MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316609 příspěvků |8228 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 47 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, Č | Diskusní téma 22.12.2024 06:28  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  Ahoj,

sehnal jsem část motocyklu ČZ 250/471.0.0 z roku 1974, motor je typ 623 (jawa bizon), chtěl bych se zeptat, zda někdo neví kolik se typu 471.0.0 vyrobilo?

předem díky    [radarRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.04.2008     Přidat odpověď  
Odpověď  Aco hliníkové ráfky máte na 471,nashle    [Rostislav]   17.04.2022
Odpověď  Jojo, uz jsem hlinikovy kryty videl, mam je na tlumicich na kyvacce, mely dokonce na tom hliníku vyrazeny logo čz. Predpokladam, ze to byly tlumice z pozdější výroby a byly na motorku daný dodatecne jako nahradni dil. Nekde v dilne mam nepouzity tlumice na 634 a pod., tak se vyhledove podivam, jaky kryty jsou ma nich.    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.04.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Viděl už někdo hliníkové kryty zadních tlumičů? Rok 1974    [Kubas] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.04.2022
Zobrazit dokumentOdpověď  trochu jsem rozleštil a zkompletoval 471, tak jenom přidávám foto před a po    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.08.2021
Odpověď  Kdepak, přesné tyhle tam patří, proto se tomuhle typu říká "harlejka" :)    [Meela]   30.07.2019
Odpověď  Na fotce opravdu rozdíl není vidět:) Chce to ještě jiný řidítka, ne?    [Kvasky]   30.07.2019
Zobrazit dokumentOdpověď  Tak jsem tou barvou stříknul boční plechy, naživo je rozdíl vidět, ale podařilo se mi to vyfotit tak, že to vypadá stejně :-) Takže díky, ale kdyby je někdo měl v původní barvě tak pořád sháním :-)    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.07.2019
Odpověď  Díky, zkusím.    [meela]   28.06.2019
Odpověď  Omlouvám se za zpoždění. Barva Mobihel, kód 25-99750    [kvasky]   27.06.2019
Odpověď  Barvy jsem míchal dle původní. Ladili jsme to podle zadního blatníku. Kouknu zda někde mám ještě kód.    [kvasky]   09.06.2019
Odpověď  Kvasky: barvy jsi měl namíchané podle originálu nebo se našly stejné barvy v nějakém vzorníku? Zajímá mě ta světle zelená, složil jsem z dílů 477 v téhle barevné kombinaci a chybí mi boční krycí plechy. Než je seženu v původní barvě tak bych aspoň nějaké stříknul. Díky    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.05.2019
Odpověď  Jiří: samozřejmě je to jedno, ale v originále to je tak jak jsem napsal. Kdysi jsem na téhle mašině absolvoval motoškolu-jízdy a ten pohyb s přepínačem byl logický ve směru pohybu řídítek. Mimochodem, pokud má auto přepínač blinkrů vpravo, některé vozy s pravostranným řízením to tak mají, tak je rovněž pravý blinkr dolů a levý nahoru. S takovým autem jsem jezdil na Maltě a v Asii.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.02.2019
Odpověď  Jasně, ale u auta je přepínač blinkrů vlevo. Jinak je to stejný, kam točím, tak tam jde i páčka.    [Vojta]   22.02.2019
