MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316199 příspěvků |8190 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 162 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 1 | Diskusní téma 27.7.2024 01:43  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Schéma zapojení Pérák 250 s hliníkovou skříňkou s cívkou uvnitř skříňky


 Nemáte prosím někdo schéma zapojení, nebo odkaz na www stránky, kde je schéma pro hlubokou hliníkovou skříňku - zapojení? Případně jde nějak vyzkoušet zda je VN cívka co je ve skříňce OK (třeba po vyndání)? Případně i schéma na zapojení této skříňky po dmenotáži VN cívky a namontování VAPE?    [HonzaBK]   28.02.2024     Přidat odpověď  
Odpověď  Když bude cívka zcela KO a nepoběží motor, nebude za chodu co měřit, ale to zase znamená, že cívku netřeba řešit. Na druhou stranu lze u vyndané cívky jednoduše simulovat činnost a pokud nereaguje, tak je na nic. Pokud reaguje, dá se něco měřit.
Kamarád, nadšený radioamatér, měl kdysi doma udělanou univerzální stolici, kde při simulace chodu měřil různé součásti elektriky, mimo jiné i dynama, relátka, rozdělovače a cívky. Můj pérák po pár kilometrech začal vynechávat, vyjímečně i chcípnul a za chvíli zase kousek jel a já nemohl závadu najít. Jiskra byla, tak jsem hledal všude jinde. Při zkoušce cívky venku se závada na monitoru po pár minutách vždy projevila a po krátkém vypnutí za chvíli cívka nějak fungovala podle zahřátí. Naučil mne hodně věcí, ale tehdejší dostupná měřící technika nešla používat v terénu. Dneska máme laciné i vícekanálové osciloskopy, které se dají použít i přímo ve vozidle za jízdy. Cívka s vadou by se měla projevit. Cívka po smrti se řešit nemusí.    [Luboš]   12.03.2024
Odpověď  a jak se za behu používá osciloskop když to bez zapojení nepojed? Co ukáže? ředpokládám že ukáže mrtvolu - rovnou čáru.    [HonzaBK]   12.03.2024
Odpověď  Použít za běhu osciloskop?    [Luboš]   11.03.2024
Odpověď  nemáte nědko nevíte kde by byl na webu? Odkaz?    [HonzaBK]   11.03.2024
Odpověď  U VN cívky ze spínačky FJ je možné pouze změřit odpor vinutí. To ovšem vůbec nezaručí funkčnost cívky. Aby to bylo aspoň trochu spolehlivé, musela by VN cívka aspoň dvě hodiny fungovat a potom ji změřit.    [fikuscz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.02.2024
 Přidat odpověď   (5) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006