MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316517 příspěvků |8215 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 40 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexInformace 29.11.2024 23:36  
Vítejte na VeteránForu. Diskusním fóru příznivců historických strojů. Jak je již z názvu patrné, projekt VeteránForum vznikl s cílem vybudovat komunikační základnu, která sdruží všechny příznivce historické techniky bez rozdílu zájmů, názorů, věku či pohlaví.

Chcete-li se aktivně zapojit do zdejších diskusí, můžete tak učinit ihned, bez nutnosti registrace (mimo tématického oddílu Bicykly a jiné bezmotorové stroje). Nicméně však doporučujeme registraci provést, neboť tím získáte možnost využívat všech pokročilých funkcí VeteránFora.

Pokročilé funkce VeteránFora
- moderování založených diskusí (mazání příspěvků)
- vkládání velkých fotografií nad 100 kB k příspěvkům
- vkládání dokumentů k příspěvkům
- obnovování starých a nezodpovězených diskusí
- ukládání diskusí do osobní složky Sledované diskuse
- osobní přehled o založených diskusích
- osobní přehled o vložených příspěvcích
- osobní přehled o diskusích vloženými příspěvky


Kontakty

 Přání, stížnosti, připomínky: info@veteranforum.cz
 Technické informace: webmaster@veteranforum.cz
 Kontakt:  Jiří Bartuš jiri.bartus@motomagazin.cz
                 76001 Zlín, Třída Tomáše Bati 3329, tel: 777 998694



Chronologický vývoj VeteránFora

7.7.2019

 VeteránForum vstupuje do další etapy existence.

 Po mnoha letech provozu bylo VeteránForum nucenu přesídlit k novému poskytovateli hostingu.

 Věříme že na novém působišti se mu bude dařit minimálně stejně tak jak doposud. Mohlo by se zdát, že v době facebookové komunikace ztratí specializované diskusní fórum na smysl, avšak více něž 300000 uložených příspěvků, které se během více než 13 let na VeteránForu nashromáždily, tvoří natolik významnou studnici informací, že zachování provozu VeteránFora se pro nás stal přímo závazkem.

12.4.2013

 Zrušen 100 kB limit pro vkládání fotografií.

 Registrovaným uživatelům je nově umožněno vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti. Zmenšení fotografie před jejím uložením provede systém sám na základě těchto pravidel:

 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav.
 Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

 Nadále platí, že je vhodné fotografii před vložením oříznout tak, aby zobrazovala jen to, co diskutující pokládá za nezbytné. Fotografii, na které je zobrazen traktor jako tečka uprostřed lánu pole, nelze považovat za přínosnou do žádné technické diskuse.

 Taktéž platí, že datovou velikost fotografií je lépe zmenšovat jejím ořezáním a změnou rozlišení v grafickém programu, než změnou datové komprese, která rapidně změní obrazovou kvalitu.

 Vkládání fotografií bez omezení limitu jejich velikosti je umožněno pouze registrovaným uživatelům.

 Vkládání dokumentů zůstává beze změn. Rozdíl mezi fotografií a dokumentem je v tom, že dokument je ukládán ve větším rozlišením a jsou tedy na něm lépe čitelné detaily.


3.11.2012

 Zavedena funkce hledání mezi fotografiemi a obrazovými dokumenty.

 Díky aktivním návštěvníkům je v archivu veteranfora uloženo již přes 30000 fotografií a 2600 dokumentů doplňujících příspěvky diskutujících, kterých je již téměř 205000.
 Takové množství grafického materiálu týkající se historické techniky nenaleznete na žádném jiném českém serveru. Bohužel tím, že fotografie a dokumenty slouží zejména jen jako doplněk k textu, není možno mezi nimi udělat dokonalý přehled. O jisté zlepšení přehledu v archivech jsme se i tak pokusili.
 Výsledkem je možnost využít v archivech hledání dle textu, který fotografii doprovází. Vyhledávací formuláře naleznete v horní části příslušného oddílu. Prohledávány jsou příspěvky, ke kterým byly vloženy fotografie či obrazové dokumenty. Vyhledávání lze omezit pro konkrétní tématický okruh.

