MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316429 příspěvků |8204 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 49 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMopedy Jawetta, Stadion, Babet | Diskusní téma 18.10.2024 05:18  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma  Mám problém s rozděláním zadní vidlice na Mustangovi. Je na to nějaký speciální stahovák nebo nějaký extra fígl? Lis doma nemám a vytloukat to kladivem nemá cenu. Jednak mi to pruží(kvůli gumovým vložkám) a jednak bych to nerad poškodil.Děkuji za pomoc    [jawa350ohv]   25.02.2008     Přidat odpověď  
Odpověď  Ten přípravek mám i někde doma, ale nevím jestli bych ještě pohledal všechny díly přípravku.    [HonzaBK]   28.02.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Neviem či jeto na tej fotke dobre vidieť, ale ja som to riešil takto. Vidlicu som zverným uložením zabezpečil voči osovému vychýleniu, celé to meniť sa mi zdá pre domáce podmienky dosť ťažké, pri vylisovávaní sme ohli celý rám lisu tak sme od toho upustili, treba to robiť za tepla a to by ste najskôr spálili tie gumy, a zohnať druhé neviem kde. v príručke síce opisujú pekný postup aj s pomôckami ale nie vždy to ide.    [boro]   27.02.2008
Odpověď  Takže bez rozřezání rámu nemám šanci ten čep dostat dolů? Pokud jde o čep, tak ten mám úplně nový k dispozici, ale ty gumy ne. Nepomohlo by, kdybych ty staré gumy vypálil? Možná by to potom šlo dolů lépe.Pro HonzaBK - Moc děkuji za ty obrázky a návod. Pokud to jinak nepůjde, budu postupovat podle nich.    [jawa350ohv]   27.02.2008
Odpověď  Tak som sa rozprával s otcom,pamätá si to lepšie.Starý čep sme rozpilovali,gumi sme dávali nové a čep použitý,ten sme vyrezali z druhej kostry.    [miník]   27.02.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Lisování čepu    [HonzaBK]   27.02.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Lisování pouzdra do kyvky    [HonzaBK]   27.02.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přípravek 2    [HonzaBK]   27.02.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  přípravek 1    [HonzaBK]   27.02.2008
Odpověď  ospravedlňujem sa omylom som to dal ako nové téma    [miník]   27.02.2008
Odpověď  Cituji z dílenské příručky strana 20 část 18. Demontáž zadnej kyvnej vidlice.
Postup při demontáži čapu zadnej kyvnej vidlice z rámu:
Vylisovánie osi zadnej kyvnej vidlice robíme jedine v prípade, ak je poškodený rám alebo kyvná vidlica, pretože os zadnej kyvnej vidlice je nalisovaná pevne v ráme i v puzdrách kyvnej vidlice a je ťažko demontovatelná.
Nejjednoduchší sposob rozlisovania je takýto:
Vo vyznačenej časti (pozri obr. 13) prerežeme pílkou os zadnej kyvnej vidlice vo dvoch miestach. Po prerezaní osi zrazíme hroty, ktoré vznikli pri rezaní. Zostávajúce časti osi vylisujeme pod ručným lisom.
Postu pri zalisovaní vložky a osi kyvnej vidlice:
Do kyvnej vidlice nasunieme gumovú vložku, ktorú pred vkladaním mierne namočíme v trichloretyléne. Pomocou prípravku A a B zavedieme puzdro do otvoru v gumovej vložke a zalisujeme ho. Na rám nasunieme kyvnú vidlici. Do puzdier vsunieme pomocný čap C, aby súčiastky zaviedol. do puzdra mierne nasunieme os kyvnej vidlice a v prípravku pod lisom zalisujeme. (Detailné rozkreslenie prípravkov je na obr. 13a, 13b).
Tato práca je velmi obťažná a nedoporúča sa robiť bez špeciálnych prípravkov, pretože by sa súčastky mohli zničiť.
Ještě se sem během dne budu snažit dát ty obrázky, jen co je naskenuji.    [HonzaBK]   27.02.2008
Odpověď  Aha, takže si musím tedy udělat podomácku nějaký stahovák. Miník nemáš náhodou ještě ten stahovák nebo alespon nákresy, podle kterých by se to dalo vyrobit?
Já jsem přemýšlel spíše o upraveném tříramenném stahováku, ale nevím, zda by se mi tím tlakem neohnul rám nebo kyvná vidlice.    [jawa350ohv]   26.02.2008
Odpověď  Kedysi som to vylisúval pomocou malého hydraulického zdviháka a jednoduchého rámu zvareného na ten účel z účok,na jednom mustangu(r.82)som mal problém,z výroby bola krivo zvarená vidla a pri pružení vyliezala do jednej strany.Na r.70 by si také problémy nemal mať,mustangy starších ročníkov boli podstatne lepšie dielensky spracované.    [miník]   26.02.2008
Odpověď  Dělá se to pod lisem, jsou na to speciální přípravky, nikdy jsem to dělat neviděl, jen jsem o tom četl v dílenksé příručce kterou vlastním.    [HonzaBK]   26.02.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  přikládám foto. Nemáte někdo ty gumy ze zadní vydlice?    [jawa350ohv]   26.02.2008
 Přidat odpověď   (14) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006