MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316199 příspěvků |8190 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 169 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexAutomobily od roku 1945 | Diskusní téma 27.7.2024 01:47  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Škoda Octavia rv. ???


 Zdravím,
tak se mi podařilo sehnat tuto krásku. Jelikož byla bouraná a puvodni majitel levně sehnal celou novou kastli, tak je po výměně kastle a už nemá štítek. Jediný štítek je s čislem karoserie. Poraďtě prosím jaký to je rok výroby (tedy té kastle) nebo popřípadě poraďte co mám lépe nafotit aby se to dalo lépe určit.

http://lada997.rajce.idne s.cz/Skoda_Octavia/    [Láďa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.04.2011     Přidat odpověď  
Odpověď  ...pardon upřesním - tentokrát hledáme ono "slavné" číslo karoserie - to je kde? konkrétně u 450. Díky /u motůrku stěračů?)    [Depardieu] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.12.2015
Odpověď  "tak číslo podvozku najdeš na pravé straně vpředu za chladičem vyražené zhora na rámu"

nejsme schopni to najít - v jiné disk. jsem našel, že to bývá špatně čitelné, prosím Vás nemohl by někdo to popsat úplně přesně jak daleko od čeho to číslo je, nebo fotku toho místa /nejsem schopen ji najít na netu/ - předem moc díky.    [Depardieu] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.12.2015
Odpověď  "Pokud nebyl motor nikdy měněn, tak číslo podvozku najdeš na pravé straně vpředu za chladičem vyražené zhora na rámu." - citace od Honzy - Se známým nemůžeme najít číslo podvozku; jinak motor souhlasí se štítkem i s papíry; co přesně znamená ta věta? - když byl motor měněn, tak se vymazalo číslo podvozku? známý v místě oškrabal barvu a nic, divné. Ale moc děkuju předem.    [kamil]   15.10.2015
Odpověď  Děkuji za precizní odpověď.    [Kamil]   14.10.2015
Odpověď  Originál, bylo vyražené číslo na rámu (podvozku), na motoru stejné, akorát karoserie byly číslovány jinak, nevím jestli karoserie na Octavkách měly samostatný číslo, ale 450 i Feldy měly samostatný číslo, zpočátku 3místný a poslední a Feldy od čísla 1000 měly samozřejmě 4místný číslo karoserie, který bylo na štítku a teď nevím jestli bylo i vyraženo na kastli.    [HonzaBK]   13.10.2015
Odpověď  prosím - trochu nechápu část diskuse - čísla motoru a podvozku musí být stejná....myšleno na štítku a na podvozku resp. motoru, anebo že číslo motoru je stejné jako podvozku? díky    [Kamil]   12.10.2015
Odpověď  Moje teorie o historii zde propíraného vozidla - vůz po havárii dostal novou karoserii jak tvrdí majitel a jak i potvrzují čísla a podvozek mod.60.
Poté se s ním dále jezdilo a během pár let dostal nové přední blatníky náhradou za zkorodované. Proto je má již šroubované.    [Asitak]   26.05.2011
Odpověď  To T-man : OK, asi tak :-)    [Loudal]   20.05.2011
Odpověď  To Petr :v hlavně ám Petře hlavně ženský :-))
jo a už mi to dochází,že ty si myslíš že když na tacháče nahradíš bílou plastovou destičku ciferníku za černou, na skla parabol dáš jiný drážkování a silnější žárovku dozadu ísto dvou žárovek dáš jednu dvouvláknovou že to je ta obří změna že vniklo z 90% jiný auto ? To si fakt myslíš :-))))))))    [Loudal]   20.05.2011
Odpověď  Nejsem odborník na škodky takže mě nekamenujte ale na Tatře 603 bylo během let uděláno mnoho změn od interiéru přes motor,světlomety ,taky na karoserii včetně zasklení. Kotoučové brzdy nahradily bubnové brzdy pořád je to ale Tatra 603.
