MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 315331 příspěvků |8112 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 117 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly do roku 1945 30.11.2023 11:08  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Zdravím, má tady někdo přehled kolik se dochovalo strojů a motorů na ....   06.03.2008 / 84
    Jawa 350 OHV závodní R.V. 1938 včetně závodních dokladů.Typ moto jak j....   24.04.2007 / 69
    JAWA RUMPÁL   06.05.2009 / 62
    ARDIE 500 TM Jubiläumsmodell 1930   31.03.2014 / 61
    Můj staronový motocykl Praga 500BD. Sháním se po informacích, dílech a....   10.01.2008 / 60
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 1766      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 4 / 322      Příspěvků Příspěvků: 11655
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/118 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

Praga 500 BD - Sport


 Vlastní Pragu 500 v údajném provedení sport. Od klasické se liší krátkými řídítky s dlouhými hefta (cca 1,5x delší než klasika) a údajně ostřejšími vačkami. Nevíte někdo něco o tomto provedení? Není to žádná replika - zakoupeno v roce 1989 a vykopáno z kozího chlívku ve stavu, jako se nyní nabízí podobné moto na Retrogaráži.    [Mirek]   01.11.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Je tu někdo, kdo má provedení sport? Moje je originál - koupeno v roce 1989.    [Mirek]   23.11.2023
Odpověď  Ano provedení sport spočívalo v nízkých řidítkách a zas tak výjmečné provedení to není, ale je to vidět pouze na originál kusech, v replice se totiž dělají jen ty turistické. Myslím že dokonce v nějakém manuálu na obsluhu je právě obrázek s těmito sportovními řidítky.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.11.2023
Odpověď  Ještě je tam jiné sportovní sedlo, to je vše. Sportovní vačky je mýtus.    [Jan]   03.11.2023
Odpověď  Díky za odpověď. To, že jsou tam ostřejší vačky jsem psal se slovy "údajně". Mám to jen z doslechu. Přiznávám, že za více než třicet let jsem toto provedení (vyjma mně) neviděl. Je tu ještě někdo, kdo má toto provedení? V okolí jsou čtyři 500 BD, avšak klasické, s dlouhými říditky.    [Mirek]   02.11.2023
Odpověď  Katalog dílů pro serii 3 a 4 zná jen sportovní řídítka a sportovní hefty.Žádné další díly a to ani zmíněné vačky v něm uvedeny nejsou.    [k]   02.11.2023
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Ahoj vlastnim Nortona 16H.r.v.1940 je to vojenské moto v civilní barvě.Má ho také někdo?    [Venca]   26.11.2006

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 28 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  A k tomu ložisku, je to předělané. Palcové ložisko je větší, tak v bloku převodovky je nalisovaný ocelový kroužek jako pouzdro pro ložisko 6007 a to pouzdro nevím jak vyndat. Další kroužek je na hřídeli, tím je to vymezené. Toto budu teprve řešit...    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2023
Odpověď  Zdravím, replikové lamely se skutečně prodávají v sadě po čtyřech kusech. Pátá je vlastně na koši. Já mám v motorce dokonce jen tři o tloušťce 5,5 mm a pod přítlačným talířem jsou na sobě dvě plechové, ale takto jsem to koupil. Sehnal jsem si proto starou spojku se čtyřmi lamelami, košem a pěti plechy a nechám si udělat nové obložení. Nikde jsem nesehnal věrohodné rozměry, tak po konzultaci s pánem, co to bude renovovat, jsem zadal rozměry lamely 4,9 mm a na koši 1,5 mm zespoda a 2,5 mm uvnitř koše. Zdvih spojky je 1,7 mm a rezerva tam tedy je, spojkový koš má hloubku 31,6 mm. Vím, je to pokus, snad to bude dobré....    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2023
Odpověď  V krabici jsem našel replikovou lamelu o tloušťce 4,5 mm. Problém těchto lamel je ten, že některé repliky jsou silnější než původní díly a spojka potom nefunguje správně (řeší to použitím 4 lamel místo pěti). Bohužel netuším, jestli je ta moje lamela ok nebo ne.
Ještě bych se vrátil k té převodovce. Měl jsem v ruce ložisko hl. hřídele doll´s-head převodovky a je palcové. Pokud tam máte 6007, tak ji někdo předělával a replikové díly nemusí pasovat.    [JK]   07.11.2023
Odpověď  Zdravím, měl bych prosím ještě další dotaz. Nevěděl by někdo, jaká by měla být síla obložení spojkových lamel? Nechávám je repasovat, žádnou původní nemám a musím ten údaj poskytnout ... Děkuji předem.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.10.2023
Odpověď  Děkuji moc Sancho, toto je velice cenná informace. Dávám dohromady starou převodovku včetně spojky na Nortona 16H z roku 1948 a chybí mi hodně věcí, Ledacos jsem plánoval nechat vyrobit, ale většinu z toho jsem našel na těchto stránkách. Je to moc skvělé ... Moc a moc díky. Milan    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.10.2023
Odpověď  Podložku koupíte zde: https://racingnorton.co.uk/epages/4c675e64-813f-4c0a-8926-87a680c962a0.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/4c675e64-813f-4c0a-8926-87a680c962a0/Products/%220853%20A2/317%22

