MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316429 příspěvků |8204 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 59 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly ČZ | Diskusní téma 18.10.2024 03:57  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

čz 250 sport


 Prosím o pomoc s indetifikaci originálních dílů na mojí čz 250. Jedna se o model z roku 1946, plochý píst, vím že na motocyklu není originální zadní blatník, řídítka, sedlo pravděpodobně z motokola čz, chybí kryt řetězu, plech na spz, světlomet. Pokud by někdo věděl zda se vyrábí repliky nebo vyměním nějaké díly mam navíc. A ještě by mě zajímalo jestli někdo neví číslo černého karburatoru jikov ktyré se montoval na poválečnou serii a nikde není k sehnání. Děkuji    [Dani]   04.05.2010     Přidat odpověď  
Odpověď  dobrý den jaký rozmēr nýtů se používal na spojení rámů čz 250 tourist 1937 dēkuji    [Pavel Novosad]   02.07.2020
Odpověď  No fotka z 29.12.2015 co sem vložil Michal ukazuje, že první střed na čepy (10),
má na druhou stranu bez otvorů. Z toho usuzuju, že "servisní" otvory pro
trubkový klíč na čtyřhranné šrouby (pozdější provedení = 5 ) byly dodělané
dodatečně, - rukou "kutila".    [radek]   07.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  No je pravda, že mám ještě jeden střed s otvory na obou stranách...těžko říct jak to s těmi otvory tedy opravdu je...    [Rodon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.01.2016
Odpověď  No, já jsem došel k "závěru", že majitel, jak zjistil, že má opotřebovanou rozetu s kolíky (10)- starší provedení, tak koupil novou na 5 šroubů a otvory na protější
straně dodělal. Zjistil, že otvory pro čepy jsou vymačkané od čepů, a spojení
na šrouby bude tak lepší a vydrží to déle.    [radek]   07.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takže střed s 10 x díra + 5 kolík rozeta je běžné ?    [Rodon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.01.2016
Odpověď  Je to jen "kosmetická" vada. Na funkci "rostlináře" to nemá vliv. :D    [radek]   30.12.2015
Odpověď  ten pravý střed od Vaška je taky převrtaný a taky blbě, origo tam je pět děr a naproti pět šroubů.    [Pavel]   30.12.2015
Odpověď  A na fotce od Vaška jsou ty otvory taky asymetricky, a ničemu to nevadí . .
Hlavně, že kolo (střed) je.    [radek]   30.12.2015
Odpověď  JJ, buď něco "požil", nebo byl mdlého rozumu . . .Co už . .. :D    [radek]   30.12.2015
Odpověď  jj, je to tak, to že tam máš jenom čtyři otvory jsem na tech prvních fotkách ani nepostřehl, to by mě ani nenapadlo že tam někdo vrtne jenom čtyři? tím to trochu znehodnotil.    [Pavel]   30.12.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Už v tom mám jasno . .. Diky Michalovi a Vaškovi.
Jde o středy prvního provedení (na čepy). A aby se dále oka nevymačkávaly, použil majitel šrouby z druhého provedení, a ty nepravidelné "servisní" otvory jsou dodělané dodatečně, jak jim to pasovalo.    [radek]   30.12.2015
Odpověď  A máš lepší fotku pro ty "servisní" otvory na druhé straně ?
Vidím, že ty středy jsou rozdílné . . .    [radek]   29.12.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  A co toto    [vašek]   29.12.2015
Odpověď  ano, kolíků deset, šroubů pět, tvůj střed je asi někdy převrtaný na kolíkovou rozetu, ale původně byl na pět šroubů, proto má taky na druhé straně pět otvorů na prostrčení klíče na utahnutí šroubů.    [Pavel]   29.12.2015
Odpověď  Kolíků bylo vždy 10 ? Nebo bylo i provedení na 5 kolíků ? ?    [radek]   29.12.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Předpokládám, že toto je poslední provedení . ..    [radek]   29.12.2015
Odpověď  v tom případě by měla být kolíková rozeta    [michal] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.12.2015
Odpověď  Právě proto, že je tam 10 otvorů, tak si nejsem jistý, zda je to ještě na kolíky,
nebo už na šrouby. (ikdyž ke spojení jsou požity šrouby - oka nejsou vymačkané).