Počítám že změny byly i na škodách děláné tak aby se daly modernější díly použít na starší model vozu. To se dělalo běžně že si majitel vůz modernizoval. Říkat tomu prasení... no nevím,nevim    [T-man]   19.05.2011
Odpověď  Loudale co máš v hlavě? HonzaBK brzdy uvedl jen jako příklad. Těch věcí tam je opravdu většina jiných co takhle světla, přístroje atd? To že to jde zaměnit a zprasit neznamená že jde o stejné auta.    [Petr]   19.05.2011
Odpověď  Končím diskuzi když toěnkdo nechce pochopit tak to nepochopí!!    [HonzaBK]   19.05.2011
Odpověď  To Honzabk: máš 450tku a felicii takže sám si můžeš ověřit že štít je ve všech rozměrech stejný, stejný je buben i prasátka. Ano - jiné je zavěšení paken.
Takže jestliže platí jak tu někdo hustil :-))) : ŕozdíl v zavěšení paken = jiný typ vozidla tak pak musí i naopak platit : uplně stejné brzdy = úplně stejné auto a to pak znamená že spartak a sedan jsou úplně stejná auto ?! Byla by pitomost tvrdit že sedan i spartak je stejný auto a sejná pitomost je tvrdit že spartak a octvia je z 90% jiný typ voziu. Jo , je pravda že na těch autech se za deset let udělalo pár úprav ale pořád je to stejná kára , Teda až na tu přední nápravu :-)))))    [Loudal]   19.05.2011
Odpověď  No tak zrovna ty brzdy tam absolutně nedáš, je tam jiný štít, jedině celýa se štítem. Pakny na spartaku jsou šroubované, a octavii nasazené s pružinama.
právě jsem tě dostala vidím že toho moc o rozdílech nevíš, nebo nic nevíš??    [HonzaBK]   19.05.2011
Odpověď  Brzdy z octavie dám na spartaka klidě, běžně se to dělalo, skřín řízení ne- to souvisí s rekonstrukci nápravy stejně jako úprava rám v přední části jinak js estejný :-))), podlaha je stejná :-))) blatníky stejné přední i zadní :-)))
motor je stejný :-))))
Příručku dílenskou speciál jen spartak bych taky chtěl vidět ale žek bych že neexustovala protože nebyla poteba :))) spartak má natolik stejné šásko i motor a spřevodovkou a rozvodovkou s předchoím typem že ji mechanik na nic nepotřeboval:-))))
Ale třeba i tak existuje :-)))    [Loudal]   18.05.2011
Odpověď  podívej se pozorně do katalogů, vše je rozdílné, brzdy z octavie nedáš na spartaka, řízení taky ne, volant taky ne, karoserie je jiná, nejen maska, podlaha, apdo. nejen přední náprava je jiná, ale komplet celý rám ej zcela jiný, blatníky jsou skoro stejné. Jiný je motor (i když tam skoro pasuje). atd atd. takže spratak a octavie je z 90 %jiná!!!
K těm dílenským příručkám, samozřejmě když je vydana až v rce 1970, tak bude společná pro oba typy aut, ale mě by zajímali původní dílenské příručky. prosím tě je tam něco jiného než v knihách Andrta a Maurmana?    [HonzaBK]   18.05.2011
Odpověď  To Petr: Přečti si to ještě jednou a pozorně. Napsal jsem že ta auta jsou z 80% stejná, rozdíl který stojí zařeč je jen v přední nápravě a ostatní je kosmetika. Mezi maskou spartaka a octavie model 59/60 je menší rozdíl. Mezi maskou octavie Mod.60 a octvii 61 ( ta ma navíc křidýlky) je rozdíl daleko větší .Podle tvé logiky se tedy jedná o jiné auto ?    [Loudal]   18.05.2011
Zobrazit dokumentOdpověď  Plus první strana    [Láďa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.05.2011
Zobrazit dokumentOdpověď  HonzaBK: Originál přiručku nemám, ale mám pár knih v el podobě a takto vypada dilenska přiručka co jsem stáhnul.    [Láďa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.05.2011
Odpověď  No ale to je právě ta blbost, nemůže být dílenská příručka dohromady, když v době kdy se vyráběl spartak se ještě o ovtavkách nikomu anio nezdálo. Takže proto bych chtěl vědět, jak vypadali originální dílenské příručky an spartaka a na octavii vydané fabrikou. Např příručka na spartaka z roku třeba 1958??    [HonzaBK]   18.05.2011
Odpověď  Loudale jak sám píšeš, "jiná maska" tedy "není stejná". Celou dobu řešíte jestli jsou auta jiná nebo ne. Tak jsi to konečně sám napsal. To jestli je to malá změna nebo velká už je jiná věc, ale je JINÁ.    [Petr]   17.05.2011
Odpověď  To Honza BK : neznám dílenskou příručku pro spartaky ani příručku pro octavie, známjen jedinou dilenskou příručku společnou pro celou řadu Škoda 440- Octavia combi v četne Škody 1202.
