že letos to bude trochu lepší. K vašim dotazům:
pro DavidK
číslo motoru 37803 odesláno z továrny 29. 5. 1935, zástupce Dryml, zákazník Pally, podrobnosti viz. naše nedávná kominikace e-mailem

pro Drkapr
ve vašem případě to bude těžké, číslo motoru je vždy pětimístné a bez něj nedokážu ni užitečného najít. Číslo převodovky by sice většinou mělo odpovídat číslu motoru ale bývají v tom výjimky a tak se na to ndedá spoléhat. Pokud by číslo na převodovce odpovídalo číslu motoru, pak by šlo o motocykl odeslaný z továrny dne 3. 10. 1936 zástupce Posselt, zákazník Einkel, zástupce Posselt prodával motocykly Jawa v Přerově, podle čísla by šlo o jeden z posledních Speciálů ze 7. série, číslo rámu se mi však zdá až příliš vzdálené číslu, které máte na převodovce..

pro Kel
Jawa 250 s číslem motoru 76983 byla odeslána z továrny dne 15. 7. 1938, zástupce Popelář, zákazník Lauček

pro jirkan
Jawa 175 číslo motoru 32455
motocykl byl pravděpodobně odeslán z továrny 29. 6. 1933, v kolonce "dílenské objednávky je datum 16. 6. - pravděpodobně datum zhotovení? zástupce Koller, zákazník Pospěl, dle čísla je to motocykl 3. série

pro Charli.1
Jawa 350 s číslem motoru 83447 byl odeslán z továrny dne 3. 6. 1939, zástupce značky Jánkský (prodával motocykly v České Skalici) zákazník Stránský, v knize je též poznámka za č. 83783 - znamená to, že pan Stránský měl dostat motocykl tohoto čísla, ale nakonec převzal to Vaše, možná reklamace??

pro Leo
motocykl Jawa 350 s číslem motoru 82103 je skutečně třetím výrobním číslem v řadě nových motocyklů Jawa 350 OHV z roku 1936 a půjde opravdu o jeden z prvních dodaných kusů, zdá se, že první kus byl expedován 27.5 1936 Váš motocykl s číslem 82103 byl odeslán dne 16. 6. 1936, jmáno zástupce je nečitelné, mohlo by to být Jaroš, ale nejsem si jistý, v kolonce zákazník je napsáno Sbor hasičský

pro Bohouš - bohužel k poválečným motocyklům nemám záznamy..

pro Petr
81795 motocykl byl odeslán 18. 8. 1936 zástupci značky označenému zkratkou Kronb., Bude to Kronberger, který prodával motocykly Jawa v Praze, zajímavé je, že motocykl pravděpodobně Kronberger neprodal, stejně jako stroj čísla motoru 81792 a 81 770 stroje mají poznámku Kronb. vrátil rej. č. 120/38. Zástupce Kronberger měl finanční problémy a sdluhy vůči Zbrojovce Ing. F. Janeček a je možné, že motocykly vůbec neprodal, nebo za ně nezaplatil?? Váš stroj s číslem motoru 81795 tak byl z továrny odeslán podruhé až 1. 2. 1938 zástupce Koranda (Třeboň) zákazník Pártl

číslo motoru 84800 odesláno dne 31. 10. 1946, zástupce Škoda, zákazník Cita (pan Škoda prodával motocykly v Dobrušce), dle čísla jde o třetí výrobní číslo od konce výroby, nekteré motocykly nižších čísel však byly dodány i později například v březnu 1947

pro JH
80787 odesláno dne 4. 10. 1935, zástupce Vršecký, zákazník Lerch (bohužel jméno zástupce nemám podchyceno)
81680 odesláno dne 19. 6. 1936, zástupce Bohm, zákazník Vrtal (Zástuopce Basil Bohm - psáno s přehlasovaným o prodával motocykly Jawa v Uherském Brodě, zástupce stejného příjmení prodával motocykly jawa v Kraslicích))
82354 odesláno dne 20.2.1936, zástupce Langer, zákazník Papoušek, jméno zástupce Langer mám v seznamech dvakrát vždy šlo o oblast později odtrženého území tzv. Sudety (Josef Langer, Hannsdorf b. Mahrische Schonberg - Hanušovice u Šumperka a Rudolf Langer, Jaktar b. Troppau Jaktař dnes součást Opavy)