Nevím, kam to zařadit. Dík.    [radek]   29.12.2015
Odpověď  ten můj je nejstarší provedení. Na tvém už je novější rozeta na šrouby ale střed, pokud je provrtáno všech 10 otvorů, je na kolíky. Jinak se použilo jen 5 na šrouby, ostatní byly zaslepené.    [michal] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.12.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Má taky 10 otvorů . . .    [radek]   29.12.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Díky Michale za rychlou reakci . . .,
a tento střed zařadím kam ?    [radek]   29.12.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [michal] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.12.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  stačí takhle, nebo potřebuješ něco konkrétního?    [michal] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.12.2015
Odpověď  Mohl by jste sem někdo dát dobrou fotku středu zadního kola co je spojení na čepy,
na čz 250 Sport ?
Dík za pomoc.    [radek]   29.12.2015
Odpověď  prosím o radu, je páčka brzdového klíče zadního bubnu na čz 250sport stejně dlouhá s páčkou z čz 175. To samé platí o brzdových klíčích je stejný zadní s předním, jde mi o to jestli není na jednom pootočený čtyřhran, možná na zadním.
moc děkuji za odpovědi.    [Mirek]   24.02.2015
Odpověď  Ja nakupuji převážně tady a některé díly jsou opravené originály což je lepší ttp://www.motoren.sk/    [jan]   21.02.2015
Odpověď  Díky Michale, tam už jsem taky koukal, to bude as až poslední možnost, když to nesezenu jinde :-/    [Mirek]   04.05.2014
Odpověď  zkus tady http://lisak.fsid.sweb.cz/    [michal]   03.05.2014
Odpověď  Dobry den, pořidil jsem si tento krasný stroj a chybí mi nekolik dilů, pomohli by jste mi s nimi někdo?
Kryt řetězu, zadní odklopná část blatníku s držakem spz, nosič, komplet levá část zadní brzdy (klič k páce brzdy, táhlo, páčka brzdoveho klíče), vzpěry mezi hlavu a ram, přední pružina sedla a dalši.
Diky za pomoc.    [Mirek]   03.05.2014
Odpověď  A aji ten spodek tam mám...Kryt máš správný    [Ala] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.02.2013
Odpověď  Mám sportku z roku 1937 s deflektorem a tento držák tam mám taky    [Ala] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.02.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  A druhý dotaz, mají všechny sportkové kryty i tu nabodovanou spodní část, nebo jen novější modely? Mám starší model z roku 1938 s pístem s deflektorem. Dík za odpovědi.    [arny]   15.02.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mám dotaz ohledně krytu řetězu na sportku. Mají všechny sportky toto uchycení krytu řetězu na motor, nebo jen novější modely s plochým pístem? V čem se ještě liší starší a novější provedení?    [arny]   15.02.2013
Odpověď  Asi jsem to našel -
http://www.veteranforum.c z/index.php?id=11&idk at=136&idtop=196581    [radek]   13.01.2013
Odpověď  Mohli by jste mi sem dát délku šestihranné tyče, co drží stupačky u sportky ?
