Zdravím, trápím se s mojí zetkou po renovaci. Ráno nastartuje celkem pěkně ale když ji roztáhnu tak motor za jízdy vynechává a střílí do vejfuku stejně jako na videu: http://supersan.net/videos/tr/video/OgHfQzjLc9M/CZ -150c-vynechava Po jízdě chcípne sama a už ji nejsem schopen znova nastartovat, jiskru ale hází dál.Zkoušel jsem měnit předstih, směs, svíčky, nic nepomohlo, dočetl jsem se že velký problém dělá právě zapalovací cívka, ale divné mi je,že jiskru hází ale nenastartuje. Mám doma ještě jednu zapalovací cívku, jde nějak změřit jestli není porušená? Děkuji za rady [Babula90] 24.04.2014
Přidat odpověď Zobrazit téma
| | Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma |
| Ahoj, na jednom motoru jsem byl zoufalý, magneto jsem nechal zrepasovat, civka převinutá, pak jsem z jedné straré frézy samo domo vyndal z motoru karburátor, ani jsem nesáhnul na nastavení a moto začlo jet naprosoto v pohodě. Teď jsem dokončil další a zase se mořím jak se tu níže píše, mám pocit jako by byl problém v opět v karburátoru, magneto celé předáno k repasi kondík původní, venku jiskra luxus. Začnu u toho víčka přijde mi, že otvor není dostatečný, a původní kohoutek propouští benzin. [Mira] 04.09.2022 |
| Potvrzuji, co pise 4e1, ja mel problemy s kondikem, novy vydrzel vzdy jen nekolik km. Ve stavu naproste zoufalosti jsem vyrazil na pudu a po celodennim hledani jsem vydoloval jeden kousek, na ktery jezdim bez problemu mnoho let. [Pája] 18.09.2014 |
| Tento problém dělá také příliš namazaný filc u vačky, který zaneřádí kontakty kladívka. A to zpravidla teprve až po zahřátí motoru. [lipcaa] 17.09.2014 |
| Gufera muzou delat to ze to prisava vzduch a pak by ti to spis letelo do otacek... Hele a co vicko nadrze je v nem pruchozi ta dirka na odvzdusneni? ono to treba neni zahratim ale tim ze se v nadrzi odsaje benzin vznikne podtlak a uz dal netece... A kohoutek jestli je cistej a karbec samo taky.. kdyz pustis benzin musi z toho pekne vytejkat z ty hadicky... [Majkl] 02.09.2014 |
| Zkontroluj, zda nemáš příliš namazaný filc, který maže vačku a zda ti olej nevniká mezi kontakty kladívka. Jestli jede moto na volnoběh dobře a v otáčkách zlobí, tak zkontroluj karburátor a jeho nastavení. Třeba ho rovnou zkusmo vyměň za jiný. [lipcaa] 29.07.2014 |
| Cívku jsem koupil druhovýrobu (čína), kondenzátor jsem také měnil a nový opravdu vložkoval. Mažu klasickým olejem jako na kejvačce M2T 1:33. Předstih je samozřejmě kontrolován, klínek drží, motorka stále prdí :( [Babula90] 28.07.2014 |
| Dejte cívku do trouby vyhřáté na 80 - 90 stupňů. Teplotu ověřte teploměrem. Avomet Vám prozradí zda je v cívce zkrat, či ne. Vaše problémy pravděpodobně způsobuje kondenzátor. Originální rozměr v prodeji není k dispozici, je o trochu menší průměr ( z hlavy to nevím) Musíte vložkovat. Starší kondenzátory vyhovovaly - Octavia, 1000 MB. Prohrabte šuplíky známým dědečkům. Také pozor na mazání. Dát současný syntetický olej pro moderní dvoutakty v klasickém poměru je sebevražda. Doporučuji klasiku 1:20 - 25. Takový M6AD, Mogul, či jiný olej nízké třídy API to je to pravé. [4e1] 27.06.2014 |
| Co to znamená "vyměnil jsem cívku"? Za jakou? Byla vyzkoušená? Staré jsou ve vysokém procentu vadné, na pohled se nic nepozná.... Nestříhá se pero na rotoru za běhu motoru a nerozladí se následně předstih? Byl kontrolován i po zastavení motoru? Vadné gufero - ta by motor nešel asi skoro ani nastartovat.... [host] 26.06.2014 |
| Tak sem vyměnil cívku, kondenzátor a motor po ohřátí, ujetí cca 2 km začne opět vynechávat, střílet do vejfuku a po chcípnutí nejde nastartovat. kolega mi ještě poradil vyměnit gufero pod zapalováním, je možné že by to byla příčina těchto problémů? [Babula90] 23.06.2014 |
|