Odpověď  Přijde mě to tedy nelogické. Já mám přepínač nahoru - doprava, dolu - vlevo ( obdobně jako u auta), ale je to věc názoru a především každého samotného na co si zvykne. Hlavně, aby potom blinkry používal správně.    [Jiří]   22.02.2019
Odpověď  Moc díky. Myslel jsem si to tak ;)    [kvasky]   21.02.2019
Odpověď  kvasky: ano je to tak, pohyb přepínače je ve smyslu pohybu řídítek, jakoby se palcem při zapínání blinkrů natáčela řídítka.. Tedy doleva = nahoru, doprava = dolů    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.02.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prosím Vás nikde jsem se nedočetl jak má být zapojená přepínač směrovek. Jeden říká tak, druhý onak. Pokud chci doprava tak přepínač dolů? Je to správně? Děkuji za upřesnění.    [kvasky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.02.2019
Odpověď  to Brno je asi nějaký divný, s jedním zdejším uživatelem jsem měl taky problém cca rok, než po výmluvách poslal díly    [panelka]   08.02.2019
Odpověď  Kdepak Wolf. Jaroslav Vlk, Rolencova, Brno. Bacha na něj, není to důvěrný prodejce.    [kvasky]   07.02.2019
Odpověď  pan Volf je myslím Jiří.... :D Už sem mu také vracel zboží.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2019
Odpověď  Ještě na ní sháním pěkný (nejlépe nový) rámeček předního světla. Byl jsem napálen prodejcem z bazoše (Jaroslav VLK, Brno), kde mi tvrdil, že rámeček je TOP stavu, ale bohužel. Dále si pohrávám s myšlenkou použít dvoubarevné zadní světlo. Též kdyby se někomu doma válelo, mám zájem.    [kvasky]   05.02.2019
Odpověď  Pěkná 471.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2019
Odpověď  Carlosi rád tě potkám a pokecám. Často brázdíme po Železných horách a Žďársku.    [kvasky]   03.02.2019
Odpověď  No gratuluju, vypada krasne. Myslim, ze tahle barevná kombinace je mezi soudobyma motorkama takova osvěžující. Podle značky soudim, ze se nase stroje nacházejí ve stejném okrese, tak se treba vyhledove potkame nekde na silnici. At ti dela radost.    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak se mi jí podařilo dodělat. Na fotce ještě chybí originální zrcátko a logo na sedlu. Rok 1974, od 1979 členem naší rodiny. 250/471. Snažil jsem se dát vše do originálu a to včetně spojováku.    [kvasky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2019
Odpověď  Supr, za rozměry budu rád. I když bych to dokázal spočítat :)    [kvasky]   23.11.2018
Odpověď  Na každé hlavě dva kusy. Dám sem foto a rozměry.    [Alfons]   19.11.2018
Odpověď  Ten obdélník je v kuse skrz obě hlavy? Nebo každá hlava má 2ks? Je to ale jen detail :).
Děkuji    [kvasky]   18.11.2018
Odpověď  Originál je to jen obdélník stočené ploché gumy.    [Alfons]   15.11.2018
Odpověď  Černou (spíš je tmavě šedá) silikonovou hadičku, na posledním žebru jsem ji příčně naříznul aby se neposunovala. Stejně to tam je nanic, ale díry vypadají blbě.    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.11.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Momentálně skládám motor a nevím co strčit do děr v hlavách válců. Co bylo originál? Podle fotek mi to přijde jako rozříznutá guma. Děkuji za rady    [kvasky]   13.11.2018
Odpověď  Na starších byly oba ráfky 1.85 , na posledních byl zadní ráfek 2,15 , stejně jako na 350 typ 472.

