MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316298 příspěvků |8197 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 156 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexLidová vozítka, vozítka Velorex | Odpověď 8.9.2024 01:36  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma Jestlipak znáte toto vozidlo? Má to motor z Maneta S100 a říká se tomu Boiler podle krytu motoru. Já s tím jednou za rok vozím bečky s kvasem do palírny. :-)    [jawa350ohv]    15.12.2007     Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Japonská kopie Bojleru. http://sankohwrecker.blog.fc2.com/blog-entry-154.html    [Roman]   25.07.2023
Odpověď  Základ tříkolky Robox BPH 511 Bojler.
https://motorky.bazos.cz/inzerat/162849795/trojkolka-bojler-bph-511-robox.php    [Petr]   10.01.2023
Odpověď  https://www.facebook.com/groups/337513993073446/permalink/2289963554495137/    [Roman]   10.10.2022
Odpověď  Mohu poprosit kdo má originál výfuk na BPH 511 jestli by se nepodělil o rozměry. Díky za odpověď.    [Roman]   15.02.2021
Odpověď  Můžu vyměnit za Ruční dopravní prostředky 11-37 z roku 1959 druhé vydání.    [Roman]   04.12.2020
Odpověď  Žiaľ nie,potrebujem ju kvôli tým ručným náradiam,zapadá mi do knižnice.    [Joski]   16.10.2020
Odpověď  Nikde jsem brožuru Ruční dopravní prostředky nenašel. Nechcete ji prodat?    [Roman]   16.10.2020
Odpověď  Děkuji za info. Pokusím si brožůru někde sehnat. Zatím jsem o této tříkolce nic tištěné nenašel.    [Roman]   08.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím Roman.Nie je tam nič viac,je to o rôznych tučných vozíkoch a toto je tam jediné s motorom.Keby som to predtým nevidel tu v diskusii ani by som si to asi nevšimol.Je to príručka n.p.Technomat z roku 1962.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  08.10.2020
Odpověď  Mohu poprosit o info, jestli je v katalogu více informací nebo pošlete více foto o této tříkolce. Email: roman33klima@seznam.cz    [Roman]   07.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Našiel som to náhodou v katalógu Ruční dopravní prostředky.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prodám

BPH 511, bojler, manet, veterán, tříkolka

Stroj byl 30let v suché stodole. Před zaparkováním byl plně funkční. Měl by být kompletní.
Další foto mohu poslat.
Cena dohodou.    [mdanicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.05.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  tenhle volant by tam urcite vypadal lepe nez ten tatrovacky    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Páčka z přehazovačky kola Favorit to není, ta je na konci zploštělá. Originální páčka z BPH bez té aretace - viz foto. M.M.    [M.M.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.01.2017
Odpověď  Volant je z Pragy rn.
Páčka plynu je přehazovačka z Favorita,tak zbytek bude asi taky Favorit.    [Jakub]   06.01.2017
Odpověď  Sice nevím, z čeho má BPH 511 volant, ale zcela určitě vím, že není ani z Tatry 138, ani 148, ani ze 111. Bojlery mám dva a měl jsem pouze jeden originální volant. Druhý jsem sehnal na Aukru, prodávající ale také nevěděl, z čeho je. Mám ale jiný problém. Nevíte někdo, jak byla udělaná aretace páčky plynu? Páčka má po obvodu zoubky, do kterých zřejmě něco zapadalo, ale nikde nemohu zjistit, jak to bylo v originále. Díky, Milan    [Milan Melichar]   04.01.2017
Odpověď  Tatra 138.    [M.]   27.12.2016
Odpověď  Chci se zeptat, z jakého stroje mé Bojler (BPH 511) volant. Je to Tatra?    [Petr]   25.12.2016
Odpověď  Ještě email: roman33klima@seznam.cz    [robox]   17.08.2015
Odpověď  Koupím na tříkolku bph 511 ROBOX zvaný bojler dokumentaci a díly. Nabídněte nebo mě můžete poslat fotky tohoto stroje. Prostě bych chtěl co nejvíc informací o tříkolce.    [robox]   17.08.2015
Odpověď  Zdravím Bojleristi. Taky jsem propadl tomuto vozítku a pořídil jsem si ho. Mám pár otázek. Bylo jich asi více druhů, podle předního děrovaného otvoru jako na bočních dvířkách nebo přístojovky, myslím náznak tachometru a sedačky. Já tam mám motor číslo 10521. To by znamenalo jeden z prvních motorů. Proč by ho montovaly do tohoto stroje, když ho měly vyrábět až v roce 1960-1962. Číslo je vyraženo na pravém kártru. Sháním levé boční dvířka a zadní kryt světla, kdyby někdo měl navíc ozvěte se. Děkuji za jakoukoliv normální odpověď.    [ROMAN]   06.08.2015
Odpověď  Foto výfuku je pěkné. Nemáš jich vice. Nebo plánek, podle čeho by se to dalo udělat.    [Jirka]   16.12.2014
Odpověď  http://stroje.bazos.cz/inzerat/37655958/Riksa.php

