MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316298 příspěvků |8197 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 171 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexLidová vozítka, vozítka Velorex | Odpověď 8.9.2024 01:28  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma Startování na Velorexu 350.
Zdravím všechny a mám dotaz. Vlastním Velorexe 350. Používám jen ruční startování. Křížový spínač již nevypadá dobře a pravděpodobně nepřevede dostačující proud na startování. Pokud je motor studený, tak má snaho točit, ale kompresi nepřemůže a kontrolky pohasínají. Pří
teplém motoru již nastartuje.Chtěl jsem se zeptat, je možno startování předělat na zvláštní vypínač a obejít tak křížový spínač? Zpátečku nepoužívám a tak by se motor startoval jen jedním směrem. Jinak u dynamostartéru mám vyměněné uhlíky, je přeměřený, s dobíjením nemám problémy. Kostra je zvlášť vedena ze spínače na motor. Díky za odpověď.    [B.J.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   24.06.2018     Zobrazit téma  
Odpověď  zdravím všechny příznivce tříkolky. Tak jsem asi odhalil příčinu nefunkčního startování. Provedl jsem samostatně kontrolu dynamostartéru přímo na baterku a točil perfektně na obě strany. Zpětně jsem všechno zapojil, udělal a proletoval kostru až k motoru, proletoval všechny očka kabelů. Startování zase bylo nefunkční. vyndal jsem křížák, očistil a porovnal kontakty, aby na sebe doléhaly, ale stále startér nepřehoupl horní úvrať motoru.Pak mne napadlo ještě při startování přitlačit pohyblivou destičku na kontakty a motor se roztočil. To samé bylo při zpátečce. I když kontakty nejsou opálené ani křivé, nepřevádějí dostatečně proud do dynamostaréru. Zkusím zvýšit přítlačnou sílu destičky na kontakty a vypadá to, že se mi podaří je sehnat i nové.A doufám, že pak startování i zpátečka bude šlapat.    [B.J.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.07.2018
Odpověď  Já bych jezdil- co už se může posrat? Taky to můžete kuchnout, a zjistit, že nic není špatně. Pokud to funguje,tak jezdit.    [Monty]   03.07.2018
Odpověď  Monty - Díky za typ, žádost odeslaná. Nechtěl bys mi jako odborník poradit s tou trojkou?
Já se přikláním jezdit, ale abych nezpůsobil potom neopravitelnou závadu.    [B.J.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2018
Odpověď  Zkuste Robertovi napsat, není to dlouho, co měl krabici kontaktů na křížáku v regálku v dílně    [Monty]   03.07.2018
Odpověď  To jsem ale lama, přitom jsem velorex-shop procházel. Díky, hned objednávám.    [B.J.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.07.2018
Odpověď  hrot a pero do přesuvníku spínače zpětného chodu:
http://www.velorex-shop.com/?cz_motor,20
a snad to není nepovolení reklama    [lichořešnice] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.07.2018
Odpověď  Prohledával jsem internet, ale opravnou sadu nikdo neprodává. Vzpomínám si, že v roce 2005, kdy jsem dělal renovaci byla nabízeno několik součástek do spínače. Dnes již nabídka neni. Zkusím ještě přivést na dynamostartér přímo proud z baterky a uvidím, co to udělá. Našel jsem uvedenou zkoušku/zapojení/ u ČZ 501, která má stejné vývody.
Ještě když mám slovo, tak bych se zeptal na převodovku - hydrauliku. Koupil jsem motor rozebraný v krabici, takže nevím, zda kolečka jsou původní. Jediný problém byl, že uložení ložiska výstupní hřídele u řetězového kolečka bylo volnější, namačkl jsem ho prstama. Použil jsem tmel a převodovku složil. Převodovka běhá dobře, řazení dobrý, jediné co je, od počátku mi hučí 3. V zatížení hučí, při brzdění motorem je klid. Žádné kovové zvuky to nevydává. Hukot je pořád stejný od počátku do současnosti.V oleji se mi neobjevují piliny.Nevím, zda mám pořád jezdit, nebo motor vyndal a nechat si přepouzdřit uložení ložisek.    [B.J.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.06.2018
Odpověď  Opravnou sadu prodával tuším Robert Němec    [Petr]   27.06.2018
Odpověď  Zapojení křížáku mám dobrý. Dnes jsem to opětovně zkoušel. Bez svíček točí na obě dvě strany, jiskru hází střídavě.Při startování měřil jsem úbytek napětí. Před startováním 12.25 V, pří startování jak se svíčkama, tak i bez nich 11.5 V. Zkusil jsem i jinou silnější / 95 Ah/ baterku, ale výsledek byl stejný. Pří startování úbytek stejný, kontrolka dobíjení zhasíná.Můžeš mi, prosim tě, dát kontakt na prodejce opravné sady křížáku, popřípadě nákres zapojení na samostatný startovací vypínač?Díky.    [B.J.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.06.2018
Odpověď  Obejít přepínačem to lze, ale je to zbytečné. Na křížový přepínač se prodává opravná sada za pár stovek, vyměníš a jedeš dál. Co popisuješ, ale nevypadá na problém křížáku. Když vyšroubuješ svíčky, točí normálně? A jiskry to hází tak jak má, na střídačku před horní úvratí? Jestli ano, křížák je v pořádku. Pokud je na opravu, jiskry budou házet na obou válcích součastně. Prostě je slabší dynamo. To je běžná věc. Startuje se tak, že jednou rukou zmáčneš malou páčku a druhou rukou velkou pálkou pomůžeš roztočit.    [T.]   24.06.2018


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006