MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316787 příspěvků |8252 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 48 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly Jawa | Odpověď 14.3.2025 12:43  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Motor JAWA 350 SV
Zdravím, potřeboval bych znát přibližnou cenu tohoto motoru v točícím se stavu ( jestli poběží netuším ) z roku 1937.    [Lukáš]    16.09.2009     Zobrazit téma  
Odpověď  kartery na fotce jsou z první serie.    [erik zubek]   07.10.2014
Odpověď  Nevite prosim nekdo, jak poznam, jestli je motor/kartery z prvni nebo druhe serie. Je v nich nejaky rozdil?    [FauX] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.10.2014
Odpověď  To víko máte z OHVéčka, tak jak píšete, buď upravit nebo vyměnit.    [erik zubek]   22.04.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Potreboval bych poradit. Mam motor 350 SV, ale na viku rozvodu nemam vyfrezovanou diru, takze nesedne na motor, kvuli cepum ventilu. Viz foto.. To viko je z jine serie.. Mam sehnat jine nebo to mam proste nechat vyfrezovat..? Dekuji.    [FauX] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.04.2013
Odpověď  samozřejmě dělám :-)    [Erik Zubek]   18.09.2009
Odpověď  Omyl JzK.    [Bob]   18.09.2009
Odpověď  Eriku,děláš si srandu,že? Souhlasím s SzK.    [Bob]   18.09.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Náhodou motoru Jawa SV to sluší v jakémkoli rámu :-)    [Erik Zubek]   18.09.2009
Odpověď  Zaplaťpánbůh, že stojíš o peníze. Při představě SV motoru v kývačkovém rámu se mi ježí i ten zbytek vlasů co mám na hlavě :-D Myslím, že si zaslouží lepší osud.    [JzK]   18.09.2009
Odpověď  Bobe já se nijak nezlobím na tebe s výměnou. Mě to rozlobilo v kontextu toho, že jsem se nedočkal žádné porady. Taky se omlouvám, že jsem jednal hned tak podrážděně. Jinak pro mě jsou teď potřebnější spíš peníze jinak bych se k prodeji motorů nikdy neuchýlil ( původní záměr byl napasovat je do kývačkového rámu a užívat si zvuk 4-taktu). A protože zde napsal Erik, že reálná cena je 40-50 tis. Kč rozhodl jsem se k prodeji za hotové na i-veteránu.    [Lukáš]   18.09.2009
Odpověď  Lukáši,nevěděl jsem,že Tě tou nabídkou urazím. Ta motorka je celá a píšeš,že jseš kývačkář. Výměna za jeden motor SV mi přijde(alespoň pro mně)srovnatelná.Kdybych se nezeptal,nic se nedozvím.Tak se omlouvám. Bob    [Bob]   18.09.2009
Odpověď  Ale zase musíš uznat že za motor na kejvačku 350 po GO a s TP dneska chtěj strašný prachy, takže to tak mimo nebylo ;-)    [Meela]   18.09.2009
Odpověď  Samozřejmě, že přemýšlím o prodeji. Čekal jsem však něco jako je odpověď pana Erika, který mi nejen na něco odpověděl, ale i nastínil přibližnou cenu. Mě rozlobila ta nabídka kývačky, prostě že to někdo zkouší. Jinak jsem se zařídil podle tvé první rady a dal věci na i-veterán a uvidíme.    [Lukáš]   18.09.2009
Odpověď  A proč jsi překvapený Lukáši. Do včerejška nebylo co radit, to zaprvé a zadruhé se určitě chystáš prodávat (třeba ne vše), takže ten projevený zájem není ničím divným. A dál už raděj mlčím..    [Honza l]   18.09.2009
Odpověď  Děkuji panu Erikovi za odpověď.    [Lukáš]   17.09.2009
Odpověď  Lukáši, nevím zda chcete motory vyměnit, prodat nebo jaké pohnutky Vás vedou k tomu, že zjišťujete cenu. Chcete-li motory prodat, dejte je na aukro a uvidíte jaké budou nabídky. Dle mne je reálná cena za všechno 40-50t.Kč. Mj. těchto motorů bylo vyrobeno 2004ks. Štítek na motoru s číslem 83xxx a hmotností 145Kg je z OHV, nicméně kartery jsou SV.    [Erik Zubek]   17.09.2009
Odpověď  Tak přesně toto jsem čekal, chování lidí v této sekci fóra se vůbec nezměnilo. Za celé dva dny mi nikdo neporadil, ale už je tu první pokus ze mě motor vytáhnou. Lidé v této části fóra si dle přečtených předchozích příspěvků umí spíše vzájemně nadávat a osočovat se, popřípadě přemýšlí jak z někoho něco lehce vytánout pod cenou než laikovi poradit. Opravdu nevyměním tento motor, kterých bylo pár kousků za kývačku kterých jsou statisíce.    [Lukáš]   17.09.2009
Odpověď  Ahoj Lukáši,kdyby ses chtěl toho motoru zbavit,měl bych na výměnu kývačku 350,motor po GO s TP.    [Bob]   17.09.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jsem zapoměl na motor z druhé strany.    [Lukáš]   17.09.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Páčky k ovládání motoru.
