MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316298 příspěvků |8197 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 159 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly ČZ | Diskusní téma 8.9.2024 01:32  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Rozdíl v rámech 175 a 250


 Zdravím,
snažil jsem to tu dohledat, ať nepíši už dávno diskutované, ale nenašel. Mám rám 250 sport, chtěl bych na tom ale postavit 175. V knize pana Marčíka jsem se dočetl, že 250 “ má robustnější, pro lepší vedení delší rám”. Mohl by mi prosím někdo poradit, zda je 250 opravdu větší? Vím, že bych musel udělat uchycení zadní brzdy napravo místo vlevo a vyměnit ostruhu pro stojan. Ale to je tak vše, vím. Díky moc za případnou radu.    [Hornet2130Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2024     Přidat odpověď  
Odpověď  Chlapi rozumím, že předělávat 250 na 175 je nesmysl, ale jak jsem psal, 250 sportku už mám. Tenhle rám jsem našel před léty u dědy ve stodole, tak jsem se ho nechtěl jen tak zbavit, ale postavit jiný model. Poradíte, jaký je cenový rozdíl mezi těmi rámy, nebo spíše co požadovat za doplatek? Díky všem za reakce.    [Hornet2130] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2024
Odpověď  Souhlasím s kolegy, dejte tam motor 250 ccm Sport, sedne tam a nic nebudete předělávat.
Navíc má jen jiný válec, resp. vrtání. Jinak je vše cca shodné se 175kou (ještě krom toho zadního uchycení motoru v rámu).    [Gripen09]   06.03.2024
Odpověď  Vždy se snažili naši "předkové" dát silnější motor. Proč ten krok zpět ?
Už jen to že 175 má jinak otvory v rámu, proč tam dělat další ? Proč ten rám oslabovat ? Už tak je slabý rám . .. .
Snadnější a jednodušší bude tam dát motor 250. Jak chcete vysvětlovat z historického hlediska, že jste tam "nabastlil" motor 175 ? ( Dali tam co bylo na skladě ? :)) ).
250 je cennější . .. .    [radek]   29.02.2024
Odpověď  Tak udělejte 250, motory jsou v inzerci každou chvilku, ostatní díly se dají též sehnat, pokud nelpíte na originálu, vyrábí se cca vše. Hlavně to i lépe pojede.    [P.]   29.02.2024
Odpověď  Vím,
ale ten rám je pro mě srdcovka, proto ho nechci měnit 😄    [Hornet2130Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.02.2024
Odpověď  Nic neměňte, vždy Vám někdo vymění pěkný ze 175 za rám ze sportky, předělávat ho je totální nesmysl.    [P.]   28.02.2024
Odpověď  Ano je ze sportky, krom toho co jsem psal, poradíte prosím, co je nutné změnit?    [Hornet2130] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2024
Odpověď  Záleží jaký rám máte,zda je z ČZ 250 sport na nebo z ČZ 250 Tourist. Pokud je ze sportky,tak je rám rozměrově stejný,jen je tam několik odlišností. Ale pokud máte rám z tourista,tak ten je mohutnější a delší.    [truhlarcz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2024
 Přidat odpověď   (8) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006