Prostě tam dejte to, co je v Techničáku.    [Monty]   29.03.2018
Odpověď  No bývá to někdy v techničáku (teď ho nemám u sebe, tak se nemůžu mrknout), ale vzhledem k tomu, že gumy jsou 3x18 vpředu a 3.25x18 vzadu, přikláněl bych se k rozměru ráfku 1.85. Jinak výrobci gum taky předepisujou rozměr ráfku ke konkrétní gumě, často je to ale i v rozmezí (jeden rozměr doporučený, další možný).    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2018
Odpověď  Mám dotaz, jaký je správný rozměr ráfku na ČZ250/471, někdo uvádí 1.85x18 a někdo 2.15x18. Kde je tedy pravda? A jaký správný rozměr mám koupit?    [Jiřík]   29.03.2018
Odpověď  Díky Kvasky za výkres, super udělám si šrouby z nerezu.    [Jiří]   27.03.2018
Odpověď  ČZ 471 BYLO VYROBENO CELKEM 31 533 KS MEZI ROKY 1974-1981. V ROCE 1974 BYLO VYROBENO 11410 KS S POZDRAVEM JIRKA 114.    [jirka114Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.03.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem ti ho nakreslil. Snad ti to pomůže :).    [Kvasky]   26.03.2018
Odpověď  Díky za fotku šroubu. prosím o změření šestihranu,délky závitu, výšky hlavy. Případně průměru a síly podložky.
soustruh mám tak není problém si to vyrobit.    [Jiří]   23.03.2018
Odpověď  Měl by to být tento šroub. http://ceskemotocykly.eu/CZ-477,-471,-472--sroub-vidlice,-zatkovy,2422.html    [Kvasky]   23.03.2018
Odpověď  Śroub je stejný jako 477 apod. a kupoval jsem je vloni na ceskemotocykly.eu (Kladno).    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2018
Odpověď  Já mám originál logo pr. 60mm.Ale nádrž se šroubovacím Cr bokem. Seženeš je u pana Slepičky ve Strakonicích . Měl originál zásoby.    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2018
Odpověď  tyto matice mám, oměřím ti :)    [kvasky]   21.03.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím,
neměl by někdo tuto matici, potřeboval bych ji vyfotit a oměřit.
Sehnal jsem 471 a přední teleskopy byly nějak dobastlené tak nevím jak je to tam správně
přišroubované.    [Jiří]   20.03.2018
Odpověď  Prosím o potvrzení zda vnější průměr loga na nádrži je opravdu 55mm. Objevil jsem logo o průměru 60mm. Které je to správné?
Děkuji    [Kvasky]   26.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kluci kde jste koupili nebo by se dalo koupit samolepící logo na nádrž. Samolepka co jsem koupil na ústeckém e-shopu je bohužel menšího průměru. Originál má 55mm (pokud si dobře pamatuji). Chtěl bych se vyhnout vyřezávanému logu z reklamky. Děkuji za tip.    [Kvasky]   16.01.2018
Odpověď  Moc děkuji.    [Kvasky]   11.12.2017
Odpověď  Hele, měřeno svinovacim metrem skrz kolo na motorce mi to vychazi na 230 mm a výfuky se nijak sejdrem nerozjizdej, tak snad by to tak mohlo byt.    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.12.2017
Odpověď  Carlos mohl bys mi změřit šířku mezi konzolami výfuku viz foto níže. Ať to mám správně :). Moc děkuji    [kvasky]   10.12.2017
Odpověď  Paráda, děkuji. Přesně takto jsem si toto vyrobil, pouze se středovým závitem M8.    [kvasky]   09.12.2017
Odpověď  Roztec děr 21, nyty jsou čtyřky. Snad uz vse jasny:-)    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.12.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.12.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak moje motorka je rok 1975, cislo 5620, prikladam fotku tech matic. Prumer matice 30 mm, tloušťka 6 mm    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.12.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další věc kterou řeším je správné přivaření držáků výfuků a zadních stupaček. Prosím Vás o změření šířky (rozteče) viz. kóta z vnitřní strany válečků. Moc děkuji    [kvasky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.12.2017
Odpověď  Tak fajn. Takže vyvložkovat zvětšený otvor ve sloupku a vyrobit nové matice do světla. Fotky mi každopádně pomůžou ;)    [kvasky]   27.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vroubkovane podložky tam mas, jsou prinytovane z venku na světle. Ty samy nyty, jak koukají dovnitr masky, drzi i ty kulatý matice. Muzu ti nafotit, co budes potrebovat, snad se jeste pred Vanocema dostanu na venkov. Moje motorka je asi rok 1973 (nebo 74) (i papíry mam na venkove:-)). Panelkove blinkry byly urcite nejdriv primo ve světle, ale netusim, kdy se změnily držáky. Prikladam fotku sve motorky (co mam v mobilu:-)), jsou tam videt držáky bez diry a dve dírky na zadním blatniku pro panel. blinkry. Držáky budou nejspis stejny jako na 477.    [CarlosRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Počítám, že takto by měl asi vypadat. Což znamená otvor pro šroub M8    [kvasky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Celý sloupek co mám    [kvasky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takto nejspíš zvětšili otvor, aby namontovali Jawácké světlo.    [kvasky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Světlo zvenku bez podložek    [kvasky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Moc děkuji. Každopádně detailnější nafocení by mi vážně pomohlo. Dávám zpět původní světlo, které jsem našel v garáži (strejda ho v 80tých letech vyměnil za plastové z Jawy) a zjišťuji, že mi pár věcí chybí. Blinkry mám starší z Panelky, ale uchycení bylo nejspíš zvlášť. To usuzuji podle sloupku s dvěma otvory. Mám výrobní číslo 400 (1974), motocykl ještě s černými středy výfuků. Jaké číslo máš ty? Vroubkované podložky jsem také nenašel :(    [kvasky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2017
Odpověď  Ted se nedostanu do dílny, tak ti to nevyfotim. Ale jestli myslis tu matici co je v hlinikovy masce světla, je to opravdu kroužek se zavitem a dvema dirama. Zadne osazeni na nem neni. Roztec děr je podle roztece děr v masce, ta matice je tam prinytovana. Z venku jsou naopak prinytovany takovy vroubkovany železný podložky (aby svetlo drželo). Pokud jde o závit, zalezi, jaky mas blinkry. Takovy ty podlouhly (stejny sklicko jako na bizonech, panelkach atp) byly zasroubovany primo zavitem na tycce blinkru do závitu v masce a přitazeny k drzaku svetla kontramatkou. Závit je (snad si to pamatuju) 12x1.25, kontramatka mela malej sestihran (myslim 17). Ja mam na svy 471 tyhle blinkry. Pozdeji mely (kulaté blinkry) svou diru na drzaku svetla.    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2017
Odpověď  Prosím Vás o skicu a fotku matice uchycení předního světla na 471. Počítám, že to bude osazený kroužek s M8 závitem ve středu a dvěma otvory na rozteči. Bohužel jsem při skládání tyto matice nenalezl. Děkuji, Kvasky    [Kvasky]   24.11.2017
Odpověď  Nemeril jsem presne ale zvenku vidlic kde je osa tak mam 145 mm. Pokud je na 477 stejný tak jednu do mam .    [Anty26]   20.11.2017
Odpověď  Hele, neporovnaval jsem je, ale podle katalogu dílu je stejná (ma stejny cislo) jako přední osa na stopetasedmu (477)    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.11.2017
Odpověď  Ahoj nemel by někdo náhodou osu předního kola na 471. Dekuji    [Anty26]   19.11.2017
Odpověď  Neměl by někdo typ kde sehnat starý popř. adekvátní repliku třmenu klaksonu na 471? Nebo alespoň oměřit a zkusím si vyrobit sám.    [kvasky]   02.10.2017
Odpověď  Děkuji. Také mi to vychází na 230mm.    [kvasky]   13.09.2017
Odpověď  Mně vyšlo 23cm    [meela]   06.09.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prosím o změření délky trubky předních vidlic. Nejsem si jist délkou
Děkuji    [kvasky]   02.09.2017
Odpověď  Zatím se mi nedaří sehnat originální řidítka. Zatím všechny na které jsem narazil mají navařené držáky páček. Neměl by někdo na prodej? Zkusím i burzy.    [kvasky]   31.08.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  A odlitek je stejny i na 477/476 - viz cislo odlitku. Od zacatku výroby (asi dokud byly bez blinkru) se ale na 477/476 dávala riditka s navarenymi držáky pacek.    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.08.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je fotka toho hlinikovyho drzaku, tohle je pravej, starsi provedení. Pozdější se lišilo tim, ze přibyla do drzaku packy díra na zrcatko (v levým drzaku je díra na zrcatko od zacatku samozrejme).    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.08.2017
Odpověď  Páčky drží v hliníkovém odlitku. Je to specifický pro 471. Na řídítka je to nasunuté.    [Jakub]   28.08.2017
Odpověď  Paráda.
Můžete mi někdo detailněji vyfotit řídítka? Zajímá mě uchycení páček a přepínačů. Jsou uchycení páčky spojky a přední brzdy přivařené na řídítku? Nebo je to v hliníkovém odlitku?    [Kvasky]   28.08.2017
Odpověď  Riditka by mela byt stejná (vcetne tech hliníkových přepínačů) jako na soudobých modelech stopetasedmy a stopetadvacitky (477/476). Krycí trubky vidlice maji v katalogu svoje cislo (zacina 471), takze asi nepasuji. Nevim, jak se liší od stopetasedmy, asi délkou, ale nemeril jsem. Z kyvacky jiste ne, maji totiz takove ty plisky, skrz ktere prochází šroub brýlí.    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.08.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nechci zakládat nové téma. Koupil jsem ČZ 471.0 (1974). Bohužel předchozí majitel dal řidítka včetně přepínačů a jiné díly z Jawy 634. Moje otázky:
1) Pasují řidítka včetně přepínačů z jiných modelů ČZ? Např. 472, 477 apod.. Nebo je rozdíl?
2) Místo trubek předních vidlic mám prachovky. Pasují trubky taktéž z jiných modelů? Popř. z Kývačky apod.?
3) Chybí mi třmen klaksonu. Neměl by někdo na prodej popř. rozměrovou skicu podle které bych udělal repliku.

