MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316082 příspěvků |8179 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 154 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 47 | Odpověď 16.6.2024 14:59  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Ahoj vsem Jawa priznivcum, potrebuji poradit. Delal jsem totalni opravu motoru z Jawy 634 rocnik 1974 (vybrus, klika, loziska, gufera, bronz pouzdra). Motor bezi krasne ale celkem silne vyteka olej z prostoru od spojkove tycky v unaseci hrideli. Olej tece z dute hridele na retez a ven kape z nejnizsiho mista krytu retezu primo na rafek a pneumatiku.
Hridel u tycky je utesnena stejnym zpusobem jako na kyvackach: tj. kolecko plsti a krouzek z pertinaxu. Co s tim ?? Repasoval jsem nescetne motoru z ruznych kubatur kyvacek ale nikdy jsem nemel s unikanim oleje v techto mistech zadny problem. Prvni co me napadlo, ze motor fouka do prevod. skrine ale to by motor sel tezko spustit a hodne by kouril, coz nedela. Dalsi moznosti je odvzdusneni prevodovky, tak jsem zkusmo vyvrtal maly otvor do zatky v nalevacim otvoru a zase nic.
Diky za rady.    [Duin]    25.02.2008     Zobrazit téma  
Odpověď  Zdravím! jen na doplnění..moje 634 rv 74 má odvzdušnění převodovky v prostou před karburátorem pod airboxem. zjistil jsem to když jsem ji měl položenou na bouku kvůli spojce:)    [Arpi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.04.2008
Odpověď  Je take dobre krouzek/trubicku vytahnout a odmastit spolu s hrideli retezoveho kolecka . Pred nasunutim krouzku/trubicky zpet je dobre hridel retezoveho kolecka ve sparach/zubech namaznout Lukoprenem    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.02.2008
Odpověď  Zdravim Vas vsechny,
problem s unikem je vyreseny. Jeste jednou jsem sundal plechovy kryt retezoveho kolecka a kolecko samotne a pozoroval jsem ten unik oleje. Po nastartovani dobry ale jakmile se zacala otacet unaseci hridel, olej se vyhrnul okolo operneho krouzku mezi guferem ven. Krouzek ma maly vnejsi prumer cca o 1 mm. Premeril jsem nalitky na retezovych kolech z kyvacky a zjistil jsem ze je to stejne velike a 634ka ma tedy krouzek o neco malo vetsi. Byla to moje hloupa chyba pri skladani ale koho z vas by to napadlo merit, kdyz jsem to z toho motoru predtim vytahnul.    [Duin]   26.02.2008
Odpověď  Oleje je tam akorat podle kontrolniho sroubu v levem viku. Mereno na rovine, motorka shozena ze stojanu. Olej je mogul PP90. Vyteka to hlavne za chodu motoru. Nevite jestli ma prevodova skrin u tohoto motoru nekde odvzdusnovaci otvor? Motor ma vyrobni cislo < 1500, je bez poloautomatu, tj. spojkove lanko je vedene z prostoru od karburatoru.    [Duin]   25.02.2008
Odpověď  Není tam moc oleje? Do takové výšky aby protekl skrz hřídel nebo přez výstupní kolečko se olej nemůže za normálních podmínek nikdy dostat.Jedině když je motorka povalená na pravém boku.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.02.2008


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006