pro Michal
80256 odesláno 28. 5. 1935 (osmička u čísla 28 není dobře čitelná, může to být i pět nebo nula), zástupce značky Kremel, zákazník Mašlan (Vladimír Kremel prodával motocykly Jawa ve Vsetíně)


pro Tomáš R.
71342 odesláno 23.4.1936, zástupce findejs, zákazník Portele, jméno zástupce bohužel nemám podchyceno, dle čísla jde o motocykl 2. výrobní série

pero Jenda.cl
číslo rámu 52820 je dle mého názoru číslem z žady pro motocykly Jawa 175 půjde o něco z období počátku okupace, a je možné že v tu dobu byl dosti velký rozdíl mezi číslem rámu a motoru, proto si netroufám z čísla rámu usuzovat na číslo motoru, ale mohu se plést, neviděl jsem zatím dost čísel rámu dvěstěpadesátek z tohoto období, možná by poradil Libor Marčík??

pro Jižan
80317 odesláno 6.6.1935, zástupce "Kronb." (tedy Kronberger Praha, zákazník Kypta
84669 odesláno 13.9.1946, v kolonce zástupce je napsáno P.o. což je asi přímý odběr z továrny, zákazník se jmnenoval Steklý

s dalšími čísly bohužel nemohu pomoci, číslo převodovky, které uvádíte nezapadá do číselné řady, možná jede o číslo součástky, číslo rámu by ukazovalo někam na konec 30. let

k motocyklům Jawa robot se bohužel dochovala pouze jedna kniha a ta končí číslem 8120

pro Mrouš
Robot s číslem motoru 7898 byl odeslán z továrny dne 29. 9. 1939 (v kolonce číslo účtu je uvedeno stejné datum - pravděpodobně datum zaplacení, zástupce Hansvencl, zákazník Sedlařík (Jan Hansvencl prodával motocykly Jawa v Bystřici nad Pernštejnem).

Doufám, že jsem nikoho nevynechal.    [Arnošt]   15.01.2020
Odpověď  Dobrý den, chtěl bych pozdravit pana Arnošta a zároveň se zeptat na identifikační číslo motoru 37803. Jedná se o předválečnou Jawu 175. Rám je bez čísla! Je to možné? Motor je s chobotem. Rám vypadá jako Villiers. Děkuji za ochotu a odpověď.    [DavidKRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.01.2020
Zobrazeno 10 z celkem 567 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Předválečné motocykly Jawa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (567) 
Zodpovězené téma  

POUZDRO ŘADÍCÍ PÁKY


 Zdravím, jde vyměnit futro radící páky ? Díky    [grif]   23.01.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Díky a polepším se s formulací dotazu. To pouzdro asi sehnat nepůjde, alespoň jsem ho nikde neviděl ?    [grif]   24.01.2020
Odpověď  Futro radící páky?, jestli myslíš na skutru čz tak to vyměnit lze, ale je dobré správně formulovat dotaz celou větou, a to hlavně z duvodu vyhledávání až to bude řešit někdo jiný. Jo a originální materiál je šedá "samomazná" litina.    [Tomas]   24.01.2020
  Skútry ČZ, Manet a ostatní    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