Formát a4, mekké desky - na cd běžke k sehnání na aukru.Obsah je totožný s obsahem knížky od |Andrta na 99%
To Lada: v dobových příručkách a knížkách vydávaných vesměs ˇškodovkou je popisování každé nepatrné změny logické. Každou ptákovinu vydávat za modernizaci je reklamní trik továrny, za deset let výroby tohoto auta je jen jedna významné změna a to přední nápryva.
Karoserie byla stále stejná,jiná maska chladiče není žádná změna která by stála za řeč stejně jako křidýlka u octavie od r.61, to je stejný jako nahrazení dvou žárovek jednou dvouvláknovou. Mimo nápravu jde jen o běžné změny, dáné postupným vývojem to se děje stále u každého typu vozidla. U škoda 120 jich bylo mnohem víc ale pořád je to škoda 120.    [Loudal]   17.05.2011
Odpověď  aby nezapadla moje otázka, víte někdo jak vypadala dílenská příručka an Octavie nebo an Spartaky, Dejte sem fotku obálky.    [HonzaBK]   17.05.2011
Odpověď  Loudale, díky ti moc !
Jinak také se přikláním k většině co tvrdí, že auta jsou rozdílná. I když je to mé první auto a ani dobu kdy jezdily jsem nezažil, tak co jsem se o to začal zajimat v každe přiručce co jsem si stáhl se píše o modernizaci a změnách a je i logické, že konstruktéři vymýšleli stále nová a nová vylepšení, takže se to zkoušelo na nových modelech aspon můj názor.    [Láďa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.05.2011
Odpověď  souhlasím s hustotelesem, ty auta jsou opravdu hodně jiná, proč byla dílenská příučka jen jedna dohromady? Pokud vůbec byla dohromady? To byly auta pouze příbuzná. Ale v příručce je asi vždy uveden návod pro Spartaka, pro Octavii a pro Octávii kombi. Kdyby to bylo stejný, tak by vydávali dokola pořád jednu a tu samou a nerozšiřovali by ju.
Jinak já jsem ještě žádnou dílenskou fabrickou příručku neviděl, můžete někdo napsat jak taková dílenská příručka vypadá?? Já vždy používal pouze katalogy a Andrta a Maurmana. Jinak spartaky.cz jsou dobré stránky, ale i tam jsou nějaké chyby. Proč jsou na stránkách spartaky.cz čísla jen do 359400 to je proto, že dál už se nevyráběly Spartaky, ale začali se vyrábět Octavie a Felicie. Takže další čísla dle seriií a roků výroby není problém najít v katalogu ND na Octavie. Takže je potřeba vždy mít katalog a příručku k danmému autu.
Já když začal renovovat před 20 lety moji 450 tak jsem měl příručku a katalog jen na Octavii a feldu, vůbec jsem nevěděl, že Spartak a Octavia (450 a Felicia) jsou rozdílná auta a samozřejmě mě plno věcí nepasovalo a já se jen a jen divil, proč je to jiný, když jsou to "stejný" auta. Takže opravdu je skoro vše rozdílné!!!    [HonzaBK]   16.05.2011
Odpověď  To Lada : Podle tabulek z knihy J.gerega je to Octavie super , 7 serie, vyrobená ve III. čtvrtletí 1960    [Loudal]   16.05.2011
Odpověď  To hustoles : proč fabrika vydávávala dílenskou příručku stejnou pro spartak i octavii když jsou to typy z 80% různé ?
