MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316042 příspěvků |8175 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 135 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexAutomobily od roku 1945 | Odpověď 30.5.2024 20:59  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma SKODA 100 MB 1000?
Dobry vecer! Rad by som sa informoval o zobrazenom vozidle. Jedna sa vraj o original, v prechode SKODA MB 1000 popripade 1100 na SKODA 100, ma byt vsetko original, vyrobene podla informacii len 600ks. Snad mi moze niekto pomoct, ci sa jedna o original, alebo o niaku zlepeninu. Za odpoved vopred dakujem!    [pablo]    20.01.2012     Zobrazit téma  
Odpověď  Tady mají zrovna pěkný kousek na prodej https://www.veteran-prodej.cz/vuz/1000-mb-257/    [Mark Kruze]   16.08.2021
Odpověď  a když tak uděláš kupátko tak vypadá jak zmenšené Porsche 911. Tak jsem to viděl.    [HonzaBK]   17.07.2014
Odpověď  Takovou škodovku,předek 1000MB a zadek ze stovky,měl udělanou opravář-karosář,pan Sotolář z Holešova zaměstnanec ČSAO-HOLEŠOV.Jako učni,prvoročáci jsme na to hleděli a kroutili hlavami.Není nad české ručičky !    [ivošekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.07.2014
Odpověď  takovou 1000 MB s úzkým sloupkem a zadkem z Š100 měl známý na Karvinsku.. moc zachovalou.. nakonec skončila jako reklamní poutač v Ostravě porubě u VŠB, kde pravděpodobně i její osud skončil .. je to cca pět let, možná už i více zpátky.    [Honza]   10.07.2014
Odpověď  Tie značky sú žilinské (malá fotka) a auto bolo kúpené pri Dubnici s Trenčianskymi značkami.    [danton78] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.01.2012
Odpověď  Danton,máš na nej zvolenské eč,aj si ju vo Zvolene kúpil?Ak ano tak ju možno poznám,presne takú mal školník na SPoŠ vo Zvolene.Ako študent som ju obdivoval.    [miník]   31.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Túto škodu 1000 som kúpil za pár korún práve kôli neoriginalite.A to ju majitel inzeroval možno rok.    [danton78] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2012
Odpověď  ...to je současná realita prodeje    [Roman]   28.01.2012
Odpověď  Romane jako vtip dobrý!!!!    [HonzaBK]   25.01.2012
Odpověď  Kedy si ho videl?Ja som ho vymenil v roku 91,potom asi o rok znovu zmenilo majitela a už som ho viac nevidel.Ak ťa môžem poprosiť hoď nejakú fotku možno skutočne skončilo v Česku.    [miník]   24.01.2012
Odpověď  Na to Erko vzpomínám.Jezdilo na Mělník na srazy-pěkná práce.Měl jsi SPZ-TAI 6- --. Mám pár fotek.    [virotago] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2012
Odpověď  Ja som na prelome 80-90 rokov postavil podobný hybrid,na skelet š110r som navaril predok š1000mb,ale v trocha inej kvalite prevedenia.Nastriekal som ju krásnou čiernou vypaľovačkou,sedačky z garde,strešné okno,disky kopretiny,no nádhera :-)) z velkej dialky skoro ako porsche 911.Robil som ju dva roky,rok som sa vozil nakoniec som vymenil za zánovnú š120.    [miník]   24.01.2012
Odpověď  Ano, ano, toto auto se opravdu vyrábělo, bylo vyrobeno samozřejmě v Kvasinách v počtu oněch 600 ks a z těch se dochoval tento jediný unikát, který je k prodeji za 320 000,- Kč. Tak že kdo máte zájem.............?    [Roman]   24.01.2012
Odpověď  Ano, přestavby se dost běžně dělaly, ale z továrny nic takového nikdy nevyjelo.    [Libor L.]   24.01.2012
Odpověď  Ve škodovkách se moc nevyznám, ale pamatuju si že tato úprava byla dost častá. V tehdejším motoristickém časopise Svět motorů dokonce vyšel podrobný návod jak upravit skelet Š-1000 pro montáž blatníků a čela Š-100. Dost často se i měnili kastle. Kamarád měl Š-105, která měla papíry i výrobní štítek Š-1000 a v TP uvedenou povolenou výměnu kastle za Š-105.    [Karel]   24.01.2012
Odpověď  Tohle je jednoznačně Š 1000 MB se zadnímy díly ze Š 100. Ten zadní sloupek může být široký, protože tato změna ve výrobě byla cca v roce 1967 realizovaná ještě u Š 1000. Pokud by někdo měnil přední část vozu, musel by měnit i podběhy. Dveře jsou podle klik Š 1000. Přední a zadní narazníky jsou už ze Š 100. Škoda že není vidět palubní deska. Zkus ještě kouknout na výrobní štítek. Podle mě je to skládačka s podvodnou historií. Jestli je to jinak, tak dám na modlení.    [Libor L.]   24.01.2012
Odpověď  Poslední rok ěmly tisícovky už taky velký tadní okno.    [HonzaBK]   24.01.2012
Odpověď  Škoda 1000/1100MB a první škody 100 měly ještě možnost startovat klikou -
v zadním nárazníku a zadním čele byl otvor pro vsunutí startkliky.
Vůz na fotce to asi nemá .. .
Hlavním rozdílem v "kastli" mezi škodou 1000 a 100 je výřez pro zadní okno -
u škody 100 je sklo vyšší a zadní sloupky širší-nezaměnitelné, (ale je možné,
že poslední Š 1000 tuto úpravu mohly mít).Na fotce už je sklo ze škody 100.
První škody 100 měly "nezapuštěné" hranaté kliky dveří, na fotce se mi zdají
kliky kulaté ze škody 1000 (špatně to vidět).    [radek]   23.01.2012
Odpověď  To je děsný co si dnes lidi nevymyslej, aby ze svého bastlu udělali unikát :-))    [:-))]   21.01.2012
Odpověď  "kastle" je ze škody 100 . . .    [radek]   21.01.2012
Odpověď  samodomo    [Pavel 6]   21.01.2012
Odpověď  Tak řekl bych-pokud to je míněno vážně (dotaz)-že tahle obluda se nikdy nevyráběla. To jsou jen naroubovaný blatníky. Skelet byl stejný Š100/Š1000.    [vwkafer]   20.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  este jedno foto    [pablo]   20.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  dalsie foto    [pablo]   20.01.2012


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006