| Brý víkend přátelé vintage bycicles :0) dovolím si tu maličko oživit ospalé vlákno u MASu... Před několika dny, jsem si pořídil toto *šlapadlo*. A při omytí od ***** po původním majiteli, sem se rozhodl dle stavu pro kompletní renovaci... tudíž ve volném dní šmirgl a drbání drbání a drbání... pri kterém padne za vlast mnoho úsilí doutníků a tabáku v *lulce* :0D Ale,žene mě kupředu vize vdechnutí nového života tomuto zajímavému a hezkému stroji... Bohužel, ale narážím na menší nedostatky ve stylu dovarování naprasklych spojů, jiného sedla a sedlovky, či zajimavého blatníků u kterého ani nevím, jestli je původní... Ale i třeba ve shánění znaku.... Tak se na Vás obracím s prosbou... A tou, že kdyby se tu čirou náhodou objevila hodná duše, které by do této problematiky byla zasvěcenejši více jak já... Tak aby se ozvala a daly hlavy dohromady :0) zajisté nebudete škodni... Moc děkují A ať Vám Vaše stroje dělají jen radost... [Lobber] 04.06.2017 |
| Článek v podnikovém časopisu KOVOSVIT Sezimovo Ústí [VlastaŠ] 30.10.2015 |
| MAS 2 [VlastaŠ] 30.10.2015 |
| jezdíme...já i žena...já si turistický,neboli cyklistický komplet nechal ušít podle knížky o modě z r.1931,žena si pořídila sukně aby to v kombinaci se síťkou vyniklo [turecek73] 16.02.2014 |
| Když jsme u té módy. Jezdíte někdo v dobovém oblečení? Co já se nasháněl kalhotů zvaných "pumpky" to bylo nemožné sehnat. Už jsem si je chtěl nechat ušít a když už jsem to pomalu řešil, tak je čistě náhodou, aniž by to věděla, že je sháním, vytáhla ze skříně babička, ještě po dědovi :-)) [martin S.] 14.02.2014 |
| mimochodem...když zmiňujete toho hasiče...něco,resp.někoho konkrétního mi to připomíná!!co říkáte?já osobně si někdy vezmu černé kalhoty,šrafovanou blůzu,kastrůlek na hlavu a je ze mě nosič kufrů z nádraží z 1.republiky... [turecek73] 14.02.2014 |
| K tomuto závěru musí sám člověk dospět. Pokud je to začátečník, bude rád za rezavé kolo a doplní ho věcmi, které postupně sežene...nejdříve si udělá kolo, pak motorku a pak se dá třeba i do auta. Pokud už vyspěje, tak shání kolo kompletně vybavené, protože skládání z různých věcí různých kol je další otázkou...skládat či neskládat (prodražuje se to poštovným a předěláváním) Pokud jsou na to peníze, tak je renovace o to dražší, že člověk investuje do kvalitnějších barev, linek, chromu/niklu, doplňky. Peníze to stejně nevrátí...je to drahá renovace a hlavně pak člověk zjistí, že to kolo ztratí "duševno". Nelepší stav je, když se sežene kolo v původním moc pěkném stavu, je jich málo, ale jsou a dle mého mají vždy svou cenu....a k tomu všemu se pak snažím kolo doplnit o různé věci - kožená taštička, kabelka, kufřík, batoh, smaltovaná konvička, prut na ryby, kominické doplňky...prostě kdysi se snad jezdilo jenom na kole a tedy kdejaký řemeslník měl na kole i různá udělátka. Tedy jsou známa např. kola brusičů, hasičů, myslivců, kominíků, prodejců, hudebníků, fotografů, vojáků, .... A zde by bylo dobré vytvořit téma "jízdní kola se zaměřením na doplňky". Vždyť je krásné, když na setkání přátel historické cyklistiky přijede hasič (využil bílých plátěných montérek pro zedníky, dal knoflíky, vzal opasek a přilbu a má uděláno..., myslivec-zelená kamizola, klobouček,...kominík - černé montérky, bílý čepeček, štětku do komína a úsměv....prostě dáváme radost lidem, když takto jezdíme. [VlastaŠ] 12.02.2014 |
| To už je 2 roky staré téma, asi už to nebude aktuální, ale tím jak jsi psal o ceně před a po renovaci jsi ve mě otevřel otázku, kterou si už dlouho pokládám. Kolo před renovací se dá koupit za pár stovek (myšleno kolo všeobecně, neupínám se přímo na MAS) to je vcelku známá informace. Ale zajímá mě, jestli kolo po renovaci, která vyjde okolo 15tis tuto prodejní hodnotu opravdu má???? To, že renovace tyto peníze stojí je jedna věc, ale koupí ho pak za tu cenu někdo? U motorek je vždy renovace dražší jak prodejní cena a u kol je to asi také tak. Já osobně bych za kolo po renovaci 15tis nedal ani 10tis. vím, že to tolik stojí, ale po něčí cizí renovaci by pro mě tu cenu nemělo a bohužel vídám i dlouho se opakující inzeráty na zrenovované kola i za 5 tis a stejně nic. začínám mít pocit, že kolo po renovaci ztrácí zájem u kupců a stává se neprodejné.myslím, že u kol se renovací značně snižuje hodnota a to více jak u motorek, kde si i po renovaci drží jakousi cenu a zájem o to je kupovat. Co myslíte. otázka na tělo. koupili by jste si kolo po renovaci za cenu okolo 15 tis, čili za cenu renovace? [martin S.] 11.02.2014 |
|