Nový člen domácnosti. Co ji říkáte? Poradí někdo který obchůdek nabízí díly na tuhle krasavici? [ondra] 16.07.2012 Přidat odpověď |
| Soustruh, kus silonu a můžeš tvořit. [M.L.] 27.03.2013 |
| za tmy [Láďa_2] 26.03.2013 |
| Pokud se mohu přidat do diskuse s kontrolkami, zrovna se pokouším o výrobu vlastních. Je to zatím prototyp, bude mít ještě nějake změny a z kloboučku je zatim strach a musi se vymyslet a natrenovat jak na něj, aby to vypadalo co nejlepe. [Láďa_2] 26.03.2013 |
| Origo je origo kontrolky jsou pěkně zažloutlé né jako nové bílé :-) [peterka ] 25.03.2013 |
| Dobrý den, mám problém se zapalováním na čz 125 / 476 asi někomu spadlo je tzv. nakoplé, kdyby někdo měl v zásobě prosím budu rád. karelgott@seznam.cz [Béda] 21.09.2012 |
| dík. [Béda] 19.09.2012 |
| taky je má sesa [jawarmaniak] 19.09.2012 |
| meela- prosím kde sehnat ty repliky kontrolek na čz 125/476 ? Dík [Béda] 19.09.2012 |
| Ta dobová fotka je Trail. S výstupkem jsem to viděl až na Trailu, ale poslední 477 Oilmaster ten výstupek mohli mít asi taky. Je to detail, na kterém asi moc nezáleží, ale puntíčkáři mají na tohle jiný názor. Víčko s výstupkem bude asi mít jiné katalogové číslo než bez výstupku. [pecin] 14.09.2012 |
| A víte někdo jaký měl ten výstupek smysl? Aby to šlo lépe chytit při povolování, nebo ještě k něčemu jinému? [Michal14] 13.09.2012 |
| Původně jsem byl přesvědčen, že víčko olejové nádrže s výstupkem bylo používáno jen na Bizonech. Dobové fotografie mě přesvědčily, že bylo používáno i u ostatních motocyklů. Je otázka, zda v tom bylo nějaké pravidlo. [JB] 13.09.2012 |
| Tady je ještě detail s tím světlem a přepínačem Aprilia... [Michal14] 13.09.2012 |
| Tady je jedno celkové foto. [Michal14] 12.09.2012 |
| Správný odhad, skutečně je tam vpředu světlo Aprilia. Kdysi jsem sem myslím už nějaké foto dával, ale ještě teda nějaké najdu... [Michal14] 12.09.2012 |
| Podle těchto fotek to musí být opravdu pěkný stroj, podle lišty odhaduji i přední světlo Aprilia, můžeš přidat víc fotek této výborně zachovalé motorky. [pecin] 12.09.2012 |
| Ještě trochu detailnější foto. Jinak rok výroby je 1969, nevím jestli to taky nemůže hrát nějakou roli, přecijen se 477 dělali docela dlouho a řada detailů se měnila. (Jediné co mě mrzí, že původní majitel sloupnul původní nálepky s kastlíků, což byla ale naštěstí jediný jeho zásah) [Michal14] 12.09.2012 |
| Tn můj je taky celkem pěkně zachovalý - v naprosto původním stavu po 1. majiteli a víčko je bez packy... [Michal14] 12.09.2012 |
| Silně pochybuji, že by to někdo měnil. Na mém stroji nebylo nic nepůvodního. [jawarmaniak] 11.09.2012 |
| Dalsi dotaz k olejove nadobce... Po nastudovani internetu jsem zjistil protichudne udaje jak poznat vicko Jawa a CZ. Nekde se pise, ze packu ma Jawa, nekde CZ. Ted jsem byl za kamaradem, kterej mel kdysi taky Traila a ten tvrdi, ze spravne je bez packy. Takze pravdu ma treba Monty. [Pája] 08.09.2012 |
| Tzv. "průtokový šroub" je přece normalizovaná součástka. Třeba u zadních brzd Škody 105/120 byl stejný. Případně www.fabory.cz. Sítko na šroub už budete muset vytvořit a naletovat. [Monty] 02.09.2012 |
| Nikde jsem to neviděl. Oko koupíš, to je normalizovaná součástka (eventuálně vykucháš z nějákeho starého dieselu/traktoru z vedení nafty). Šroub asi jen soustruh. [jawarmaniak] 02.09.2012 |
| Abych nezakladal dalsi vlakno - nevite jestli se prodava sroub se sitkem + oko na olejovou nadrz CZ477? [Pája] 02.09.2012 |
