MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316429 příspěvků |8204 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 72 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, Č | Diskusní téma 18.10.2024 04:54  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

JAWA 350 634-4


 Dobrý den všem.
Koupil jsem Jawu 350-634-4 r.v. 1974 ve výborném stavu.Nejsem odborník na Jawy a tak bych se chtěl zeptat jestli někdo nemá informace o tom jestli na tomto typu byly přepínače a šasi kolem tachometru od firmy Lucas? Má to být původní, tedy dle bývalého majitele. Je to na těchto fotkách.
Díky.    [otik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.02.2012     Přidat odpověď  
Odpověď  Otíku, 634 na 16" kolech nikdy nebyla. Vždy jen 18".    [Gulich]   03.04.2012
Odpověď  Já mám Jawu 350/634-4 rok 1974 (číslo rámu: 634-003133, číslo motoru: 633-000634) a také má v TP kola 3,25-18 (přední) a 3,50-18 (zadní).    [Streso] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2012
Odpověď  dobrý den. před časem jsem zde uveřejnil nějaké příspěvky,nebo spíš dotazy ohledně Jawy 634-4 1974. Ale až jsem jel na STK, tak jsem si prohlédl lépe velký TP a tento stroj má kola 18/3.25 resp.18/3,50. Myslím , že standartní 634 měly 16" kola.
Děkuji za odpověď.    [otik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.04.2012
Odpověď  Stačí namontovat přední plastové světlo s menším tachometrem a je to krásná 634-4. Přepínač je určitě dodatečně namontován.
634 na vývoz měla oilmaster, jiné držáky předního světla a označení 634-6    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.02.2012
Odpověď  vypada to na bastl, puvodni exportni verze mela, jak jiz bylo receno, predni svetlo Lucas cele v chromu, stejne jako blinkry. Nejvetsi rozdíl proti tuzemskym verzim je, ze to byl oilmaster (cerpadlo pridelane na levem kartru).... tady je exportni verze v akci:) http://www.youtube.com/wa tch?v=5Mv2YMqDWxk&fea ture=fvst    [LoVvY] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2012
Odpověď  Kryt tachometru se spínačkou na boku tj.ČZ byla tlakově odstříknutá z lehké slitiny zatímco Jawa používala jiný (souměrný)odstříknutý z plastu,kdy spínačka byla zvlášť v ocelovém výlisku chyceném za dva spodní srouby držáku řidítek.A zespodu kryta plastovým výlisken držícim za osazení v ose hlavy řízení.    [honzi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2012
Odpověď  Takže pánové, když porovnáte všechny fotky mezi sebou, zjistíte, že na prospektech je úplně jiný kryt budíku než na fotce. Jako vodítko vám poslouží umístění spínací skříňky. Na prospektu je v krku řízení a na foto v krytu budíku. Pomohlo by detajlnější foto.    [Libor L.]   15.02.2012
Odpověď  Jasně, podobnost nikoli náhodná. Ale tohle má z té exportní verze jen ten přepínač. Pro mě je to spíš domácí úprava to podoby exportní verze. I to, že je koupená v obchoďáku, ne v Tuzexu.    [Honza l]   15.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  prospekt    [eatonsroadking] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2012
Odpověď  Svetlo, blinkry, prepinace svetel jsou LUKAS. Montovano jen pro export. Ne pro tuzemsky trh.    [eatonsroadking] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2012
Odpověď  Jo a max. výkon dle Tp. je 16.2kW,což je asi 22 koní?    [otik]   14.02.2012
Odpověď  Dle velkého Tp. - Zakoupen koncem
září.1974 v Od.Bílá Labuť v Praze.
Razítko z Týnce nad Sázavou je začátek srpna 74.
To jen tak pro info.    [otik]   14.02.2012
Odpověď  Mě se to taky pořád nezdá. Ty fotky jsou sice blízko, ale k roku 74 mi to nepasuje, navíc je tam jiné světlo, řídítka, blinkry mohl rozbít a vyměnit..
Chtělo by to názor nějakých znalců.    [Honza l]   14.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  dalsi    [eatonsroadking] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Jeden dalsi prospekt.    [eatonsroadking] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2012
Odpověď  Chtělo by to něčím doložit, že to tak bylo. Moc se mi to nezdá, ale to neznamená, že to tak nebylo.    [Libor L.]   14.02.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Jo ještě přidávám celkovou fotku,    [otik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2012
Odpověď  Riditka a prepinace jsou skutecne puvodni. Instalovano to bylo pro exportni kusy do Anglie, USA a Canada. Na motorce bohuzel schazi ukazatele smeru a predni svetlomet LUCAS. Predesli majitel je zamenil, stejne tak spinaci skrinku(budik - kontrolky) ktera je na jiz zminenou CZ.    [eatonsroadking] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2012
Odpověď  Myslím, že to tam nepatří. Je to z čz.    [Libor L.]   12.02.2012
 Přidat odpověď   (19) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006