Ještě dotaz na Mirka, myslíš jenom motor, nebo komplet s převodovkou?    [Lukáš]   17.09.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dynamo-zapalování BOSCH model B142BLS112, nevím na jaký motocykl patří.    [Lukáš]   17.09.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jeden.    [Lukáš]   17.09.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Celkový pohled na díly.    [Lukáš]   17.09.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zde válce. Je zajímavé, že k jednomu motoru jsou písty s propadlým dnem a širší stěnou a k druhému písty s rovným dnem a se slabší stěnou.    [Lukáš]   17.09.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě z druhé strany.    [Lukáš]   17.09.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  A zde třetí motor v.č. cca 83400 a na štítku váha 145 kg a výkon 15 koní.    [Lukáš]   17.09.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Druhá strana.    [Lukáš]   17.09.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zde je druhý motor v.č. cca 80500, na štítku je 125 kg a 11 koní.    [Lukáš]   17.09.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak se mi podařilo pořídit foto, i když s očištěním to ještě není stoprocentní. Čistil jsem petrolejem s trochou oleje tak doufám, že jsem tím motorům nijak neuškodil. Jako laik poznám, že tam nepatří tento karburátor a bohužel je vyvrtané víko na náhon vrtule. Jinak to v čem motor drží je spodní orig. část rámu z SV-čka přivařená k desce, toto by se možná hodilo někomu kdo tyto motory dělá ve větším množství na jejich zkoušení. Zajímalo by mne co je na motoru za magneto-zapalování.    [Lukáš]   17.09.2009
Odpověď  Na burze u Brna jsem sehnal fukční motor za slušnou cenu 15tis.    [Mirek]   17.09.2009
Odpověď  Já mám ty motory celkem 3. Jeden je právě naprosto kompletní se zapalováním karburací a převodovkou a ještě před cca 5-ti lety blafal v traktůrku, pak se traktůrek rozřezal a motor byl uložen v garáži, neměl by tedy být důvod k nefunčnosti. Druhé dva jsou samostatné motory, jeden se zapalovaním BOSCH, ale oba v rozebraném stavu. Fotky dám jen co to trochu omeju, zatím se stydím, je to velikej olejovej balvan, ale alespoň je to dobře zakonzervováno :-)    [Lukáš]   17.09.2009
Odpověď  To je právě to, Lukáši. Na tu tvoji otázku nelze odpovědět, protože sice tuším, že by to mohl být holý motor, ale nevím jak moc holý a v jakém mechanickém stavu. Nejlépe vyfotit a dát na i.veteran. Je to trochu složitější, ale dobereš se solidní informace.    [Honza l]   17.09.2009
Odpověď  Tak si připadám jako kdybych zažádal o vyzrazení státního tajemství, to si opravdu nikdo netroufne odhadnou, nebo jsem Vás svojí otázkou nějak pobouřil? O něco níže bylo napsáno, že na AUKRU byl jeden vydražen za 27 tis. Kč (informace z konce minulého roku). Zajímalo by mě proto i to, co je u tohoto typu motocyklu bráno jako motor (beru z mého pohledu kývačkáře). Je brán jako motor opravdu fakticky jenom motor bez převodovky, zapalování a karburátoru, nebo motor s karburátorem a zapalováním a nebo celý komplet. Pokud by se mi někdo rozhodl odpovědět tak mu předem velice děkuji.    [Lukáš]   17.09.2009


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006