HŘÍDEL KYVNÉ VIDLICE


 Zdravím, má mít hřídel vůli v držáku motoru ? Případně jakou ? Druhá otázka se týká napínáku (kladky) řetězu. Je tam nutný ? Díky moc za odpovědi.    [grif]   19.01.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Podívej se do příručky 502 je tam řez uložením vidlice, po správném vymezení a utažení vůle nehraje roli.    [Tomas]   24.01.2020
Odpověď  Zdravím ještě jednou chtěl bych se zeptat znovu jestli je normální ta celkem velká vůle osy kyvky v trubce držáku motoru. Díky moc.    [grif]   23.01.2020
Odpověď  Díky, já měl pocit, že když je na držáku připevněn motor a je tam taková vůle cca 1mm, tak to musí na té ose vibrovat.    [grif]   20.01.2020
Odpověď  Na vuli hřídele v trubce až tak moc nezáleží, duležité je správně vymezit podložkama u bronzových pouzder vzhledem ke stáří a opotřebení.    [Tomas]   19.01.2020
Odpověď  Gumová kladka vyloženě potřeba není, ale potom řetěz naráží na držák ničí ho a za jízdy muže rachotit, ale dnes není problém koupit nový třena přímo od výrobce www.vintage-replica.cz    [Tomas]   19.01.2020
Odpověď  Je to 502    [grif]   19.01.2020
Odpověď  je to na 501 nebo 502?    [Tomas]   19.01.2020
  Skútry ČZ, Manet a ostatní    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ motokros 998


 Nemá někdo foto modelu čz 380/998 v modrém provedení? Údajně se mělo dělat a po roce 1980 už pak jen klasicky žluto-červená.
Pak navazuji s dotazem, zda někdo nemá na prodej rám na 997,998 a výfuk na 998. Případně i kyvka by pomohla.
Díky    [genx] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  genx@post.cz    [genx] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
Odpověď  Je na vás nějaké spojení,třeba email?    [k]   12.01.2020
  Motocyklové soutěžní a závodní speciály    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Veteránisty čekají změny?!


 Čekají nás změny v provozování historických vozidel? Budeme s veterány jezdit na STK?

https://www.motomagazin.cz/index.php?action=magazin&menu=5&pos=zmeny    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.01.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  A mohu se zeptat, co se pro člověka, který potřebuje dostat veteránské značky zhorší tímto novým opatřením? Testace na 5 let místo dvou je přece plus, stejně jako to že papíry by byli prepsatelne i na jiné majitele a zrovna tak že by šly zařídit na jakémkoliv odboru dopravy....

Co je na tom špatného? Samozřejmě ještě nevíme o kolik se to prodraží, ale mě to zase taková katastrofa nepřijde.    [Pavel]   24.01.2020
Odpověď  Viz článek v Motorjournalu - STK by měly být snad na 4 roky...snahouj je zajistit změnu ohledně "veteránských TP" tak, aby šly přepsat jako normální TP,..což relativně u obou zlepší stav. No jen teda asi se (mimo platby u klubové testace) přesune většina (administrace, STK, přepis, nějaké eko?) poplatků státu,...
Nevím,...
Nemám moc rád zjednodušení,...moc nefungují pak v reálu.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2020
Odpověď  Těžko říci, jak se to vyvine. Ale nejspíš, s bojem proti změně klimatu a s protlačováním elektromobilů, ne že bych to vítal, asi k nějakým zhoršením podmínek dojde. Buď nás k tomu dotlačí EU nebo se to vyvrbí jinak.    [PS]   06.01.2020
  Život kolem veteránů    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