Z vlastní zkušenosti vím, že to funguje i bez této podložky, ale při repasi jsem ji tam raději dal.    [Sancho] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.10.2023
Odpověď  Děkuju za odkaz, je tam dost informací. Pokusím se nějak proniknout do nějaké diskuze, zatím mi není jasné jak. Musím požádat dceru, má angličtina na to nestačí ...    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.10.2023
Odpověď  Asi bych primárně hledal na zahraničních diskusích a fórech:
https://www.wdnorton.nl/Gearbox%20and%20Transmission.htm    [JzK]   06.10.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den, mám prosbu. Nenašel by se zde majitel Nortona 16H, který by mi pomohl vyřešit nejasnost v převodovce. Jedná se mi o položku 27 (jedná se o olejové těsnění mezi hlavním převodovým kolem a ložiskem). Já mám v převodovce ložisko 6007 2RS a žádné další těsnění mezi ložiskem a kolem již není. Z čeho je ten kroužek vyroben? A jak je silný. I když je ložisko 6007 s těsněním, ten kroužek 27 má vliv na polohu kola 26 vůči ložisku 29. Poradil by prosím někdo??? Děkuju moc.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.10.2023
Odpověď  Ahoj Radime, blíží se mi den, kdy budu mít v garáži Nortona 16H, rok 1948. Měl by být k němu originální TP. Pak ti pošlu když tak kopii.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2021
Zobrazeno 10 z celkem 28 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (28) 
Zodpovězené téma  

Praga 500


 Zdravím. Mám dotaz jestli někdo veví, zda se dá sehnat original nebo replika nožní brzdové páky - té delší - na Praga 500? A dále složení dekompresoru (páčku mám)?    [Honza M.]   08.07.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ještě bych měl dotaz ohledně uchycení brzdového pedálu V. série. Jak tam je přesně uchycen. Předpokládám na svorníku motoru, ale jek přesně?    [Honza M.]   03.10.2011
Odpověď  Nevzpomněl, omlouvám se. Teď mám motor v opravě, jak se vrátí (snad někdy na jaře) tak to na náhradní hlavě nafotím.    [JzK]   29.03.2011
Odpověď  Pro JzK: náhodou nevzpomněl jsi na vyfocení složení dekompresorové části?! Díky    [HonzaM.]   22.03.2011
Odpověď  Díky    [Honza M.]   14.07.2010
Odpověď  Pokusím se Ti to během týdne nafotit (pokud to pujde) - mám sundanou hlavu válce.    [JzK]   13.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  přikládám fotku, ale z ní toho moc nepoznám    [Honza M.]   12.07.2010
Odpověď  Nevěděl by někdo jak je řešený dekompresor v hlavě? Já mám prostor zaslepený, ale páčku jsem sehnal.    [Honza M.]   12.07.2010
Odpověď  Ja ji kupoval od Martina Polanskeho (776-602-837)    [JzK]   09.07.2010
Odpověď  podivej se na nepokoj.cz    [kuskus]   08.07.2010
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Jawa 350 OHV závodní R.V. 1938 včetně závodních dokladů.Typ moto jak jezdil Vítvar. Znáte nějaké podrobnosti o tomto typu Jawy 350OHV?    [Manetík]   24.04.2007