Dík.    [radek]   13.01.2013
Odpověď  Kryt na řetěz se používal stejný jak na 175 tak i trošku odlišný,záleží na roku výroby,hlavní rozdíl je v uchycení,pokud by jste mněl zájem mohu vyrobit oba typy    [aleš]   15.09.2012
Odpověď  Mám originál kryt čz sport mohu vám vyrobit repliku    [čz.sport ]   12.09.2012
Odpověď  Kryt řetězu čz sport je odlíšný od krytu čz175    [v.kana]   12.09.2012
Odpověď  Je kryt řetězu stejný jako u čz 175 ?    [radek]   09.01.2011
Odpověď  Jestli chceš poslat šrouby rozety napiš mam replily a original sundane ti pošlu v dopise.Nema někdokryt řetězu250 sport ?Potřeboval bych nakreslit šablonu na papír.Děkuji Hynar.    [hynar zbyněk]   09.01.2011
Odpověď  Myslím že ano, jde o nejlevnější verzi Standard Lidová, kde ani řidítka ani
překryt nádrže nebyly chromovány . ..
Jen nevím, proč se na to ptáš v sekci 250Sport ?    [radek]   29.12.2010
Odpověď  ještě bych prosil o radu , jestli se někdy někdo setkal se štíty brzd v černé barvě místo pozinku nebo chromu. Taktéž s centrální pružinou vahadel jestli bývala i v černé. (standartně sem ji viděl vždy v chromu),ale raděj se ptám. díky za rady    [Libor]   29.12.2010
Odpověď  Rozeta na ČZ 175 drží na šroubech M6 s 11tkou hlavou a maticemi Berma.
Rozeta na mé Standard 25B z roku 1945 je černěná. Budu jezdit na replikové rozetě, která je zinkovaná, nicméně si myslím, že originál na Standardce byla načerněná.    [robertissimo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.12.2010
Odpověď  rozeta zadního kola čz 175 je přinýtovaná nebo přišroubovaná? mám dvě kola s rozetami a u jednoho to je přiděláno nýty a u druhého šrouby. co je správně? apropo obě rozety jsou černé a vypadají originální. jaká byla povrchová úprava? zinek, chrom či černění? díky za info    [Libor]   29.12.2010
Odpověď  Mě pasují na Sportku . ..    [radek]   26.12.2010
Odpověď  já sem tenhle výkres kreslil a dělal sem tyhle šrouby na tourista a měřil sem to všechno podle rozety každej šroub sem dopasovával na díru a rozměry ostatní podle origo šroubu ale jestli budou pasovat na sportku netuším    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je výkres na již dříve zmiňovaný šroub do rozety zadního kola čz 250 sport
(a snad i Tourist) se závitem M12x 1,25    [radek]   25.12.2010
Odpověď  Ahoj,
můžete mi prozradit kolik a jakých matic "Berma" je potřeba na Sportku ?
(M10 - motor, M8 sedlo,rám, M6- řazení, ???)
Díky za pomoc.    [radek]   16.12.2010
Odpověď  Díky za informace.    [maj] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.11.2010
Odpověď  Je to možné, já co mám zadní kolo, tak jsem jej poskládal
z dílů sehnaných na burze (na šrouby), a nejsem si jistý jestli tam patří,
a mimo jiné jsem měl "v ruce" kolo i z tourista (180) i s bubnem.    [radek]   26.11.2010
Odpověď  Kola zaměnit nejdou, protože jsou každé jiné.Radku i sportka má buben přichycený pěti šrouby, záleží na roku výroby.    [Radek T.]   26.11.2010
Odpověď  Tourist 250 má taky bubny o průměru 180    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.11.2010
Odpověď  No, rozdíl tam je . ...
Střed kola s brzdovým bubnem je spojen u sportky na 5 čepů,
střed kola u touristu drží při sobě 5 šroubů.
Mám za to, že tourist250 a sport250 má brzdový buben stejný (150), rozdíl je jen
ve spojení s kolem , a bubny jdou zaměnit.
U touristu350 je buben 180 a je i větší průměr kruhu pro uchycení,
tyto středy kol a bubny nejdou zaměnit se středy touristu 250.