| Nezlob se na mne, ale tohle je zbytečný házení perel sviním. Do výkonného dvoutaktu? Proč ne. Ale do Jawy/ČZty? Do takového motoru s mizerným výkonem, zanedbatelnou kompresí a s otáčkama rovnajícíma se stabilnímu motoru (když to přeženu)? Tyhle motory byly dělaný na M2T a roky, mnohdy celé dekády, na něj jezdily bez vážnějších poruch. Dnes tak stačí jakejkoliv minerál, či polosyntetika v ceně do stovky za litr. Např. Mogul Ts 40, atp. Když na to ale máš, tak proč ne. Ja za ušetřený peníze raději koupím o pár litrů víc benzínu :) [jawarmaniak] 29.08.2012 |
| Muj monolog k otazce pouzivaneho oleje : tak pekna stara motorka proste musi hezky vonet ricinem - jako za onech starych dobrych casu ... Proto doporucuji pouzivat mineralni MAXIMA Castor 927 http://www.aspshop.cz/max ima-castor-927-racing-pre mix-1l anebo jeste lepe ricinem vonici CASTROL A 747 ( ktery se vsak na nasem trhu oficialne neprodava ... ) [Martin Samson] 29.08.2012 |
| To ze rupne je normalni, to je zel na kazdej druhej motorce :-( Jsou ale jako tradicne u CZ 4 provedeni (bez zrcatka, zrcatko 8, 10 a 10+spinac P brzdy). [Pája] 19.08.2012 |
| jawarmaniak- prosím o odkaz nemohu to tam nikde objevit :-( . Mail mopedkozidech@seznam.cz dík [ondra] 17.08.2012 |
| Na aukru je teď za 80 peněz... [jawarmaniak] 16.08.2012 |
| Prosím Vás nemáte někdo doma hliníkový ovladač plynu? Mám ho prasklí asi to někdo dotáhl a rupl mu :-( Dnes jsem si toho všiml. Děkuji za nabídku. Když tak mi písněte na mopedkozidech@seznam.cz budu moc rád,díky. [ondra] 15.08.2012 |
| U nepokoj stojí napařit parabolu na 477 280kč [patt] 15.08.2012 |
| nebo na www.nepokoj.cz nechat parabolu za nějaký 400,- nastříbřit [Monty] 14.08.2012 |
| Da se koupit jeste original nepouzita parabola Czechoslovakia do te hranate kaplicky na 477, je to ale drazsi, dovoz ze zahranici, ale zase original. [viki] 14.08.2012 |
| Jestli máš tu hranatou kapličku, tak ne, tram je parabola rpůměru cca 130mm. Zjistil sem, že by mohl pasovat ze sismona, simsoní 6V parabola má jen o milimetr větší průměr [patt] 14.08.2012 |
| A není "firma" daytona a viki jedna a ta samá čili bratři Krejbichovi? [ten co tomu nerozumí :-)] 14.08.2012 |
| Omyly, nebo oblbování? Bruska na kulato nic zvláštního. Příprava pod tvrdochrom soustruhem, ale brousící nástroj na finální přebroušení tvrdochromu je drahá záležitost. A za druhé p. Finěk nedělá žádné repliky, ale vozí originály z Itálie. [Lada] 28.07.2012 |
| Tak hlavne u tvrdochromu jsou 2 operace presneho brouseni pred a po a bruska na kulato vzhledem k jeji cene by asi pocet zakazek na veterany jen tezko zaplatil :-).Navic je dobre si pak zadat rovnou udelat i nova pouzdra a jste s cenou jak za nove kluzaky. Pod 1500 se nedostanete za jednu trubku + pouzdro k tomu a original prevlecne matice dnes jiz nesezenete prave vubec jen hroznou tureckou vyrobu. Jeden cas je mel origo jeste pan Slepicka ale vyprodal je. Proto kdyz nabizim vidlici nejetou zabalenou v mastnem papire s vnitrnim tlumicem, pouzdrem a prevlecnou matici, ktera je stejna i na jawy kyvacky, kupovanou jeste v usa v r. 2001 jako nahradni dil za 2500,- kus tak vim co nabizim, takovou origo kvalitu dnes nedate ani nahodou. Ja mam jeste jeden par pro sebe a nikdy jsem to u nas jako celek nepouzite prodavat nevidel. Co se tyce prepinace tak prepinace pan finek dela asi repliky az ted, nemel je driv a daytona mela jeste puvodni originaly od aprilie a i tak se trh podstatne nasytil tak asi nema cenu jiz repliky delat tolik endur v zemi zase neni. I kdyz pana Finka znam osobne a mel kvalitni veci ale novovyroba pochybuji ze bude uplne totozna s originalem vzhledem k poctu soucasti prepinace a odlitkem tela z kovu i kdyz nevidel jsem nemohu posoudit. Ja jsem spise zastance originalnich dilu ale vim ze zasoba se tenci a je jiz problem origo neco sehnat. [viki] 28.07.2012 |