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 69 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Jak jsi Eriku došel k názoru, že tady o podložené informace nikdo nestojí? Já těm příspěvkům rozumím právě naopak, jenom se mi zdá, že se tu pár lidí špatě snáší a ty tomu začínáš sekundovat. Já bych byl taky pro příměří.    [Lada]   10.09.2007
Odpověď  Jednoduchá odpověď Eriku. Pořád platí, že jsi Vlásenku jako jediného osobně poprosil a já k tématu prostě nemohu přispět, protože se v dané věci nepovažuji za odborníka - prostě to neznám, ale je pravda, že mě to zajímá. A už jsme v tom zase.    [Honza l]   10.09.2007
Odpověď  ad.1 6.9."pokud by někdo měl jakékoli informace o tomto motoru nebo jej vlastní, budu vděčen za jakoukoli informaci", takže pozorně čti Honzo.
ad.2 myslím, že Vlásenka se do diskuze zapojoval věcně i v minulosti.
ad.3 marně pátrám, ve kterém tvém příspěvku jsi ty přinesl nějakou věcnou informaci k danému tématu.    [Erik Zubek]   10.09.2007
Odpověď  Nerad bych tu zas někoho rozčiloval, ale Eriku, Vlásenka jako jedimý odpověděl, protože jsi ho jako jediného výslovně poprosil a informace dal jen tobě - rozumím, že jsi mu vděčný, ale ostatní v tomto případě nemají proč. Jinak i já samozřejmě oceňuji, že se Vlásenka zapojil do další diskuse věcně.    [Honza l]   10.09.2007
Odpověď  JZK má pravdu.
Já pevně věřím, že je zde mnoho lidí, kteří se těší na to, kdy někdo znalý vstoupí do diskuse a přidá novou informaci. V dnešní době, kdy se na českém internetu v našem oboru vše jen opakuje a přepisuje, je toto jeden z mála způsobů, jak se dozvědět něco nového. Vím, jak se mnozí těší na okamžik, kdy se jim ve schránce objeví časopis MotorJournal. Toto je něco podobného, jen ne jednou měsíčně.
Když už si Erik dal tu práci a vložil sem mnoho detailních fotografií, bylo by dobré zde v diskusi pokračovat.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  09.09.2007
Odpověď  Jako spolutvůrce Veteranfora mě mrzí, že se v debatách vzdalujeme původní myšlence - tou je snaha o záchování kulturního dědictví v podobě technických starožitností. Panstvo, pojďme prosím zejména o okrajových tématech debatovat veřejně. Ješitnost stranou, vzpomeňte si co vám v dětství říkávaly maminky:Chytřejší ustoupí.
Tak tedy - Eriku, Vlásenko - co je to za motor, celkem by mě to zajímalo. Jwm snad taky nebude uzažen nadosmrti a něco nám k tomu třeba poví. [JzK]    [admin] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.09.2007
Odpověď  pro JB:Sohlasím s Erikem.Odstrojená 350OHV,cestovní.Upravy: prodloužená výfuková roura,magnet zapalování,zvýšené stupačky. Foto je z takového úhlu,kdy nemohu přesně určit typ vidlice.Ale pravděpodobně je to jiný typ,než který se používal u továrních závodních strojů.Pokud je tento funkční stroj uváděn jako úprava z let např.1938,2006,pak je to jistý pokus o závod.Jawu a přeji majiteli mnoho šťastných akcí.Jak jsem již nedávno uvedl i sériové,upravené stroje se zúčastňovaly závodů současně s továrními a výkon a vzhled odpovídal schopnostem a umu jednotlivce. Vlásenka    [vlásenka]   08.09.2007
Odpověď  Lado, pan Vlásenka se mi jediný ozval a už mi poskytl cenné informace, což se o ostatních "odbornících" nedá říct. Nekomunikujeme spolu přes veteran forum, vždyť tady o podložené informace nikdo nestojí, jak už se ukázalo v předchozí diskuzi. Sám vidíte, kolik odpovědí se zde sešlo na můj konkrétní dotaz.    [Erik Zubek]   08.09.2007
Odpověď  Vypadá to, že měl Honza l pravdu. Vlásenka se s námi nechce podělit o svůj rozum. Je to ale jeho právo.    [Lada]   08.09.2007
Odpověď  Velmi jednoduché, klasická cestovní Jawa, jenom odstrojená a s jinou vidlicí.    [Erik Zubek]   08.09.2007
Zobrazeno 10 z celkem 69 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (69) 
Zodpovězené téma  