 Vkládáte-li tedy pouze samotné fotografie či dokumenty bez doplňujícího textu, nebude je možno snadno vyhledat pomocí textového hledání.


11.4.2012

 Tématický oddíl Bicykly a jiné bezmotorové stroje obnoven v moderovaném režimu.

 Pro moderovaný diskusní okruch platí následující pravidla.
 Zakládat nové diskuse je vyhrazeno pouze registrovaným uživatelům. Takto založené diskuce se tak automaticky stávají moderovanými a jejich zakladatel tak má možnost ovlivňovat diskusi mazáním nevhodných příspěvků.
 Vkládat nové příspěvky do diskusí je vyhrazeno pouze registrovaným uživatelům, od jejichž registrace uplynulo více jak sedm dní. Toto opatření je zvoleno k zamezení účelových registrací.


10.3.2012

 Tématické přehledy.

 Na základě požadavků mnoha návštěvníků veteranfora byly zavedeny takzvané Tématické přehledy. V nich jsou sloučeny diskusní okruhy dle společných vlastností, což usnadní návštěvníkům VeteránFora orientaci mezi jinak velice rozličnými diskusemi.
 V současné době jsou k dispozici tyto tématické přehledy:




 Volba případných dalších bude odvislá od požadavků návštěvníků VeteránFora. V budoucnu si bude moci každý navolit obsah svého tématického přehledu sám.

8.3.2012

 Založen nový diskusní okruh Technické starožitnosti.

22.2.2012

 Zobrazení IP adres diskutujících moderátorům diskusí.
Zobrazování IP adres má za cíl pomoci moderátorům k objektivnímu posuzování příspěvků jednotlivých diskutujících. IP adresy jsou zobrazeny pouze v detailním zobrazení diskuse, kde lze plně využít všech dostupných moderátorských funkcí.

19.1.2012

 Na základě připomínek uživatelů byly změněny parametry pro téma dne.
 Tématem dne a tím i přednostním zobrazením ve výpisu témat jsou nyní veškerá nezodpovězená támata vložená od 18. hodiny předešlého dne. Nezodpovězená témata z večerních hodin tak zůstanou na viditelných pozicích i na druhý den. Nezapomeňte, že nezodpovězené téma staršího data lze kdykoli obnovit a tím vyzdvihnout mezi témata dne pouhým kliknutím na tento symbol Oživit diskusi u tématu. toto právo má každý z registrovaných uživatelů.

29.11.2011

 Moderovaná diskuse
 Umožňuje registrovaným účastníkům moderovat téma, které sami založí.

 Na základě poznatků plynoucích z několikaletého provozu veteranfora jsme se rozhodli zavést možnost moderování diskusí těm, kteří danou diskusi založili. Tato služba je však umožněna pouze registrovaným uživatelům a to jen v detailním zobrazení diskuse. Moderování diskuse spočívá v možnosti odstranění příspěvku s nevhodným či jinak s tématem nesouvisejícím obsahem dle uvážení autora diskuse.
 Odstraňovat příspěvky a číst již odstraněné příspěvky může pouze moderátor – tedy registrovaný zakladatel diskuse.

 Moderovaná diskuse je označena symbolem Moderovaná diskuse

 Moderovat diskusi lze pouze v zobrazení diskuse - příkaz Zobrazit téma.

 Odstranění nevhodného příspěvku se provádí kliknutím na tlačítko Odstranit

 Seznam diskusí jejichž jste moderátorem naleznete v liště v oddíle Témata

 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.

 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse

12.3.2011

 Oživení nezodpovězeného dotazu  Registrovaní uživatelé mají nyní možnost jakýkoli nezodpovězený doraz oživit tak, jako by byl právě vložen. Máte pocit, že váš dotaz či diskuse upadly v zapomění? Není třeba na ně odpovídat. Stačí kliknout na symbol oživit diskusi a váš dotaz či celá diskuse budou posunuty na začátek výpisu stejně, jako by byly právě vloženy.

10.2.2011

 Vylepšený přehled o dění v diskusích  Ztrácíte přehled o dění v diskusích, do kterých jste aktivně přispěli? Registrovaným uživatelům se stačí jen přihlásit a podívat se do kolonky Diskuse, ve které nalezne zobrazeny jen diskuse s jeho aktivní účastí. V případě, že chcete získat přehled o dění ve vámi založených diskosních tématech, stačí se podívat do kolonky Témata.

