Dobrý den všem. Koupil jsem Jawu 350-634-4 r.v. 1974 ve výborném stavu.Nejsem odborník na Jawy a tak bych se chtěl zeptat jestli někdo nemá informace o tom jestli na tomto typu byly přepínače a šasi kolem tachometru od firmy Lucas? Má to být původní, tedy dle bývalého majitele. Je to na těchto fotkách. Díky. [otik] 12.02.2012 Přidat odpověď |
| Otíku, 634 na 16" kolech nikdy nebyla. Vždy jen 18". [Gulich] 03.04.2012 |
| Já mám Jawu 350/634-4 rok 1974 (číslo rámu: 634-003133, číslo motoru: 633-000634) a také má v TP kola 3,25-18 (přední) a 3,50-18 (zadní). [Streso] 03.04.2012 |
| dobrý den. před časem jsem zde uveřejnil nějaké příspěvky,nebo spíš dotazy ohledně Jawy 634-4 1974. Ale až jsem jel na STK, tak jsem si prohlédl lépe velký TP a tento stroj má kola 18/3.25 resp.18/3,50. Myslím , že standartní 634 měly 16" kola. Děkuji za odpověď. [otik] 02.04.2012 |
| Stačí namontovat přední plastové světlo s menším tachometrem a je to krásná 634-4. Přepínač je určitě dodatečně namontován. 634 na vývoz měla oilmaster, jiné držáky předního světla a označení 634-6 [pecin] 18.02.2012 |
| vypada to na bastl, puvodni exportni verze mela, jak jiz bylo receno, predni svetlo Lucas cele v chromu, stejne jako blinkry. Nejvetsi rozdíl proti tuzemskym verzim je, ze to byl oilmaster (cerpadlo pridelane na levem kartru).... tady je exportni verze v akci:) http://www.youtube.com/wa tch?v=5Mv2YMqDWxk&fea ture=fvst [LoVvY] 18.02.2012 |
| Kryt tachometru se spínačkou na boku tj.ČZ byla tlakově odstříknutá z lehké slitiny zatímco Jawa používala jiný (souměrný)odstříknutý z plastu,kdy spínačka byla zvlášť v ocelovém výlisku chyceném za dva spodní srouby držáku řidítek.A zespodu kryta plastovým výlisken držícim za osazení v ose hlavy řízení. [honzi] 18.02.2012 |
| Takže pánové, když porovnáte všechny fotky mezi sebou, zjistíte, že na prospektech je úplně jiný kryt budíku než na fotce. Jako vodítko vám poslouží umístění spínací skříňky. Na prospektu je v krku řízení a na foto v krytu budíku. Pomohlo by detajlnější foto. [Libor L.] 15.02.2012 |
| Jasně, podobnost nikoli náhodná. Ale tohle má z té exportní verze jen ten přepínač. Pro mě je to spíš domácí úprava to podoby exportní verze. I to, že je koupená v obchoďáku, ne v Tuzexu. [Honza l] 15.02.2012 |
| prospekt [eatonsroadking] 14.02.2012 |
| Svetlo, blinkry, prepinace svetel jsou LUKAS. Montovano jen pro export. Ne pro tuzemsky trh. [eatonsroadking] 14.02.2012 |
| Jo a max. výkon dle Tp. je 16.2kW,což je asi 22 koní? [otik] 14.02.2012 |
| Dle velkého Tp. - Zakoupen koncem září.1974 v Od.Bílá Labuť v Praze. Razítko z Týnce nad Sázavou je začátek srpna 74. To jen tak pro info. [otik] 14.02.2012 |
| Mě se to taky pořád nezdá. Ty fotky jsou sice blízko, ale k roku 74 mi to nepasuje, navíc je tam jiné světlo, řídítka, blinkry mohl rozbít a vyměnit.. Chtělo by to názor nějakých znalců. [Honza l] 14.02.2012 |
| dalsi [eatonsroadking] 14.02.2012 |
| Jeden dalsi prospekt. [eatonsroadking] 14.02.2012 |
| Chtělo by to něčím doložit, že to tak bylo. Moc se mi to nezdá, ale to neznamená, že to tak nebylo. [Libor L.] 14.02.2012 |
| Jo ještě přidávám celkovou fotku, [otik] 13.02.2012 |
| Riditka a prepinace jsou skutecne puvodni. Instalovano to bylo pro exportni kusy do Anglie, USA a Canada. Na motorce bohuzel schazi ukazatele smeru a predni svetlomet LUCAS. Predesli majitel je zamenil, stejne tak spinaci skrinku(budik - kontrolky) ktera je na jiz zminenou CZ. [eatonsroadking] 13.02.2012 |
| Myslím, že to tam nepatří. Je to z čz. [Libor L.] 12.02.2012 |
|
|