MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316081 příspěvků |8179 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 153 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, Č | Diskusní téma 16.6.2024 13:28  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma  Ahoj vsem Jawa priznivcum, potrebuji poradit. Delal jsem totalni opravu motoru z Jawy 634 rocnik 1974 (vybrus, klika, loziska, gufera, bronz pouzdra). Motor bezi krasne ale celkem silne vyteka olej z prostoru od spojkove tycky v unaseci hrideli. Olej tece z dute hridele na retez a ven kape z nejnizsiho mista krytu retezu primo na rafek a pneumatiku.
Hridel u tycky je utesnena stejnym zpusobem jako na kyvackach: tj. kolecko plsti a krouzek z pertinaxu. Co s tim ?? Repasoval jsem nescetne motoru z ruznych kubatur kyvacek ale nikdy jsem nemel s unikanim oleje v techto mistech zadny problem. Prvni co me napadlo, ze motor fouka do prevod. skrine ale to by motor sel tezko spustit a hodne by kouril, coz nedela. Dalsi moznosti je odvzdusneni prevodovky, tak jsem zkusmo vyvrtal maly otvor do zatky v nalevacim otvoru a zase nic.
Diky za rady.    [Duin]   25.02.2008     Přidat odpověď  
Odpověď  Zdravím! jen na doplnění..moje 634 rv 74 má odvzdušnění převodovky v prostou před karburátorem pod airboxem. zjistil jsem to když jsem ji měl položenou na bouku kvůli spojce:)    [Arpi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.04.2008
Odpověď  Je take dobre krouzek/trubicku vytahnout a odmastit spolu s hrideli retezoveho kolecka . Pred nasunutim krouzku/trubicky zpet je dobre hridel retezoveho kolecka ve sparach/zubech namaznout Lukoprenem    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.02.2008
Odpověď  Zdravim Vas vsechny,
problem s unikem je vyreseny. Jeste jednou jsem sundal plechovy kryt retezoveho kolecka a kolecko samotne a pozoroval jsem ten unik oleje. Po nastartovani dobry ale jakmile se zacala otacet unaseci hridel, olej se vyhrnul okolo operneho krouzku mezi guferem ven. Krouzek ma maly vnejsi prumer cca o 1 mm. Premeril jsem nalitky na retezovych kolech z kyvacky a zjistil jsem ze je to stejne velike a 634ka ma tedy krouzek o neco malo vetsi. Byla to moje hloupa chyba pri skladani ale koho z vas by to napadlo merit, kdyz jsem to z toho motoru predtim vytahnul.    [Duin]   26.02.2008
Odpověď  Oleje je tam akorat podle kontrolniho sroubu v levem viku. Mereno na rovine, motorka shozena ze stojanu. Olej je mogul PP90. Vyteka to hlavne za chodu motoru. Nevite jestli ma prevodova skrin u tohoto motoru nekde odvzdusnovaci otvor? Motor ma vyrobni cislo < 1500, je bez poloautomatu, tj. spojkove lanko je vedene z prostoru od karburatoru.    [Duin]   25.02.2008
Odpověď  Není tam moc oleje? Do takové výšky aby protekl skrz hřídel nebo přez výstupní kolečko se olej nemůže za normálních podmínek nikdy dostat.Jedině když je motorka povalená na pravém boku.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.02.2008
 Přidat odpověď   (5) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006