rozborka a čištění hlavy


 Zdravim, chystám se poslat hlavu na generálku ale rád bych jí před tím zevnitř vyčistil. Nemá někdo recept jak to udělat nejsnadněji? Pokud bych to chtěl poslat na chemické čištění musel bych demontovat vačku a hřídelky vahadel, mohl by někdo poradit s demontáží? Doufám že jsem to nepřehlídl už v probíraném tématu.Dík    [zendrich]   07.09.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 25 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Jo to bude šnek.    [kuba]   24.01.2020
Odpověď  Ještě prosím jeden dotaz. Z náhradní želvy jsem vyndal olejové čerpadlo, které bylo v želvě trochu "utopené", dvojice ozubených koleček pro přívod oleje do motoru je slabší než jsou další čtyři kolečka pro odvod oleje do olejovky. To asi bude čerpadlo ze šneka, že jo??    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2020
Odpověď  Ahoj, děkuji. Do Rovenska přijedu, jsem už přihlášenej a když JAWA nepojede, nechám ji na vleku a budu chodit po okolí pěšky. Víš, já se to teprve s JAWOU učím a jsem vděčný za každou radu. Mám teď domluvenou opravu vahadlových osiček, vahadla s futrama nechám a jen je přestružím po té opravě osiček. Zítra jedu za panem Šátkem do Peček, už jsem s ním o problému s osičkama mluvil, říkal, že se to vyřeší :-) Alespoň něco budu mít hotovo a pak budu postupovat dál.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2020
Odpověď  Milane z Plzně, je mě jedno kterým názorem, či zkušenostmi se budeš řídit ale každý, kdo kdy dělal motor z OHC potvrdí, že vždy bývá na polovině průměru čep vahadla od bronzového pouzdra vydřený. Opravil bych radši čep, než dávat nové pouzdra, která se během chvilky opět vymačkají.Lepší je nechat stará,utemovaná a lehce je přejet výstružníkem, samozřejmě výstružníkem strojním.Přijeď do Rovenska na pokec, osobní setkání je lepší, než anonymní kecy radilů po internetu.:-)))    [jwm]   21.01.2020
Odpověď  Ahoj Milane z Brna, díky za názor. Faktický stav osiček je takový, že v hliníku vahadlovky drží fest, což je dobré, vytahuju je přípravkem na stahováku, vahadla se točí volně a mají jen lehkou vůli, ale jdou ztěžka přesunout přes konce osiček. Mají zřejmě novější přestružená bronzová pouzdra na střed osičky a osička je uprostřed oběhaná. Jedna osička má ale v místě vahadla dost velký "šrám", jestli se to někdy přidřelo, nevím ... Proto jsem chtěl raději všechny přebrousit.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2020
Odpověď  Uložení p7/D8 je tzv. zemědělská vůle. Z vysoka bych se vykálel na nějaký broušení tvrdochromu. Pokud stávající oska není šišatá a sedí ve svém uložení, stačí maximálně vyfutrovat vahadlo a přestružit na potřebnou vůli. Stavitelným výstružníkem nebo lépe rozpínacím. Jiné způsoby jsou vyhazování peněz.    [Milan z Brna]   17.01.2020
Odpověď  Já bych Ti ty hřídelky doručil a pak nechám na Tobě, jaké budou časové a kapacitní možnosti. Prostě až to bude, tak to bude. Jak jsem psal, řeším asi 1000 + 1 problém s motorem, takže to zase tak nehoří. Spíše jde o to, že něco bude už vyřešeno. Já Ti když tak zavolám, pošleš-li číslo. Můj telefon je 602 258872. A díky ...    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.01.2020
Odpověď  Jasně,komplet, jedna sada navíc žádný problém. Kdyžtak napiš a dohodneme se jak na to spěcháš.    [jwm]   17.01.2020
Odpověď  Když jsou vymačkaná pouzdra ve vahadlech, je vymačkané i uložení čepů ve vahadlové skříni.Změříš v kraji průměr starého čepu a přidáš 0.02-0.03 mm a je to vždy OK.    [jwm]   17.01.2020
Odpověď  Jééé, moc děkuju:-)) A ty bys dokázal zajistit i ten tvrdochrom? A pak to dobroušení na průměr těch 12,02 mm? Já bych Ti to všechno osobně přivezl, abychom se i poznali, jestli by Ti to nevadilo ....    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.01.2020
Zobrazeno 10 z celkem 25 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa 500 OHC    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (25) 
 Strana 1/2123 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 27.12.2019)
Nezodpovězené téma 