23.10.2010

 Omezení blokace registrovaného uživatelského jména  Zaregistrováním uživatelského jména v prvním kroku registrace dojde k jeho blokaci pro případné další zájemce. Jelikož v současné době čeká na dokončení registrace před 800 uživatelských jmen, jsme nuceni omezit dobu registrace na 14. dní. Pokud během této doby nebude registrace dokončena, bude uživatelské jméno uvolněno pro další zájemce.

21.10.2010

 Sledované diskuse.
 Neustále zvyšující se počet příspěvků přináší ztrátu přehledu o dění kolem diskusí které vás zaujaly. Registrovaní uživatelé mají nyní možnost vložit si zajímavou diskusi do osobní složky Sledované diskuse a tím si do budoucna zajistit jednoduchý přehled o dění v diskusích, které jej zajímají.
 Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na symbol Uložit do seznamu sledovaných diskusí zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 V případě, že chcete diskusi ze seznamu sledovaných vyřadit, stačí kliknout na symbol Odstranit ze seznamu sledovaných diskusí.

16.10.2010

 Založen Archiv dokumentů.
 Narůstající množství vkládaných dokumentů s sebou nese i nutnost přehledného zobrazení formou archivu tak, jak je to umožněno u fotografií.
 V archivu jsou uloženy všechny dokumenty vložené do příspěvků diskusních fór a minimálně jednou zobrazené. Dukumenty jsou zobrazovány v pořadí dle počtu zobrazení.

28.10.2009

 Doplněno zobrazování textu k fotografiím a dokumentům.

14.2.2009

 Založen nový diskusní okruh Japonské klasické motocykly. Majitelé japonských motocyklů 60., 70. a 80. let jsou v našich končinách, mezi zájemci o historická vozidla, tak trochu v ústraní. Je to dáno zejména tím, že jejich technicky vyspělé stroje nejsou, při porovnání s u nás tehdy vyráběnými, vnímány jako historické. Avšak časy se mění a roky plynou...  Dle vývoje diskusí jsme též vyčlenili z tématického okruhu předválečných motocyklů okruhy Předválečné motocykly Jawa a Předválečné motocykly ČZ.

27.1.2009

 Dnes by na četná řání diskutujících založen nový diskusní okruh Malé motocykly Jawa 50 a ostatní padesátky. Věříme, že téma malých motocyklů je natolik zajímavé, aby si našlo svůj stálý okruh příznivců.

 Nově byl též založen diskusní okruh s trochu podivným názvem Články o veteránech v časopisech, knihách a serverech. V tomto diskusním oddíle bychom rádi přivítali diskuse k článkům věnujícím se historické technice v tištěných i internetových periodikách. Běžně totiž vydání článku způsobí mnoho otázek do diskuse, která ovšem z podstaty věci, nemá kde vzniknout. A my tímto prostor k diskusi nabízíme.

2.1.2009

Vkládání obrazových dokumentů k příspěvkům
 Velikost vkládaných fotografií k příspěvkům je úmyslně omezena na 100kB. Tato velikost stačí na spolehlivé zobrazení fotografie na internetu včetně potřebných detailů. Fotografie nejsou systémem nijak upravovány, což zaručí, že fotografie budou zobrazovány tak, jak je upravil autor fotografie. Omezením jsou tak autoři fotografií nuceni upravit fotografii tak, aby přinesly co nejvíce informací. A to automatický systém nikdy nezaručí.
 100kB omezení je však nedostatečné pro spolehlivé vložení textových a výkresových dokumentů. Pro tento případ je registrovaným uživatelům umožněno vkládat obrazové dokumenty ve formátu *.jpg od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Abychom systém nezahltily dokumenty, je počet jejich vkládání omezen na 10 týdně pro jednoho registrovaného uživatele.
 Dokumenty jsou zobrazovány vždy v novém samostatném okně s posuvníky umožňujícími spolehlivé zobrazení i na monitorech s malým rozlišením.

17.9.2008

 Stále narůstající množství vkládaných příspěvků nás nutí neustále vylepšovat přístup k vloženým informacím.

