MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316429 příspěvků |8204 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 72 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 47 | Odpověď 18.10.2024 07:24  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma JAWA 350 634-4
Dobrý den všem.
Koupil jsem Jawu 350-634-4 r.v. 1974 ve výborném stavu.Nejsem odborník na Jawy a tak bych se chtěl zeptat jestli někdo nemá informace o tom jestli na tomto typu byly přepínače a šasi kolem tachometru od firmy Lucas? Má to být původní, tedy dle bývalého majitele. Je to na těchto fotkách.
Díky.    [otik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   12.02.2012     Zobrazit téma  
Odpověď  Otíku, 634 na 16" kolech nikdy nebyla. Vždy jen 18".    [Gulich]   03.04.2012
Odpověď  Já mám Jawu 350/634-4 rok 1974 (číslo rámu: 634-003133, číslo motoru: 633-000634) a také má v TP kola 3,25-18 (přední) a 3,50-18 (zadní).    [Streso] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2012
Odpověď  dobrý den. před časem jsem zde uveřejnil nějaké příspěvky,nebo spíš dotazy ohledně Jawy 634-4 1974. Ale až jsem jel na STK, tak jsem si prohlédl lépe velký TP a tento stroj má kola 18/3.25 resp.18/3,50. Myslím , že standartní 634 měly 16" kola.
Děkuji za odpověď.    [otik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.04.2012
Odpověď  Stačí namontovat přední plastové světlo s menším tachometrem a je to krásná 634-4. Přepínač je určitě dodatečně namontován.
634 na vývoz měla oilmaster, jiné držáky předního světla a označení 634-6    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.02.2012
Odpověď  vypada to na bastl, puvodni exportni verze mela, jak jiz bylo receno, predni svetlo Lucas cele v chromu, stejne jako blinkry. Nejvetsi rozdíl proti tuzemskym verzim je, ze to byl oilmaster (cerpadlo pridelane na levem kartru).... tady je exportni verze v akci:) http://www.youtube.com/wa tch?v=5Mv2YMqDWxk&fea ture=fvst    [LoVvY] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2012
Odpověď  Kryt tachometru se spínačkou na boku tj.ČZ byla tlakově odstříknutá z lehké slitiny zatímco Jawa používala jiný (souměrný)odstříknutý z plastu,kdy spínačka byla zvlášť v ocelovém výlisku chyceném za dva spodní srouby držáku řidítek.A zespodu kryta plastovým výlisken držícim za osazení v ose hlavy řízení.    [honzi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2012
Odpověď  Takže pánové, když porovnáte všechny fotky mezi sebou, zjistíte, že na prospektech je úplně jiný kryt budíku než na fotce. Jako vodítko vám poslouží umístění spínací skříňky. Na prospektu je v krku řízení a na foto v krytu budíku. Pomohlo by detajlnější foto.    [Libor L.]   15.02.2012
Odpověď  Jasně, podobnost nikoli náhodná. Ale tohle má z té exportní verze jen ten přepínač. Pro mě je to spíš domácí úprava to podoby exportní verze. I to, že je koupená v obchoďáku, ne v Tuzexu.    [Honza l]   15.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  prospekt    [eatonsroadking] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2012
Odpověď  Svetlo, blinkry, prepinace svetel jsou LUKAS. Montovano jen pro export. Ne pro tuzemsky trh.    [eatonsroadking] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2012
Odpověď  Jo a max. výkon dle Tp. je 16.2kW,což je asi 22 koní?    [otik]   14.02.2012
Odpověď  Dle velkého Tp. - Zakoupen koncem
září.1974 v Od.Bílá Labuť v Praze.
Razítko z Týnce nad Sázavou je začátek srpna 74.
To jen tak pro info.    [otik]   14.02.2012
Odpověď  Mě se to taky pořád nezdá. Ty fotky jsou sice blízko, ale k roku 74 mi to nepasuje, navíc je tam jiné světlo, řídítka, blinkry mohl rozbít a vyměnit..
Chtělo by to názor nějakých znalců.    [Honza l]   14.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  dalsi    [eatonsroadking] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Jeden dalsi prospekt.    [eatonsroadking] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2012
Odpověď  Chtělo by to něčím doložit, že to tak bylo. Moc se mi to nezdá, ale to neznamená, že to tak nebylo.    [Libor L.]   14.02.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Jo ještě přidávám celkovou fotku,    [otik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2012
Odpověď  Riditka a prepinace jsou skutecne puvodni. Instalovano to bylo pro exportni kusy do Anglie, USA a Canada. Na motorce bohuzel schazi ukazatele smeru a predni svetlomet LUCAS. Predesli majitel je zamenil, stejne tak spinaci skrinku(budik - kontrolky) ktera je na jiz zminenou CZ.    [eatonsroadking] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2012
Odpověď  Myslím, že to tam nepatří. Je to z čz.    [Libor L.]   12.02.2012


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006