Zdravím chlapi,potřeboval bych poradit s regulátorem.Jestli se už montoval už v tom roce nebo
později,na tom mojim stroji ho tam někdo přimontoval ne pod olejovou nádržku ale pod nádrž za
karburátor,pod nádržkou na levo nemám ani otvory na šrouby na uchycení regulátoru,dík za rady. [tomčz] 18.05.2010 Přidat odpověď |
| Samozřejmě, že se ta kladívková dá stříkat. :-)) [Wenda] 11.06.2010 |
| Jo tak to bude modrá metalíza s šedou kladívkovou to bu makačka ještě nevím jestli se ta kladívková
dá stříkat? [tomčz] 10.06.2010 |
| A když se ještě vrátím k té šedivé barvě blatníků, kastlíků a světla, tak to není obyčejná šedivá,
ale tzv. kladívková, to znamená, že jsou v ní takové ťupky, vypadá to, jako by někdo důkladně
poťukal malým kladívkem celou plochu, odtud ten název. Já na tvém místě bych tu motorku hodil
do originální barvy, protože ta modrá metalíza s tou šedou se mi líbí snad nejvíc ze všech barev, co
dělali. [Wenda] 07.06.2010 |
| 4 Pecin: Kouknu na svoje 477sedmičky co mám, ale držáky předního světla mi řipadají OK, ke
kontrolkám a držáku zadníg´ho světla bych taky asi neměl výhrady. Ale kouknu jak to mám já. [Joe477] 07.06.2010 |
| Vypadá to jako perleť, ale je to modrá metalíza. Žluté blatníky patří k černo-žuté motorce. K
Tvé patří šedivé blatníky a pod nimi červená základová barva. [Joe477] 07.06.2010 |
| ještě kté barvě čistil sem to a mám tam tu modrou ona vypadá jako kdyby tam přidali perlet a na
blatnící je taková světle žlutá.Mohli být modro žluté? [tomčz] 06.06.2010 |
| Aha, tak to jo. Ta moje 477 má vše původní, i kontrolky, držák zadní lampy, atd. Jediné, co je
neoriginál, je zrcátko, protože to původní bylo jednak už napůl slepé a hlavně v něm nebylo nic
vidět. Chtěl bych tam dát kulaté chromované, to bude motorce slušet víc. [Wenda] 05.06.2010 |
| Wendy, vim že ta tvoje je uplně dole. Ta červená s chrom. nádrží nemá 3 orig. věci - kontrolky,
držák zadního světla-má prolis nahoře, držáky předního světla, ale jinak potěší taky. Moje není taky
100% originál. [pecin] 04.06.2010 |
| Pecine, dík za pochvalu, ale tahle červenošedá s tím chromem na nádrži není moje, to je obrázek z
netu, moje je ta u té první odpovědi úplně dole. Jo, ta je také velmi zachovalá, jediná vada je, že
táta odpojil oilmaster, ale už pracuju na jeho opětovném zprovoznění, navíc jsem teď nechal vyleštit
víka motoru a bubny brzd. [Wenda] 03.06.2010 |
| Já to splet je to ta expedice 23.1.1970 [tomčz] 03.06.2010 |
| Wendy, musím uznat, že takto zachovalou 477 vydím velmi rád. Když jsi zpomenu, že můj kamarád měl v
servisu 477 z roku 1969 v originál černé barvě, přední světlo aprilie, taktéž hliníkovou lištu na
sedle a na tachometru 7 km ( asi tak v roce 1998 ) a na otázku za kolik je na prodej jsem dostal
odpověď - majitel si jí nechal pouze zprovoznit, není na prodej. Po nějaké době jsem ji viděl znova,
na tacho 750 km, ale motorka poškrábaná a chromy orezlý. Co víc dodat, potom už jsem jí nechtěl. [pecin] 03.06.2010 |
| Ta nádrž není chromovaná celá, ale jen rámeček kolem boků, viz obrázek, tohle je ta červeno šedá
kombinace model 69. Jo a ještě jsem si všiml, že sedlo taky nemáš origoš, to co tam máš, je ze 487,