ČZ 250 sport schema


 Prosím neměl by někdo schéma zapojení a popis poloh přepínače světla Bosch u bezbateriové verze ? Všude jsem našel Jen schema na verzi s baterií.    [Aleš]   24.01.2020
  Předválečné motocykly ČZ    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

čz 175/505 rikša elektroinstalace


 Zdravím Vás všechny, nevíte náhodou, kde se dá koupit komplet elektroinstalace na rikšu-i s napojením na křížový přepínač? Hledal jsem všude na internetu,volal, ale nikdo ho neprodává, budu rád za každou informaci    [radim2000Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
  Skútry ČZ, Manet a ostatní    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Kombajn claas


 Zdravim mám doma tažený kombajn claas plus jeden na náhradní díly. Pavel 728780435    [Pavel]   23.01.2020
  Traktory, stabilní motory a ostatní země    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Laserové čištění kovů


 Má někdo zkušenosti s touto technologií? Například zda jde bez narušení očistit hlava válce, hliníkový stojan se zašlou špínou a tak.

Příklad nabídky: https://www.azkovo.eu/sluzby/laserove-cisteni?gclid=EAIaIQobChMI2Ya6k_-X5wIVCOh3Ch2bdAXuEAAYASAAEgIvNvD_BwE    [JB] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2020
  Služby, řemesla, kontakty    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

čz 98 třírychlostní


 Nevíte prosím jestli někdo nevyrábí repliky na čz 98 r.v. 1938. Potřebuji pružinu vidlice, vrchní uchycení co se do něj pružina šroubuje a spodní hřídel vahadlové vidlice, ta co je v samotné vidlici. Originál je nesehnatelný. Možno i jiné díly čz. Děkuji za radu.    [mirek]   22.01.2020
  Předválečné motocykly ČZ    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Oprava světlometu


 Dobrý den, scháním nějakého šikovného klempíře co mě opraví zrenovuje plechový světlomet na califa a má zkušenosti s nýtováním. Máte nějaké doporučení? Západní čechy ideál.Díky PV    [PV]   21.01.2020
  Exportní typy československých motocyků    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

MF-70 --- karburátor


 Ahoj, koupil jsem sekačku MF-70, ale žere jak blázen i na volnoběhu. Koupil jsem nový jehlový ventil do karburátoru, ale nepomohlo to. Zkoušel jsem taky snížit hladinu na plováku a taky nic. Někde jsem četl, že od nějakého data se začaly dělat karburátory zmetky. Taky jsem četl, že vysokou spotřebu dělají i opotřebené gufera na klíče, ty budu taky měnit. Chtěl bych poradit, jestli by se dalo použít nějakou kvalitní náhradu? Díky Honza    [HonzaHonza] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.01.2020
  Traktory, stabilní motory a ostatní země    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

uprava rámu k sidecar?


 ahoj co na to říkáte https://motorky.bazos.cz/inzerat/114658821/ram-jawa-kivacka-sidecar-vystuzenie.php ?    [jarek]   17.01.2020
  Přívěsné vozíky, sidecary    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Přední vidlice ČZ 125 A.


 Potřeboval bych odměřit chromované matice na přední vidlicí ČZ 125 A. Jedna je zde na třecím tlumiči řízení, mohla by být stejná jako na ČZ 175 předválečná? Druhá matice je na třecím tlumiči pérování. Tato má jistě menší průměr. Mohl mi je někdo odměřit? Asi je budu muset vyrobit, zvláště tu na pérování nemohu objevit v replice. Díky za ochotu.    [TapinRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.01.2020
  Motocykly do roku 1945    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Stadion S11 vs S22


 Zdravím,
Nevím někdo do jakého roku se dávala na Stadion S11 ta starší převodovka myslím kratší drážkování na hřídeli, hřídelka s dvěma kolama oproti té s těma třemi. Mám Stadion S11 rok výroby 59, ale někdo z toho vzal převodku a já nevím jakou tam mám dát.
Děkuji    [gege252] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.01.2020
  Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostat    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa Californian barva a samolepka na nádrži a předním blatníku