 Pro získání snažšího přehledu nad tématy byl založen nadpis nově zakládaného téma. Stručný nadpis totiž mnohdy může říci více než popisný román. Využívejte tedy tuto nepovinnou kolonku pro stručnou charakteristiku vámi zakládaného téma. K dispozici máte 250 znaků. V budoucnu bude nadpisů též využíváno pro zlepšenou formu prohledávání příspěvků.

 Dále bylo na podnět mnoha návštěvníků fóra zavedeno tzv. tématické zobrazení vložených příspěvků. V tomto režimu se zobrazí pouze úvodní příspěvky seřazené dle data vložení a data vložení poslední odpovědi.

14.3.2008

 Zkrácení výpisu příspěvků při strukturovaném zobrazení umožní zlepšit celkovou orientaci ve výpisu všech témat. Funkce běží zatím ve zkušebním provozu a bude dále dle praktických zkušeností odladěna.

13.3.2008

 Vylepšujeme design a uživatelský komfort.
 Zejména registrovaným a přihlášeným uživatelům se snažíme zpříjemnit uživatelský komfort tak, aby nadstandardní funkce byly pokud možné přístupné kdykoli ze záhlaví stránky.
Tip: Víte, že nezodpovězené dotazy (označené Nezodpovězené téma) může registrovaný uživatel kdykoli smazat?

16.1.2008

 Setkání příznivců veteranfora, Brno 22.3.2008

  Dne 22.3.2008 se uskuteční setkání Setkání diskutujících a přátel Veteranfora. Termín a místo setkání (hotel Jelenice u Brněnské přehrady) byly úmyslně zvoleny návazně na jednu z největších motoristických akcí - brněnskou MotorTechnu.
  Hlavním posláním je osobní setkání a neformální setkání s lidmi, kteří jsou jinak schováni za anonymitou internetu.

  Více informací na www.veteranforum.cz/setkani a v diskusích na téma Šrotiště aneb fórum o fóru

14.1.2008

 Pracujeme na zpřehlednění diskusních příspěvků.
 Členěním příspěvků na tématicky odlišné diskusní okruhy se snažíme veteranforum zpřehlednit. Taktéž se snažíme reagovat na aktuální požadavky diskutujících jenž jsou mnohdy přímým odrazem situace mezi zájemci o historickou techniku obecně. Výsledkem jsou tyto změny:

Diskusní okruh Motocykly JAWA-ČZ byl dle zájmu diskutujících přejmenován na Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Panelka). Dále byl založen nový okruh Motocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 476/477 a mladší.

Do nově založených okruhů budou postupně přesunuty relevantní témata z ostatních okruhů. U diskusního okruhu Motocykly od roku 1945 je předpoklad, že zde budou zakládána témata, která nelze jednoznačně přiřadit k žádnému existujícímu okruhu. Dle vývoje diskuse, mohou býti témata z tohoto okruhu administrátory přesunuta do okruhu tématicky bližšího.

2.1.2008

 Nová funkce v archivu fotografií
 Archiv fotografií již obsahuje přes 5000 fotografií nashromážděných ze všech tématických okruhů. Pro zlepšení přehledu v tomto velikém množství je nyní k dispozici nástroj pro vytřídění fotografií dle tématických okruhů.

 Poznámka k omezené velikosti vkládaných fotografií. Velikost vkládané fotografie je omezena na 100kB. Může se to zdát málo, ale praxe ukázala, že změnšená fotografie do rozměru zobrazení v měřítku 1:1 na monitoru běžné velikosti se při rozumné kompresi do 100kB v pohodě vejde.

 Návod k úpravě vkládaných fotografií. Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 500 pixelů výšky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Požadovanou velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

20.12.2007

 Vážení návštěvníci a uživatelé veteranfora.
 I na konci druhého roku provozu veteranfora můžeme směle konstatovat, že rok 2007 byl pro nás velice úspěšný. Děkujeme Vám za projevenou důvěru danou Vaší hojnou návštěvou a početným příspěvky jimiž obohacujete celou naši společnost o nové poznatky z oboru hitorické techniky. Věříme, že i v roce 2008 společně udržíme vysokou úroveň vkládaných příspěvků a taktéž neméně hojnou návštěvnost.
 Do nového roku přejeme veteranforu a každému z Vás mnoho štěstí a úspěchů.
 Na shledanou v roce 2008.