Děkuji za pomoc    [Kvasky]   25.08.2017
Odpověď  471 měly určitě zakrytý z kovu a spodní díl v chromu, 472 pak pružiny venku    [jakub]   26.04.2012
Odpověď  Většina 471 co sem viděl má plastové stavitelné zadní tlumiče. Originál má podle fotek klasiku celokovový jako 634. Co je pravda? To každý měnil?    [Dolin1]   26.04.2012
Odpověď  Tak mi jestli můžeš pošli na mail ty fotky a bych neumřel nevzdělaný a rozžířil si obzor jaké se dělaly varianty 471 a 472 Netvrdím že musím mít pravdu,jen jsem to nadhodil k diskuzi.bejan@seznam.cz    [Hanz]   26.07.2011
Odpověď  Je určitě to fabrická originál fotka. Mám jich celou sadu. Jen 471 a 472 tam mají asui 5-5 druhů nádrží a jeich chromavaných boků...    [Dolin1]   26.07.2011
Odpověď  Já si zase troufám tvrdit, že daná fotka je fabrická. Zda jde o prototyp či nějaký zkušební vzorek nechám na zvážení každého.
Můj táta takovou s touto nádrží také měl v zelené metalíze, prý to byla originální barva i nádrž. Těžko říct, motorku už dlouho nemá.    [Honza K.]   25.07.2011
Odpověď  K fotce udajného prototypu bych se spíše přikláněl k variantě že jen někdo nahradil origo nádrž z typu 477 nebo 476.Takových motorek je k vidění víc.Ale pro znalce zajímalo by mne jestli barevné varianty z výroby byly i jiné než zeleno zelená a žluto hnědá.Jestli víte o jiné origo barevné kombinaci mohli by jste ukázat fotky?Chci uvést do originál stavu 471 napadenou mnohými kutily a zrovna tyhle dvě mi známé barevné kombinace se mi moc nezamlouvají.    [Hanz]   23.07.2011
Odpověď  Dyť v pohodě. Já ani netušil že sou malé a velké,..sem to něměl nikdy rozdělané zatím,..vezmu u Tebe, není problém.
Do srpna do Zbýšova vydržím. Nebo si někdy už konečně zajedu k Tobě :D    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2011
Odpověď  Dolin - ty neumíš číst? Vždyt u toho prvního jsou napsaný úplně jiný motorky než u druhýho.