(opravte mě jestli je to jinak ... .)    [radek]   26.11.2010
Odpověď  Nevíte někdo, zda se liší střed zadního kola na ČZ 250 Sport a střed na Tourista? Vím že brzdový buben u Tourista je větší, ale co ten střed, na který se to vše přišroubuje? A kdyby měl někdo náhodou zadní kolo na ČZ 250 Sport navíc, rád ho koupím.    [majRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.11.2010
Odpověď  Chtěl bych se zeptat jestli je rozdil mezi nosičem na tourista a nosičem sport dekuji za odpověd.    [josef]   31.10.2010
Odpověď  Tak zatím jsem se setkal jen s řazením na Tourist . . .
a pokud jsem narazil na řazení čz Sport, tak bylo upravené, zkrácené . ..
Dotaz na Lukáše V. - jak velké je to předsazení u Sporta ? - že bych
jedno s těch řazení co mám v nabídce repasoval.    [radek]   25.10.2010
Odpověď  Vaše informace jsou více než vyčerpávající . . .
díky, tedˇ stačí jej jen sehnat.    [radek]   23.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dá se na první pohled rozeznat rozdíl, Sport má z vnitřní strany jen dvě svislá výztužná žebra . Taky je kvůli užšímu rámu mechanizmus víc přesazený do boku .    [Lukáš V.]   23.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je slíbená fotka řazení . To kompletnější je Sport , prázdný odlitek by měl být Tourist    [Lukáš V.]   23.09.2010
Odpověď  Pro Richarda : nevyměníme to ?
řazení na tourista bych asi měl . ..
Pokud ano, ozvi se mi na mail. Předpokládám, že do rámu Ti jdou šrouby M8,
a do řazení M6 . .. co ty nato ? Chce se Ti ti jěště předělávat ?    [radek]   22.09.2010
Odpověď  Tuhle radu předávám od pana K.V., který mi ji poslal emailem.
U 175-ky se montuje nožní řazení z vnější strany rámu a u 250-ky z vnitřní strany rámu. Horní část řazení je úplně stejná,ale právě ta část co je na rámu je jiná. Na mojí fotce je to tedy to řazení vpravo. Důvod je prostý, protože by při namontování z venku překáželo řazení páce táhla zadní brzdy.    [robertissimoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mě taky nepasovalo nožní řazení u tourista na díry v rámu. Zřejmě mám tedy řazení sportkový , nicméně se mi nechtělo rozvrtat rám jak ementál tak jsem to řešil mezikusem a funguje to perfektně. Z jedný strany jdou šrouby do rámu z druhý strany do otvoru řazení. Snad je to z fotky sruzumitelné.    [richard]   22.09.2010
Odpověď  Řazení na Sportku a na Tourista se liší taky bočním přesahem přes rám - odlitek je jiný a změna rozteče děr by asi nestačila . Ty odlitky se dají na první pohled od sebe rozeznat - jeden má ty svislé vyztužující žebra zvenku a druhý od motoru . Teď bohužel nevím jak který . Zkusím to vyfotit .    [Lukáš V.]   22.09.2010
Odpověď  otvory by šly zavařit a znovu vyvrtat . . . ,
ale jaká je tedy rozteč u Sportky ?    [radek]   21.09.2010
Odpověď  Dobrý den, to na přiložení k rámu zvenčí je samozřejmě 175 a to druhé by mohlo být nejspíše sportkové, ale třebas i touristové. Liší se v rozteči a jestli se nepletu i průměru děr na upevňovací šrouby.    [pavel]   21.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  OK. ještě jsem našel fotku toho samého z druhé strany. Už to půjde poznat?    [robertissimoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.09.2010
Odpověď  Vpravo je 100% je ČZ 175, vlevo si z této fotky nejsu jistý jestli je to tourist nebo sportka??    [Radek T.]   20.09.2010
Odpověď  Prosím o názor ostatních ?    [radek]   20.09.2010
Odpověď  Vlevo je tourist    [vojta]   20.09.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  Které z řazení na fotce je na ČZ 250 Sport (předválečná) Vpravo nebo vlevo?    [robertissimoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2010
Odpověď  Pánové Díky ! ! !    [radek]   18.09.2010