Díky moc za vysvětlení !!!!!!!!!!!!!    [Petr I.]   15.05.2011
Odpověď  Pokud je TP odstřižený, tak s tím nic neuděláš. Jinak přihlásit z5 jde rozmezí 2001 - 2004, měsíce z hlavy nevím.    [vwkafer]   15.05.2011
Odpověď  Ale pánové, nebudeme se tu přeci dohadovat. Někdo mi zde psla že rok vyroby podle čissel motorů nezjistím že neexistuji žadne tabulky. Já náhodou jednu našel přímo na Spartaky.cz takže bych se s tím rád podělil, kdyby se to zde někomu hodilo.
> http://www.spartaky.cz/Co ntent/pid=9.html
Bohužel čísla jsou jen do 359400 a moje číslo motoru je 461221 takže opět nic :( Nevadí, snad pán najde puvodni odstřižený techničák což bych se zároveň chtěl zeptat jelikož jsem se doslechl, že když vlastním auto i odstřižený TP, že se to stále dá přihlásit ! Víte o tom někdo něco ? Přiznám se, že nic jsem o tom nehledal tak mě nekamenujte jestli se to zde už tisíckrát řešilo ...    [Láďa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2011
Odpověď  Loudale co je hloupého jak píšeš na tom když je člověk odkázán na jiné stránky které jsou zaměřeny na konkrétní typ auta než hledat pomoc a rady tady na foru které jak všichni víme je pouze všeobecné?
Jinak pro hlupáka jsou všichni hloupí:-)    [Petr]   15.05.2011
Odpověď  Loudale vždyť ty jsi odborník co viděl víc oktávek než já a asi něž všichni dohromady !! Tak proč se mě stále ptáš´na tu samou věc ?? Asi máš nějaký osobní problém už pro tvoje příspěvky plné chyb svědčí o tvojí inteligenci. Snad si každý udělá o tobě obrázek sám.    [hustoles] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2011
Odpověď  To hustoles : hele nevymýšlej si, nikde nepíšu že mne pobuřují nějaké stránky, vadí mi jen hloupá agitace,nikde nepíšu ani že spartak a octavie je o stejné, identické auto. Máš nejspíš problém s pochopením psaného textu takže ti potřetí nebudu dávat stejnou otázku, nechci ti přidělávat problémy :((    [Loudal]   14.05.2011
Odpověď  Loudale nejsem hulvát. Problémy si tady začal ty a upozornilo tě víc lidí. Asi si fakt neměl v ruce žádnou knížku. Ty odlišnosti jsou vždy uvedené třeba i v popisu montáže. Fakt už nevím jak to mám napsat abys to chápal ?? To ty tady tvrdíš že jde o stejné auto. A tohle fórum je fakt slabé když na Ládi dotaz ozvalo jen pár lidí. Na těch stránkách co tě tolik pobuřují je jich asi 1700. Jelikož šlo o specifický dotaz odkázal jsem ho na stránky na toto téma zaměřené !!! Krásný víkend Loudale.    [hustoles] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.05.2011
Odpověď  To Laďa : Dobrý přehled historie tohoto typu přináší kniha autora Jaroslava \Gerega Od spartaka k octavii
To hustoles : nešlo by to bez těch nadávek nebo jsi opravdu jen takový hulvát ?
Já si tohoto fóra na rozdíl od tebe velice cením, důvodů mám pro to celou řadu ale hlavní je ten že jsem se tu najdu obrovské množství kvalitních a hlavně prověřených informací a žádné bludy! To voje neustálé přetahování jinam mi přijde nejen trapné ale i zbytečné. Kdo chce tak si jiné stránky najde i sám.