motobecane - předválečná 250ccm - typ B3, B33 apod.


 Ahoj, nenašel by se tu majitel podobného stroje? Byl bych vděčný za nějakou tu radu k tomuto stroji. Předem díky.    [čez]   19.01.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Prosím nemáš více fotek toho motocyklu, zvažuji nový repas. Dík    [kitfox] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2023
Odpověď  Je to zvednutí ventilu, používá se před našlápnutím, aby si nasál trochu směsi. stačí dvakrát prošlápnout a pak vrátit.    [kitfox] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2023
Odpověď  Chlapi děkuji - stačilo páčku otočit a funguje to bezchybně. Práce na 10 minut. Díky.
Ještě se zeptám - jaký používáte řemen pro pohon dynama. Viděl jsem, že leckdo to nepoužívá, řemen tam nemá a řeší osvětlení asi jen z baterie. Jak to máte vy? A když jsme u žárovek - dá se někde sehnat do předního světlometu? Měl jsem tam fr. žlutou dvouvláknovou 6V/36W/36W s bajonetovou paticí s třemi výčnělky - zřejmě dobovou. Sehnal jsem zatím 6V/36W/36W ale samozřejmě bílou a patice jen s dvěma výčnělky - šla tam dát, ale není to ono. Žlutá je žlutá. Dá se to odněkud objednat?    [čez]   22.01.2017
Odpověď  Já to získal nedávno a teprve se s tím seznamuji, zatím se mi nepodařilo nic moc dohledat na netu. Kupodivu moc toho není, nebo špatně hledám - a nebo je v tom jazyková bariéra :)
Motor chodí O.K. Řazení funguje - z těch nedodělků tam bude potřeba dořešit to ovládání dekompresoru a rozchodit dynamo - jednak vyřešit jaký řemen tam dám a pak vypadá to, že dynamo nedává napětí, ale ještě jsem se do něj nedíval. Jinak to vypadá, že je to v pohodě.    [čez]   21.01.2017
Odpověď  Moc děkuji, takhle jsem to získal a hlava mi to nebrala :) Až budu mít chvilku, tak páčku otočím a vyzkouším :)    [čez]   21.01.2017
Odpověď  Nebo jak píše Marcel špatně nastavené.    [radek]   21.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [marcel]   21.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [marcel]   21.01.2017
Odpověď  Pokud je to k dekompresoru - měla by nadzvedávat výfukový ventil.
Zkus sundat boční víčko "zvedátek", natočit kliku do polohy zvednutého výfukového ventilu, pak vyzkoušet odpor páčky při otevřeném ventilu a "po". popřípadě jestli se něco málo "hne" . .. Může to být opotřebované, zkřivené . . .    [radek]   21.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [marcel]   21.01.2017
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Tlumič řízení pro modely DKW SB a KS


 Zdravím, byl y tu někdo natolik ochotný, že by mi tu oměřil záchyt tlumiče řízení pro modely DKW SB a KS (díl 174111)?

Nemohu to rok nikde sehnat a pokud nenaleznu, budu zkoušet vyrábět repliku.

