Zdravím všechny, potřebuji poradit čz 471 krásné pálí všechno funguje jak má ale prostě to nemá tah a vytáhnu z ní max 90km/h. Nevíte co třeba poštelovat aby šla více od spoda protože 4.rychlost nemůžu vytočit.prosim o radu na čz 175 477 jsem schopnej vytáhnout 120km/h bez problému. Děkuji všem moc za rady. [RUSTY] 21.03.2023 Přidat odpověď |
| Ahojte, chcel by som sa tiež podeliť o moje skúsenosti, mal som aj ČZ 175/477 a teraz vlastním úžasnú ČZ 250Twin. 175/477 je úžasná na zrýchlenie, ušiel som aj 250 panelke 14k, ale pri 90km/h už zrýchľuje pomaly a v kopci je to bieda, pokiaľ není v otačkach...Max.nameraná rýchlosť na ČZ 175/477 bola 102km/h gps. Na ČZ 250Twin som nameral na rovine max.118km/h gps. Naháňal som sa aj s našou 350/18k a neobehla ma. A v kopci dokáže krásne zrýchliť ale len na 2ke a trojke. Štvorka nezrýchluje v kopci, iba na rovine. No a vozík som sa pred mesiacom na prevŕtanej 250tke na 306ccm a ide úzasne. Otáčky jej ostanú ale získa hluchý spodok a má super ťah. Skúsil som jej vykrútiť krk a podarilo sa 129,46km/h gps. [Juraj Grác ] 23.10.2023 |
| Je pravda, že 471 je těžší a netočí tolik co 477 a je i pravda že 477 na rychlost vyhrává ale do kopce ztrácí . [RUSTY] 23.04.2023 |
| Jako kluci jsme si porovnávali výkony našich mašin celkem často. Mohu potvrdit, že točivější čz 175 byla často vítězem, s výjimkou výdrže do kopce, kde ztrácela na vyšší objemy. [Luboš] 23.04.2023 |
| A jak jsou na tom váhově jezdci? :-) Přece jenom samotná 471 má o 30 kilo víc než 477 :-) Podle návodů má 471 maximálku 110-120km/h, 477 má 110km/h. Pokud vám 175 jezdí vážně 120 a 250 z vládne třeba jenom těch 110, tak by to dávalo smysl... [meela] 20.04.2023 |
| Ano kolečko jsem vyměnil za 15z. Už to je lepší než to bylo ,ale i tak to nejede líp jak 175. A jak jsem už psal motor pálí krásné svíčky jsou téměř cihlové vše funguje krásně ale prostě 175 mi ujede. [RUSTY] 20.04.2023 |
| A jak to vypadá s řetězovým kolečkem na motoru? Bylo vyměněno za origo 15z? [Luboš] 19.04.2023 |
| Válce ano mám po výbrusu ale s původními písty [RUSTY] 19.04.2023 |
| Dobrý deň, máte valec po výbruse? Pokiaľ áno, tak dajte dolu hlavu a skontrolujte, či je piest v hornej úvrati presne zároveň valca. Ja som mal podobný problém na ČZ 472.Nič nepomáhalo a nakoniec som zistil, že piest mi končí cca 0,7 mm pod hornou hranou valca, čiže je úplne iný kompresný pomer. Takže ja mám takúto skúsenosť s novými piestami. [ogar] 26.03.2023 |
| Po zoufalých zkušenostech od různých takyopravářů už dávám tachometry jen k Montymu. Sice už moc nechce dělat Péráky a předválky, ale cokoli novějšího bylo vždycky na 100% [JzK] 22.03.2023 |
| meela> to je taky možnost, protože mi právě odešel už druhý a shodou okolností od jednoho jejich "renovátora" z Mohelnice. S prvním mě poslal do hajzlu osobně na burze, papír mi k nim samozřejmě nedal, když jsem je oba obržel poštou. Další co mám od něj po repasi na panelce taky měří podivně. [Kadel] 22.03.2023 |
| Jo některé tachometry jsou začarované, třeba kamarád mi tvrdil že na panelce nejezdí víc než 70... a já mu v 90 skoro nestačil :-) a na druhou stranu mám tachometr na panelku který ukazuje cca dvojnásobek :-) [meela] 22.03.2023 |
