Mám problém s rozděláním zadní vidlice na Mustangovi. Je na to nějaký speciální stahovák nebo nějaký
extra fígl? Lis doma nemám a vytloukat to kladivem nemá cenu. Jednak mi to pruží(kvůli gumovým
vložkám) a jednak bych to nerad poškodil.Děkuji za pomoc [jawa350ohv] 25.02.2008 Přidat odpověď |
| Ten přípravek mám i někde doma, ale nevím jestli bych ještě pohledal všechny díly přípravku. [HonzaBK] 28.02.2008 |
| Neviem či jeto na tej fotke dobre vidieť, ale ja som to riešil takto. Vidlicu som zverným uložením
zabezpečil voči osovému vychýleniu, celé to meniť sa mi zdá pre domáce podmienky dosť ťažké, pri
vylisovávaní sme ohli celý rám lisu tak sme od toho upustili, treba to robiť za tepla a to by ste
najskôr spálili tie gumy, a zohnať druhé neviem kde. v príručke síce opisujú pekný postup aj s
pomôckami ale nie vždy to ide. [boro] 27.02.2008 |
| Takže bez rozřezání rámu nemám šanci ten čep dostat dolů? Pokud jde o čep, tak ten mám úplně nový k
dispozici, ale ty gumy ne. Nepomohlo by, kdybych ty staré gumy vypálil? Možná by to potom šlo dolů
lépe.Pro HonzaBK - Moc děkuji za ty obrázky a návod. Pokud to jinak nepůjde, budu postupovat podle
nich. [jawa350ohv] 27.02.2008 |
| Tak som sa rozprával s otcom,pamätá si to lepšie.Starý čep sme rozpilovali,gumi sme dávali nové a
čep použitý,ten sme vyrezali z druhej kostry. [miník] 27.02.2008 |
| Lisování čepu [HonzaBK] 27.02.2008 |
| Lisování pouzdra do kyvky [HonzaBK] 27.02.2008 |
| Přípravek 2 [HonzaBK] 27.02.2008 |
| přípravek 1 [HonzaBK] 27.02.2008 |
| ospravedlňujem sa omylom som to dal ako nové téma [miník] 27.02.2008 |
| Cituji z dílenské příručky strana 20 část 18. Demontáž zadnej kyvnej vidlice. Postup při
demontáži čapu zadnej kyvnej vidlice z rámu: Vylisovánie osi zadnej kyvnej vidlice robíme
jedine v prípade, ak je poškodený rám alebo kyvná vidlica, pretože os zadnej kyvnej vidlice je
nalisovaná pevne v ráme i v puzdrách kyvnej vidlice a je ťažko demontovatelná. Nejjednoduchší
sposob rozlisovania je takýto: Vo vyznačenej časti (pozri obr. 13) prerežeme pílkou os zadnej
kyvnej vidlice vo dvoch miestach. Po prerezaní osi zrazíme hroty, ktoré vznikli pri rezaní.
Zostávajúce časti osi vylisujeme pod ručným lisom. Postu pri zalisovaní vložky a osi kyvnej
vidlice: Do kyvnej vidlice nasunieme gumovú vložku, ktorú pred vkladaním mierne namočíme v
trichloretyléne. Pomocou prípravku A a B zavedieme puzdro do otvoru v gumovej vložke a zalisujeme
ho. Na rám nasunieme kyvnú vidlici. Do puzdier vsunieme pomocný čap C, aby súčiastky zaviedol. do
puzdra mierne nasunieme os kyvnej vidlice a v prípravku pod lisom zalisujeme. (Detailné rozkreslenie
prípravkov je na obr. 13a, 13b). Tato práca je velmi obťažná a nedoporúča sa robiť bez
špeciálnych prípravkov, pretože by sa súčastky mohli zničiť. Ještě se sem během dne budu snažit
dát ty obrázky, jen co je naskenuji. [HonzaBK] 27.02.2008 |
| Aha, takže si musím tedy udělat podomácku nějaký stahovák. Miník nemáš náhodou ještě ten stahovák
nebo alespon nákresy, podle kterých by se to dalo vyrobit? Já jsem přemýšlel spíše o upraveném
tříramenném stahováku, ale nevím, zda by se mi tím tlakem neohnul rám nebo kyvná vidlice. [jawa350ohv] 26.02.2008 |
| Kedysi som to vylisúval pomocou malého hydraulického zdviháka a jednoduchého rámu zvareného na ten
účel z účok,na jednom mustangu(r.82)som mal problém,z výroby bola krivo zvarená vidla a pri pružení
vyliezala do jednej strany.Na r.70 by si také problémy nemal mať,mustangy starších ročníkov boli
podstatne lepšie dielensky spracované. [miník] 26.02.2008 |
| Dělá se to pod lisem, jsou na to speciální přípravky, nikdy jsem to dělat neviděl, jen jsem o tom
četl v dílenksé příručce kterou vlastním. [HonzaBK] 26.02.2008 |
| přikládám foto. Nemáte někdo ty gumy ze zadní vydlice? [jawa350ohv] 26.02.2008 |
|
|