Děkuji předem    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.04.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Moc díky!    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.06.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Třecí kotouče jsou z lisované tkaniny(azbest?), vnitřní průměr cca 36mm, vnější cca 70mm, tloušťka(původní?) asi 4mm. Ty lze vyrobit z textitové nebo pertinaxové desky.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.06.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Oměřeno
A: 74,5mm
B: 32mm (v zámkách není opsána kružnice, ozuby jsou v čele rovné viz. foto)
C: 36mm
E: 5mm
F: 2,2 - 2,3mm (tloušťka jako u záchytu)    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.06.2023
Odpověď  Aaa, díky pane :)    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.06.2023
Odpověď  Během týdne to snad oměřím, jinak tu matici tlumiče řízení nabízejí na OldtimerGarage
https://oldtimergarage.eu/gb/chasis/5241-steering-damper-nut-dkw-kmsb.html
Objednával jsem ji a zpracování repliky je solidní    [Martin Štindl]   19.06.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Díky, funkci rozumím. Postrádám i ten středový unašeč. Ten musím vyrobit, takže to ozubení nemám z čeho odměřit. Celkové rozměry vsak jsem schopný zjistit. Proto se ptám na tu plechovou podložku. Podle ní pak dopasuju ten unašeč.. Tak pokud bych Tě mohl ještě poprosit a měl bys čas... díky    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.06.2023
Odpověď  Ty podložky jsou obě stejné, do jejich vybrání je vložený třecí kotouč a obě(zespodu a shora) svírají záchyt tlumiče.    [Martin Štindl]   15.06.2023
Odpověď  Díky moc Martine. Už na tom dělám.. Mohl bys mi ještě prosím oměřít tu spodní misku, co má ozuby na vnitřním otvoru? na fotografii nahoře vravo. kdybys potřeboval skycu, tak mohu dodat.. Díky :)    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.06.2023
Odpověď  Oprava, rozměr J je 43 mm, tedy K a L nezměřím.    [Martin Štindl]   04.06.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  5.foto, celková délka záchytu (od okraje třecí podložky až k okraji patky přichycení k nádrži) je cca 190mm
K tomu jednotlivé rozměry podle plánku:
A 181,5 mm
B 18 mm
C neplatí - tloušťka plechu záchytu je 2,2 mm
D neplatí - ale v zadní části(u patky) je tento rozměr 6,4 mm
E 10 mm
F 21,5 mm
G cca 20 mm
H 36 mm
I 69 mm
údaje pro J a K já nezměřím, v rameni záchytu (mezi třecí podložkou a patkou) je po délce mírné vyboulení.
Pokud potřebuješ ještě něco doměřit tak dej vědět.    [Martin Štindl]   04.06.2023
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Sedlo DKW SB 200


 Zdravím, nemohu sehnat sedlo pro DKW SB 200. Neví někdo o někom, kdo by je dělal v replice? Děkuji    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.04.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  už netřeba, podařilo se mi sehnat originál :)    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.06.2023
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Zdvihak


 Dobry den nevie niekto nahodou z coho je tento tento zdvihak?
Dakujem    [Tom25] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Podľa mňa je to k nejakému sidecaru, na základe šikmej stičnej ploche a vybraniu na blatníky.    [Robo ]   07.05.2023
Odpověď  Na zvihaku je napis bilstein    [Tom25] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto2    [Tom25] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2023
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  zdravim,předválečná čz 250 sport z ničeho nic přestala házet jiskru,po výměně zapalovací cívky a kondenzátoru pořád nehází jiskru,poradí někdo??díky V.Havlíček    [Vladimír Havlíček] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.04.2022

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  zdravím,předválečná čz 250 nastartuji vypnu klíček ale motor stále běží dokonce se zvýší otáčky,poradí někdo?dík    [Vladimír HavlíčekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2023
Odpověď  cívku jsem vyměnil za jinou kabel proměřen a je v pořádku možná ta průchodka VN    [Vladimír Havlíček] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.04.2022
Odpověď  Možná je problém ve VN snímači nebo přerušovači(popř. poškozen vodič od přerušovače k cívce). Probitá cívka většinou nejdříve začne "zlobit".    [Martin Štindl]   09.04.2022
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