| Nikdy jsem chem. leštění nepropagoval, ale je pravdou, že jsem je hájil, když Viki o nich šířil nesmysly tak jak teď. Nenapsal jsem, že přepínač od Daytony je nakvalitní, ale kdyby ti kupci věděli, že u p. Fiňka koupí stejně kvalitní-nový za poloviční cenu, asi by spokojení nebyli. A so se týše tvrdochronu je jasné, že se materiál pod něj musí ubrat-nejde o zdrsňování ale o to, aby se tam prostě nejaká minimální vrstva (přiznám, že nevím jak velká) vůbec vešla. A že tvrdochrom Daytona nedělá, o tom nepochybuju, protože to je hodně specielní záležitost. [Lada] 28.07.2012 |
| Jinak nevim co pan Lada proti me ma ja nikomu nic nevnucuji, ale je pravda ze kvalita sluzeb posledni dobou u firem je dost mizerna. Tvrdochrom kamarad reklamoval 2x na stare honde, sloupany povrch a nove kluzne brity mohl vyhodit, naparena parabola tez tak nevim za ty penize by mely byt sluzby obecne kvalitejsi, proto jsem sam rad kdyz vim kde vam sluzbu udelaji dobre a ne jen vyberou penize. A to ze dily prodavam za cenu trzni je moje vec ale bzdy jsem nabizel za tu cenu extra kvalitu a kazdy byl vzdy nakonec rad ze se dostal k dilu ktery by jinak nemel. Prepinace na enduro jsem mel primo ze starych zasob a asi to s panem Finkem s Blatne nebud etak horke sam jsem od nej dily na enduro kupoval a prepinac nemel. Naopak lidi ze strakonic jej brali ode mne. Pana Ladu osobne neznam nikdy jsem s nim osobe nemluvil a nikdy jsem mu zadnou sluzbu nenabizel tak nevim proc mu ja a firma daytona kterou se priznam prezentuji jako overenou a solidni a nezda se mi ve srovnani s konkurenci nejak cenove rozdilnou, me tady porad napada a kazi zajimavou diskusi o exportnich typech CZ. Naopak vzdy bylo mozne se s pany s daytony domluvit na cene a udelaji presne co kdo potrebuje a pokud neumeji tak to reknou na rovinu nez aby byl dil zkazeny. Dekuji a omlouvam se ale musim na toto reagovat. [viki] 28.07.2012 |
| Pan Lada vecny komentator firmy daytona a propagator konkurencnich firem na chemicke lesteni kde vsichni vedi a stezuji si ze po vylesteni maji volna loziska ve skrinich motoru ze jim metoda ubere nekoli setin a nenjsou schopn ani dily zaslepit aby se nepridal. Pokud se tyce prepinace tak lidi co jsem jej prodal byly radi neda se pry vubec sehnat, tak nevykladejte nesmysly. Tvrdochrom stoji od 2000, vyse na jednu trubku informoval jsem se sam a daytona toto vubec nedela. Vim ze s tim byvaji problemy a neni zaruka ze se to neoloupe, povrch se musi but predem zdrsnit nebo obrousit na kulato a zdrsnit aby tvrdochrom se dobry uchytil. S dekoracnim chromem to nema nic spolecneho. Dekuji za vas komentar. [viki] 28.07.2012 |
| Dobrý den, dnes jsem se byl projet na celkem delší výlet s moji čz 125/476 a stal se mi problém,když jsem se vracel přestali chodit blinkry potom moto začlo kuckat a tak jsem bez světel dojel domů. Doma si potom baterie trochu odpočinula zjistil jsem že praskla žárovička dobíjení tak jsem ji vyměnil. Potom jsem moto nastartoval na dobíjení pohasla a po přidání plynu se rozsvítila až praskla. Zapnul jsem blinkr a moto zhaslo. Nevíte někdo kde je kámen úrazu? [ondra] 26.07.2012 |