 Prosím o info jakou barvu má klason a jeho držák u Jawa Californian 1969, červený rám, Dále nevím kde sehnat samolepící pruh na nádrž a přední blatník, jaký odstín a šíře pásky byla na originálu. Děkuji    [perbusekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.01.2020
  Exportní typy československých motocyků    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Gumové tlumiče rázů


 Jawa speciál,kde mohu sehnat gumové segmenty spojky,motoren.sk je má vyprodané.Díky Vamel    [melichar]   08.01.2020
  Předválečné motocykly Jawa    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Chater Lea 350 OHC


 Dobrý den, shaním jakékoli informace o motocyklech, dílech a dokumentech k historii těchto motocyklů v ČR.    [vodníkRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2020
  Motocykly do roku 1945    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

NÁDRŽ PÉRÁK FJ


 Zdravím potřebuji nádrž v patině a nabízím nádrž se staženým lakem a chromem. Má pár důlků, jinak super stav. Vymění někdo ? Více foto pošlu případně @    [grif]   04.01.2020
  Motocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák)    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Valec 354/04 VS valec 354/06


 Zdravím Vás priatelia. Mám na Vás prosbu. Ako bezpečne rozoznám valec z Kyvačky 354/04 a prvej Panelky 354/06? Kúpil som motor a naisto viem, že nie sú z Panelky 360. V knihe od Dočkala sa píše, že: "Na motore 354/06 (prvý panelkový) sa vzhľadove nezmenilo nič. Výkon na 18 k sa dosiahol úpravou rozvodových kanálov". Čo ja ako laik neviem posúdiť. Preto prosím o radu. Vie to niekto? Vopred ďakujem. MV.    [MV]   03.01.2020
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Stabilní motor Moravia 4HP


 Dobrý den,
můžete mi prosím poradit, kde udělat výbrus válce a nový píst na stabilák? Motor byl zadřený a píst i válec jsou poškozené. Průměr pístu je 94,7mm.
Děkuji.
Dajak    [Dajak]   02.01.2020
  Traktory, stabilní motory a ostatní země    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Prosím o info o Jawě 250/559 exportní typ pro Nizozemí/Holandsko


 Prosím o info o Jawě 250/559 exportní typ pro Nizozemí/Holandsko. Koupil jsem takovou v rozebraném stavu rok 73 . Ale nejsem si jistý jestli ty díly patří na exportní typ pro Nizozemí. Proto prosím o fotografii.
Mám na ní: 16ky kola, nádrž se šroubovanými boky, horní masku z poslední kývačky s panelkovým rámečkem světla , řídítka s hrazdou, hranatý přední blatník.
Také bych chtěl vidět výrobní štítek v Nizozemštině ( prosím o foto s překrytými udaji o vaší motorce ).
Na netu jsem hledal spoustu hodin ale nic jsem nenašel, neporadily mi v Jawě v Týnci ani v muzeích.    [budlaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2019
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa Special


 Dotaz pro pana Arnošta: Stal jsem se majitelem Jawy 250Special, chtěl bych vás poprosit o identifikaci čísla rámu a motoru. Číslo rámu 8551 a motor s převodovkou 79634. Pak mám ještě rozebranou Jawu 175 Special, číslo motoru s převodovkou 48890, rám je 48786.A poslední rozebraná Jawa 175 Special,číslo motoru 35831, převodovka 37796,rám 50431. Moc vám děkuji za váš čas a ochotu.    [JulieRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.12.2019
  Předválečné motocykly Jawa    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Renovace kůže


 Zdravím, chci si udělat renovaci kůže a chtěl bych se zeptat jestli s tím máte zkušenosti. Mám zamířeno na http://www.united-c.cz/sluzby/renovace-kuze/ tak se chci zeptat na nějaké tipy nebo rady. Předem díky. JB    [Jan Bratan]   27.12.2019
  Automobily do roku 1945    Přidat odpověď 

 Strana 1/2123 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006