kola


 poznáte někdo tyto kola ? Děkuji.    [rexvelo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 18 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Prosím o radu z čeho jsou kola na fotografii dekuji    [Bull23] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2023
Odpověď  a    [br]   15.05.2018
Odpověď  Zdravím vás, rád bych tu odborníky požádal o radu, uvažuji o tom že bych prodal motocykl Premier SV 350 1928 v kompletním stavu renovovany někdy v osmdesátých letech, na stojánku pojízdný....víc jsem nezkoušel .. a klasická otázka zní, za jakou cenu si myslíte že bych to mohl začít nabízet k prodeji??předem děkuji za vaše názory.    [sitrom]   15.05.2018
Odpověď  Zdeavim Vas, poradi mi nekdo? Na jaky typ Premiera je zadni kolo s pevnou, nytovanou rozetou? A na jaky typ Premiera patri kolo s rozetou sroubovaci? Zajima mne obsah 350. Vite nekdo? Diky.    [archerRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.02.2017
Odpověď  Jo stavět Premiera to je oříšek. Na to že se jich nevyrobilo zas tak málo vůbec nejsou.    [Jan]   24.10.2016
Odpověď  A pokud by se zde nasel nekdo, kdo ma cokoliv na Premiera 350 sv, budu moc rad za nabidku jakehokoliv dilu, porad si fandim, ze tu motorku jednou postavim.
Dekuji.    [Vitek]   22.10.2016
Odpověď  Dobry den preji, ano kolo 44 dratu je z Premiera. Pokud ho jeste mate a byla by sance, koupim ho, za Vasi cenu.
Dekuji V.Z    [Vitek]   22.10.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  kolo č.3 druha strana.
Kola nejsou na prodej, spíše na výměnu.
rexvelo@seznam.cz    [rexvelo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.09.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  kolo č. 3    [rexvelo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.09.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  kolo č.2 z druhé strany    [rexveloRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.09.2016
Zobrazeno 10 z celkem 18 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (18) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Bmw R75 muniční bedny


 Dobrý den.
Prosím o radu nebo kontakt na výrobce či prodejce(i Polsko) muničních beden plechových replik na Bmw R75 potřebuju tři kusy.O bedny od p.Nováka nemám zájem a p. Lehár bohužel nemá.
Díky za pomoc a radu. Bodo    [bodobauerRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.11.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Máte někdo kontakt na pana Nováka do Uherského Hradiště ?    [Bmw]   27.01.2023
Odpověď  U p.Lehára Zvole stála 1800kč a u p. Nováka Uherské Hradiště stojí 1500kč.    [bodobauer] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.11.2013
Odpověď  muzu mit dotaz, kolik ta patrontaska u toho p.Lehara stoji? (nebo stavala kdyz je mel)    [takysportkar]   12.11.2013
Odpověď  artur jen prodává a ne za málo a kvalita mizerná - to´t zkušenost

mám někde kontakt na výrobce na přímo. a ten dělá bedny pěkný ! písni mi mail najdu to    [pedro]   05.11.2013
Odpověď  Je to Polsko.    [pavel Malý]   05.11.2013
Odpověď  Zkus zavolat na tel.+48503971570 a jmenuje se Artur. Ten na burzách prodává i spoustu dílů na Dkw, Nsu a jiné    [pavel Malý]   05.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Myslím ,ale jen ta cena je trošku větší :-).K nám to občas vozí Poláci a ta cena je kolem 1500kč což je super.Bohužel se mi je zatím nepodařilo zastihnout a ani sehnat kontakt na ně.    [bodobauer] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2013
Odpověď  myslite toto ? http://www.oldtimergarage.eu/catalog/product_info. php?cPath=21_32_150_156&products_id=2595    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.11.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma  

Zundapp Z200 1928


 Zdravím kolegové
sháním cokoliv k tomuto u nás ne moc častém motocyklu, nevlastní ho někdo u nás? Nevíte o někom kdo vlastní u nás něco podobného, řadu S nebo Z? Strašně by mi pomohl i katalog ND či návod k obsluze. Mám torzo s motorem navíc, chybí mi podrámová nádrž, převodovka, zapalování. Rám, kola, brzdy, blatníky, řízení, páčky mám. Děkuji za ochotu    [KK]   11.06.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Našel jsem kompletní vidlici krásnou.    [Michal]   10.01.2023
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Royal Enfield 350 OHV