12.10.2007

 Veteranforum se rozrostlo do šířky. A také zrychlilo. Změnou designu a části programového kódu reagujeme na vzrůstající počet návštěvníků a jimi podaných příspěvků. Věříme, že tyto a další průběžné změny přispějí ke zlepšení uživatelského komfortu.

21.9.2007

 Stává se vám, že váš dotaz či příspěvek upadne v zapomění? Nebo se přestalo diskutovat na téma pro vás zajímavé?

 Od nynějška je na veteranforu možno smadno diskusi oživit. Oživení spočívá v přesunu celého tématu před veškeré ostatní stiskem tlačítka Oživit diskusi - oživit diskusi.
 Oživení diskuse se projeví pouze ve strukturovaném zobrazení diskusního fóra.
 Funkce je aktivní pouze pro registrované a přihlášené uživatele.

18.9.2007

 Vylepšení Přihlášení registrovaného uživatele

 Přihlášení registrovaného uživatele lze nyní provést kdykoli v průběhu čtení diskusních příspěvků aniž by došlo k nepříjemnému skoku mimo prohlíženou oblast.

14.9.2007

 Založeno fórum Motocykly zahraničních značek

 V předválečných letech na československém trhu prodávalo nepřeberné množství motocyklů všech existujících značek. Bohužel dlouhé období komunismu v důsledku absolutního nedostatku náhradních dílů způsobilo značnou selekci dochovaných motocyklů. Střípky dochovaných strojů pomohly v 60. letech úřady doplnit dovozem anglických motocyků Matchless a Norton. Dnešní situace na trhu s historickými vozidly a náš vstup do Evrospé unie nahrává individuálnímu dovozu vetreránů ze zahraničí. Můžeme tedy pozorovat zvyšující se trend dovozu jak motocyklů zejména klasických anglických značek, tak i zajímavých motocyklů japonské produkce 60. a 70. let minulého století.

 Věříme, že nově vzniklý oddíl Motocykly zahraničních značek je vhodnou reakcí na vzrůstající množství těchto motocyklů mezi českými majiteli.

 Tématicky vhodné příspěvky budou postupně do nových přesunuty.

19.8.2007

 Počet registrovaných uživatelů přesáhl čtyři sta. Aby se registrovaní uživatelé mohli navzájem blíže poznat, případně posoudit hodnověrnost jednotlivých uživatelů připravili jsme možnost nahlédnout do seznamu všech registrovaných uživatelů.

 Seznam registrovaných uživatelů společně s jednotlivými uživatelskými profily je dostupný pouze registrovaným a přihlášeným uživatelům. Upozorňujeme, že registrace je zcela dobrovolná a údaje, které uživatel o sobě zveřejňuje, jsou zcela v režii konkrétního uživatele. Podmínkou pro zobrazení v seznamu je vložení alespoň jednoho příspěvku do fóra.

10.5.2007

Zapomenutá témata
 Princip řazení příspěvků a celých témat na veteranforu je takový, že aktuální příspěvek posune celé téma na začátek stráky. Tím je zaručeno, že aktuálně diskutovaná témata nezapadnou mezi ostatními. Nezodpovězené dotazy a náměty témat jsou zobrazovány pouze rok a v případě výpisu všech témat a příspěvků pouze měsíc.
 Vzhledem k tomu, že mnohé dotazy a náměty témat předběhly dobu usoudili jsme, že by bylo vhodné je vystavit v samostaném oddílu Zapomenutá témata. Zodpovězením takového dotazu jej automaticky přesune na začátek stránky příslušného diskusního okruhu.

19.3.2007

 Na četná přání diskutujících založeno fórum Traktory Zetor.

12.2.2007

 Registrovaní, přihlášení uživatelé mohou mazat své nezodpovězené příspěvky - témata. Příslušný odkaz Smazat nezodpovězené téma naleznete ve výpisu příspěvků dostupném z karty registrovaného uživatele. Nezodpovězené téma je označeno symbolem Nezodpovězené téma.

