ahoj mám na vás prosbu, mám možnost koupit tuhle 634ku viz. foto je s TP, STK je propadlá. Jinak je pojízdná, nově natažená elektrika, započata renovace jen prokluzuje spojka, nevíte čím by to mohlo byýt a kolik by stála oprava? A jak to je s přehlášením TP na mě, kdyz má moto propadlo STK a neni schopné udelat "legalne" stk? Je k ní: přední blatník,obě boční schránky, ozdobné kryty na nádrž, podsedlový plas z jawa 638 a zadní světlo. ještě jedna věc, kde najdu výrobní číslo na motoru? hledal jsem ho na bocích karteru a nic neviděl. díky cena je 3000 mslíte ze je to dobrá cena? [Daniell] 27.08.2012 Přidat odpověď |
| Sakra chyba: ...stačilo by vyměnit nádrž a přední vidlici... [webersinke] 11.09.2012 |
| Tahle modrá je taky bastlík. Zase: sehnat celý zadek (blatník, sedlo, zadní světlo), narovnat ohlé trubky pod sedlem, kastlíky jsou z novějších typů.. Vypadá skoro jak 632 (stačilo by vyměnit sedlo a přední vidlici). Uchycení blatníku je toto http://www.jawagallery.ne t/images/trinda/Jawa_350_ typ_632_18.jpg [webersinke] 11.09.2012 |
| mám moznost jeste koupit tuto 634 za 9tis. Má TP, zaplacenou pojistku a propadlou stk. Email od majitele: byla celá rozdělaná a znovu postavená-nastříkana vypalovací barvou.tk skončila ted v červenci-slevím kč na novou,plně pojízdná,tp je na mě není problém s přepisem,nejde klakson,dvě bolístky -přední blatník,trochu barvy za sedačkou,nový potah sedačky,pojistka zaplacená,nové pneu,najel jsem asi 100km,startuje,brzdí,svítí,někdy je na ní zima,ale jinak slušný svezení,nejlépe vyzkoušet,ráfky pěkné bez koroze,to je vše co bych dodal,pochází z Plzně. Ještě k tomu přidá plus bedynka nahr.dílu,ráfek,nadrž Myslíte že je to dobrá cena? I když by se musela uvedst do puvodního stavu zase zadek 638 :-/ chtěl bych koupit kryty teleskopu s panelky a vratit ji origo dily a kdyz nebudou chrom blatniky tak do Barev VB co vy na to s tou cenou? A ještě otázka kdybych tam dal ty kryty teleskopu z panelky jak tam uchytim nový blatník co bych koupil, nikde na te vidlici nejsou patky pro uchyceni nebo jak se to uchycuje? [Daniell] 09.09.2012 |
| V nádrži jsou závity zakytované, rám v zadní části musí mít rovné trubky, vypadají že jsou o kousek kratší a nemají držáky na blatník a zadní rámeček. Díly dokoupit na burze, ostatní co jsou navíc prodat. Tady foto ze zápisu TP o nabití motocyklu od Ministerstva vnitra ( policejní moto ). Origo blatník tam pujde, je namontován v horní části. [pecin] 06.09.2012 |
| problem je ze blatnik predni je ze 640 a plasty co ma v garazi je zadek ze 638,stitek neni a ani na motoru jsme nenasli vyrobni cislo? Nevite jestli hy sel na vidlici dat origo blatnik kdyz tam nema nikde uchyty? a co je potreba vse k predelani plastoveho zadku ze 638 zpet na 634? jeste mi prijde zajima ze v nadrzi nejsou diry pro ozdobne listy?ale k motu jsou? [daniell] 29.08.2012 |
| I za 3t. by byla dobrá, je to původně policejní - podle původní barvy na rámu, ten je žlutý, štítek na rámu asi není, tam je vidět zase žlutá. V tp musí být údaj, např. zakoupeno od MV nebo policie ČR. Já osobně bych jí nalakoval do původních barev VB, bez laminátů a vysílačky. [pecin] 29.08.2012 |
| číslo motoru má být na levém boku, za tři bych jí nevzal, maximálně 2000 [jakub] 27.08.2012 |
| Ne,pojistku prostě musíte uzavřít a platit ihned. Jedině zaregistrovat na sebe, a potom uložit do depositu a odevzdat čísla. Vždyt pojistka bude podle roku výroby tak 500,- maximálně, pokud je to do roku 1975,tak u ČPP 120,- Kč. [Monty] 27.08.2012 |
| a mohl bych si nechat TP nějak v polopřevodu na mě nebo nějak? Že než moto zrenovuju tak bych neplatil pojištění a až moto bude provozu schopné a zrenovované tak bych teprve udelal technickou a TP přepsal na mě? [Daniell] 27.08.2012 |
| Při přihlašování vozidla potřebuješ platné pojištění (zelenou kartu), evidenční kontrolu a stk, bez těchto tří věcí to nepůjde přihlásit, takže ti nezbývá nic jiného než tu technickou udělat, jak to už je na tobě. [Jolek] 27.08.2012 |
| sedlo je také součástí [Daniell] 27.08.2012 |
| foto 2 [Daniell] 27.08.2012 |
| foto [Daniell] 27.08.2012 |
|
|