 Dobrý den, pokouším se najít na internetu o jaký model se jedná viz. foto. Ale nemohu nic najít. Není už motorka náhodou upravovaná? Děkuji    [Tom] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ahoj, zde jsem nový a chtěl bych se zeptat ... Protože mám doma JAWU 500 OHC, Nortona 16 H SV, (obojí pojízdné na bílých značkách) tak jsem chtěl ještě doplnit nějaké OHV a nejvíce se mi líbí Royal Enfield 500 OHV. Nedávno jsem ho viděl na prodej v Nizozemsku, teď se objevil na bazoši. Ale vím, že ty inzeráty na bazoši jsou trochu divoké. Neporadil by někdo ???? Děkuju. Milan.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.12.2022
Odpověď  Ahoj Tome, koukám, že máš také Royal Enfield. Mám ho také, ale starší model. Díly tu moc nejsou, ale hodně se dá sehnat na E-bay z Indie a také něco přes pobočku v Praze.A zbylé odkazy už tu máš. Tady jsem něco okolo motorky řešil:

http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=102&idtop=267375

Mám někde i nějaký kontakt na pána co se tu v ČR Royalama zabývá, kdyby něco tak písni na meil, třeba bych mohl s něčím poradit ;-)    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2016
Odpověď  a ještě jeden zdroj za humny :

http://www.vintage-motorcycle.com/index.php?langua ge=en&site=1    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.12.2016
Odpověď  Díky za odkazy.    [Tom] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.12.2016
Odpověď  Třeba tady: http://www.hitchcocksmotorcycles.com/home
ebay.com, http://www.britishonly.com/ , http://britbike.com/ .    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.12.2016
Odpověď  Ta převodovka bude pravděpodobně úplně z jiné motorky. Jde na tento motocykl ještě něco sehnat?    [Tom] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.12.2016
Odpověď  Neodpružený zadek,vepředu teleskopy,pulbubny-tipuju to na po válce modernizovaný
model.Nádrž spíše z modelu Bullet z počátku 50-tých let.    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  nebude to toto : https://www.flickr.com/photos/michel_67/5746149654 Royal Enfield WDCO    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě jedna    [Tom] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zodpovězené téma  

DKW KS 200 / 1940


 Poprosím o informaci co do převodovky KS 200 a kolik? Pod řetězové kolečko jsem dal ložisko jednostranně kryté plastem. PP 90- 0,8 litru?
Děkuji.    [Miroslav]   24.11.2022

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuji za inspiraci, úprava je to jednoduchá a těsnící 100%. Uvidím,jak mi to bude těsnit,pak se přizpůsobím. Jen si musím postesknout , s učňákem jsem stále v jedné firmě dodnes.
Byly časy , kdy nebyl problém na údržbě vyrobit co se mi jen zachtělo a i velmi náročný záležitosti. Dnes, kdy nejsou údržby a klasika soustruh,frézka,brusky z firem mizí, i jednoduchá záležitost je problém.Za měsíc jdu do důchodu a vůbec netuším jak to budu dělat.Že bych trávil večery na gauči u TV - to ne!A firma u které jsem celý pracovní život -byla naprosto ideální pro naše záliby. Každý den jsem se pohyboval v prostředí výroby moto karburátorů,palivových kohoutů,karb.do Škodovek,lisovna chrlila plechy sedaček,švadleny šily všechny typy potahů, výplně sedaček měl snad každý u mašiny na židli. Trysky karburátoru jakou jsem si jen vymyslel- chceš 1ks. nebo 20 =není problém.Jenže to bylo před 30 lety, tenkrát mě vůbec nenapadlo nějak se zásobit , stejně to byla doba, kdy každý měl oči jen pro Japonce. Ale to je to kdyby a to je špatně=kdyby je už vždycky něco pozdě, co nelze vrátit.Tenkrát to byly překrásný časy - nezapomenutelný. Omlouvám se, je to mimo téma.
Pane Štindl hodně jsem si z Vašich příspěvků odebral, pomohly mě,díky.    [Miroslav]   28.11.2022
Odpověď  V případě že to bude prosakovat lze desku upravit pro použití gufera s prachovkou viz:
https://martinstindlhm.rajce.idnes.cz/DKW_KS_200/1569878158
Vyžaduje to ale i úpravu řetězového kolečka.    [Martin Štindl]   26.11.2022
Odpověď  Zdravím a děkuji. Filcový kroužek jsem pod kolečko vložil a že bude kryté ložisko nějak extra těsnit , tak o tom si žádné velké iluze nedělám , ale myslím si pořád lepší kombinace kryté ložisko + filc.    [Miroslav]   26.11.2022
Odpověď  Typ KS 200 má náplň převodovky skutečně 0,8L, dávám všude SAE 80W ale jistě lze použít i jiné oleje (PP 80 atd.). Výstup na sekundár byl u těchto tříkvaltových DKWek těsněn velkým filcovým kroužkem, nevím jestli to jednostranně kryté ložisko bude stačit.    [Martin Štindl]   25.11.2022
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