17.2.2007

 Roční provoz fóra pomohl usadit strukturu jednotlivých diskusních okruhů a taktéž odhalil potřebu založení diskusních okruhů nových. Dnešního dne došlo k založení nových diskusních okruhů, do kterých budou postupně převedeny ty diskuse, které jsou danému tématu blízké. Věřme, že tyto změny povedou ke zpřehlednění jednotlivých diskusí.

10.2.2007

 Registrovaní, přihlášení uživatelé si mohou nechat zobrazit všechny své vložené příspěvky. Příslušný odkaz naleznou ve své kartě registrovaného uživatele.

29.1.2007

   Registrace uživatelů veteranfora - nepovinná.

 Vážení uživatelé diskusních fór. Hlavní myšlenka veteranfora, svoboda projevu, umožňuje každému, i náhodnému, návštvníkovi vyjádřit svůj aktuální názor. Pokud však vkládáte příspěvky pravidelně, případně jste odborníkem v konkrétní problematice, bylo by jistě výhodné mít možnost vystupovat pod svou jedinečnou značkou. Zejména za tímto účelem byl vybudován systém nepovinných registrací uživatelů.
 Systém nyní umožňuje zejména jednoznačnou identifikaci uživatele. Registrovaní uživatelé si mohou navzájem prohlížet uživatelské karty, kde jsou uvedeny základní charakteristiky uživatelů tak jak je jednotlivý uživatelé vyplnily.
 Do budoucna počítáme s rozšiřováním možností zejména směrem k zvyšování uživatelského komfortu. O změnách budete včas informováni.

 Přihlášený uživatel nalezne své jméno - login - v informační liště.

 Veškeré náměty a připomínky ke službě registrace uživatele zasílejte na adresu registrace@veteranforum.cz

23.12.2006

 Na upozornění několika návštěvníků bylo založeno tzv. Téma dne. Nezodpovězená témata aktuálního dne budou zveřejněna vždy na začátku stránky. Předejdeme tak nevhodnému utopení aktuálních nezodpovězených témat na konec stránky.

20.12.2006

 Konec roku vždy bývá spojen s bilancováním. Jaký byl tedy první rok veteranfora? Myslím, že mohu bez nadsázky říci, úspěšný. Můžeme se pochlubit neustále rostoucím počtem přístupů jak těch, kteří hledají informace, tak i těch, kteří se nebojí otevírat nová a řešit daná témata spjatá s historií. Věřím, že výsledky mnohdy velice plodných debat, pomohly vyřešit či objasnit nejednu historickou záhadu. Většina z aktivních účastníků pochopila význam a smysl veteranfora a svými relevantními příspěvky jej umožnila povýšit ve studnici informací, jenž nemá na českém internetu obdoby.
 Hlavním cílem do budoucna je zvýšit užitnou hodnotu veteranfora. Pro aktivní účastníky připravujeme možnost registrovat se a získat tak nejen mnoho uživatelských výhod, ale zejména jasnu identitu. Veškeré připomínky k registraci můžete již teď zasílat na adresu registrace@veteranforum.cz

 Přejeme všem návštěvníkům příjemné prožití Vánočních svátků, úspěšný nový rok a mnoho šťastných kilometrů v sezóně roku 2007.

10.10.2006

 Provedeny změny v členění a zobrazování nezodpovězených témat.

28.9.2006

 Založeno fórum English is welcome here určené pro zahraniční návštěvníky jenž nevládnou českým jazykem.

31.8.2006

 Založen oddíl Statistiky.

30.8.2006

 Vylepšena navigace mezi stránkami přidáním tlačítek pro skok na první či poslední stranu.

5.8.2006

 Přidáno tlačíko Přidat odpověď za text úvodního příspěvku diskuse, která má alespoň dva příspěvky.

30.5.2006

 Vylepšena služba Infomail, zasílání vložených příspěvků daného téma na zadaný e-mail.
 Možnost nechat si zasílat e-mailem nově vložené příspěvky byla implementována přímo do formulářů pro vložení nového tématu a odpovědi.

26.5.2006

 Na základě přání návštěvníků byl do seznamu rubrik, v pravém sloupci, přidán odkaz na výpis všech témat a příspěvků.

