MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316298 příspěvků |8197 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 131 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (P | Odpověď 8.9.2024 01:23  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Schéma zapojení Pérák 250 s hliníkovou skříňkou s cívkou uvnitř skříňky
Nemáte prosím někdo schéma zapojení, nebo odkaz na www stránky, kde je schéma pro hlubokou hliníkovou skříňku - zapojení? Případně jde nějak vyzkoušet zda je VN cívka co je ve skříňce OK (třeba po vyndání)? Případně i schéma na zapojení této skříňky po dmenotáži VN cívky a namontování VAPE?    [HonzaBK]    28.02.2024     Zobrazit téma  
Odpověď  Když bude cívka zcela KO a nepoběží motor, nebude za chodu co měřit, ale to zase znamená, že cívku netřeba řešit. Na druhou stranu lze u vyndané cívky jednoduše simulovat činnost a pokud nereaguje, tak je na nic. Pokud reaguje, dá se něco měřit.
Kamarád, nadšený radioamatér, měl kdysi doma udělanou univerzální stolici, kde při simulace chodu měřil různé součásti elektriky, mimo jiné i dynama, relátka, rozdělovače a cívky. Můj pérák po pár kilometrech začal vynechávat, vyjímečně i chcípnul a za chvíli zase kousek jel a já nemohl závadu najít. Jiskra byla, tak jsem hledal všude jinde. Při zkoušce cívky venku se závada na monitoru po pár minutách vždy projevila a po krátkém vypnutí za chvíli cívka nějak fungovala podle zahřátí. Naučil mne hodně věcí, ale tehdejší dostupná měřící technika nešla používat v terénu. Dneska máme laciné i vícekanálové osciloskopy, které se dají použít i přímo ve vozidle za jízdy. Cívka s vadou by se měla projevit. Cívka po smrti se řešit nemusí.    [Luboš]   12.03.2024
Odpověď  a jak se za behu používá osciloskop když to bez zapojení nepojed? Co ukáže? ředpokládám že ukáže mrtvolu - rovnou čáru.    [HonzaBK]   12.03.2024
Odpověď  Použít za běhu osciloskop?    [Luboš]   11.03.2024
Odpověď  nemáte nědko nevíte kde by byl na webu? Odkaz?    [HonzaBK]   11.03.2024
Odpověď  U VN cívky ze spínačky FJ je možné pouze změřit odpor vinutí. To ovšem vůbec nezaručí funkčnost cívky. Aby to bylo aspoň trochu spolehlivé, musela by VN cívka aspoň dvě hodiny fungovat a potom ji změřit.    [fikuscz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.02.2024


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006