Ted jsou tady 2 na prodej za slušný love. Záleží jak je na tom ta druha ale snad by se povedlo ze 2 poskládat jednu vonavku..    [caja008]   25.09.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Celkem dost lidí zajímá výfuk z bojleru.
Tak tady je :)    [Jakub]   09.07.2014
Odpověď  Teď je toto vozítko i na aukru tak můžete mít každý své vozítko když jste dva :-)    [martin]   15.05.2012
Odpověď  Mám zájem    [Jiří Hrbáč]   13.05.2012
Odpověď  Zájem bych měl!! Je vše původní?    [Zdene] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.05.2012
Odpověď  mám taky jeden kousek.měl by někdo zájem?    [m.stach]   15.04.2012
Odpověď  Móóóc prosím majitele tohoto skvostu, aby mizměřil a vyfotil detailně velikosti výfuku zde použitého! Je to totiž výfuk, který byl dáván na první Manety 100 a já jednoho vlastním! Chtěl bych ho dát do stavu, jak v roce 1958 vyjel z továrny a ten výfuk je poslední věc co mi chybí!
Předem moc děkuji!    [Ludvík "Uďa" Opletal]   25.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď      [jawa350ohv] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2010
Odpověď  Další kousek na prodej.
http://aukro.cz/item1243890261_riksa_cz_175_od_korunky.html    [jawa350ohv] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Teď je na i-veteranu toto. Ale cena je trojnásobně vyšší než reálná prodejní cena:-(.    [jawa350ohv]   20.07.2010
Odpověď  Dobrý den,může mi někdo poradit kolik takový "boiler" může stát??? Předem děkuji Tomsak.    [Tomsak]   16.07.2010
Odpověď  Nedávno bol jeden Boiler na predaj na aukre a mal motor z ČZ 125 T, čo bolo pravdepodovne nepôvodné. Rád by som sa ale dozvedel koľko ich mohlo byť vyrobených a či sa vyrábali ešte aj v roku 1963, prípadne aj s motorom Manet S 125.
Ak to ešte niekto z Vás má doma, napíšte sem výrobné číslo motora a rok, zaujímalo by ma, či tie motory boli číslované rovnako ako skútrov Manet.    [M.]   14.01.2010
Odpověď  pri kupe KUP TED i s drevem :)    [slava]   11.11.2009
Odpověď  kdo ví jestli to prodává i stím dřevem :o)    [Jirka Blažek] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.11.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je jeden Bojler na prodej :o)
http://www.aukro.cz/item803186319_manet_trikolka.html    [jawa350ohv]   02.11.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  no a soudek    [jeeenik]   30.10.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kdyby čirou náhodou měl někdo o to zájem,nebo něco z toho tak my napište na mail.budu rád    [jeeenik]   30.10.2008
Odpověď  Jeden "dobový postřeh". Pamatuju jako kluk, že tyto stvůry jezdily v 60. letech po pardubické nemocnici a rozvážely a svážely všechno možné - prádlo, odpadky atd. Měl jsem nějak zafixováno dlouhá léta: tato obluda = nepříjemný pocit z nemocnice.    [host]   23.10.2008
Odpověď  Pánové, tak tohle je vehykl století. Když jsem to viděl, tak jsem se řechtal snad 5 minut. Nedej bože to vidět v akci....    [Josef K.]   30.09.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Našel jsem Bojlera na prodej. Ovšem cena je celkem vysoká. Ale je jich fakt málo a tenhle vypadá kompletně.
http://www.aukro.cz/item415781753_nadrazni_trikolka.html    [jawa350ohvRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.08.2008
Odpověď  Možná by to jelo víc - ale kdo by měl odvahu? 65 ? tomu teda fakt nevěřím    [Monty]   26.07.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ale musím přiznat, že je dost nestabilní. Stačí trocha nepozornosti a je převrácená.    [jawa350ohv] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.07.2008
Odpověď  Re: "maximální dosažitelná rychlost je rychlá chůze" tak to musím oponovat, ten můj jezdí na 4. rychlostní stupeň cca 65km/h po rovině(prázdný), možná je to tím, že tam mám válec 125ccm nebo jiné převody.    [jawa350ohv] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.07.2008
Odpověď  Ano,to Frantovo je to hezký na fotkách ze Slavkova - maximální dosažitelná rychlost je rychlá chůze,adrenalin při tom fantastickej.    [Monty]   20.07.2008
Odpověď  pardon,preklep,ma tam byt -ma- a ne -mam.    [david]   20.07.2008
Odpověď  tusim ze takove vozitko mam pan prosecky-tatra muzeum    [david]   20.07.2008
Odpověď  jeeenik pošli více foto :-)    [jawa350ohv]   25.06.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Náhodou jsem na toto vozidlo narazil vedle ve vsi.Je to asi první provedení se skůtrovímy kolečky.    [jeeenik]   04.05.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Výrobní štítek.    [jawa350ohv]   09.02.2008
Odpověď  Bohužel o tom nevím vůbec nic. Pouze jsem vozítko vyfotil.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.01.2008
Odpověď  Jé tak to mě štve, že jsem tam nebyl-na jaře mě to moc nenadchlo a tak jsem na podzim nejel-přeci jenom od Prahy je to kousek.Nevýš co za chtěl-docela by mě to zajímalo-scháním se po tom také ale zatím nic, a když už něco tak tam nejsem.    [hopik=honza]   20.01.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přidávám také svou trošku do mlýna. Podzimní MotorTechna 2007    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.01.2008
Odpověď  Niečo podobné s motorom z Maneta sa vyrábalo aj pod názvom ROBOX:    [M.]   20.01.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vozidlo bylo používáno ve firmě Juta olomouc a později k vození dřeva z lesa a beček s kvasem. Také jsem s tím jezdil pro trávu pro králíky. Já jsem řídil a vezl jsem na korbě 2 kamarády a kosu s hráběmi. A v jedné zatáčce se mi to povedlo překlopit vzhůru nohama. To byla celkem prekérní situace, protože kluci byli přiklopení korbou a jsem byl přiskřípnut motorem, ale pár hodných kolejdoucích nám pomohlo a jelo se dál.    [jawa350ohv]   20.01.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Sedlo, páčka plynu a skříňka na nářadí(byla tam jak ukazuje šipka) je z Jawy 350OHV.
Původně toto vozidlo mělo konstrukční rychlost 15 Km/h, ale tohle jede nenaložené až 60 Km/h a to dopředu i zpět(na čtverku jsem ale couvat nezkoušel :-) ). Je to proto, že je tam motor z maneta 125ccm místo 100ccm a je to jinak zpřevodováno.    [jawa350ohv]   20.01.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Původně to mělo 2 baterie a dynamostartér, ale teď je to předělané tak, že nejsou potřeba. Startuje se to tím, že se ováže kus provazu kolem takové řemenice(která je vyvedena z motoru ven) a prudce se zatáhne. Volant to má ze staré nákladní Tatry a ruční brzdu z Oktávie.    [jawa350ohv]   20.01.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  pro hopik=honza : Tak konečně jsem ten stroj vyfotil. Podle štítku, který je oddělaný , je z roku 1962. Chybí tomu ten plechový kryt přes motor.    [jawa350ohv]   20.01.2008
Odpověď  hopik=honza - Ne to s tím vozením beček s kvasem je pravda. Letošní slivovička je perfektní. Věc se má tak, že já s tím sem tam jezdím, ale patří to dědovi. Co jsem se s ním bavil, tak by to možná vyměnil za ojetý přívěsný vozík za auto(blbý ale je, že už to má slíbené nějaký známý ze slovenska). 30.12. za ním pojedu, tak bych se ho mohl zeptat co a jak. Kdyžtak mi napište ma email jawa350ohv@email.cz    [jawa350ohv]   17.12.2007
Odpověď  Viděl jsem něco velmi-velmi podobného a myslel jsem, že je to domácí výroby. Ten kdyt na motor to mělo z barelu od nafty, ale jinak to mělo uplmě stejnou komcepci.
Tenkrát mi to nechtěli prodat, i když to tak stálo v kopřivách, po letech jsem zjistil, že to zkončilo ve šrotu.