12.4.2006

 Zavedena možnost volby časového zobrazení vložených příspěvků, nebo tradičního strukturovaného zobrazení. Tématické okruhy mají přednastavené strukturované zobrazování. Výpis všech témat a příspěvků je přednastaven časově.

 V souvislosti s novým typem zobrazení byl zaveden jednotný systém grafické identifikace vložených příspěvků:

Nezodpovězené téma Nezodpovězené téma   |    Zodpovězené téma Zodpovězené téma   |    Odpověď Odpověď

29.3.2006

 Na základě přání návštěvníků byla založena dvě nová fóra: Skútry ČZ, Manet a ostatní a Motocykly Ogar.

5.3.2006

 Žebříček fotografií na úvodní straně byl časově omezen na uplynulých 7 dní. Celkový žebříček fotografií představuje archiv, kde jsou fotografie zobrazeny v pořadí daném celkovým počtem zobrazení.

15.2.2006

 Spuštěna služba Infomail, zasílání vložených příspěvků daného téma na zadaný e-mail.
 Chcete-li dostávat e-mailem nově vložené příspěvky na dané téma, zadejte svou e-mailovou adresu do příslušného okénka pod konkrétním diskusním témem a potvrďte tlačítkem Přihlásit. Úspěšnost přihlášení bude potvrzena zasláním potvrzovacím e-mailu.
 Instrukce (přímou adresu) pro odhlášení služby pro dané téma naleznete v potvrzovacím e-mailu, nebo v každém infomailu.

9.2.2006

 Založen Archiv fotografií.
V archivu jsou uloženy všechny fotografie vložené do příspěvků diskusních fór a minimálně jednou zobrazené. Fotografie jsou zobrazovány v pořadí dle počtu zobrazení.
14.1.2006

 Na základě prvních reakcí návštěvníků byla provedena některá vylepšení, zejména směrem k lepší informovanosti a ulehčení pohybu.
 Bylo též založeno nové fórum Mopedy Jaweta, Stadion, Babeta a ostatní.

11.1.2006

 Vážení příznivci historických automobilů, motocyklů, strojů a harampádí všeho druhu.
 Tak, jak internet jako komunikační médium vniká pomalu ale jistě do našich domácností, roste potřeba vzniku komunikační ostrovů, na kterých by se mohli sdružovat lidé společných zájmů. Současný stav však příliš odráží trend současné společnosti. Tedy naprostou roztříštěnost danou neschopností komunikovat o okolím a přílišném tkvění na individualitě. Projekt veteranforum.cz vznikl s cílem vybudovat komunikační základnu, která sdruží všechny příznivce historické techniky bez rozdílu zájmů, názorů, věku či pohlaví.
 Mnoho příjemných zážitků přejí autoři Jiří Bartuš a Jindřich Huba

 Základní informace
 Server veteranforum.cz obsahuje několik základních diskusních okruhů, jejichž členění je zvoleno tak, aby umožnilo uživateli základní orientaci v probíraných tématech. Volba nových diskusních okruhů bude závislá na objemu provozu jednotlivých uživatelských témat či přání uživatelů. Příspěvky jednotlivých diskusí byly převzaty z diskusního fóra MotoMagazínu příznivců historických strojů, jenž tímto po 3 letech provozu zaniklo.
 Vkládat diskusní příspěvky včetně fotografií může svobodně každý návštěvník fóra. Nezákonné či zjevně nevhodné příspěvky však mohou být ze strany administrátora serveru odmítnuty.
 Není povoleno kopírování zveřejněných materiálů či vložených příspěvků bez citování zdroje. Provozovatel serveru si nárokuje neomezené další použití příspěvků a fotografií.
 Provozovatelé serveru nenesou žádnou odpovědnost za obsah vložených příspěvků.

 Výhled
 Další rozvoj diskusního fóra závisí zejména na přístupu jeho uživatelů. Nebráníme se jakékoli aktivitě ze strany uživatelů, zejména pokud budou moci zadat materiály k doplnění diskusních témat.
 V dohledné době připravujeme vylepšení layoutu a nepovinnou registraci uživatelů za účelem zvýšení uživatelského komfortu například formou zasílání vložených příspěvků e-mailem.


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006