Zdravím Pánové , Prosím vás o radu . Je možný aby se vyráběla sportka 250 s libenackým motorem ? Nemám zatím foto ale budu se snažit popsat . Klasická sportka 250 v ní motor libenák . kaplička ze švéda hrazdové řidítka kola 19, má to bezbateriové zapalování ,je v takové tmavě modré barvě , štítek v angličtině . Motorka vypadá že je spíše po starší renovaci. . Pracuji totiž v něměcku jako karosář a majitel firmy mi motorku nabízí k prodeji . Opravdu se mi to zamlouvá ! Když jsem se ptal šéfa kde k tomu přišel tak mi odpověděl že mi k tomu nic moc nepoví že motorku zakoupil s nějakým auto karavanem . Chtěl bych se jen ujistit zda se nejedná o nějakou předělávku .Doklady k tomu nejsou žádné jo a ještě na štítku kde má být uveden typ tak je prázdné okénko jen teda na motoru vyraženo S553 -a vinko na rámu jsem v běžném místě vin nenašel .Děkuji za objasnění .Václav. [vasek5] 12.03.2014
Přidat odpověď Zobrazit téma
| | Zobrazeno 10 z celkem 18 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma |
| Teoreticky je mi jasné co potřebuji, ale konkrétně bych to potřeboval vědět přesně. Ty tedy tvrdíš že hřídele z péracké 250-tky budou rozměrově pasovat do panelkového motoru? [takysportkar] 11.06.2023 |
| v zasade potrebujes vsetko ako ma perak 250 - cize radiaciu, startovaciu hriadel, startovaci segment, pruzinu, podlozku(podlozky), ploche tesnenie (plocha gumicka) medzi startovaciu hriadel a viko. Plus samozrejme radicku a nakopavacku. [boco] 09.06.2023 |
| Když zde vidím fotku od M.Štyndla, jak je to se předěláním na dvoupákové řazení u panelky 559. Dělal to už někdo? Je k tomu potřeba dokoupit jen ty dvě hřídele a startovací půlměsíc s pružinou lze použít z jednopákového, nebo je potřeba ještě nějaká změna? [takysportkar] 09.06.2023 |
| Martin, toto je bez problémov, mám to v Perackom 18 motore aj v 354. Akurát trocha obrusit 2 naliatky na sroby vika (aby tam vošla reťaz). Rozhodne tú úpravu odporúčam, rovnako ako aj prevodovku z 634 ;) [boco] 07.06.2023 |
|  Nevím jestli to nebylo později řešené jinak, ale na motoru co mám muselo být upravené levé víko. To se tedy týká 250, jak to je u 350 netuším [Meela] 07.06.2023 |
| Mělo by to jít, do tohoto motoru 250/S553 jsem pokusně (k ověření pro případ nouze) nasazoval spojku sestavu primáru pérák/kyvka 250 a sedělo to. Ještě bych měl jeden dotaz - kamarád mě požádal(až budu mít čas) o GO motoru 354/03 rok 1956, krácenou převodovku 634 má už objednanou a jelikož ta kyvka má i sajdkáru Velorex 560 tak bych tam také chtěl upřednostnit spojku s duplexem. Je možné na tento motor použít sestavu primáru z 350/634? [Martin Štindl] 07.06.2023 |
| Asi by to mělo jít, ale musí se upravit spojkové víko motoru [meela] 07.06.2023 |
| Zaujímavé info pre mňa - predpokladám že je to celé (kôš 634 plus špeciálne kolečko a reťaz) použiteľné aj do štandardnej J250 (Perak-kyvacka-panelka)? Už som uvažoval ako tam dostať dvojitú reťaz a 634 spojku [boco] 07.06.2023 |
| meela: dík za info, stránky eTovaru jsou zase funkční. Spojka 634 je tedy použitelná s nutností zakoupit i to řetězové kolečko. [Martin Štindl] 05.06.2023 |
| Ahoj, libeňák by měl mít jiný primární převod než 634, primární kolečko má 24 zubů, u 634 je 29 zubů. Navíc nejde kombinovat koš 634 s kolečkem 553, protože oba stroje používají jiný rozměr řetězu. Etovar měl v nabídce primární kolečko na libeňáka s modulem zubů dle 634, kdysi jsem ho sháněl. Ale podle stránek nejsou skladem... https://etovar.eu/cs/jawa-libenak/2192-edgoz353asa35ii.html [meela] 05.06.2023 |
| | Zobrazeno 10 z celkem 18 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma |
|