Pořád si mi neodpověděl na otázku proč se ve všech knihách, v každé staré i nové literatuře se popisuje spartak i octavie dohromady kdž se podle tebe jedná o uplně jiné auto ?    [Loudal]   14.05.2011
Odpověď  ... a taky je škoda,že tyto naše dohady jsou Láďovi úplně na prd .....    [hustoles] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.05.2011
Odpověď  Loudale v knížce od Cedrycha a Štilce - Škoda 440 až Octavia combi jsou odlišnosti popsané tak si doplň vzdělání chytrolíne !    [hustoles] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.05.2011
Odpověď  Loudale ty odborníku,ty jsi mě fakt rozesmál. Nejen že pouze blbě kecáš,ale nic jsi tomu Láďovi zatím neporadil. Odkazuji ho pouza tam kde sežene odpovídající informace o jeho problému. Tady na fóru žije pouze sekce se stadiony jinak žádný velký zázrak. A když jsi takovej specialista ??? proč něco neporadíš ??? Zatím se předvádíš ostatním jako ubohej zakomplexovanej kecal ! A ty rozhodně nepatříš k těm co tohle fórum tvoří.    [hustoles] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.05.2011
Odpověď  "odborný mistře" Loudale jaký je rozdíl mezi Spartakem a Octavií? Nebo co je na Octavii a Spartaku stejné? Teď se prosím předveď.    [Jana]   13.05.2011
Odpověď  To Lada:
Jdeš na to dobře, ke knížce od Mauermanna si ještě sezeň od J.Andrta - ˇUdržba a opravy automobilů Škoda 440 - 1202 . To je totéž co dílenská příručka.
Taky ti pomůže kontaktovat se třeba prostřednictvím tohoto fóra na klub který je ti nejblíž tím myslím bydlištěm :)))
To hustoles :
Spartaků a octávek jsem viděl o tři víc než ty :))) takže jsem větší odborník než ty :)))) a myslím si ty tvoje rady jako - kup si knížky a běž na jiný stránky - jsou hlavně vůči tomuto fóru a lidem co to t zřizují chucpe
Všechny příručky, návody staré dobové nebo nové vždy zahrnují spartaka i octavii dohromady, vysvětli mne experte proč když jsou to podle tebe úplně odlišná auta?    [Loudal]   13.05.2011
Odpověď  Láďo pokud se budeš pouštět do renovace nebo oprav bude ta dílenská příručka k nezaplacení i když za ní dáš víc peněz vždy máš kam nahlédnout. Taky je tam napsáno o těch rozdílech spartak - oktávka. Jinak zatím jsem lepší stránky než o spartakách nenašel. Proto na ně odkazuji. Mám sice dost knížek,ale rada z praxe je vždy nad zlato. Zdravím.    [hustoles] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.05.2011
Odpověď  Loudale kolik si viděl spartaků a oktávek. Jsi jedinej co jen kecá a neradí.    [hustoles] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.05.2011
Odpověď  Mám 450 a feldu, tak vím že tam skoro nic nepasuje!!    [HonzaBK]   12.05.2011
Odpověď  Dnes jsem si udělal radost a navštívil místní antikvariát zda tam někdo neodložil nějakou dokumentaci k těmto strojům. A hle mezi 200 příručkami k škodě 105 a 120 sem objevil už při odchodu knihu Osobní automobily škoda od Z. Mauermanna druhé doplněné vydání. Stála směšných 63,- což je oproti vydřiduchům z aukra kde se tyto knihy pohybují za 500,- upravdu skoro zadarmo. Cestou domů jsem si jí pročítal až jsem se začetl, že jsem přejel svou zasátku a vystoupil až na konečné, ale díky tomu jsem se dozvěděl dosti podstatnou věc. Na konci knihy je asi dvě desítky stránek věnovaným změnám oktávek a felicii po roce 63 kde jsem našel odpověd na svou otázku, z kterého roku je ta moje. Dokonce i absence výrobního štítku s rokem výroby a zakládnímy udáji je normální jelikož po roce 63 se už nedával a byly jen čísla karoserie a motoru ! Sedí i tvrzení původního majitele o změně kastle a to hned ve dvou věcech, ke kterým jsem se dočetl a to starému způsobu sežizování brzd které tam mám a starém řazení převodových stupňů, které se v roce 63 měnilo přesně naopak, ale já mám stále to staré pořadí, ale kastli z 63 ta se shoduje asi v 6ti věcech podle knihy a to v sedačkách jak zde někdo již psal, změně přistrojové desky, tzv parkovacích svetlech, ktere jsou po stranách auta, přední maska a otevírání víka nádrže pod popelníkem vzadu. Takže je to jasné. Kastle z 63 a podvozek 60 ? 61 ? kdo ví ...    [Láďa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.05.2011
Odpověď  Hmm... další odborník a nadšený spartakovec. :)    [Loudal]   12.05.2011
Odpověď  Loudal octavie a soartaky jsou zcela rozličný, dokonce i plechařina karoserie je v některých částech odlišná, podvozek zcel ajiný, motr zcela jiný atd atd. Místo aby jsi tu psal takový blbosti vem si katalogy a podívej se!!    [HonzaBK]   12.05.2011
Odpověď  To hustoles: A lepší radu nemáš než propagaci jistých stránek. Trochu trapná reklama.