správně tam má být to, co je na fotkách té mé, modrošedé a červenošedé. Jinak pokud máš původní
TP, tak tam by měl být i datum expedice z továrny, na datum první registrace se nedívej, to může být
klidně i o několik měsíců mladší, ta moje byla vyexpedovaná 14. září a první registrace až 26. října [Wenda] 03.06.2010 |
| Dík to vypadá velmy dobře. [tomčz] 03.06.2010 |
| Tohle je kombinace modrá se šedou,kterou jsi našel na své čz. [pecin] 03.06.2010 |
| Wendy moc dík za ty informace,ta nádrž je opravdu chromována,mám tam ku sloupnutí a je tam chrom
přes celou nádrž,takže tam patří zapalováni s regulátorem 45W,ted musí počkat skládám
ČZ250jednovýfuk 1964 černou,ta první evidence je v lednu takže je možná prní série,petrolejová a
šedá bude pěkná. [tomčz] 03.06.2010 |
| Pardon, malá oprava - ta žlutočerná kombinace měla černé světlo, ne žluté. Vidím, na fotce, že
máš ještě ten kulatý šroubovací znak na nádrži, takže si myslím, že tahle nádrž měla ještě ten
chromovaný lem, to znamená, že je to ještě staré provedení. Koukni se do techničáku, kdy tvoje
motorka byla vyexpedovaná z továrny, podle mě máš ještě model 69, takže původně jsi měl ještě starý
regulátor na statoru. [Wenda] 03.06.2010 |
| Tak petrolejové modré se origoš dělaly, měly modrý rám, nádrž s chromovým rámečkem a šroubovacím
znakem ČZ k tomu šedivé blatníky, kastlíky a svělomet. Dále vínové (jawácká červeň) také rám, nádrž
a šedivé kastlíky, blatníky plus světlomet. Potom byla moje barevná kombinace (černý rám, šedivé
blatníky, kastlíky a světlo, červená nádrž bez chromu a s nálepkou) a ještě vím o kombinaci černý
rám a žluté blatníky, nádrž, kastlíky a světlo. Takže jestli jsi našel na vidlici petrolejovou
modrou, tak to může být původní lak. [Wenda] 03.06.2010 |
| A ted sem se díval do tech.a první reg.23.1.1970 tak je možné že tam nebyl a je to dodo. [tomčz] 03.06.2010 |
| A šup. [tomčz] 03.06.2010 |
| A ještě. [tomčz] 03.06.2010 |
| Tak to to nějak vykoumám,našel jsem na zadní vidlici pod černou barvou takovou modrou petrolejovou
je možné i když myslím že ne že by dělali jiné barvy,nenašel jsem jaké varianty barvy dělali ale
jakou máš ty tak chci aby vypadala i ta moje,ten pán od kterého to mám je takový kutil tak je možný
vše- [tomčz] 03.06.2010 |
| Dík za pochvalu, ono je možné, že se tam ten regulátor začal dávat až v průběhu roku, tak jestli máš
o několik měsíců starší motorku, tak tam třeba ještě nebyl. Jinak ta motorka je v původním
stavu, má najeto originál z fabriky jen necelých 16 tis.km, patří mému tátovi, jenže on na ní vůbec
nejezdí, takže vždycky ji já jen párkrát za rok projedu, aby nezareznul motor, jinak pořád stojí v
garáži pod plachtou. [Wenda] 03.06.2010 |
| Dík za foto a info,ale jakto že tam pod tou nádržkou nemám žádné díry nebo ůchyt,to je
zajimavé,takže regulátor musím tam uchytit.Máž ji pěknou tos sis sám spravoval nebo to je původní
fakt pěkné. [tomčz] 03.06.2010 |
| Zdravím, mám také ČZ 175/477 Oilmaster, vyrobena v září 1970 (viz obrázek)a na ní je krabička
regulátoru pod olejovou nádržkou už originál z výroby, takže na motocykly vyrobené v tomto roce
zcela určitě patří. Od roku 1971 se pak dávaly už i blinkry. [Wenda] 03.06.2010 |
|
|