Ahoj, dokáže mi někdo změřit kolk mu dává zapalování na Speciálce? Mělo by tam být pět cívek - zapalovací(L1), jedna samostatná na zadní světlo (L2) a tři do série zapojené na přední světlo (L3, L4,L5). Můj problém bude v cívkách L3-L5. Hlavní světlo se rozžhaví sotva do oranžova, městské (po přepnutí jen na městské) zazáří a okamžitě zhasne (žárovky jsem dával podle manuálu 12V-25/25W a městská měla být 3V/6W, ale sehnal jsem jen 6V/3W. Zadní světlo (na L2) funguje v pohodě. L1 jsem nechal převinout, je ok. L2-L5 byly prý v pořádku. Moje měření - L2: 4,4 Ohm, napětí naprázdno ca 25V, se zátěží neměřeno, nebyl důvod. L3+L4+L5: 1 Ohm, napětí naprázdno cca 33V, se zátěží 2,5V (to celkem chápu, že pak ta velká žárovka skoro nesvítí). Podle odporu tipuju, že je tam tlustej drát, aby to dávalo větší proud. Co mě ale štve je to, že velká žárovka skoro nesvítí a malá okamžitě shoří, celkově mi nedává ani smysl to, co je v manuálu (žárovka 12V-25/25W a na stejném napájecím okruhu 3V/6W). Měli jste to někdo podobně? Na motorce není ani baterka ani usměrňovač (a nikdy tam ani nebyly). Zapojení přepínače je podle schématu a zkontrolovaný asi čtyřicetkrát. Mohl by mi prosím někdo proměřit napětí, co mu jde dopředu se zátěží/bez zátěže a odpor cívek L3-L5, prosím? Případně nějaká jiná rada? Díky, Honza [Honza] 21.05.2018 |
|
|