Na 1. jsou větší, na velký motory 250,350 ccm. Ty potřebuješ.

Na druhým jsou sice originály, ale malý,na 125,175.

Pokud by jsi koupil ve Slavkově ode mně, stála by tě sada 400,- a ještě bys ušetřil za poštovný.    [Monty]   27.06.2011
Odpověď  Jelikož jsem to neměl rozděláno a zatím to jakž takž jede. Tak to rozdělávat nebudu. Ale jaké lamely do spojky 471? Klidně z webu, jen nevím jestli sou tyto správné , http://www.mototechnik.cz /index.php?main_page=prod uct_info&cPath=15& ;products_id=102
http://www.ceskemotocykly .eu/Spojkova-lamela-s-vlo zkami--original,226.html

Je to stejné na všecky jak se tam píše?    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.06.2011
Odpověď  Takže....

Tohle mi tam nesedne ani zesrandy : http://www.fichtlkramek.c z/nahled/id_1937.html Na 471 je to krátké, špatně tvarované. Při nasezení to na hrdlo (je jedno čeho jestli karbecu nebo filtru tam chybí k protikusu KUS! Je dokonce kratší jako ta co tam byla tak nevím jak to někomu může sedět! Viz zde : http://www.dolin.estranky .cz/img/original/20544/1- sani-gumy-471-002.jpg V pravo je nový kus a vlevo ten co na 471 byl.

Tohle http://www.mototechnik.cz /index.php?main_page=prod uct_info&cPath=13& ;products_id=343 sedí takhle : http://www.dolin.estranky .cz/img/original/20545/1- sani-gumy-471-005.jpg , http://www.dolin.estranky .cz/img/original/20543/1- sani-gumy-471-007.jpg
tedy taky nic moc,..ale je to lepší, už nesaje luft napřímo do karbecu!Chtělo by to ještě o centimetr delší u filtru a více zahnuté a dole delší o 5mm u karbecu. To by bylo pak na 103%.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vkládám foto pro zachování než zmizí    [Libor L.]   15.04.2011
Odpověď  Na Aukru se nedávno vydražila zajímavá fotka 471 zřejmě prototypového kusu . S tou nádrží ze 477 vypadá skoro líp . Podívejte se , než zmizí v archivu . Jaká asi byla barevná kombinace ?

http://aukro.cz/foto-moto cyklu-cz-250-i1549533233. html    [Lukáš V.]   15.04.2011
Odpověď  Dolin - když si dojedeš,můžeš zkusit gumu, kterou jsem vylovil někde v zásobách,a kolegovi na 471 pasuje po malé úpravě. Motorka stojí v dílně, tak si to můžeš rovnou prohlídnout.

Ale posílat poštou ji nebudu.    [Monty]   08.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jasněnka!
Ono jezdit tak, že to saje vzduch pod tou gumou není moc ok.    [dolin1Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.04.2011
Odpověď  tak sem hlavně pak napiš pro generace příští, jaks dopadl    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  08.04.2011
Odpověď  Objednal jsem oboje dva druhy. Nějak to pošteluju a nebo nadstavím duší z kola :-)    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.04.2011
Odpověď  to, co tam máš je jawácká:
http://www.fichtlkramek.c z/nahled/spojka_sani_pane lka.html

jestli je to ta, co potřebuješ, to nevím - zkus projet fotky na webu
http://www.mototechnik.cz /index.php?main_page=prod uct_info&cPath=13& ;products_id=343    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  08.04.2011
Odpověď  Tak jsem zagooglil.. Na toto téma proběhla diskuze na jawamanii (dotaz 40389)

Guma sání na 471 od Sesy mi na moji 471 nepasovala – nešla vůbec nasadit a nedoléhala. Bez problémů se dá použít guma z panelky – ta tam sedne jak ulitá. [Jirin] (13.10.2010 20:56:25)

Na 471 dávali Panelková už z výroby - má ji i motorka na fotkách ve starým SM,když ji testovali jako novinku.[monty] (13.10.2010 21:46:01)

