| Z. Černý: nevím, zda jste někdy jel na r 66, ale o čem píšete je spíše o zpřevodování motocyklu a ne o rozdílu 100 ccm - to nehraje u OHV k OHC takovou roli. Jde spíš o to, kdo se raději na čem sveze. BMW je proti Jawě "letadlo" (ne nadarmo vyráběly letecké motory a ta spolehlivost tam musela být), bez hlučné rychlostní skříně, snadné na seřízení a hlavně s mnoha najetých km, bez nervů co se po..re. I s r 51/3 bych v Jawě nehledal konkurenta. Mám srovnání. Mimo jiné výkonný sportovní Zundapp 500 OHV s tichou řetízkovou převodovkou byl asi nejlepší na čem jsem se mohl svézt - této váhové kategorii i když byl výrobně o dost starší než Jawa. Rád si nastartovanou Jawku poslechnu, ale netoužím po ní. Je "milión" čtyřtaktů, které jsou v dané kategorii lepší. Je to kousek naší historie, a speciálně u nás trochu přeceňované. Ale proč ne..., komu se líbí... [J] 29.04.2017 |
| b*be, to je tam už pět let, ale jestli chceš, tak pošli éčka do španělska a čekej, třeba příjde živej šnek v obálce... pokud to myslíš vážně tak se ti směju, ale pokud jen jako srandu, tak to tak i považuj od mne, co jsem ti napsal. [brko] 25.03.2017 |
| Na mobile.de je šnek po renovaci za 9000 euro. Jen jestli to zase není nějaký šméčko :o( [vrko] 25.03.2017 |
| Pánové, já když vidím ty ceny, se mu divím, že nechce mega za takového krasavce a jednosedlového, vždyť ti blázní dnes chtějí skoro 500 za vrak-šrot a nepojízdný. Co tu bylo nedávno a vše se prodalo. Levnej to člověk, ovšem on vždycky měl cenu tak akorát vůči trhu co si matně pamatuji. Když se sem tam objevil s něčím. Já osobně si OHC / 15-02 hodnotím daleko jinde, jelikož mám původní stav s TP. A o prodeji neuvažuji, byť nabídky byly již hodně zajímavé a to i od překupníků. [Válek Josef] 24.03.2017 |
| Aby ne když dnes dáte jen 350 za rám s motorem, kdyz to dobře půjde [michal] 24.03.2017 |
| Koukám,že pan ptáček už taky přitlačil... [kuba] 24.03.2017 |
| To asi pro vladu nebude, ale pro podnikatele, je to jen dobre vybavena nova fabie, tudiz, kdo ma prachy hned to vzit, nez bude drazsi. [zezula] 24.03.2017 |
| Pro /J/ Jedna cesta ke zvýšení výkonu je zvýšení objemu.BMW r 66 to má v typovém označení že se jedná o objem 600ccm.Rozdil mezi OHV a OHC nemá na výkon zásadní vliv,pokud je to verze cestovní.Takže s tím vytíranim je to celkem logické i když nějekých 10 až 15km navíc není nic tak zdrcujícího od stroje o 100ccm silnějšího.Takže vázený pane nejsem ta potrefená husa a na pullitru už davno nejezdím a přestože mám k výkonu motoru určite výhrady takovou ptakovinu bych nahlas neřekl ani se třemi promile zavřenej potmě ve sklepě. Nelze srovnávat dvě věci z různych kategorií i když ne vždy je to pravidlo.Třeba v akceleraci je to uplně obráceně a bez ohledu na menší objem.Už jste někdy viděl vzít pulce pěkně od podlahy z fleku 1,2,3,na plnej céres?To než se ten německej "bratr"vzpamatuje může ho zachranit jen dlouhá rovina do kopce aby ztrátu dohnal a to mu stále nahrává vyšší objem.Ale jízda rovně není to pravé´Pravý požitek z jízdy je v zatáčkách a "ostřejší" JAWA má navch před BMW.S pozdravem Černý Z. [Černý] 22.03.2017 |
| Proboha, jaké smutné časy? Ono dějiny začínají únorem 1948? Před tím nic nebylo? Protektorát, První republika se střelbou do dělníků, Rakousko Uhersko, nevolnictví, feudalismus atd. [Jarda] 22.03.2017 |
|