| Já bych tady prozradil, že Viki, velký příznivec a nejen propagátor Daytony, nikdy nenabízí levné služby, ani zboží. Ano, nový tvrdochrom není levná záležitost, ale z vlastní zkušenosti typuji do 1500,- za jednu trubku. A neznám patlala (firmu), aby udělal tvrdochrom, který by slezl. Světlo nebudu ani komentovat a cenu manžet nechci ani vědět. Drobná zkušenost: přepínač světel na enduro CZ, který nabízejí páni z Daytony za 2400,- prodává p. Finěk z Blatné za polovinu. [Lada] 26.07.2012 |
| Cena za oba kompletni kluzaky, nemam k nim ale spodni chromovou cast, vse original ČZ zabaleno nepouzite s vnitrkem cili bronzovymi pouzdry je 2500,- za 1 kluzak. Chromovana trubka je pro exportni provedeni do USA. Co vim tak za tu cenu se neudela ani novy kvalitni tvrdochrom na kluznou plochu. Samozrejme to vyuzije spis ten kdo renovuje, je to dost problem kamarad si delal novy povlak trvrdochromu a po ujeti par kilometru se mu to oloupalo. Nove original vlozky do svetla pal jeste udajne asi jsou ale vychazi to asi na 2500 za kus, komplet origo nahr. dil. Prevlecky vidlice na expoert budu vedet jeste pozdeji. [viki] 26.07.2012 |
| No záleží na ceně, ale možná bych do foroty taky jeden pár vzal. Člověk nikdy neví... [jawarmaniak] 25.07.2012 |
| viki> ty gumove prevlecky mne zajimaji. Pokud je mozno to zjistit, tak jsem velmi vazny zajemce. [Pája] 24.07.2012 |
| Mela by i tak byt celkem leskla, ta plocha a nemely by tam byt hlavne poskozena mista na porchu rez a ryhy vadi stiracim britum matice. V pripade zajmu mam tyto vidlice origo nove, vcetne matic a vcetne bronzovych pouzder a tlumicu coz bych jednu sadu asi pustil. Jednu mam take jeste jako rezervni i kdyz si myslim ze pri cetnosti jizd na mem motocyklu me ta vidlice prezije. [viki] 24.07.2012 |
| viki: mám, ale tam, kde chodí gufera už je ochozená, takže je tmavší [jawarmaniak] 24.07.2012 |
| jawarmaniak: v tom pripade bys take mel mit tu celochromovou trubku az po horni bryle coz asi podle me i z fotky mas. [viki] 24.07.2012 |
| Jinak ty gumove prevlecky bych asi dokazal sehnat jeste v usa ale budou drazsi i kdyz porad asi jeste origo. Muzu to zkusit zjistit. Tyhle kravinky se tam sehnat daly jeste pred par lety novy. Akorat krom toho bude drazsi postovny navic tak bych jich pak asi objednal vic v pripade zajmu, kdyz budou ja mam asi 2 pary do foroty ale ty si necham :-). [viki] 24.07.2012 |
| tak vyvozni se delaly do anglie hlavne bez aprilie v provedeni jako u nas akorat to melo zadni svetlo lucas a jine barvy, zlata metaliza, modra svetla, modra metaliza, zluta, casto hlinikove rafky z MZ kdy jawa pouzivala tyto rafky na export. Do usa byly zase jen se svetlem aprilia to je ten street ten hnedy s vysokyma riditkama, mam je original nikdy nejety jeste byl zabalen v original bedne ze strakonic, blinkry na riditkach a v zadu cervene kulate, odrazky , pak byly ty zelene 125 k tomuto modelu a pozdeji byly klasicke 477 v provedeni cervena nadrz a sedive blatniky na nich bylo to svetlo nase pal ale uz nemely celochromovane kluzaky az nahoru. Ty celochromovane se davaly tam kde byly obnazene trubky a byly jen usi na svetlo pridelane v horni casti trubek pod hornimi brylemi. Ja jsem kdysi take shanel neco na tyto stroje jeste v zahranici tak proto rikam ze tady u nas byt je tech 477 celkem dost tak novych dilu jiz tolik ne zvlaste an ten vyvoz. [viki] 24.07.2012 |
| paja: nevim proc skoda rikam ze to co shanis mam, typ chromovany az nahoru akorat ty gumove ochrany matice tam nejsou je to dalsi dil, jinak je to kompletni vidlice na exportni verzi 477 nebo i traila 482 ten ma akorat jine spodky bez drzaku na blatnik. Je to original nikdy nemontovane, myslim ze dnes to je nesehnatelne v tomto stavu. [viki] 24.07.2012 |