Octavie i spartak jsou z 80% stejná auta, možná i víc. Jná je jen konstrukce přední nápravy, všeno ostatní jen prachobyčejá kosmetika. To je stejné jako tvrdit že Škoda 100 a Škoda 110 jsou jiná auta.    [Loudal]   12.05.2011
Odpověď  To Láďa_2: ...Jasně že jsou Spartaky odlišné od oktávek. Doporučuji sehnat dobovou literaturu,vše v pohodě sehnatelné i včetně dílenské příručky. Pak nebudeš muset číst naše chytrý názory. Taky zajdi na ty stránky o Spartakách,dozvíš se hodně věcí protože jsou zaměřené na tyto auta. Ani se nemusíš registrovat,stačí prolézt fórum. Veškeré rady tam jsou ověřené protože ty kluci s tím jezdí a problémy co tě čekají už dávno někdo řešil. Tak hodně zdaru.    [hustoles] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.05.2011
Odpověď  Spartaky a Octavie jsou z 80 % zcela rozdílný i když na první pohled vypadají stejně. začíná to podvozkem a kolama a končí karoserií a vybavením. Velké rozdíly jsou i v motoru a to odlitkem bloku počínaje a příslušenstvím motoru konče.    [HonzaBK]   09.05.2011
Odpověď  Díky za rady. Určitě toho bude více naco se budu ptát. Zatím se mi podařilo nastartovat. Po těch 30-ti letech co stála, tak chytla opravdu bezvadně. Bohužel nemám dobrou baterii, takže mi nezbylo než startovat klikou a nestačil jsem se divit, když po čtvrté obrátce motor naskočil jak za mlada.
Video > http://www.youtube.com/wa tch?v=hoLjIh3aLRI
První takovou závadou na motoru jsou vylágrované ložiska ve vodní pumpě, takže jsem pumpu rozberal a ložiska dám nové abych si nezničil osku jelikož než to celé do šroubku rozeberu na renovaci, tak bych chtěl udělat jednu jízdu.    [Láďa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2011
Odpověď  Spartaky a Octavie jsou z 90% stejný takže to je jedno. na spartakách najdeš dobré rady ale taky totální hovadina takže raději si vše ověřuj i jinde. Myslím že právě toto fórum je dostatečně kvalitní a i zde se dovíš vše, co je potřeba.    [Loudal]   07.05.2011
Odpověď  To Láďa_2 : Ahoj jestli můžu poradit,tak mrkni na SPARTAKY.CZ , tam je ve fóru dost dobrejch rad. Určitě dohledáš vše co potřebuješ. Sice ten jejich šéf Rančer preferuje spíše Spartaky,ale ostatní mají i oktávice. Hodně zdaru.    [hustoles] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.05.2011
Odpověď  Pardon, blbne mi klávesnice a zapoměl jsem si to po sobě přečíst.    [Láďa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.05.2011
Odpověď  No, než to rozeberu an dlouho léta, tak byhc chtel udělat pervni jizdu. Je tma malo oleje a bohužel už nevim jaký tam byl tak chcu ten puvodni vypustit a dat tam ten proplachový olej, ale někde jsme četl že tka smao lze použit naftu je to možne ? Dělaji to tak prý u traktorů tka nevim jestli by to šlo i tady ale teoreticky to je to same.    [Láďa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.05.2011
Odpověď  Podlaha je dělaná nová, ale pochybuju že by měnil sedadla za jiné i čalouněním sou stejné jako na dveřích.    [Láďa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.05.2011
Odpověď  Jestli není převářená podlaha a jsou tam původní samostatná sedadla, tak jde téměř jistě o karoserii modelu 1963, tedy ve výrobě od konce roku 1962 do ukončení výroby v r. 1964. Dále to potvrzuje i čalouněné plato přístrojové desky.    [host]   02.05.2011
Odpověď  http://www.veteranforum.c z/index.php?id=11&idk at=109&idtop=5538    [hustoles] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2011
