| dobrý den, chci dát vědět celému občanovi ČR, že paní HORÁČKOVÁ MICHAELA je poctivá věřitelka, před pár týdny jsem od ní dostal půjčku 500 000 Kč, když jsem zde na webu narazil na její kontakt. takže pokud potřebujete půjčku, kontaktujte ji nyní prostřednictvím e-mailu: mhorackova04@gmail.com [Drevjaney Petr] 26.03.2024 |
| Nastavení rozvodu podle značky na vačkové hřídeli a na jejím náhonu a nastavení předstihu podle
značek na hnacích kolech. Pokud by značky chyběly, tak ventily na střih v horní úvrati a zapalování
by mělo při minimálním předstihu pálit také v horní úvrati (v té druhé horní úvrati). Ale je to fakt
docela dobře značené. [Erik Zubek] 29.08.2008 |
| Eriku, pokud to není žádné tajemství, kolik nastavujete rozvod a předstih? zajímá mě spodovka i
vrchovka-nekrytý ventil.děkuji, jinak válec jsem již sehnal stál mě sice 6000 ale je nebroušený,
děkuji 500ohc [500ohc] 29.08.2008 |
| Eriku, těch sléváren slitin hliníku se dá najít na internetu dost a když jim přineseš vzorek, tak ti
řeknou dopředu jestli to umí. Jinak pan Danko lil kryty primáru v bývalém ČKD v Hradci a něco
podobného je prý v Blešně u Hradce. [Honza l] 28.08.2008 |
| myslím že části motoru na 350ce byli taky z elektronu,motor z duplexe mám téměř celý z elektronu,ale
málo kdo elektron vyvařuje. [Michal.V] 27.08.2008 |
| Pro Honzu l. prohodit víka je nejjednodušší způsob, ale už jsem bohužel ve fázi, že nemám co
prohazovat a musím to řešit :-). Znáte nějakou slévárnu, která lije z materiálu, který by se podobal
tomu používanému na Jawě 350 SV/OHV. Chci nechat odlét kryty vahadel a nechci to dělat z hliníku.
Díky. [Erik Zubek] 27.08.2008 |
| Jsi legrační FilipeS. Tedˇti došlo, co jsem ti psal již v příspěvku 24.8. -v jeho závěru. Ano
opravil jsem si motor na Jawa 350 OHV (ale mimoto i některé jiné)a vše, co jsem zde napsal jsou
zkušenosti, které jsem takto získal.Přesto jsem ve svém úvodním příspěvku napsal, že se nepovažuji
za toho z nejpovolanějších. Teď je to snad již úplně jasné. [Honza l] 27.08.2008 |
| Pro Honzu I: Aha, teď jsem to pochopil! Tím zkušeným z Vašeho dřívějšího příspěvku, který dělá
repasi celého agregátu za 20.000,- jste Vy sám. Jak by ne, když samozřejmě víte, že kartery nejsou z
obyčejného hliníku a víka převodovek sypete jak esa z rukávu. Je s Váma docela legrace, jen tak dál! [FilipS] 27.08.2008 |
| Samozřejmě Eriku vím, že Jawa nemá kartery z hliníku, ane z hořčíkové slitiny, která je lehčí a lépe
se opracovává, ale má jiné známé nectnosti. Slévárny, které dělají s tímto materiálem mají i
svařeče, kteří to znají, takže jim lze plně důvěřovat. Jinak beru zpět námitku k navařování
"uší". Neuvědomil jsem si, že na plochém krytu je poměrně masivní nálitek a až na něm
jsou ony uši. Já jsem viděl již dost těchto převodovek, ale tento problém jsem u nich nezaznamenal.
Já bych se ale spíš pokusil sehnat jiný dekl, nebo celou převodovku a dekl prohodit. [Honza l] 27.08.2008 |
| číslo na pana Putnu : 604331931. Ještě pro úplnost, cena opravy motoru se vždy odvíjí z
výchozího stavu motoru. Pro Honzu, zajímá mne jak byste řešil ulomené uši držící páčku spojky,
když ne zpětným navařením? Jenom upozorňuji, že materiál, ze kterého jsou odlity kartery není
obyčejný hliník, který Vám svaří kde kdo, ale slitina podobná elektronu a pevnostní svár není tak
úplně jednoduchý. Ceny za kliku a válec vychází z cen, ketré platím u pana Padalíka v Šardicích
u Kyjova. P.S. navaření uší mi nikdy deformaci nezpůsobilo, možná proto, že jsem to nezadal
prvnímu koho jsem našel. [Erik Zubek] 24.08.2008 |
|