praga 500 NÁVOD / MANUÁL k obsluze III / IV série.


 Ahoj, chtěl bych se zeptat, zda někdo (viděl asi ano), ale jestli někdo má a vlastní návod k obsluze na pragu 500 BD na 3-4 sérii? Na 2. a 5. sérii jsou běžně dostupné v kopiích a objeví se sem tam i originál. Ale ptám se proto, že jsem ještě nikdy neviděl manuál na 3-4. sérii, který bych rád měl ke své motorce 3 série. Seznam dílů ten už jsem také viděl , ale návod k obsluze prostě vůbec. Pokud by někdo měl a byl ochoten udělat kopii, tak bych jej rád koupil, je to už taková poslední třešinka, kterou ještě sháním. Díky všem. Nebo aspoň foto , že vůbec existuje....    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.10.2022

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Martine pošli mi tvůj email na mircek2@centrum.cz...    [mircek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2022
Odpověď  No take mi to tak prijde, ale ten motor je dost jiny i kdyz popis fungovani, udrzby a intervalu mazani by se mohlo rict ze je stejne a z popisu na 2. Serii by to majiteli 3. Serie stacilo. Jen mi to prislo divne, ale vzhledem k tomu ze jsem na manual na trojku nenarazil tomu zacinam verit. Ze zadnej nebyl.    [Martin]   30.10.2022
Odpověď  Já myslím, že k III sérii dávali manuál s II sérií....    [Jan]   30.10.2022
Odpověď  Nikdo, neví, nemá, nezná....??? Nebo fakt neexistuje návod na 3. Sérii?    [Martin]   29.10.2022
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
 Strana 1/118 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 30.11.2022)
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

O jaký stroj se jedná?


 Na Aukrku byla kdysi serie fotek takového stroje. Na nádrži něco jako "Tasso" či "Fasso". Co to je za stroj?

Děkuji    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.03.2023
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Doska prerusovaca zapalovania Bosch 4Z.


 Dobry vecer ,vie niekto z akeho stroja je tato doska prerusovaca oznacena Bosch 4Z,dakujem za odpoved.    [nortones2Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.03.2023
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Sedlo DKW SB 350


 Chtěl bych požádat jestli by mi někdo z majitelů DKW SB 350 oměřil okrajové plechy na sedle, sedlo se nedaří sehnat ale myslím že by šlo podle fotek upravit z typu SB 200. U těch plechů bych potřeboval tloušťku, šířku plechu, přibližný úhel ohybu v obrubě sedla a přibližnou délku od ohybu k zahnutí konce plechu. Zbytek už bych si nějak doladil.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2023
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Identifikace vidlic


 Prosím o identifikaci předních vidlic. Ty dvě stejné tipuji na Zündapp KS600 a ta v pravo BMW R75?    [JAWAMOTORSRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.12.2022
   Přidat odpověď 

 Strana 1/118 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006