Odpověď  řazení na 250 tourist je stejné jako 350 tourist, tedy jiné než sportka.    [Radek T.]   18.09.2010
Odpověď  jaké řazení má 250tourist ?    [radek]   18.09.2010
Odpověď  250 sport má dva šrouby a dává se zevnitř rámu .175 má 3 šrouby a montuje se zvenku rámu .350 má 3 šrouby a montuje se zevnitř.Tyto řazení nejdou vzájemně zaměnit .Ty držáky na rám jsou u každého řazení jiné.    [v]   18.09.2010
Odpověď  to nožní řazení čz250sport je na dva nebo tři šrouby upevnění k rámu ?    [radek]   18.09.2010
Odpověď  nebyla by fotka nožního řazení na čz250 sport ?    [radek]   18.09.2010
Odpověď  Jezdím s ní,je to prima jízda.    [tomčzRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.09.2010
Odpověď  Krááásná čz 175 ....a jezdíš na ni někdy ?:)mně by to nedalo....:)))    [Rodon]   18.09.2010
Odpověď  Bude to zřejmě jak píše níže ale zítra se nato podívám blíže.I do seznamu nd.    [tomčzRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.09.2010
Odpověď  Ano Radku,spodní odlitek je na 175, a horní je na sportku, ten je uchycený zevnitř rámu, proto bohužel nejdou zaměnit.    [Radek T.]   17.09.2010
Odpověď  Přece jenom mě to nedá Tome . . .
na spodní fotce je odlitek nožního řazení shodný s čz175, který se montuje na rám (vně rámu - (zvenčí)), zatímco na horním fotu vidím namontované řazení uvnitř rámu,
a v tomto případě musí být odlitek jinačí, -nebo se mýlím ?    [radek]   17.09.2010
Odpověď  Díky za fota . . . , já jsem viděl odlitek nožního řazení na 2 šrouby k
uchycení k rámu a bylo mi tvrzeno, že je to na Sportku.
Doma mám ale to samé co na fotu, a nebyl jsem si ted´jistý co tam skutečně patří . . . Jěště jednou díky za pomoc. (jestli se namýlím, je stejné jako na čz175).    [radek]   17.09.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  foto    [tomčzRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.09.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  foto    [tomčz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.09.2010
Odpověď  pěkný stroj . . .    [radek]   17.09.2010
Odpověď  sory já se splet dám to sem večer. a co potřebuješ vyfotit.    [tomčzRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.09.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  foto a to je moje 175a 250 sport pěkně čeká.    [tomčz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.09.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  jo dal sem to i tady.    [tomčzRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.09.2010
Odpověď  prosba na Tomačz : nemáš foto nožního řazení čz250 sport ?
já sice něco domá mám, ale nevím, jestli je to ono . .
Díky    [radek]   17.09.2010
Odpověď  Oprava ! . . .v levo dole ! . . .    [radek]   16.09.2010
Odpověď  najdeš jej, když šipkou ukážeš na mé jméno .. .
(ukáže se v pravo dole), díky    [radek]   16.09.2010
Odpověď  už třetí den se semka snažím vložit ten výkres a pořád mi tam vyskakuje fatal error tak mi kdyžtak sem dej tvuj email a já ti to tam pošlu    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.09.2010
Odpověď  Šrouby by měly být stejné jako u touristu, ale pasoval mi tam jemný závit M12.
Ale to nechám na odborníkovi . . .
Předem díky za výkres.    [radek]   13.09.2010
Odpověď  kdyžtak bych semka dal výkres    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.09.2010
Odpověď  jestli sou ty šrouby stejný ají na touristovy tak sem si je musel udělat a závit sem tam měl withwort    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.09.2010
Odpověď  Nemáte někdo asponˇjeden šroub co drží zadní rozetu s kolem na čz250sport?
jde o šroub (asi M12x1)se čtyřhrannou hlavou a sedlem - je jich 5ks.
Nebo aspon´výkres . . . Díky    [radek]   13.09.2010
Odpověď  Super ! ! !
