MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307778 příspěvků |7582 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 23 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexEnglish is welcome here | Diskusní téma 4.12.2020 06:44  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  I have included a photograph to try and get some help in removing the outer bearing shell from the conrod of my Jawa OHC 500. It is very tight and I don't want to tear the aluminium from the conrod.
Hope some one can help.
regards Rob.    [Robert Fromm]   18.02.2007     Přidat odpověď  
Odpověď  It can be normally pressed (pushed) off, but you have to prepare proper "plug"(peg) into conrod. Overlap of hole and ring should be about 0,15mm. The question is if oter bearing has to be exchanged.
If it`s not too chipped or cracked, it`s better just to use honning process and make bigger inner ring of bearing.    [JzK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.02.2007
Odpověď  Jde to normálně vylisovat,ale musí si to trochu připravit tzn. odpovídající "špunt" do ojnice a podložku s otvorem - dělal jsem to před měsícem.Přesah otvoru a kroužku je cca 0,15mm. Otázka však je,jestli musí kroužek ven.Pokud není příliš vyštípaný nebo prasklý,tak se dá jen přehonovat a udělá se plusový vnitřní kroužek ložiska.    [Milan(OHC)]   21.02.2007
Odpověď  Vložil jsem fotku abych pokusil a získat radu s vyjmutím vnějšího pouzdra ložiska z ojnice mé Jawy 500 OHC.
Je to tam velice natěsno a nechci roztrhnout hliník t ojnice.
Díky (rob)    [JzK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.02.2007
 Přidat odpověď   (3) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006