Já sbírám výhradně domděly - traktory domácí výroby. Zejména takové, které již nevyhovují dnešním nárokům, tedy ze stabiláků, motorek a podobne.    [Tomáš Pavlíček]   17.12.2007
Odpověď  Jojo asi máš pravdu hopiku, na tý fotce s tim odkrytým motorem je to zřejmý.    [Tom M90]   16.12.2007
Odpověď  Dle mého se otáčí celý ten bojlér-ne jenom samotný volant-takže ta páka tam nemá čemu překážet-volant je na pevno-přece se točí i s tím motorem-nebo snad ne.
Jo a ještě když s tím vozíš ty bečky jestli to teda není jenom vtip-nebyla by na prodej-možná by som měl zájem.    [hopik=honza]   16.12.2007
Odpověď  Co ta páka v tom volantu, nepřekáží tam trochu ?? :)))))    [Tom M90]   15.12.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  poslední foto    [jawa350ohv]   15.12.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Má to volant, který se otáčí spolu s motorem a předním kolem o 360° takže 4 rychlosti dopředu i zpět.    [jawa350ohv]   15.12.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  PPH 511, Československo 1961
Otevřená jednomístná nákladní tříkolka, motor vpředu a pohon předního kola. Dvoudobý jednoválec S100, objem 98,1 cm3, výkon 3,8 kW (5,1 koně). Hmotnost 285 kg, nosnost 500 kg, maximální rychlost 14 km/h(já jsem s tím jel více než 40km/h).
Nádražní a letištní tříkolka na přepravu zavazadel, výrobce Okresní výrobní kovopodnik Cheb, nadřízený orgán Rada ONV v Chebu.

zdroj: http://auta5p.eu/srazy/slavkov_2006/slavkov_097.htm    [jawa350ohv]   15.12.2007


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006