Díky. Je to tak jak jsem si představoval, že to asi je, takže páka na 175 je
mi nanic.
pro Tomčz : Díky za pomoc.    [radek]   07.09.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  foto    [tomčz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.09.2010
Odpověď  Tak u175 jsou dva segmenty a u 250 je čtyřhran 11 foto    [tomčzRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.09.2010
Odpověď  Dám tady to foto jen co to vyfotím?    [tomčzRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.09.2010
Odpověď  Prosím . .. ta brzdová páka na čz 250sport . . .    [radek]   07.09.2010
Odpověď  Pánové . . . prosím o "Pomoc" . .. ,
nemáte fotku brzdové paky z čz250 sport ?
Nemám ji, (mám jen ze 175, a domnívám se, že je jiná).
Fotku můžete poslat i na můj mail.    [radek]   05.09.2010
Odpověď  Ahoj, nemáš nahodou ještě nějaké detailní fotky celého motocyklu?    [Pavel]   12.06.2010
Odpověď  Jestli se nepletu, tak je tam jen jeden seřizovací šroubek na seřízení volnoběhu - jehla a další seřízení karburátoru je možné hlavní tryskou, jehlou šoupěte a hladinou. Měl jsem se seřízením docela problém, na Jikov mi to chodlo líp, přeci jen je tam i seřízení směsi.    [vojta]   11.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě druhá strana.    [Pavel]   11.06.2010
Odpověď  A je to venku . . .
jestli se lze "opřít" o tu fotku, pak jde o Jikov 2424 s malou plovákovou komorou,
které se i dávaly na poslední javy 250 Speciál (kopie Graetzinu 22/64 -od roku 39
na jawě), podotýkám, že seřizovací šroubky jsou na straně "plovákovky".    [radek]   10.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě něco k černému karburátoru - přikládám foto sportky ze Strakonic, ze Síně tradic.    [Pavel]   10.06.2010
Odpověď  řidítka čz 175 od roku 38 a čz 250 by měla být stejná,
co se týká blatníku, tak z poválečných strojů to nepůjde - jsou užší,
zbývá pan Treschl = cca 5 000,-    [radek]   06.06.2010
Odpověď  Z čeho se dají dopasovat řídítka na čz 250sport?
Jsou stejné jako na 175? nebo na čz 98 případně 125A?
A zadní blatník? Předělat? Vložit pant a upravit například zetokový blatník z C apod.    [Pavel]   05.06.2010
Odpověď  Jěště v souvislosti s karburátorem 2423 . . .
v knize pana Marčíka na straně 230 je dobová fotografie sportky 250
z roku 1940, na které už je plovákovka na pravo . . .
(a teď "BABO" raď). . . co tam dávali ?    [radek]   16.05.2010
Odpověď  jo takhle :) a něco na prodej z dílu na tuhle motorku ?čz 250 sport ?děkuji.    [Rodon]   11.05.2010
Odpověď  NN na prodej není, možna bych vyměnil za vozuík tůma nebo motex    [Dani]   11.05.2010
Odpověď  Dobrý den prosím o informaci majitele čz 250sport v tomto foru jestli je na prodej ?a ty dvě kola na čz98 ?    [Zetkař]   10.05.2010
Odpověď  Zdravím tak jsem to změřil a šířka obou ráfků je 51 mm .:)snad Vás to potěší    [Rodon]   10.05.2010
Odpověď  Nic jinýho měřit nemusíš, snad už ani není co :-)    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2010
Odpověď  Tak asi opravdu budou z čz 98 ted jsem se díval na netu na čz 98a shoda je tam velká ...To zadní kolo je hodně zachovalé ,to přední má na sobě lehkou korozy....v týdnu (snad zítra) se budu snažit zajít do garáže a změřit rozměr toho ráfku ....a mám změřit když tak ještě něco jíného na kolech ?    [Rodon]   09.05.2010