| Všem děkuji moc za rady, vyměním tedy kolečko za 15z. A snad to bude už lepší. A s tím tachometrem jsem měl taky problém že mi neukazoval správně ale zkoušel jsem rychlost přes GPS, radary měření na jízdní kola. Takže si myslím že ten sekundár by to mohl všechno vyřešit. [RUSTY] 22.03.2023 |
| Áno, to je tiež možné. Ak tam má 17 namiesto 15 tak by to zodpovedalo ze motorka nevládze ťahať na 4ku. Ďalšia vec môže byť či správne funguje samotný tachometer, už som sa stretol s tým že tachometer do cca 60 ukazoval plus mínus dobre a vyššie už výrazne menej [boco] 22.03.2023 |
| boco: jasný, proto jsem to měřil cyklo tachometrem z předního kola ;-) tam šlo o to vytočení do vyšších otáček, mám 2 metry a 115 kilo (s batohem, oblečením, helmou atd spíš přes 130...). Se správným kolečkem jsem prostě nedokázal 4 vytočit tak, aby byl k dispozici výkon na další akceleraci... s menším kolečkem to jde (motor není generálkovanej, takže už asi taky nepodává plný výkon). Ale máš pravdu v tom, že tachometr nebude ukazovat správně, to by mohl být další problém u Rustyho dotazu, píše že tacho ukazuje max 90, pokud má větší řetězové kolečko tak to reálně bude o něco víc... [meela] 22.03.2023 |
| meela : Perak, ako aj ine Jawy, CZ maju vyvod tacho z motora/prevodovky, rychlost na tacho je zavisla na otackach predlohoveho hriadela - cize na otackach motora a zaradenom kvalte. Zmena sekundarneho prevodu pripadne velkosti kolies voci originalu sposobi ze tacho nebude ukazovat spravne. Zmena na mensie kolecko ukazuje rychlost vyssiu ako realna, ale motorka zase ozije na akceleracii a je schopnejsia vytocit 4ku ;) [boco] 22.03.2023 |
| Originál podle katalogu je 15z. Z vlastní zkušenosti na péráku můžu říct, že i jeden zub může udělat dost, když jsem si na něj dal menší kolečko sekundáru, tak se mi paradoxně zvýšila maximální rychlost. (ve vyšších otáčkách je k dispozici více výkonu k překonání odporu vzduchu :-) ) [meela] 22.03.2023 |
| Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse [RUSTY] 22.03.2023 |
| Kola nepribrzduji kola jsou nové stočené bubny a tlačit jde krásně už jsem si minulý týden 15 km tlačil došel benzín. [RUSTY] 22.03.2023 |
| Nejsem si úplně jistý jaký tam mám ale jsem si na 100% jistý že 15z. Kolečko tam nemám takže buď 16 nebo 17. A jaký kolečko tam tedy má být? [RUSTY] 22.03.2023 |
| Souhlasím s Montym, loni jsem se taky vozil na 471, ale neměl jsem origo 15z kolečko tak jsem tam dal 16z a moc se rozjíždět nechtěla... Ale pokud tam máte správné kolečko, tak to asi chce projít všechno, předstih, jiný karbec, jestli třeba nepřibržďují kola... [meela] 22.03.2023 |
| A to kolečko máte jak velký? [Monty] 22.03.2023 |
| Válce už jsou po výbrusu zájetý, řetěz nový namazány, svíčky jsou hnědé téměř cihlové, kola mám nafoukaný az moc. A už nevím co víc a tím mám udělat aby to hezky jelo. Karbec je vyčištěný trysky hlavní 100 a volnoběžná 50 jeho na druhé od zhora. [RUSTY] 22.03.2023 |
| A išla predtým niekedy dobre? Ak je dobre nastavený predzápal, motor je mechanicky v poriadku, hľadal by som chybu v karburatore resp správnej zmesi. Ak si schopný posúdiť či to je chudobné alebo bohaté pomohlo by sa odrazit ďalej kde hľadať problém [boco] 21.03.2023 |
| Nafoukat kola, ložiska v kolech, namazat řetěz a seřídit zapalování a karburátor. No a nebo to už nemá kompresi [Jakub] 21.03.2023 |
| Dát přední kolečko řetězový 15 zubů, ne větší. [Monty] 21.03.2023 |
|
|