dodám ještě link http://www.fichtlkramek.c z/nahled/id_1937.html    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  08.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Detail z linku    [dolin1Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Chlapi jako fotka je 250/471 1974. Když se podívám doma na 175/477 1969 a porovnám tak to tam nemůže pasovat ani zesrandy!! Vzdálenost hrdel karbecu a sání je u 471 a 477 úplně jiná!    [dolin1Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.04.2011
Odpověď  asi tam má jinou gumu, než tam patří. Sice je to 477, ale já tam mám jinou. Navíc v katalogu ND je uvedený díl jak pro 477, tak pro 471 pod stejným číslem. http://jawarmaniak.wz.cz/ motorky/477/galerie_renov ace/str111.html    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  08.04.2011
Odpověď  To měla být jako sranda s tím otočením o 180? Nějak sem to nepobral.    [eska]   08.04.2011
Odpověď  A co takhle ji otočit o 180°?    [Pavel]   05.04.2011
Odpověď  Nebudu tahat nové vlákno.
KDE MÁM CHYBU??? Prostě mě napasuje guma na karbec a pak na filtr? Buď krátká či jiná guma nebo už nevím,..nízko-daleko od sání karbec?

Máte někdo foto toho jak to máte Vy?


Foto zde : http://www.dolin.estranky .cz/img/original/20125/cz -250-typ-471-1974.-jizda- 2011--4-.jpg    [dolin1Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.04.2011
Odpověď  Díky za odpovědi , už jsem na to postupem času přišel sám , jak jsem sháněl díly a mohl porovnávat . Na mojí motorce totiž nějaký dobytek přivařil přední blatník ke kluzákům , protože měl ulámané ty upevňovací šroubky . Při tom svařování ty kluzáky pěkně poprskal . Povedlo se mi sehnat nový blatník , nový pravý kluzák a levý aspoň použitelný .Sedlo jsem sehnal to nastavené s orig.potahem , jako je na dobových fotkách . Zespoda má ale jen jednu díru proti filtru , takže předpokládám , že je spíš na 175 / 487 . To asi nebude problém upravit . Ještě mi chybí kryt řetězu a jeden zadní blinkr i s tím plechovým držákem . Zatím se mi ale z každé burzy povedlo něco chybějícího přivést , takže to snad časem seženu . Ještě jednou díky za rady . L.V.    [Lukáš V.]   12.11.2010
Odpověď  Ahoj,
1) trubky předních vidlí jsou delší o cca 4cm, kluzáky mají jinak vysoko navařené držáky blatníku (mohu oměřit).
2) sedlo má stejný plech, ale s přidělaným nástavcem cca 4cm, když otočíš sedlo jasně to poznáš viz. http://radar-dilna.ic.cz/ obrazky/ren_sedla_2.jpg
3) zadní blatník je stejný jako 477 (v katalogu ND je několik pozůstatků prototypu)    [radar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.11.2010
Odpověď  sedlo je delší cca o 5 cm takže myslim že plech bude jinej.nemám to u sebe,neoměřim.zadní blatník by měl bejt taky stejnej,pokud vim.já mám na čízách kluzáky stejný,i celý vidlice ale ruku do ohně za původnost nedám.    [zelyvel]   11.11.2010
Odpověď  Zdravím všechny příznivce ČZ a tohoto fóra . Nedávno jsem se stal majitelem ČZ 471 z roku 1974 ve stádiu vraku . Měl bych na znalejší pár dotazů , ale nechci zakládat nové téma . Chybí mi pár dílů a některé jsou dost poškozené , vzhledově jsou podobné s typem 477 , ale podle katalogu n.d. se liší . Jedná se mi konkrétně o tyto :
1) přední kluzáky - nemám možnost porovnání , na 477 jsou jinak vysoko šrouby pro upevnění blatníku ?
2) sedlo - je možné , že spodní plech je stejný , ale liší se jen střihem potahu ? A má mít zespoda proti filtru jednu nebo dvě díry ? Já tam mám jen jednu , může to být z 487 ?
3) zadní blatník - podle katalogu má mít jiný držák na zadní světlo ( SPZ a spodek držáku na samostatných šroubech ), ale já mám stejný jako na prvních 477 a i na fotkách , co jsem našel na netu je vždy takový . Blatník na mé motorce je dost rozvrtaný a nevím , které díry tam patří .    [Lukáš V.]   23.09.2010
Odpověď  Určitě se jich vyrobilo obrovské množství, ale ve většině případů byly určeny na vývoz.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.04.2008
 Přidat odpověď   (105) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006