MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316639 příspěvků |8232 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 32 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC | Odpověď 5.1.2025 09:41  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma Tlakování motoru
Na mé 500OHC/02 je ten problém, že se po ujetí 50 km je problém s mazacím tlakem. Na volnoběh, třeba když jedu z kopce, tak začínají pohasínat kontrolky mazání. Také po ujetí cca. této vzdálenosti se projevuje nadměrné prolínání oleje ze všech šroubovaných spojů.
Vše je dobře utažené a těsnění fíbrové. Když se nechá motorka chvilku stát tak je vše ok a po dalších 50 km se to celé opakuje. Jsem čerstvý majitel tohoto zázraku. Průtočné šrouby na výtlaku do vahadlové komory mají otvor 2mm, což jsem si tu našel, že je ok. Největší problém je zatím oddych motoru, jelikož toto místo bylo relativně suché, tak jsem to rozebral a je tam vyráběná ocelová planžeta 0,3mm, nad ní pertinaxová planžeta a celé to tlačí pérko, ve víčku je udělané pouzdro pro to pérko. Myslím si, že je to špatně. Teď ale jakou planžetu koupit ? Na internetu jsem zjistil, že se prodávají tři druhy 0,2mm MVD, 0,3mm a 0,5 mm 4JAWA. Tedy co tam dát ? Další věc je ta, že předchozí majitel dal na kliku gufero a tak se tlakuje i převodová skříň. Přes spojkovou tyčku odvzdušnění asi moc nefunguje, olej se tlačí až pod tachometr. Pomůže provrtat zátku nalévání oleje třeba 1mm vrtákem ? Má někdo s tímto zkušenosti, nebude pak tudy utíkat olej ? Viděl jsem na nejspíše na motoren.sk, teď jsi nejsem jistý, nabízet tyto zátky již provrtané... Ještě bych se zeptal jestli prohahovat závity na svíčky nebo tam nechat svíčky s krátkým závitem ? Slyšel jsem názor, že svíčky s dlouhým závitem jsou na OHC spíš na škodu. Děkuji za každou radu.    [Milan]    30.03.2024     Zobrazit téma  


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006