Odpověď  ...No právě na to se zeptej v tom veteranklubu,nevím jaký máš nejblíže. Jinak doklady na oktávku koupíš určitě i platné a ten EKO poplatek se dá obejít v pohodě. Už se to tady na fóru taky řešilo. Tak si to najdi. ...    [hustoles] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2011
Odpověď  Nejhorší je že i když je seženu, tak se plácnu přes kapsu za přepis 10tis i když nevím jestli nastejno nevyjdou i veteránské.    [Láďa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2011
Odpověď  ...Ahoj. A to nemáš ani ten ustřižený techničák ? Pokud ne tak se nezatěžuj pátráním po roku výroby a zeptej se v nejbližším veteránklubu jak získat vet. čísla. Stejně Ti nic jiného nezbyde,když jí budeš chtít používat. Možná koupíš i platné doklady ,ale to bude něco stát. ....    [hustoles] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2011
Odpověď  Ještě dodám, že ty sešroubované prahy až k blatníkům je už dílo toho pána, od kterého jí mám. Tehdy prej byla dost porezlá když ji koupil, tak vyměnil komplet podlahu a prahy.    [Láďa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2011
Odpověď  Zvláštní, k číslům se dostanu až k večeru zatim jsem ještě mimo. Buď si pán vymýšlel (k čemuž nemá důvod) nebo to je kastle z nějakeho jinéoh vozu. Když jsme to probírali, tak říkal, že byla po bouračce u původního majitele a bylo toho zmačkaného tolik, že původní majitel sehnal celou novou kastli a s tou to už dostal pán, od kterého jí mám takže ani vlastne ten pán neví jak to sní vlastně bylo. Taky tomu nasvědčuje absence štítku, po kterém nejsou stopy ani dírek, že by někdy byl a je tam jen štítek na pozink plechu s čislem v uplně jiných místech než normálně. (nafotím) Ale jak to tak vidím, tak rok výroby asi už nezjístím co ?    [Láďa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2011
Odpověď  Nevím zda ti udělám radost nebo ne ale myslím si, že karoserie vozu na snímku je původní a jako celek měněna nebyla. Na předních blatnících je vidět, že jsou částečně přišroubované. Takto se ale CELÉ hotové karoserie nedodávaly.
Předpokládám, že majitel měnil pouze rychle korodující přední blatníky.
Pochopitelně, můžu se plést, usuzuji jen z fotografií které jsi předložil.    [JiriK www.cck-brno.com]   29.04.2011
Odpověď  Pokud nebyl motor nikdy měněn, tak číslo podvozku najdeš na pravé straně vpředu za chladičem vyražené zhora na rámu. Číslo motoru je vyraženo na plošce u olejovýho filtru. Taky je na štítku vedle pantu kapoty - obě čísla. Měla by být stejná, pokud nebylo nic měněno. Číslo karoserie se nikam nezapisovalo, ani nevím zda někde existuje tabulka čísle karoserii podle roku výroby. tabulka čísle podvozků a motorů podle roku výroby existuje.    [HonzaBK]   29.04.2011
Odpověď  Ano, kdyby byl techničák tak to neřeším ... bohužel ale puvodní majitel pred 30ti lety začal dělat generálku a skončil u brzd když dostal nabídku na zánovního žigulíka, takže neváhal a bral když to v té době byla novinka daleko lepši jak ta oktavka, jenže jí musel pořád platit tak to odhlásil :( K večeru napíšu to číslokastle a skusím najít i číslo motoru, protože by mě docela i zajimalo z jakeho roku je podvozek (pokud se to da podle čisla motoru zjistit) a motor prý nebyl nikdy měněn.    [Láďa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2011
Odpověď  Zdravím,podle křidýlek to je rok 1961 a víc. Podle čísla kastle se to dá dohledat. Máš na ní papíry ? Pokud ano a je v techničáku ta výměna napsaná tak není co řešit. Zdar,    [hustoles] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.04.2011
 Přidat odpověď   (65) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006