| Viki: Že měly jen držáky na světlo aprilia nesouhlasím. Mám vývozku 477.01 doma. A má hranaté světlo. Původní majitel s tím nic nedělal. Štítek je v angličtině a je to rok výroby 69. Jediným zásahem byla naštětkovaná původně chromovaná nádrž a tachometr v mílích vyměněný za kilometry (mílový doma k tomu mám). [jawarmaniak] 24.07.2012 |
| Hmmm, skoda... [Pája] 24.07.2012 |
| Je to provedeni prave na gumovou manzetu bez trubek, pokud byla jen gumova manzeta tak trubky byly chromovane (asi tvrdochrom) nejen na kluzne plose kde chodi stiraci krouzek ale az nahoru k hormim hlinikovym brylim. Tyto verze mely jen drzaky svetla aprilia pro trh USA. Ja je sehnal jeste nove nepouzite pro moji 477 street pred 10 lety jako nepouzite a jeden par mi zbyl navic. Tam kde byly plechove nohavice pro ceske verze se trubky nechromovaly je to podobne jako v pripade kyvacek, pak reznou jiz nad kluznou plochou. Manzetu ale nemam je tam jen ta matice na kterou ta manzeta prijde nasadit. [viki] 24.07.2012 |
| Viki- vzal bych tu parabolu. mail mopedkozidech@seznam.cz [ondra] 24.07.2012 |
| Viki>Za kolik by ty savle byly? Pokud je to provedeni pouze s manzetou bez trubek, mel bych zajem. Popr vymenim manzety za trubky.... [Pája] 23.07.2012 |
| Je to teda kompletni vlozka sklo s parabolou dohromady. Dekuji. V pripade zajmu mne kontaktujte. Mam na tento motocykl jeste original nepouzite vidlice, na exportni verzi s celochromovyma trubkama, ktere jsou obnazene a neni na nich nohavice jako u ceskych verzi. Samozrejem pasujou i do ceske verze ale tam celochrom nebyl az nahoru k brylim. [Viki] 23.07.2012 |
| Dobry den, original nikdy nepouzitou parabolu na tento motocykl do ceskeho svetla pal mohu sehnat. Take jsem ji dlouho shanel pro sebe a mam zdroj kdo je ma nebo jeste v posledni dobe mel. [viki] 23.07.2012 |
| Dík za ten poměr,zdálo se mi jen že to moc čudilo ,ale to se jen vypaloval ten binčus ve výfuku :-) zatím jsem jezdil jen mopedy a s tímhle strojem nemám moc zkušeností Jedno je ale jisté přes zimu udělám generálku motoru,vypletu a vycentruju kola a vše ostatní nechám jak je po vyčištění je to pěkný stroj s dobovou patinou. Co říkáte? [ondra] 22.07.2012 |
| 1:30-33 [jawarmaniak] 22.07.2012 |
| Ještě se chci zeptat jakým poměrem mícháte olej? Děkuji [ondra] 21.07.2012 |
| Ve své době velmi moderní, líbivá motorka (dokonce snad dostala někde v zahraničí cenu za design). Měla nějaké mouchy, ale vyrobilo se jich mnoho a asi proto není zatím sběratelsky příliš zajímavá. Samozřejmě, dvoutakt a malý obsah. Věřím ale, že jejich čas přijde. [Honza l] 20.07.2012 |
| Meelo je to rok 1973. Prosím tě kde bych si mohl tu parabolu nechat opravit? [ondra] 19.07.2012 |
| kráska :-) vypadá to že víčko nádrže je neorigo, a nejsem si jistej ale tahle verze bez odděleného mazání by měla mít zakryté zadní tlumiče (ale nevím jestli to platí u všech, jaký je to rok výroby?), no a pravděpodobně budeš mít jiné kontrolky ve světle, ty originální málokdy vydržely (ale dělají se repliky)... to je tak všechno čeho jsem si všimnul a parabolu si nech zrenovovat, to bude asi nejjednodušší [meela] 19.07.2012 |
| Prosím myslíte někdo jestli je na motocyklu vše origo? [ondra] 18.07.2012 |
| Nikdo neví kde sehnat parabolu???? Ještě foto miláčka z druhé strany [ondra] 18.07.2012 |
| Prosím o radu potřebuji sehnat na tuto motorku parabolu předního světla? Nevíte někdo o něčem? [ondra] 17.07.2012 |
|
|