Odpověď  Jo a kdyby náhodou byla šířka ráfku 51mm a byly by na prodej tak se ozvi ;-)    [MeelaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2010
Odpověď  Jo to je přední z 98čky    [meela]   09.05.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  foto ..    [Rodon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  při focení jsem měřil vnitřní rozměr bubnu a je to něco kolem 10.5 cm (neměl jsem šupleru na přesné změření) ..a kolo jsem přiložil k 26" jinému kolu a vypadalo to stejně...má ješte jedno podobné kolo... je možné že patří k sobě ?viz foto.?děkuji za odpověd.    [RodonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2010
Odpověď  pokud má ráfek 26 palců a brzdový buben (vnitřní průměr) 100mm tak je to čz 98 (ráfek široký 40mm - předválečná, široký 51mm - poválečná), pokud má 19 palců a buben 125mm tak je to čz 125a    [meela]   09.05.2010
Odpověď  To kolo je čz 125.Zadní kolo.    [jan]   09.05.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  další fotot..    [Rodon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  dalšíé foto...    [Rodon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  Další foto ...    [Rodon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  Dobrý den mohu si dovolit přiložit fotografii kola ,o kterém nevím z čeho přesně je ?má zbarvení jako čz ale rozměrově mi nesedí ....třeba mi tady někdo poradí : díky všem    [RodonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2010
Odpověď  To už mě taky napadlo, mám i tento jikov. Možná ho tam namontuju, protože jsem to dneska projížděl a nějak tam blbne volnoběh a seřízení v tomto natočení plovákovky je skoro nemožné. (mimochdem když někdo poradí budu rád,při studeném , nebo vlažném motoru jede pěkně, ale jak se zahřeje tak se skoro "zamovolně" začnou zvedat otáčky při volnoběhu - zní to sice divně ale fakt to tak vypadá.    [Radek T.]   08.05.2010
Odpověď  Dík za foto.
Ano, souhlasím s tím, že seřízení v poloze plovákovky na pravo je obtížné,
ale jde to, jěště mě napadá otázka zda u 250-tek nepoužívali menší plovákovky jako u karburátoru Jikov 2424 (kopie graetzinu 22/64, které se montovaly na Jawy spec.
od roku 39).    [radek]   08.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [Radek T.]   08.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pro Radek,karburátor mám stejný jako je na fotce níž, akorát to číslo pod šroubkem dorazu mám 5 a není černěný, jestli byl težko říct. A mám otočenou tu plovákovku, protože ho mám na sportce, ale seřízení v této poloze byla makačka.    [Radek T.]   08.05.2010
Odpověď  V souvislosti s čísly pod dorazovým šroubem mě napadla jěšte jedna myšlenka .. .
(doma jsem našel jěště karburátor s ležatou 8), byly-li válečné produkce, mohlo
jít o číslo člověka, který jej kompletoval. Některé karburátory s hladkým osazením
pro filtr číslo nemají = poválečná produkce . . .    [radek]   06.05.2010
Odpověď  Co všechno továrna dělala, se dnes můžeme jen domnívat, nebo postupně
dohledávat. Není to snadné, ale naši "předci" si občas s nějakými detaily
hlavu nelámali, jako my dnes, prostě "šli" a dali dohromady co pasovalo.
Byli rádi, že něco měli, dnes je opravdu doba jiná.
Co se týká té plovákovky, je třeba říct, že i vývod na nádrži byl na pravé straně,
(nevím jak to je u ručního řazení) . . .
