MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 314587 příspěvků |8059 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 57 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexLidová vozítka, vozítka Velore | Diskusní téma 5.6.2023 02:20  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Prosba o pomoc


 Ahoj,velorex 350 s dynamo startérem po 10 letech nelze nastartovat,jiskry hází obě cívky karbík vyčištěn svíčky 15c nové,pořádně jsem ukostřil,venku svíčky hází pěknou jiskru nalil jsem i palivo přímo do válců ,ale ani neblafne,tak nevim jestli koupit nový cívky nebo kondíky ,nebo jestli odpojit kolena jestli nejsou ucpaný výfuky,karbík jsem dal trysku volnoběhu 50 hlavní 98 jehlu do třetího zářezu zhora šroub bohatosti směsi o jednu otáčku a ta mrcha nechce ani blafnout.Neni někdo z vás z okolí Mar. Lázní už si s tím fakt nevím rady.    [Jan]   23.06.2011     Přidat odpověď  
Odpověď  Meelo karbík to nebude byl tam původní na který to jezdilo ,vyměnil jsem ho za Karbík na kterym jsem jezdil v kejvě 55 rok než jsem sehnal origoš a ted jsem dal se sytičem samozřejmě před montáží vyčistil profoukal všechny kanálky mezi přírubu plast a motor dal nový těsnění do vzduchového boxu novej filtr.Se všema karbíkama to na volnoběh dělá to co jsem psal níže,mám obavu že je tam něco uvnitř špatně,ten přdchozí majitel,tam všechno předělaval gufera na klice ze předu a po obvodu byli jen holej plech napatlanej nějakym červenym silikonem či co bylo to jak odstranovač starejch nátěrů když dáš na barvu,tak ti skrabatí,kolena a vyfuky maj přivařený matice náhon tachometru v motoru má ven závit místo abys tam náhon zašoupl,tak ho tam šroubuješ jak do tachometru,těsnění mezi karterama je papír ale docela silnej,tak mi napadá jak to sálo olej přes gufero jestl se nerozpadl a nebere to vzduch jinde než z karbíku.    [Jan]   01.10.2015
Odpověď  jestli musíš mít zašroubovaný doraz šoupátka úplně tak to vidím na ucpaný volnoběh... pořádně vyčistit karburátor i se všemi kanálky...    [meela]   01.10.2015
Odpověď  Tak jsem se do toho zase pustil, sehnal karbík se sytičem,dal nový uhlíky do dynamáku ,vyměnil obě gufera na klice a pořád nejede,když to naskočilo,tak se nedal seřídit karbík normálně na 350 péráku po ohřátí motoru nastavim spodním šroubkem co nadzvedává šoupě, aby motor měl správnej volnoběh,tady mám šroubek ůplně zašroubovanej a chcípá to,tak mi napadá, že to musí mít ještě netěsnost mezi karterama,protože když chci vymezit vůli na lanovodu ,aby to nechcíplo ,tak,bud hned nebo příští start to jde do plnejch otáček a rve jako kravka,a když pomocí nožního plynu to udržím v přijatelnejch otáčkách ,tak vždy při zařazení jedničky to chcípne.Po 30 minutovém lazení mi motor zdech a už nenaskočil po vyndání cívek pálí jenom jedna,tak se budu ještě trápit s elektrikou.Cívka která nepálí byla nepatrně teplá,tak nevím jestli odešla,chci se zeptat cívky jsou nový a k jejich držákům jsou přidělaný kondenzátory,nemůže to dělat neplechu, kondíky by měli bejt
přece u kladívek nebo ne??    [Jan]   01.10.2015
Odpověď  Střihlý klínek rotoru,koukni se v jaké úvrati hází jiskru,pokud jde benzin a jiskru hází,tak jinde být problém nemůže,než v úvrati.Milan    [midlas]   27.09.2011
Odpověď  ja by som ho vycistil a nechal v povodnom ludovo vytunenom stave :)
je taky skaredy az je pekny    [janko]   15.08.2011
Odpověď  Náhodou je pěknej, je komplet, vyžádá si sice renovaci ale nijak náročnou :)    [RIx]   09.08.2011
Odpověď  Jo jo žádná sláva, měl ho nějakej mechanik z dopravního podniku,tak mu chudákovi dal co proto.    [jan]   09.08.2011
Odpověď  Chudak ten ale zakopnul o zavileho tuzera...ale ma noty takze gratuluju! Vse ostatni se da vratit zpet.    [CIJOML]   09.08.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  8    [jan]   09.08.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  7    [jan]   09.08.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  6    [jan]   09.08.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  5    [jan]   09.08.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  4    [jan]   09.08.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [jan]   09.08.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [jan]   09.08.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto1    [jan]   09.08.2011
Odpověď  Ahoj moc se omlouvám nestihl jsem vyfotit,strejc skončíl se včelama a všechny ted dal mě tak ve volnu stěhuju převěšuju jestě jsem vytáčel tak po neděli to vyfotim ted jsem zase pa so ne v rachotě.Děkuju za pochopení.    [jan]   04.08.2011
Odpověď  jan fotecky nebudu?
