MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306259 příspěvků |7505 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 168 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (K | Diskusní téma 13.7.2020 23:11  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

ČZ 250/455 - sedlo, tlumiče


 Zdravím priznivce Čezet. Měl bych na Vás otázku týkající se sedla a krytů zadních tlumičů. Koupil jsem ČZ 250/455 r. v. 1962 v dobrém, zachovalém a původním stavu. Nicméně několik věcí jsem musel udělat. Když jsem motorku přivezl, měla bílý, nebo spíš do šediva potah sedla a plastové kryty zadních tlumičů, které byly továrně značeny ČZ. Vím jistě, že s motorkou se od roku 87 nehybalo. Myslíte že toto by mohlo být osazeno továrně? Děkuju za odpovědi.    [CZterRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.12.2019     Přidat odpověď  
Odpověď  U tech tlumičů bych se přikláněl k tomu, ze jde o pozdější nahradni dil. Na jedne motorce jsem takhle nasel tlumice, ktery mely spodek v chromu a vrchní kryt hlinikovej, v barvě, znacenej čz. Vzhledem ke stavu laku na motorce a na tlumicich slo zjevne o pozdější nahradní dil.    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.01.2020
Odpověď  Domníval jsem se, že změna zadního světla a sedla byla zároveň v polovině roku 62.
- člověk se stále učí . . . .    [radek]   31.12.2019
Odpověď  Jinak podle katalogu je nové provedení zadní lampy ve výrobě zavedeno 1.lednem 1962, a nové provedení sedla(450-34-231 na 450-34-210) je v montáži od 1.července 1962.    [Martin Štindl]   31.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pravidlo "sedlo kytara rovná se světlo kaplička" je zavádějící, i v katalogu motocykly ČZ je na str. 63 foto z výroby kde je sedlo kytara a zadní lampa plexi na plechovém rámu. Kombinování barev na koženkovém potahu sedel jak "kytary" tak "lavice" není nijak neobvyklé. Leštěný pruh na víkách motoru mají určitě motocykly ČZ(řada 45x) na propagačních/reklamních fotografiích ale u fotek ze sériové výroby to už tak výrazné není, spíše se lehce leštila celá víka - viz:
http://sechtl-vosecek.ucw.cz/cml/dir/CZ-Strakonice-factory.html
U Jawy péráka se leštěný pruh na víkách držel asi i v sériové výrobě viz. foto.    [Martin Štindl]   31.12.2019
Odpověď  Pruh byl origo? No budiž, už tady toho bylo...    [Jawík]   31.12.2019
Odpověď  Origo byl a časem zešedne    [gryzzlik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2019
Odpověď  Jo ten *oser pruh, soryjako na takový původní jinak pěkný stroj se vůbec nehodí. Ale podle vkusu každýho soudruha.    [Jawík]   30.12.2019
Odpověď  A copak se ti na tom nelíbí?Leštěnej středovej pruh?    [gryzzlik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2019
Odpověď  Když sedlo "kytara", tak zadní světlo "kaplička" - né ??    [radek]   30.12.2019
Odpověď  Pěkný stroj, teda až na ten leštěný nesmysl na víku motoru, škoda. Sedlo bych neřešil a nechal tak pokud se nerozpadá.    [Jawík]   30.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Díky za info o tlumicich. Původní fotky bohužel nemám, budou maximálně na stk. Mohu přiložit jen aktuální... Sedlo bylo původně nejspíš šedivé jednobarevné. Identifikace toho odstínu přesně byla již nemožná, ale nedělám si iluze, že by ho za 25 let používání nikdo nevymenil. P. S. to zrcátko, co je na fotce, je už vyměněné.    [CZter] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2019
Odpověď  Sedlo bez fotky asi neposoudíme, dovezl jsem nenapadenou čz a potah byl z boku červený nebo hnědý a vrch černý, jestli byly šedivé boky a vrch černý to mohlo tak být.    [.]   30.12.2019
Odpověď  téhle knize moc nevěř... ve všech knihách od pánů Pavlůsků se dají najít větší či menší nesmysly, třeba v jedné knížce použili zrcadlově obrácenou fotku ČZ 125t a z toho obrázku vydedukovali že se v průběhu výroby změnil tvar víka motoru...

plastové kryty tlumičů byly až v cca 70. letech    [meela]   30.12.2019
Odpověď  K tlumičům: Původně jsem sr domníval, že byly vyměněné za novější, ale narazil jsem na knihu "Báječná léta s Čezezou", kde doslova stojí (pro model 175/450 od r. 1962): "na krytech zadních tlumičů byl nahrazen plech plastem" Setkal jste se s tím už někdo? A co to sedlo? Viděl jsem několik dobových prospektu s jinou barvou než hnědou a černou, ale nevím... Díky moc.    [CZter] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2019
Odpověď  Si děláš srandu na Silvestra? Plastové kryty tlumičů na Čz r.v.1962 ???? Mám několik čz z tohoto období. NE.    [.]   29.12.2019
 Přidat odpověď   (15) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006