Pro Radek T. - můžeš mi poslat foto karburátoru na mail ?    [radek]   05.05.2010
Odpověď  Když se otočí plovákovka tak se vůbec nedá dostat na štelovací šroubky, což by určitě továrna nedělala.Když je plovákovka otočená vpravo musí být šroubky osazené na druhé straně, ostatně karburátor je odlit tak že to jde navrtat z obou stran.Já mám místo "2" číslo "5" asi tedy pátý typ...    [Radek T.]   05.05.2010
Odpověď  No s tím typem to je horší, pokud jsem sledoval pozorně tak ani Marčík přesný typ neuvádí. Jenom pro rok 37-42 dvoušpouatkový Gretzin kf22s a 45-47 Jikov ? Pokud je difuzor u všech stejný tak tryska na 250sátku by měla být 90sátka. Není tak?    [Dani]   05.05.2010
Odpověď  Ta plováková komora jde otočit na druhou stranu, takže na čz 250sport nasadit jde,
otázkou ale zůstávají hodnoty trysek - jestli jsou stejné, nebo jaký karburátor
se na poválečnou sportku dával Jikov 2423 ? 2424 ? nebo 2922 ?
První karburátory 2423 se závitem pro filtr označení pod šroubem dorazu nemají.
předpokládám tedy, že jde o označení 2 provedení . . .    [radek]   05.05.2010
Odpověď  Vyobrazený karburátor je na poválečnou čz 175, na sportku nasadit nepůjde, protože má plovákovku na levé straně.Svěrná objímka na válec není původní.Označení "2" určitě nezamená druhý typ.    [Radek T.]   05.05.2010
Odpověď  to nevím ale je tam vybrání na kryt řetězu z druhé strany takže zřejmě bude z čz 175, délka vpěr pasuje    [Dani]   04.05.2010
Odpověď  Na fotce je zrovna ten druhý typ (pozdější), napovídá tomu i jeho označení
číslem 2 pod šroubem dorazu.    [radek]   04.05.2010
Odpověď  K tomu Jikovu 2423 . . . ty první byly černěny a měly filtr na závit,
pak ty pozdější byly stejné, ale na sevření šroubem jako např. ty u péráka.    [radek]   04.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  cierny jikov 2423    [Roman]   04.05.2010
Odpověď  Dík    [radek]   04.05.2010
Odpověď  e-mail:treschle@treschl.me.cz    [Mihr]   04.05.2010
Odpověď  Nebo taky pan Treschl. Už se to tu myslím někde řešilo, možná při překrytu nádrže.
Najdeš jej na větších burzách, a má vždy nějaké blatníky hotové na zakázku.
Myslím, že je o něco levnější, ale i tak je to "hromada peněz", záleží na domluvě.
jaká je šíře toho tvého zadního blatníku ?    [radek]   04.05.2010
Odpověď  Zadní blatnik v replice dělá motoren za 291 eur,    [Mihr]   04.05.2010
Odpověď  6 bych dal, na inzerát mi přišly nabídky i nad 12tis. a to nedám... každopádně já na to nespěchám, mám toho rozděláno víc, tak třeba na něco narazim :-)    [Tomm]   04.05.2010
Odpověď  zadní blatník se prý dělá na slovensku v replice za 6tis, bohužel jsem nezjistil kde. Možná někdo ví    [Dani]   04.05.2010
Odpověď  Číslo z hlavy nevim, zítra se Ti podívám.    [Tomm]   04.05.2010
Odpověď  Jinak nosič, řidítka, plech pod sedlo jsem kupoval v repliceu snad taky někdo dělá. Zadní blatník sháním už dva roky neuspěšně....    [Tomm]   04.05.2010
Odpověď  Děkuji za fotku
ma jedno šoupě a není na tělu nahodou číslo 2924?    [Dani]   04.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Druhá...    [Tomm]   04.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Neni poválečnej jikov tohle?    [Tomm]   04.05.2010
Odpověď  aero.30@email.cz    [Dani]   04.05.2010
Odpověď  Ahoj pošli mailovku ať ti moho napsat    [DAVID]   04.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě mě napadlo obal baterie a nosič?    [Dani]   04.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 7    [Dani]   04.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 6    [Dani]   04.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 5    [Dani]   04.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 4    [Dani]   04.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 3    [Dani]   04.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 2    [Dani]   04.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  fotka 1    [Dani]   04.05.2010
 Přidat odpověď   (161) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006