alebo video na jutube?
:)    [janko]   31.07.2011
Odpověď  Zdravím,tak po výměně cívek kondíků relátka a nastavení předstihu velouš naskočil.Po víkendu dodám fotky.Děkuju všem za pomoc.    [jan]   22.07.2011
Odpověď  Ahoj Janko, ještě jsem ho nerozchodil,čekal jsem na nový indukční cívky,už je mám ,tak se chci ve čtvrtek do toho pustit,zatim jsem zaletoval koncovky kabelů,dal nový relé to starý mělo na jednom vodiči spečenou izolaci,tak jsem se rozhodl,že vše zapojím a dojedu pro starýho autoelektrikáře a radši mu zaplatím ,aby skontroloval jestli je vše ok než abych odpálil to nový relé.Tak dám vědět hned jak bude něco novýho.Všem díky za radu.    [Jan]   19.07.2011
Odpověď  jan tak co rozchodil si ho?    [janko]   13.07.2011
Odpověď  Tak dneska jsem na tom dělal celej den a zase nic koupil jsem nový kondíky a ted čekám až dorazí cívky asi budu muset natáhnout nově elektriku.    [jan]   28.06.2011
Odpověď  svíčky moc mokrý nebyli,ted mi napadá jestli nejsou ucpaný výfuky.    [jan]   23.06.2011
Odpověď  J8 jsem svíčky nikdy jaksi neřešil, v krámu jsem řekl svíčky, papímáma mi dala do ruky dvě a jak jsem je tam namontoval, tak jezdím, ale když jiskru hází, tak to bude benzín hold. Nebo je pořádně osuš, chvíli toč, když nechytne, tak vytáhni svíčky a mrkni jestli jsou mokré nebo suché. Podle toho budeš vědět co dál. ale říkám, cepovat, sytičovat, a točit:-)    [Tonda]   23.06.2011
Odpověď  Jinač dynamo točí pomůžumu i ruční pákou a nic,zkoušel jsem i přehodit kabely od svíček jestli je nemám blbě .    [jan]   23.06.2011
Odpověď  a nemas prehodenu lavu sviecku s pravou?
myslim kable...    [jan]   23.06.2011
Odpověď  Ještě mi napadlo mám tam nové svíčky 15c co používám do péráka nemá mít velouš nějaké jiné ,když tam je 12v elektrika?Ptám se asi hloupě,ale velorex mi moc neříká,tak mi prosím nekamenujte.    [jan]   23.06.2011
Odpověď  Ahoj Tondo,motor bude mít dost naběháno , ale předchozí majitel s ním jezdil a poslední jízda byla před 10 lety 6km pak odešla spojka byla tam ještě korková,dala se nová nastavil jsem předstih,když už byl motor venku mám 350 péráka a tam když předstih nastavím tak to šlape jak hodinky,ale tady mě mate to že ani neškrtne,ted jsem pa so ne v rachotě ,tak v pondělí se budu trápit dál,kdyby tě cokoliv napadlo co zkontrolovat napiš já už jsem vkoncích.dík    [jan]   23.06.2011
Odpověď  A dynamo ti normálně točí? Podlej pořádně ještě jendou ty svíčky, pokud to hází, tak by to mohlo aspoň prskat kdyby tam byl náhodou špatný předstih, nech ho chvíli točit, třeba se to rozchodí. Mě taky trvá něž roztočím studený motor, chce to vytáhnout sytič, a nejlíp jestli je tam cepovák, tak jestě pořádně nacepovat.
Mohla by to být třeba i malá komprese, způsobená podfouknutím pod hlavou, ale myslím že asi ne. V jakém stavu ten motor je?    [Tonda]   23.06.2011
 Přidat odpověď   (29) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006