MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316429 příspěvků |8204 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 29 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexHistorie výrobců automobilů, motoc | Odpověď 18.10.2024 08:15  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Nemáte náhodou niekto fotografie, prípadne iné informácie o motocykli "SÚLOV". Má motor z motocyklu Manet M 90.    [M.]    02.03.2008     Zobrazit téma  
Odpověď  Malnek. Prosím ozvite sa mi na mail, veľmi ma zaujíma tento motocyklik a zháňam o ňom informácie a fotografie. Ďakujem.    [M.]   19.09.2011
Odpověď  Ještě k p. Bojdovi. Pán neměl úplně snadný život, viz zašlapané projekty: http://www.ceskatelevize. cz/porady/10209988352-zas lapane-projekty/409235100 061026-zanik-tovarny-embo /

Motorka tam jezdí a vypráví o ní    [JzK]   09.09.2011
Odpověď  Kusů bylo více, motor vl. kce na letecké palivo, petrol.... Nikdy pořádně nejezdila-buď nejede nebo chytne a na regulaci nereaguje. To říkali i ti, kteří se výroby zúčastnili. "Hlavní" konstruktér byl zavřen, protože nasliboval funkční koloběžku, ta nebyla a peníze taky pryč.
Mimo jiné také jednu vlastníme a z důvodu výše zmíněného problému s motorem dohledáváni lidé, kteří by o tom ještě něco věděli. Bohužel informace byly podány před cca 23 lety, tudíž dnes jen pokud by sepsali vnoučatům paměti...    [Malnek]   09.09.2011
Odpověď  dobrý den, tady je zajímavý článek o koloběžce štístko http://www.extra-motorky.cz/clanky/kolobezka-stesti-1002-1.html    [pařez]   17.12.2008
Odpověď  Tento motocykl byl původně v NTM v Praze od asi 50tých let. Neměl označemí, ale L a K to určitě nebyl!!!!    [vosper]   24.09.2008
Odpověď  Zdravim Vas,v TiPro Oldtimer 12/2003 je foto tohto stroja.Určite nie je z roku 1946,pretože Manety sa vyrábali od druhej polovice 1947 a pochybujem,že by manetaci dodali p.Bojdovi motory,ktore v r.46 ešte sami nemali.Podla foto je tam motor s hlavou bez dekompresora a tie sa montovali v závere výroby Manetov a ovládanie spojky je na vrchnej časti motora.Na zaciatku výroby sa spojka ovládala v spodnej časti motora.    [Tibi Szakács]   18.06.2008
Odpověď  VLASTNÍM MINIMOTOCYKL ŠTÍSTKO RV.1946 A JE NA PRODEJ.605276035    [Miroslav Vršecký]   05.06.2008
Odpověď  Bol to akýsi minimotocykel (väčšie Štístko ) postavil ho v roku 1946 p. Bojda, vraj sa mal vyrábať na Slovensku. Ten dochovaný kus by mal byť niekde pri Ostrave.    [M.]   25.05.2008
Odpověď  a co to malo byt zac ako to malo vizerat?    [zegoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.05.2008
Odpověď  Nikto nič? Údajne bolo vyrobených 6 kusov ale dochoval sa iba jediný.    [M.]   08.03.2008


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006